Jacky X Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Taki teks na wp o Subaru.Nigdy mi się nie wydawało aby to były pancerne konstrukcje ale żeby tak ? http://wiadomosci.wp.pl/gid,10679506,ti ... leria.html Boczne uderzenia są newralgiczne dla każdej konstrukcji. Dziwne,że taki tekst się pojawił.A dodakowo jest to RHD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Subaru zmasakrowane przy... 50 km/h..............................przy takim uderzeniu każde auto by tak wyglądało, a niektóre być może jeszcze gorzej, a autor artykułu jadąc inną marką auta i mając takiego samego dzwona nie miałby okazji opisać swoich smutnych doswiadczeń :sad: , wydaje mi się, że na taki artykuł ,,reklamowy" Subaru powinno szybko i stanowczo zareagować i poprosić o opinię fachowców, no i domagać się sprostowania :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jeśli wleciał przy 50 km/h idealnie bokiem w mały, ale solidny słupek to coś podobnego mogło się zdarzyć - tylko, że ten kolega zapomniał napisać, że pewnie ma jakiegoś trupa pospawanego... BO PRZY 50 KM/H NIE DZIEJĄ SIĘ TAKIE CUDA, ŻE PÓŁ SAMOCHODU NIE MA... buźka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maco Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 wiekszość crash testów jest robiona przy 50km/h wiec mogło sie tak zrobić przy uderzeniu z taka predkościa ( prędkość w momencie uderzenia ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario4x4 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 właśnie chciałem ten sam link wkleić... ale tak troche to mi sie nie wydaje zeby auto nie skladane z dwóch albo i więcej tak się rozpadlo, przecież nawet tylny słupek jest rozerwany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tps Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 maska wygląda jakby już była malowana i to kiepsko (lakier odszedł od podkładu) ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Odchodzacy lakier oznaką źle zrobionej blacharki lub ewentualnie powodem dzwona.....ciekawe....jak widać, nowi Forumowicze wnoszą nowe, trzeźwe ( :!:... ) spojrzenie i świerzość na stęchłe Forum....myślałem przez ostatnie 47lat, że to lakiernik kładzie lakier, a nie blacharz....jednak całe życie człowiek się uczy...a sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały, nawet w UK, więc stawiam pod znakiem zapytania twierdzenie o 50kmh, może to po prostu były mph... :grin: Poza tym auto nie musi być zespawane z dwóch czy trzech, żeby sie przy niefortunnym dzwonie rozlecieć, w necie grasują zdjęcia prawie nowego Audi Kombi, chyba A6 czy A4, rozerwanego na skos po zgrzewach na dwie części, a obok stoi nietkniety kierowca...Wszystko zależy od szczęścia i okoliczności wypadku, a nie od tego czy był jakiś błotnik wymieniany, czy nie i czy robił to ASO czy Pan Kazio w szopie, bo tak naprawdę to te dwa sposoby naprawy mogą się różnić jedynie ceną a niekoniecznie jakością. Pozdrawiam i życzę żeby w Nowym, 2009roku nikomu się podobne zdarzenia nie przytrafiały :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 (...) sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały (...) a sadzac po desce rozdzielczej to jest MY'94-97 :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody. Halo, halo, mein Freund, man schreibt - pancerna auf polnisch gruss, E [ Dodano: Pon Gru 29, 2008 9:23 am ] (...) sądząc po tapicerce jest to 98-99 GT, więc nie powinien być jeszcze nadmiernie spleśniały (...) a sadzac po desce rozdzielczej to jest MY'94-97 :wink: czyli jakiś składak, bo fotele są na pewno od 98-99 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 dziekuje za poprawke. Ale jak juz po niemiecku to richtig halo piszemy - Hallo (das Hallo) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Nie było złośliwie, tylko żartobliwie, nie złość się. A to moje ,,halo" było po angielsku... no i Gruss z dużej :grin: bo to rzeczownik chiba.