Skocz do zawartości

0.5 bara - problem


gt99

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wskazowka przechodzi ponad 0 niewiele ponizej 2000rpm (1800rpm?)

 

uuu to mam jakiegoś problema ;), u mnie doładowanie osiąga prawie 1 bar ale pojawia się napewno powyżej 3500rpm i narasta dość wolno...

 

Zachęcony przez was do sprawdzania doładowania przeprowadziłem u siebie test na 5- biegu od 2000 obr z pedałem gazu w podłodze. Po naciśnięciu gazu na max pokazuje oczywiście 0 a następnie do około 2400- 2500 obr rośnie do 0.8 bar i tak już zostaje :sad: . Ale dopiero od około 3000 zaczynam czuć że auto "przyspiesza" w sposób na jaki wskazuje napis GT w dowodzie rejestracyjnym.

Niby nie jest źle, ale to 0,8 trochę mi nie wystarcza...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kawas, niestety jest tak jak pisze Az z tą diagnostyką to różnie bywa, często jest tak, że ecu żadnych błędów nie widzi,

ja też mam problem bo nie wiem co zrobić, nie wiem czy mi solenoid pada czy katy zapchane i nie wiadomo jak to posprawdzać nie mając częsci na podmiane ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na parametrach rzeczywistych widać czy ciśniśnie w kolektorze reaguje na wastegate duty cycle, to jest relatywnie proste tylko trzeba wiedzieć co się robi. Jak macie seryjne DP to zapchany kat prawdopodobny, podjedźcie do jakichś fachowćów od Subaru któzy mają taki na stanie i wam podmienią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o mój rejon to nie ma szans znalezienia osób ogarniających temat, zostaje ASO Subaru ale jak podjate z takim tematem to ja nie wiem czy oni znają taki termin - downpipe :mrgreen:

 

moge pojechac do magików od tłumików i zwyczajnie wywalic kata ale znowu pewnie zaczną się cyrki z CEL itp ? ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TomS, Ty masz 98, to jest trochęinny silnik niż 99.

 

Chyba osprzęt jest inny (np. turbina), bo silnik jako taki to jest raczej ten sam :twisted:

Ty mi lepiej powiedz gdzie jest moje zaginione 0,15 bara :razz:

Byłem na diagnostyce i jeden Adam K. :wink: stwierdził że logi są ok i przyspiesza jak bozia przykazała.... Ale ja chcę moje brakujące 0,15 bara (czuję że w nich jest ukryta moc).

Może w weekend podłączę wskaźnik turbo do Forestera i sprawdzę co tam pokazuje, bo turbiny maja takie same- TD04L

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pytanie jest jeszcze o dokładność pomiaru. To 0.8 bara zmierzyłeś jakimś wskaźnikiem, czy może przez interfejs ( strzelam, wiem że w VAG się da)?

Mój pokazuje 1.25 - 1.3 bara na Steward-Warner, podobnie na porządnym manometrze technicznym wpiętym dla porównania więc wiem, że wskazuje w miarę dokładnie.

Widziałem natomiast 1.5 bara, które realnie okazało się niecałym jednym... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

od dzis meczy mnie ten sam problem, auto po remapie, bez katalizatorow, dzis wyciety uppipe bo sie rozsypal i max boost 0.5bara czasami w peaku walnie 0.7 wyglada to identycznie jak u was... wczesniej bylo ok 1.1bara wszystko szczelne, turbo ok i nie wiem co ogranicza ten boost...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mam tez ten sam problem przy seryjnym wrx-ie , do tej pory nie moge ustalic gdzie jest usterka . Gdzies mam logi , ponoc jest niedobór paliwa w stosunku do powietrza. Ale dlaczego??

 

-- 13 sie 2010, o 15:13 --

 

Mam tez ten sam problem przy seryjnym wrx-ie , do tej pory nie moge ustalic gdzie jest usterka . Gdzies mam logi , ponoc jest niedobór paliwa w stosunku do powietrza. Ale dlaczego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...