Kawas Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 heh no tak myślałem właśnie :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 wskazowka przechodzi ponad 0 niewiele ponizej 2000rpm (1800rpm?) uuu to mam jakiegoś problema , u mnie doładowanie osiąga prawie 1 bar ale pojawia się napewno powyżej 3500rpm i narasta dość wolno... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 27 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2009 polo, moze zapchany katalizator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 a jak sprawdzić drożność ukł. wydechowego (poza wybijaniem kata) ? analiza spalin była robiona przy okazji badania i było ok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 polo, podmienić na inny sprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 mi dla odmiany auto zaczęło znowu ładować odpowiednio - dwie próby rozpędzania - ładowało 0,6b i przy trzeciej zaczęło normalnie ładować...dziwne :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2009 Kawas, możliwe że np. wariuje solenoid,albo czujnik stuku, wtedy się tak dzieje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 wskazowka przechodzi ponad 0 niewiele ponizej 2000rpm (1800rpm?) uuu to mam jakiegoś problema , u mnie doładowanie osiąga prawie 1 bar ale pojawia się napewno powyżej 3500rpm i narasta dość wolno... Zachęcony przez was do sprawdzania doładowania przeprowadziłem u siebie test na 5- biegu od 2000 obr z pedałem gazu w podłodze. Po naciśnięciu gazu na max pokazuje oczywiście 0 a następnie do około 2400- 2500 obr rośnie do 0.8 bar i tak już zostaje :sad: . Ale dopiero od około 3000 zaczynam czuć że auto "przyspiesza" w sposób na jaki wskazuje napis GT w dowodzie rejestracyjnym. Niby nie jest źle, ale to 0,8 trochę mi nie wystarcza... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 TomS, Ty masz 98, to jest trochęinny silnik niż 99. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Kawas, możliwe że np. wariuje solenoid,albo czujnik stuku, wtedy się tak dzieje. byłem na diagnostyce - żadnych błędów w ecu, najprawdopodobniej solenoid dogorywa :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Kawas, diagnostyka nie oznacza odczytania błędów.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Kawas, niestety jest tak jak pisze Az z tą diagnostyką to różnie bywa, często jest tak, że ecu żadnych błędów nie widzi, ja też mam problem bo nie wiem co zrobić, nie wiem czy mi solenoid pada czy katy zapchane i nie wiadomo jak to posprawdzać nie mając częsci na podmiane ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Na parametrach rzeczywistych widać czy ciśniśnie w kolektorze reaguje na wastegate duty cycle, to jest relatywnie proste tylko trzeba wiedzieć co się robi. Jak macie seryjne DP to zapchany kat prawdopodobny, podjedźcie do jakichś fachowćów od Subaru któzy mają taki na stanie i wam podmienią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Jeśli chodzi o mój rejon to nie ma szans znalezienia osób ogarniających temat, zostaje ASO Subaru ale jak podjate z takim tematem to ja nie wiem czy oni znają taki termin - downpipe moge pojechac do magików od tłumików i zwyczajnie wywalic kata ale znowu pewnie zaczną się cyrki z CEL itp ? ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomS Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 TomS, Ty masz 98, to jest trochęinny silnik niż 99. Chyba osprzęt jest inny (np. turbina), bo silnik jako taki to jest raczej ten sam Ty mi lepiej powiedz gdzie jest moje zaginione 0,15 bara :razz: Byłem na diagnostyce i jeden Adam K. :wink: stwierdził że logi są ok i przyspiesza jak bozia przykazała.... Ale ja chcę moje brakujące 0,15 bara (czuję że w nich jest ukryta moc). Może w weekend podłączę wskaźnik turbo do Forestera i sprawdzę co tam pokazuje, bo turbiny maja takie same- TD04L Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 TomS, w my 99 były zmiany w silniku wzg. 98 ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 bo silnik jako taki to jest raczej ten sam Jest inny, phase II turbo boxer ma inne głowice, stopień spręzania wyższy i parę rzeczy zmienionych. Ty mi lepiej powiedz gdzie jest moje zaginione 0,15 bara Moim zdaniem 98 powinien ładować 0,87 czy cos koło tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STACHU Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Pytanie jest jeszcze o dokładność pomiaru. To 0.8 bara zmierzyłeś jakimś wskaźnikiem, czy może przez interfejs ( strzelam, wiem że w VAG się da)? Mój pokazuje 1.25 - 1.3 bara na Steward-Warner, podobnie na porządnym manometrze technicznym wpiętym dla porównania więc wiem, że wskazuje w miarę dokładnie. Widziałem natomiast 1.5 bara, które realnie okazało się niecałym jednym... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 czy może przez interfejs ( strzelam, wiem że w VAG się da)? MY98 komunikuje się tylko z oryyginalnym SSM, aftermarketowe interfacy nie dziąłają. Znam jeden który się teoretycznie łaczy ale nie ma poprawncyhd efinicji do modelu EU i pokazuje krzaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Kawas, diagnostyka nie oznacza odczytania błędów.... Azrael byłem w wiadomym miejscu we Wro i miałem kompa wpiętego zapewne wiesz przez kogo :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Kawas, u bobika? No to sprawa pewnie bardziej skomplikowana. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kawas Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 taa jest - generalnie przy okazji wyszło, że mam prawie wszystkie wężyki od sterowania turbo do wymiany bo są już stare.. Sprawdzał też jak wg sie zachowuje - wszystko działa płynnie. Pojeździmy - zobaczymy co dalej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 30 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2009 Kawas, wężyki to niewielki koszt a powodują wiele dziwnych problemów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ares Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 od dzis meczy mnie ten sam problem, auto po remapie, bez katalizatorow, dzis wyciety uppipe bo sie rozsypal i max boost 0.5bara czasami w peaku walnie 0.7 wyglada to identycznie jak u was... wczesniej bylo ok 1.1bara wszystko szczelne, turbo ok i nie wiem co ogranicza ten boost... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biegus 1982 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Mam tez ten sam problem przy seryjnym wrx-ie , do tej pory nie moge ustalic gdzie jest usterka . Gdzies mam logi , ponoc jest niedobór paliwa w stosunku do powietrza. Ale dlaczego?? -- 13 sie 2010, o 15:13 -- Mam tez ten sam problem przy seryjnym wrx-ie , do tej pory nie moge ustalic gdzie jest usterka . Gdzies mam logi , ponoc jest niedobór paliwa w stosunku do powietrza. Ale dlaczego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się