Azrael 4 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 filester, wydaj mi się że góra puchy jest ta sama ale dół nie, ale tylko wydaje się. Link to post Share on other sites
filester 52 Posted January 22, 2009 Share Posted January 22, 2009 To sprawdzę i podzielę się doświadczeniami :wink: Link to post Share on other sites
gt99 0 Posted January 25, 2009 Author Share Posted January 25, 2009 witam tu znowu ja - zalozyciel tematu tak wiec sprawdzilem : przeplywke i zrobilem patent z knock sensorem - wszystko na marne i teraz mam pytanie bo podejrzewam map sensor - czy on takze mierzy cisnienie doladowania ? poniewaz auto przestalo ragowac na 1,25bara i nie odcina a z tego co slyszalem wlasnie za ta odcinke odpowiedzialny jest map sensor i na tej podstawie wniskuje ze map jest strzelony pozdrawiam Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Możliwe,chociaż przy padniętym MAP auto zwykle bardzo źle chodzi przerywa szczególnie po przejściu na nadciśnienie. Link to post Share on other sites
polo 1 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Kuba, a przy jakim zaresie rpm przy maksymalnie otwartej przepustnicy w stock GT99 następuje przejście z podciśnienia w doładowanie ? bo ja mam jakieś chyba chore wrażenie, że u mnie doładowanie pojawia się za późno ... Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Nie wiem, dawno nie widziałem seryjnego GT, nie wiem czy jeszcze jakieś są z katalizatorami w ogóle. Myślę że przed 3000 rpm pojawia się nadciśnienie sporo. Link to post Share on other sites
Radek 0 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Moj jest raczej seryjny . Na konkretnym biegu mam przetestowac ? Link to post Share on other sites
polo 1 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 ja mam z katami ... Radek, tak proszę looknij na po koleji poszczególnych biegach jeśli to nie problem ... Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Radek, najlepiej by było jakby ktoś nagrał loga na 5 biegu od 2 tys rpm. Link to post Share on other sites
Radek 0 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 Loga to moge nagrac w VAG Do Subaru nie mam interfejsu , moge sprawdzic kiedy przechodzi ponad 0 na wskazniku Ooooo mam gdzies wykres z hamowni z cisnieniem doładowania , jutro wrzuce szczegoly Link to post Share on other sites
polo 1 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 to rzuć okiem na wskaźnik proszę ... Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 25, 2009 Share Posted January 25, 2009 i podaj ile masz podciśnienia na wolnych (po wyłaczeniu świateł i wsyztskich odbiorników prądu) i jaki wskaźnik. Link to post Share on other sites
Radek 0 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Na biegu jałowym -0,65 wskazowka przechodzi ponad 0 niewiele ponizej 2000rpm (1800rpm?) Wskaznik VDO Na wykresie z hamowni przy 1900rpm jest 0,2 Link to post Share on other sites
Kruk 24 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Radek, w jakich jednostkach? Link to post Share on other sites
Radek 0 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 wskaznik i wykres w bar Link to post Share on other sites
Kruk 24 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 wskaznik i wykres w bar Podciśnienie też w barach? Jesteś pewny? Najczęściej podciśnienie jest podawane w innych jednostkach niż doładowanie. U mnie jest w cmHg i waha się od 50-60 na jałowym i 70 przy hamowaniu silnikiem. Link to post Share on other sites
Radek 0 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Na wskazniku jest na pewno oznaczenie bar Link to post Share on other sites
Kawas 1 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 czytam ten topic - i też chce się podzielić moimi przebojami z doładowaniem otóż auto to sti bug 2001 seria - jedynie wrzuciłem wkładkę filtra hks no i jest druciarski wydech - tzn seria dp, katy wywalone i potem przelot 2,5 cala na dwóch tłumikach. Auto niedawno było na rolkach i wypluło 280 koni, więc nie jest źle jak na takiego trupa. Ale co jakiś czas jak dam do pieca np na 2-gim biegu to oczywiście łapie przeładowanie - dochodzi do 1,35b, szczególnie łatwo teraz jak mamy zimę- no i fura wchodzi w tryb awaryjny czyli max ile pompuje to 0,6bara. Check sie nie zapala. przy kolejnym odpaleniu auto pompuje znów tak jak należy, chociaż pare razy zdarzyło się, że ten "boostcut" utrzymuje się dłużej. Czy lekarstwem na moje dolegliwości jest remap? Link to post Share on other sites
Kruk 24 Posted January 26, 2009 Share Posted January 26, 2009 Na wskazniku jest na pewno oznaczenie bar 1cmHg = 0,01bara [ Dodano: Pon Sty 26, 2009 3:35 pm ] Czy lekarstwem na moje dolegliwości jest remap? Tak. Link to post Share on other sites
Kawas 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 hmm mam jeszcze jedno pytanko z tego co czytałem na forum - w sytuacji gdy auto łapie przeładowanie - to czuć nagły spadek mocy w trakcie przyspieszania i zapala sie check. W moim przypasku tak nie jest - check sie nie zapala. Czy przyczyną spadku doładowania może być np. wadliwie działający solenoid? Wydaje mi się, że gdyby był ta błąd wynikający z za dużego wzrostu doładowania to za każdym razem auto powinno zcinać boost. A tak nie jest. :razz: :?: Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Kawas, nie zapala się check. Boost-cut jest bardzo brutalny. Zdarza się ze jest winny solenoiod, ale częściej inne rzeczy. Link to post Share on other sites
Kawas 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 no więc własnie - u mnie nie ma żadnych "brutalnych" objawów poprostu raz auto jedzie tak jak powinno a raz - np. przy kolejnym rozpędzaniu - pompuje tylko 0,6b. Czasami pomaga zgaszenie silnika by wróciło do normy, a innym razem zgaszenie silnika nic nie daje. W piątek jade na diagnostyke - może sięuda wychwycić problem. Link to post Share on other sites
PKocial 17 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 hej jedź do kogoś co ogarnia . może być sporo przyczyn nie czekaj z tym ... remap to nie lekarstwo na każde zło, ale zalecany jak masz układ przelotowy pzdr Link to post Share on other sites
Kawas 1 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 dokładnie tak zamierzam :cool: powiedzcie mi jeszcze jaka może być fizyczna przyczyna, która uniemowżliwa osiągnięcie zadanego boost'u? nie chodzi mi o to ze ecu wykrywa za duże ciśnienie i je zcina , tylko np. pada solenoid bądź wg bądź.. -własnie co jeszcze może być przyczyną? Link to post Share on other sites
Azrael 4 Posted January 27, 2009 Share Posted January 27, 2009 Może być ze 100 problemów w układzie sterowania Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now