Jump to content

Rozlaczany tylny naped przy zaciaganiu recznego


grygo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 90
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

size=9][ Dodano: Sro Wrz 24, 2008 11:13 am ][/size]

z tego co wiem tylko w automacie, jako tryb tzw awaryjny (holowanie itp) imprezy, legas ,forek od poczatku produkcji z AT

Link to comment
Share on other sites

Mozna pokombinowac z Neetronicsem i skonfigurowac mu ustawienie na zaciagniety reczny - ale fizycznych mozliwosci samego dyfra sie nie przeskoczy - poruszasz sie tylko w takim zakresie nastawow jaki jest fabrycznie mozliwy.

Link to comment
Share on other sites

rozpinanie dyfra przy zaciaganiu recznego mozna zrobic przy uzyciu fabrycznego sterownika DCCD.

Jednak trzeba pamietac o tym o czym pisze AMI - to bedzie po prostu OPEN i nie oznacza bynajmniej opcji ciagnięcia rekawa bez sprzegla.

Link to comment
Share on other sites

Czy w momencie zaciągnięcia ręcznego pod czas jazdy w Automacie. Zapala się lampka AWD??

 

Bo zdaje mi się ze tak było w Outbacku XT 07 mojego ojca, ale po wizycie w serwisie i próbie przestawienia mil na km itp. Lampka juz sie nie zapala w momencie zaciągnięcia recznego o ile wogle kiedyś sie zapalała...

Link to comment
Share on other sites

Jeśli w automacie odłącza się tył napęd w momencie podniesienia dźwigni ręcznego to chyba im nic nie szkodzi.

 

[Nie 0:28] Harvester: Włożyć. Pod maską w puszcze. Jak zdejmiesz obudowę tam masz schemat i na jednym jest AWD. Jak w to miejsce wsadzisz bezpiecznik, to odłączany jest tył. BTW to tylko w automatach i nie wiem czy wszystkich.

Link to comment
Share on other sites

w imprezie nie zapala sie żadna lampka w starszych forkach tez nie, jak mowilem to opcja serwisowa, a i w momecie ciągniecia rękawa w imprezie z automatem tył nie jest odłączany.

Wiec po krutce

impreza wolny sak -> niewykonalne (z AT mozna pokombinować ale nie wiem z jakim rezultatem)

Gt -> niewykonalne

STI z DCCD -> ponoć po kombinacjach z sterownikiem jednak w sumie zbęde bo i tak sprzeglo trzeba cisnać więc szkoda zachodu....

Forki -> niewykonalne (AT -> patrz impreza)

 

Nie wiem jak z wersjami po 2004 roku

Link to comment
Share on other sites

Gt -> niewykonalne

ja mam - w "prawie" GT :cool:

STI z DCCD -> ponoć po kombinacjach z sterownikiem jednak w sumie zbęde bo i tak sprzeglo trzeba cisnać więc szkoda zachodu

jaaaaasne, zbedne??? Szczegolnie jak jedziesz na LOCK to zupelnie zbędne - wciskaj, wciskaj

Link to comment
Share on other sites

xbike o gt pisalem o seryjnym !!

o DCCD skoro jest na lock przydało by sie ale tak czy owak musisz wciskac sprzeglo nawet przy niby rołączalnym to po co to robic??? Skoro i bez rozpiecia trzeba robić tak samo??

Jeszcze jedno jaka jest zwłoka działania takiego wynalazku, zakladam ze nie dziala to na tyle blyskawicznie zeby odrazu w ulamku sekundy rozpinać szpere??

Link to comment
Share on other sites

o DCCD skoro jest na lock przydało by sie ale tak czy owak musisz wciskac sprzeglo nawet przy niby rołączalnym to po co to robic??? Skoro i bez rozpiecia trzeba robić tak samo??

mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz. Zeby to bylo bardziej czytelne, proponuje w aucie z centralną szperą 20kg zaciągnąc hamulec ręczny. Mozesz to zrobic ze sprzeglem lub bez - zrozumiesz co mam na mysli. /Mala podpowiedz: reczny bedzie poniekąd dzialal rowniez na przednie kola :roll: /

Jeszcze jedno jaka jest zwłoka działania takiego wynalazku, zakladam ze nie dziala to na tyle blyskawicznie zeby odrazu w ulamku sekundy rozpinać szpere??

Dziala.

w Sti masz doczynienia z funkcją AUTO. Myslisz, ze jej opoznienie jest rowniez takie duze?

Link to comment
Share on other sites

proponuje w aucie z centralną szperą 20g zaciągnąc hamulec ręczny. Mozesz to zrobic ze sprzeglem lub bez - zrozumiesz co mam na mysli. /Mala podpowiedz: reczny bedzie poniekąd dzialal rowniez na przednie kola :roll: /

 

ja sie tego podejmuje :P

Link to comment
Share on other sites

w imprezie nie zapala sie żadna lampka w starszych forkach tez nie, jak mowilem to opcja serwisowa, a i w momecie ciągniecia rękawa w imprezie z automatem tył nie jest odłączany.

 

Mi chodzi Outbacka XT 07 AT mojego ojca, bo chcę sie dowiedzieć czy ASO coś pomieszało, czy miałem jakieś zwidy z tą lampką (AWD).

Link to comment
Share on other sites

Czy cos takiego wystepowalo w Imprezach? Jesli tak to w jakich wersjach i od ktorego roku?

 

Z tego, co wiem, jest to powszechnie powielany mit. Ręczny w imprezach z DCCD nie rozłącza napędu. Trzeba wcisnąć sprzęgło, albo liczyć się z kosztami :twisted:. Koniec kropka.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...