Skocz do zawartości

Rozlaczany tylny naped przy zaciaganiu recznego


grygo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 90
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Czy w momencie zaciągnięcia ręcznego pod czas jazdy w Automacie. Zapala się lampka AWD??

 

Bo zdaje mi się ze tak było w Outbacku XT 07 mojego ojca, ale po wizycie w serwisie i próbie przestawienia mil na km itp. Lampka juz sie nie zapala w momencie zaciągnięcia recznego o ile wogle kiedyś sie zapalała...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli w automacie odłącza się tył napęd w momencie podniesienia dźwigni ręcznego to chyba im nic nie szkodzi.

 

[Nie 0:28] Harvester: Włożyć. Pod maską w puszcze. Jak zdejmiesz obudowę tam masz schemat i na jednym jest AWD. Jak w to miejsce wsadzisz bezpiecznik, to odłączany jest tył. BTW to tylko w automatach i nie wiem czy wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w imprezie nie zapala sie żadna lampka w starszych forkach tez nie, jak mowilem to opcja serwisowa, a i w momecie ciągniecia rękawa w imprezie z automatem tył nie jest odłączany.

Wiec po krutce

impreza wolny sak -> niewykonalne (z AT mozna pokombinować ale nie wiem z jakim rezultatem)

Gt -> niewykonalne

STI z DCCD -> ponoć po kombinacjach z sterownikiem jednak w sumie zbęde bo i tak sprzeglo trzeba cisnać więc szkoda zachodu....

Forki -> niewykonalne (AT -> patrz impreza)

 

Nie wiem jak z wersjami po 2004 roku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

xbike o gt pisalem o seryjnym !!

o DCCD skoro jest na lock przydało by sie ale tak czy owak musisz wciskac sprzeglo nawet przy niby rołączalnym to po co to robic??? Skoro i bez rozpiecia trzeba robić tak samo??

Jeszcze jedno jaka jest zwłoka działania takiego wynalazku, zakladam ze nie dziala to na tyle blyskawicznie zeby odrazu w ulamku sekundy rozpinać szpere??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o DCCD skoro jest na lock przydało by sie ale tak czy owak musisz wciskac sprzeglo nawet przy niby rołączalnym to po co to robic??? Skoro i bez rozpiecia trzeba robić tak samo??

mam wrazenie, ze nie wiesz o czym piszesz. Zeby to bylo bardziej czytelne, proponuje w aucie z centralną szperą 20kg zaciągnąc hamulec ręczny. Mozesz to zrobic ze sprzeglem lub bez - zrozumiesz co mam na mysli. /Mala podpowiedz: reczny bedzie poniekąd dzialal rowniez na przednie kola :roll: /

Jeszcze jedno jaka jest zwłoka działania takiego wynalazku, zakladam ze nie dziala to na tyle blyskawicznie zeby odrazu w ulamku sekundy rozpinać szpere??

Dziala.

w Sti masz doczynienia z funkcją AUTO. Myslisz, ze jej opoznienie jest rowniez takie duze?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w imprezie nie zapala sie żadna lampka w starszych forkach tez nie, jak mowilem to opcja serwisowa, a i w momecie ciągniecia rękawa w imprezie z automatem tył nie jest odłączany.

 

Mi chodzi Outbacka XT 07 AT mojego ojca, bo chcę sie dowiedzieć czy ASO coś pomieszało, czy miałem jakieś zwidy z tą lampką (AWD).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy cos takiego wystepowalo w Imprezach? Jesli tak to w jakich wersjach i od ktorego roku?

 

Z tego, co wiem, jest to powszechnie powielany mit. Ręczny w imprezach z DCCD nie rozłącza napędu. Trzeba wcisnąć sprzęgło, albo liczyć się z kosztami :twisted:. Koniec kropka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...