Skocz do zawartości

0.5 bara - problem


gt99

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

witam tu znowu ja - zalozyciel tematu tak wiec sprawdzilem :

przeplywke i zrobilem patent z knock sensorem - wszystko na marne

i teraz mam pytanie bo podejrzewam map sensor - czy on takze mierzy cisnienie doladowania ?

poniewaz auto przestalo ragowac na 1,25bara i nie odcina a z tego co slyszalem wlasnie za ta odcinke odpowiedzialny jest map sensor i na tej podstawie wniskuje ze map jest strzelony

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wskaznik i wykres w bar
Podciśnienie też w barach? Jesteś pewny? Najczęściej podciśnienie jest podawane w innych jednostkach niż doładowanie. U mnie jest w cmHg i waha się od 50-60 na jałowym i 70 przy hamowaniu silnikiem.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytam ten topic - i też chce się podzielić moimi przebojami z doładowaniem

otóż auto to sti bug 2001 seria - jedynie wrzuciłem wkładkę filtra hks no i jest druciarski wydech - tzn seria dp, katy wywalone i potem przelot 2,5 cala na dwóch tłumikach.

Auto niedawno było na rolkach i wypluło 280 koni, więc nie jest źle jak na takiego trupa.

Ale co jakiś czas jak dam do pieca np na 2-gim biegu to oczywiście łapie przeładowanie - dochodzi do 1,35b, szczególnie łatwo teraz jak mamy zimę- no i fura wchodzi w tryb awaryjny czyli max ile pompuje to 0,6bara.

Check sie nie zapala.

przy kolejnym odpaleniu auto pompuje znów tak jak należy, chociaż pare razy zdarzyło się, że ten "boostcut" utrzymuje się dłużej.

Czy lekarstwem na moje dolegliwości jest remap?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm mam jeszcze jedno pytanko

z tego co czytałem na forum - w sytuacji gdy auto łapie przeładowanie - to czuć nagły spadek mocy w trakcie przyspieszania i zapala sie check.

W moim przypasku tak nie jest - check sie nie zapala.

Czy przyczyną spadku doładowania może być np. wadliwie działający solenoid?

Wydaje mi się, że gdyby był ta błąd wynikający z za dużego wzrostu doładowania to za każdym razem auto powinno zcinać boost.

A tak nie jest. :razz: :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no więc własnie - u mnie nie ma żadnych "brutalnych" objawów

poprostu raz auto jedzie tak jak powinno a raz - np. przy kolejnym rozpędzaniu - pompuje tylko 0,6b.

Czasami pomaga zgaszenie silnika by wróciło do normy, a innym razem zgaszenie silnika nic nie daje.

W piątek jade na diagnostyke - może sięuda wychwycić problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokładnie tak zamierzam :cool:

powiedzcie mi jeszcze jaka może być fizyczna przyczyna, która uniemowżliwa osiągnięcie zadanego boost'u?

nie chodzi mi o to ze ecu wykrywa za duże ciśnienie i je zcina , tylko np. pada solenoid bądź wg bądź.. -własnie co jeszcze może być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...