ost Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 Wskaźnika ładowania istotnie nie posiadam, ale odczyty takich wartości znam komputera serwisowego, który trzymałem na kolanach podczas testów i nigdy :!: nie załadowało więcej niż 0,96 nawet na 5-tym biegu od 2500 - 4500 rpm , mierzone na autostradzie. Przejazdy były dwa, raz ja prowadziłem raz prowadził Mr Baniowski, odczyty jak wyżej Pozdrawiam Mój WRX także w żadnej sytuacji przy pomiarach nie osiągał 1 bara. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 14 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2005 U mnie tez po reflashu (wczesniej nie mialem wskaznika) na 4 i 5 biegu przy niskich obrotach cisnienie skacze do 1.2 bara, ale od razu spada do okolo 1 bara. Przyczyna tego sa prawdopodobnie male rozmiary turbo, co pozwala mu sie bardzo szybko wkrecac na obroty (dzieki temu nie ma laga). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Przyczyna tego sa prawdopodobnie male rozmiary turbo, co pozwala mu sie bardzo szybko wkrecac na obroty (dzieki temu nie ma laga). Apropo - jak ma sie sprawa turbo dziury w WRXie? B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Przyczyna tego sa prawdopodobnie male rozmiary turbo, co pozwala mu sie bardzo szybko wkrecac na obroty (dzieki temu nie ma laga). Apropo - jak ma sie sprawa turbo dziury w WRXie? Jak juz wczesniej napisalem, nie ma takiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loucyphre Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Może w US specu nie ma, ale w każdym którym jeździłem jest mała t. dziura. Nie taka jak w STi MY02 ale zawsze jest. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Jest, jest. To już nie to samo co było w GT-ku, ale jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OZ Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 doładowanie us spec = 0.9 bara max. turbo dziura - nie znam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Czy to prawda, ze przez male rozmiary turbo w WRX jest ona efektywna jedynie w srodkowym zakresie odbrow... poprostu przy wiekszych czuc spadek momentu obrotowego? B. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Wykresik prawde ci powie http://www.vtech.pl/SubaruImpreza20Twrx.gif Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 15 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Wykresik prawde ci powie http://www.vtech.pl/SubaruImpreza20Twrx.gif Ponoc ten wykres jest lewy (zrobiony)... bo wtedy nie mieli jeszcze hamowni 4x4... :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 Wykresik prawde ci powie http://www.vtech.pl/SubaruImpreza20Twrx.gif Ponoc ten wykres jest lewy (zrobiony)... bo wtedy nie mieli jeszcze hamowni 4x4... :? No dziwne jest też ,że tam odcinka(tak przynajmniej widać) występuje koło 6700 obrotów.U mnie to jeszcze kawałek do czerwonego pola ,hm.......dziwne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 No dziwne jest też ,że tam odcinka(tak przynajmniej widać) występuje koło 6700 obrotów.U mnie to jeszcze kawałek do czerwonego pola ,hm.......dziwneMoze to dla tego ze ty (chyba) masz model 2003 a tam jest 2002 :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JurekM Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 No dziwne jest też ,że tam odcinka(tak przynajmniej widać) występuje koło 6700 obrotów.U mnie to jeszcze kawałek do czerwonego pola ,hm.......dziwneMoze to dla tego ze ty (chyba) masz model 2003 a tam jest 2002 :?: Czyżby aż tak znacznie się różniły 2003 i 2002 ? U mnie czerwone pole na obrotomierzu zaczyna się przy 7000 ,i z tego co kojarzę to odcina jeszcze dośc kawałek po wejściu na to pole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 15 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2005 WRX odcina mniejwiecej przy 7200 (odczyt z ECU). Mozliwe ze w czasie pomiarow operator hamowni nie krecil do odciecia. Jak bylem z Miata na tescie, to operator zapytal sie mnie do ilu ma krecic. Powiedzialem