Skocz do zawartości

Doładowanie w WRX, a doładowanie w STI


ogs

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)

a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a

 

To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej.

 

Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)

a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a

 

To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej.

 

Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?)

 

Nie chodziło mi tylko o silnik chodź w nim zastosowali jakieś lżejsze materiały a na myśli miałem np. brak poduszek bocznych lżejsza maska itp. Albo taki kity mi wciskali ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)

a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a

 

Z tym kutym to nie tak do końca, o ile dobrze pamiętam. :roll:

 

A jeśli chodzi o ciśnienie to :shock: z PPP z tego co wiem powinno mieć 1,3. Sprawdzałeś może gdzieś to 1,5 :?

 

Tak miale sprawdzone cisinienie na nowym programie i wynosilo 1.47 bar'a

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)

a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a

 

To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej.

 

Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?)

 

Nie chodziło mi tylko o silnik chodź w nim zastosowali jakieś lżejsze materiały a na myśli miałem np. brak poduszek bocznych lżejsza maska itp. Albo taki kity mi wciskali ;)

 

Maska jest tak samo aluminiowa jak i w WRX i waży tyle samo (a właściwie mniej ze względu na większy wlot w sti), poduszek brak napewno nie dlatego żeby był lzejszy :wink:

Generalnie Sti jest cięższe od WRX o około 50kg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute a wrx'ie nie sti ma inna skrzynie. ma zupełnie inne napędy. poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)

a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a

 

To znaczy co ma odchudzone, bo nie łapie, chyba koło zamachowe co najwyżej.

 

Wydaje mi się że sti (przynajmniej od Bug Eye) nigdy nie miało kutych tłoków, były tylko czymś pokrywane dla wzmocnienia (molibdenem?)

 

 

Nie chodziło mi tylko o silnik chodź w nim zastosowali jakieś lżejsze materiały a na myśli miałem np. brak poduszek bocznych lżejsza maska itp. Albo taki kity mi wciskali ;)

 

Maska jest tak samo aluminiowa jak i w WRX i waży tyle samo (a właściwie mniej ze względu na większy wlot w sti), poduszek brak napewno nie dlatego żeby był lzejszy :wink:

Generalnie Sti jest cięższe od WRX o około 50kg

 

Nie wiem jak teraz ale wydawało mi się że WRX '02 nie miał błotników aluminiowych a STi tak, co oczywiście nie zmenia faktu że i tak był cięższy a jeśli chodzi o GT to krówsko z niego ale i tak boskie :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak teraz ale wydawało mi się że WRX '02 nie miał błotników aluminiowych a STi tak, co oczywiście nie zmenia faktu że i tak był cięższy a jeśli chodzi o GT to krówsko z niego ale i tak boskie :twisted:

 

Nie pojawil sie Twoj post... ale w cytacie byl tekst wiec wklejam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak teraz ale wydawało mi się że WRX '02 nie miał błotników aluminiowych a STi tak, co oczywiście nie zmenia faktu że i tak był cięższy a jeśli chodzi o GT to krówsko z niego ale i tak boskie :twisted:

 

Nie pojawil sie Twoj post... ale w cytacie byl tekst wiec wklejam...

 

Coś się chyba ten teges z forum, ... bo u mnie jest oki :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STI wazy wiecej od WRX'a glownie ze wzgledu na skrzynie 6 biegowa zamiast 5. Solidniejsza obudowa i wnetrznosci. Blotniki sa chyba takie same.

 

Odrazu solidniejsza .... ;) juz nie nadawaj tak na tego WRX'a ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam swoje lata i wiem co mowie :wink: . Obudowa pieciobiegowej skrzyni jest podzielona wzdluz i skrecona. Pod wplywem dzialania duzych sil te polowki lubia sie rozchodzic i przestawiac co wplywa na zmiane odleglosi pomiedzy kolami zebatymi i ich niszczenie. Obudowa w ^ jest podzielona w poprzeg na trzy czesci, tutaj juz nic sie nie rozchodzi na boki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tzn. tłoki i korbowody itp w sti są zakute

 

Z tym zakuwaniem to bym nie przesadzał.

Są kryte z wierzchu powłoką z molibdenu.

 

poza tym sti jest mocno odchudzone ( w sumie mało istotne)

 

Bajki opowiadasz. Na czym polega twoim zdaniem to mocne odchudzenie?

a) cięższa skrzynia biegów

B) dodatkowe spawy karoserii

c) dodatkowe belki poprzeczne wzmacniające konstrukcję budy

d) ...

:lol::lol:

 

Akurat odchudzenie jest bardzo istotne - patrz parametry Spec C.

 

a co do doładowania to ja wiem że moje sti przed prodrivem miało 1.2 albo 1.3 bar'a juz nie pamietam. teraz ma 1.5 bar'a

 

Sprawdz, czy nie masz zepsutego manometru 8)

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...