Kuba Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Numeracja wersji chyba nie dotyczy STI us spec, podlegaja jej chyba tylko jednostki dwulitrowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Numeracja wersji chyba nie dotyczy STI us spec, podlegaja jej chyba tylko jednostki dwulitrowe. Ja już się dawno pogubiłem w tym :-/ Może rzeczywiście V8 nie ma, nie wiem. Wiem że te lifting po Bug-eye miał mieć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Wyglada ze najnowszy STI nie ma kutych tlokow. http://www.rallispec.com/product-eng_1.htm, opis na dole strony, akapit "STi Piston Set". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne) a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej. Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszW Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Z tym kutym to nie tak do końca, o ile dobrze pamiętam. :roll: STI EU - spec ma kute tłoki i korby STI. Tak mi podawali w Subaru jak kupowem moja sti model 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszW Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne) a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej. Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?) Nie chodziło mi tylko o silnik chodź w nim zastosowali jakieś lżejsze materiały a na myśli miałem np. brak poduszek bocznych lżejsza maska itp. Albo taki kity mi wciskali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszW Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a Z tym kutym to nie tak do końca, o ile dobrze pamiętam. :roll: A jeśli chodzi o ciśnienie to :shock: z PPP z tego co wiem powinno mieć 1,3. Sprawdzałeś może gdzieś to 1,5 :? Tak miale sprawdzone cisinienie na nowym programie i wynosilo 1.47 bar'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinJ Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne) a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej. Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?) Nie chodziło mi tylko o silnik chodź w nim zastosowali jakieś lżejsze materiały a na myśli miałem np. brak poduszek bocznych lżejsza maska itp. Albo taki kity mi wciskali Maska jest tak samo aluminiowa jak i w WRX i waży tyle samo (a właściwie mniej ze względu na większy wlot w sti), poduszek brak napewno nie dlatego żeby był lzejszy :wink: Generalnie Sti jest cięższe od WRX o około 50kg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Tak miale sprawdzone cisinienie na nowym programie i wynosilo 1.47 bar'a No to ino pogratulować jak trzyma turbo to 1,5. Powodzenia :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne) a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej. Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?) Nie chodziło mi tylko o silnik chodź w nim zastosowali jakieś lżejsze materiały a na myśli miałem np. brak poduszek bocznych lżejsza maska itp. Albo taki kity mi wciskali Maska jest tak samo aluminiowa jak i w WRX i waży tyle samo (a właściwie mniej ze względu na większy wlot w sti), poduszek brak napewno nie dlatego żeby był lzejszy :wink: Generalnie Sti jest cięższe od WRX o około 50kg Nie wiem jak teraz ale wydawało mi się że WRX '02 nie miał błotników aluminiowych a STi tak, co oczywiście nie zmenia faktu że i tak był cięższy a jeśli chodzi o GT to krówsko z niego ale i tak boskie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Nie wiem jak teraz ale wydawało mi się że WRX '02 nie miał błotników aluminiowych a STi tak, co oczywiście nie zmenia faktu że i tak był cięższy a jeśli chodzi o GT to krówsko z niego ale i tak boskie Nie pojawil sie Twoj post... ale w cytacie byl tekst wiec wklejam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Nie wiem jak teraz ale wydawało mi się że WRX '02 nie miał błotników aluminiowych a STi tak, co oczywiście nie zmenia faktu że i tak był cięższy a jeśli chodzi o GT to krówsko z niego ale i tak boskie Nie pojawil sie Twoj post... ale w cytacie byl tekst wiec wklejam... Coś się chyba ten teges z forum, ... bo u mnie jest oki :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Coś się chyba ten teges z forum, ... bo u mnie jest oki :roll: Juz OK ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 STI wazy wiecej od WRX'a glownie ze wzgledu na skrzynie 6 biegowa zamiast 5. Solidniejsza obudowa i wnetrznosci. Blotniki sa chyba takie same. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ogs Opublikowano 4 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 STI wazy wiecej od WRX'a glownie ze wzgledu na skrzynie 6 biegowa zamiast 5. Solidniejsza obudowa i wnetrznosci. Blotniki sa chyba takie same. Odrazu solidniejsza .... juz nie nadawaj tak na tego WRX'a ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Mam swoje lata i wiem co mowie :wink: . Obudowa pieciobiegowej skrzyni jest podzielona wzdluz i skrecona. Pod wplywem dzialania duzych sil te polowki lubia sie rozchodzic i przestawiac co wplywa na zmiane odleglosi pomiedzy kolami zebatymi i ich niszczenie. Obudowa w ^ jest podzielona w poprzeg na trzy czesci, tutaj juz nic sie nie rozchodzi na boki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 Tomoking przypomniał temat. Shodan więc sprawdzałem tak jak mówiłeś i żadnych pików nie mam. JEst stabilnie 1,25. Ok, dzięki za info. Możemy jeszcze o tym pogadać, przy okazji jak się spotkamy. pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shodan Opublikowano 4 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2005 tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute Z tym zakuwaniem to bym nie przesadzał. Są kryte z wierzchu powłoką z molibdenu. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne) Bajki opowiadasz. Na czym polega twoim zdaniem to mocne odchudzenie? a) cięższa skrzynia biegów dodatkowe spawy karoserii c) dodatkowe belki poprzeczne wzmacniające konstrukcję budy d) ... Akurat odchudzenie jest bardzo istotne - patrz parametry Spec C. a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a Sprawdz, czy nie masz zepsutego manometru 8) pozdr! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się