zeby do 7000. Tak wyglada mniewiecej przebieg mocy i momentu w seryjnej Imprezie turbo. Od trzeciego biegu w gore nie warto krecic silnik do odciecia, lepiej zmienic bieg juz przy okolo 6000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matt Opublikowano 18 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2005 .... to w końcu jak to jest z tym doładowaniem sti :?: jedni piszą że 1.1 bara a drudzy, że jak w wrx-ie 0.96 bara :roll: ..... mk.si Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Loki Opublikowano 19 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2005 Tajemnica handlowa 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomoking Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Wykresik prawde ci powie http://www.vtech.pl/SubaruImpreza20Twrx.gif Ponoc ten wykres jest lewy (zrobiony)... bo wtedy nie mieli jeszcze hamowni 4x4... :? to wykres mojej subarki ze swinką vtecha ....... teraz jest inaczej bo jest EcuTek :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Mi przed modyfikacjami ładował max 0,95 i nigdy więcej, po modyfikacjach ładuje 1,2 - 1,25(nota bene moje wspaniałe defi pokazują 1,25-1,3 co raczej nie jest prawdą) i nigdy na żadnym biegu nie przekracza tych wartości. Marcin, pewnie dlatego, że jesteś świadomym użytkownikiem i wiesz jak się obchodzić z tym samochodem. Ale nie mów nigdy... no chyba, że jeździsz poniżej 3000rpm na każdym biegu (tak jak moja żona ) - ale o to cię raczej nie podejrzewam. Przy najbliższej okazji - jadąc na niskich obrotach wysokiego biegu (np. ok. 3000 na 5-ce) wciśnij gaz do podłogi. Literalnie do deski. I powiedz mi potem ile ci załadowała turbina 8) Oczywiście tak nie należy jeździć na codzień, nie polecam pozdr! Tomoking przypomniał temat. Shodan więc sprawdzałem tak jak mówiłeś i żadnych pików nie mam. JEst stabilnie 1,25 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ALEX Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Czemu zmieniłeć na Ecutec ze świnki Vtech'a? Byly problemy?Prosze o dokładne opis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 26 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2005 Czemu zmieniłeć na Ecutec ze świnki Vtech'a? Byly problemy?Prosze o dokładne opis Oj byly byly Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszW Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Witam:) Macie jakies szczegoly techniczne nt. doładowania w wuerixie i w estiaju? WRX 225 KM, STI 265 KM... silniki te same, turbiny chyba tez takie same - wiec doladowanie pewne inne, ewentualnie inne ustawienia komputera... Czy WRX jest seryjnie zalany? Jezeli tak to czypo zwiekszeniu cisnienia i zmianie map mozna zostac na takim samym poziomie spalania? Pozdr, Bartosz tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne) a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a Z tym kutym to nie tak do końca, o ile dobrze pamiętam. :roll: A jeśli chodzi o ciśnienie to :shock: z PPP z tego co wiem powinno mieć 1,3. Sprawdzałeś może gdzieś to 1,5 :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Z tym kutym to nie tak do końca, o ile dobrze pamiętam. :roll: STI EU - spec ma kute tłoki i korby STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Z tym kutym to nie tak do końca, o ile dobrze pamiętam. :roll: STI EU - spec ma kute tłoki i korby STI. Ale ktora wersja, bo widzialem gdzies info ze V7 ma kute a V8 juz nie, ale za to sa poddane (tloki) jakiejs tam obrobce pozwlajacej na uzyskiwanie wiekszych predkosci obrotowych silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Ale ktora wersja, bo widzialem gdzies info ze V7 ma kute a V8 juz nie, ale za to sa poddane (tloki) jakiejs tam obrobce pozwlajacej na uzyskiwanie wiekszych predkosci obrotowych silnika. AFAIK US - spec ma wlasnie odlewane pod wysokim ciśnieneim ale z pokryciem ceramicznym. a EU - spec odkówki. Ale mogę się mylić. Na pewno tak było z modelem 2004.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się