Skocz do zawartości

0.5 bara - problem


gt99

Rekomendowane odpowiedzi

witam ponownie :D u mnie jest silniczek 2.0 turbo , bylem dzis u pewnego mechanika pod olsztynem co niby zna sie na subaru (sam jezdzi impreza solberg edition) i podlaczyl swoj czujnik cisnienia doladowania , i pokazywal podobnie jak moj auto gauge - max 0,6 bar przy przegazowkach na biegu jalowym , stwierdzil ze samochod jezdzi ok i nie ma sie do czego przyczepic , skasowal mi blad silnika (niestety po 200 km blad znow sie swieci:( ale ja czuje jakis niedosyt po takiej ekspertyzie... nie mam porownania z innymi wrxami , na szczescie mam akcelerometr Gtech i niedlugo jak dotrze sie nowe sprzeglo sprawdze jakie autko ma osiagi do 100kmh i na 400 m :) a i zamierzam jechac na kryterium toru kielce w sobote :D pozdrawiam"!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 106
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Wg mojego wskaźnika na postoju to nie wiem czy 0,1 - 0,2 jestem stanie osiągnąć :roll:

 

Przy okazji. Mógłbyś się wypowiedzieć na moje wcześniejsze pytanie?

Aaa i zauważyłem jeszcze takie coś. Może ktoś mądry się wypowie bo nie mam doświadczenia z takimi prędkościami. Zdarzyło mi się przy testach pogonić auto do prędkości ~200 km/h. Przy prędkości ~170 ciśnienie zaczęło powoli spadać by przy 200 być na poziomie ok 0,5 może 0,6. To normalny objaw?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakim sensie czy pasowało do obrotów?

 

Wraz ze wzrostem prędkości spadało doładowania. Tak jakby (uwaga mega skrót i uproszczenie) "turbo słabło" przy takim dużym obciążeniu (bo nie oszukujmy się - ~180 km/h dla GTka to już całkiem dużo).

 

Czy sprawny seryjny GT/WRX będzie w stanie utrzymaź max ciśnienie doładowania przy prędkościach zbliżonych do max?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pablonas, ciśnienie spada pod koniec obrotomierza - o to mi chodzi ale to powinno być bardziej 230-240 (licznikowe).

Nie no tyle nie było (nawet mi magnesowej anteny od CB nie zwiało - o której na śmierć zapomniałem :oops: ) ale auto przyśpieszało nadal całkiem sprawnie. Czyli rozumiem jest to w miarę normalny objaw. Dzięki za info :)

ja często jeżdżę takim co ma 1 bar przy 3 tys na postoju :D I to jest czad prawdziwy :D

Widzę, że same popsute auta użytkujesz :wink: :twisted::mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobry dzien :)Hogi : tak nowe sprzeglo nalezy dotrzec .. spokojna jazda , az tarcza dopasuje sie do docisku , podobnie jak z nowymi klockami hamulcowymi. Azrael : fakt na postoju auto nic nie laduje , raz tak sprawdzilem ze przegazowalem az do odciecia zaplonu i wtedy pokazalo 0,5 bar.

Tak to wiem ze sie nie sprawdza doladowania na postoju :) podczas jazdy max pokazuje 0,7. dzieki za odpowiedzi , pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pawel_brodnica napisał/a:

Dobry dzien Hogi : tak nowe sprzeglo nalezy dotrzec .. spokojna jazda , az tarcza dopasuje sie do docisku , podobnie jak z nowymi klockami hamulcowymi.

 

 

Jasne, ale zajmuje to jakiś....kilometr.

Tak właśnie myślałem... :cool:

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem. Już zdarzyło mi się robić takie rzeczy - co prawda w MY99, ale wiele więcej roboty tutaj nie będzie.

 

Jeszcze jedna rozkmina - czy dolot w S-Turbo 99 i moim GT są takie same. Bo chciałem zobaczyć czy są zauważalne różnice między stożkiem a seryjnym dolotem. A Forek pod ręką.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...