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 29 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dlaczego serwisy trąbią o tym :shock: . Banalny wypadek , podejrzanie niska prędkość. A stożek wystaje spod maski ... Subaru diesel jest nagrodą w konkursie 4 skoczni - brawo . To na plus. Dyrektorze - chyba trzeba zająć się tym newsem bo jest on conajmniej dziwny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Milek Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ja tam bym sie nie sprzeczal. Konstrukcja GT pochodzi z polowy lat 90 i nie byla taka panzerna jak nowej MY08, nawet MY06 nie jest taka dobra. Subaru dopiero po 2003 z nowa generacja Legacy zaczelo budowac naprawde bezpieczne samochody. Tez to z rana dzisiaj zauwazylem na wp.pl i to w glownym dziale 'wiadomosci' :roll: Nie do konca chce mi sie wierzyc, ze stalo sie to przy 50km/h ale tak jak kolega wyzej slusznie zauwazyl, konstrukcja tego auta pochodzi sprzed 15 lat, do tego szyby bez ramek i ten cieniutki slupek. Pewnych rzeczy nie przeskoczysz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Jakiś kretyn w Anglii rozbił starego WRX'a a dzieci neostarady w polsce się podniecają :roll: Czyżby sezon ogórkowy :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hiszpan25 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Polecam zapoznanie się z efektami bocznego dzwonu z przeszkoda typu słup według NCAP. Jakoś nawet nowe często 5 gwiazdkowe konstrukcje nie są w stanie oprzeć się energii przykładanej niemal "punktowo" a co dopiero mówic o konstrukcji z przed niemal 10 lat... Tutaj np dla Golfa VI http://uk.youtube.com/watch?v=Gix7ymymhTo Głębokość "wejścia" słupa jakos mocno nie odbiega w obu przypadkach. Poza tym ślady na tylnim słupku tej Imprezy jakos dziwnie przypominaja mi ślady po cięciu nożycami przez ratowników... PZDR! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Ogórkowy, ogórkowy. Poza tym stare prawidło mówi, że każdy kto miał wypadek właśnie w tym momencie jechał 50 km/h (mimo iż na co dzień jeździ 150). Poza tym 50 to już wbrew pozorom dość dużo. Ale, że przy takiej prędkości wpadł w poślizg, obróciło go i wjechał w słup, to intrygujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ...Nie do konca chce mi sie wierzyc, ze stalo sie to przy 50km/h ... Na angielskich serwisach jest 50 mil na godzinę Tak fuksiarz ten kierowca bo słupek trafił słupek auta, 10 cm bliżej środka drzwi i by słupek spotkał się z wajchą od biegów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michal K Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Tez to z rana dzisiaj zauwazylem na wp.pl i to w glownym dziale 'wiadomosci' :roll:dzięki temu będzie z tym tak jak z kotem WRC i Kenem EDIT: przy okazji, z czego wynika, że trudniej dobrze naprawić auto po uderzeniu w tył niż przód? (przeczytałem na forum, dokładnie chodziło o impreze i jej trakcje ale nie moge odszukać tego wątku w kupie/sprzedam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
siekla Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Dzwony z przeszkodami typu drzewo czy słupek zawsze sa gorsze od zwyklych czyli kiedy udrerza odksztalcalna przeszkoda - w podpisie z moje linka na zdjeciach z Lap Race widac na przykld 2 subaraki jak wydzwonily - starszy zostal pogiety w srodku a nowszy nie. Zatem widac tez roznice konstrukcji. A ponizej kilka wypadkow z drzewem przy wiekszej predkosci niz 50 - BMW 5 - nowsza konstrukcja i tez nie ma szans i dla porownania AUDI 80 - starsza konstrukcja i tyl Audi Wiec nie wiem czemu wp robi newsa :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radix99 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Taki teks na wp o Subaru.Nigdy mi się nie wydawało aby to były pancerne konstrukcje ale żeby tak ?http://wiadomosci.wp.pl/gid,10679506,ti ... leria.html Obrazek Boczne uderzenia są newralgiczne dla każdej konstrukcji. Dziwne,że taki tekst się pojawił.A dodakowo jest to RHD. rzetelność dziennikarska nie zna granic :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
remlus Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 rzetelność dziennikarska nie zna granic :cool: Rzetelnie napisał to za co mu zapłacili. Uczciwy gościu i tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bzyk Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Na Youtobe jest masa filmików z crash testami Subaru, większość amerykanskich Ten jest ciekawy http://uk.youtube.com/watch?v=YAVP4hLn1 ... re=related Ja również nie wierzę że koleś jechał 50 km/h. Ale co innego mógł powiedzieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Ale co innego mógł powiedzieć ? że jechał 51 :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 50 to subaru wyposażone w turbo ma jak rusza spod swiatel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się