Mark L.A. Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Przychodzi facet do Zakladu Pogrzebowego i pyta : - Czy jest szef ? - Nie ma, pojechal po towar . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 To jak już mamy temat pogrzebowy to zagadka. Czym się różni długopis od trumny? Wkładem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbal Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Oto fotka z dzisiejszego porannego korka w drodze do pracy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item828985751_magnety ... pzmot.html I prezesi automobilkubów się tam naprawdę podpisują! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 I prezesi automobilkubów się tam naprawdę podpisują! są widać tak samo skuteczni w swym prezesowaniu jak magnetyzery w silniku "Praktyczna idea magnetyzerów narodziła się ponad pół wieku temu jako odpowiedź na zapotrzebowanie niemieckiej Luftwaffe, zainteresowanej wyeliminowaniem smugi dymu wydobywającego się z silników samolotów myśliwskich i bombowych. W wyniku serii doświadczalnych prób firmy MESSERSCHMITT-FLUGZEUGWERKE ustalili taką konfiguracje pola magnetycznego, przy której zadymienie w gazach spalinowych z silników lotniczych zostało ograniczone do minimum. Ubocznym skutkiem w/w wynalazku okazało się zmniejszenie zużycia paliwa. :D" jak dla mnie to cudowny dowód, że warto zapakować magnesy połączone trytytkami do silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Lub inaczej - Bezpieczeństwo Legacy w internecie : http://polish.automk.com/thread-104379-1-1.html Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaryta Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 http://polish.automk.com/thread-104379-1-1.html Musimy to wprowadzić jako element wydania pojazdu klientowi Niech wie,że: "Budowa bezpieczne pojazdy jedne z rzeczy nasza klientela przyszły wiedzieć i spodziewać się od nas," Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 http://polish.automk.com/thread-104379-1-1.html po angielsku lepiej, bo od tego automatycznego tłumacza oczy bolą :wink: http://www.automk.com/thread-104379-1-1.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 http://allegro.pl/item828...by_i_pzmot.html I prezesi automobilkubów się tam naprawdę podpisują! Widział ktoś jakieś wykresy z hamowni auta, które miało to "yjo" zamontowane? Może ktoś miał i chce się podzielić wrażeniami. Nie było gdzieś o tym wątku osobnego? Nie żartuję! Na serio jestem ciekaw czy to w ogóle działa :razz:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 3 Grudnia 2009 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 po angielsku lepiej, bo od tego automatycznego tłumacza oczy bolą Tekst angielski oczywiście znam :cool: Ale do TEGO działu pasuje właśnie rezultat tłumaczenia :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 rezultat tłumaczenia "I shall release the peacock" a także: "hurt me, hurt me, do me wrong" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Żeby wykwalifikować dla Górnego Kilofa Bezpieczeństwa, pojazd musi zarobić najwyższe ofuknięcie "dobrego" w przodzie Instytutu, bok, i budują próby i będą zaopatrywany z elektronową stałością kierującą. Criteria do zwycięstwa gangster ponieważ nagroda czytuje zamierzana żeby nagnać nieprzerwane ulepszenia bezpieczeństwa taka jak górna ruina próba ofuknięcia i szybki dodatek elektronowej stałości kierującej, której sztandar na Zapisie i Outback. u mnie ewidentnie nie dziala szybki dodatek elektronowej stalosci kierujacej. Czy moge liczyc na ofukniecie w przodzie, bok i buduja proby w ramach akcji serwisowej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Żeby wykwalifikować dla Górnego Kilofa Bezpieczeństwa, pojazd musi zarobić najwyższe ofuknięcie "dobrego" w przodzie Instytutu, bok, i budują próby i będą zaopatrywany z elektronową stałością kierującą. Criteria do zwycięstwa gangster ponieważ nagroda czytuje zamierzana żeby nagnać nieprzerwane ulepszenia bezpieczeństwa taka jak górna ruina próba ofuknięcia i szybki dodatek elektronowej stałości kierującej, której sztandar na Zapisie i Outback. u mnie ewidentnie nie dziala szybki dodatek elektronowej stalosci kierujacej. Czy moge liczyc na ofukniecie w przodzie, bok i buduja proby w ramach akcji serwisowej ? Nie wygląda na to, żeby ta instrukcja Cie dotyczyła bo Ty chyba nie jeździsz Zapisem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verbal Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 zaki79, magnetyzery działają. Ale tylko na zasadzie autosugestii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasdraz Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Co do działania magnetyzerów. Cytat z innego forum motor w moim golfiku seryjnie mialo 110 km (kupilem go jak mial 80 tys przebiegu i nie mogl byc zajezdzony takze mial te 110 kucykow) , pozniej kupilem na allegro chipa od uzytkownika UYSY wraz z montarzem wybralem program 30% do golfika z jego stronki internetowej wynika ze po chipie mam 148 koni ,pozniej byly magnetyzery ilosc-3 dwa na zasilanie i jeden na powrot poniewaz ropa jest gestsza niz benzyna i dlatego jest lepiej jak sie da wiecej magnetyzerow daja one do 10% mocy przyjmuje ze mam wtedy okolo 155 konikow,dalej przyszla kolej na filtr powietrza kupilem stozek w obudowie termicznej a dlatego stozek bo w odruznieniu od wkladek KN podnosi on moc a nie elastycznosc tak jak wkladki przyrost mocy 10% no to konikow okolo 160 , dalej przyszla strumienica i sportowy tlumik ktory nie wyje tak jak w benzynie ale cos tam lekki basik daje no to moi panowie sama strumienica podnosi moc do 10% no a tlumik dajmy te 5 % bo nie jest to remus no to okolo jak w morde jeza wychdzi 170 kucykow aha jeszcze zapomnialem ze wywalenie kata daje te 5 koni wiecej no i wlot turbo na masce lepiej chlodzi silniczek i turbo oraz daje zimne powietrze do stozka jedyne co moge zrobic to zdjecia mojej bryki i tych czesci oprocz strumienicy bo nie bede wchodzil pod fure auto ma po tych przerobkach przyspieszonko mierzone 8,2 sek do sety i jest cholernie elastyczne robie dzisiaj zdjecia !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
huzar105 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 170 KM i 8 do setki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Bo to ośka i zanim ruszy to pół opony nie ma! Taki ma moment! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Kupiłem STi jak miało 265 koni, a że ma 108 tyś przebiegu to zajeżdżone nie jest tzn, że ma te 265 koni. No to liczymy: Chip 30% --> 344.5 KM 3x magnetyzer 10% --> 379 KM Stożek 10% --> 416.9 KM Strumienica 10% --> 458.6 KM Tłumik 5% --> 481.5 KM Pfiii.... Nie wiem po co ten cały nie-ASO, carfit, panewki acl, większe wtryski, turbo, pompy, kucizna itp.... A jak bym sobie cztery magnetyzery włożył ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kogii Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 to mnie, tytulowo wrecz, rozluznilo [ Dodano: Czw Gru 03, 2009 10:23 pm ] Harvester, sobie? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Harvester Ja też taki durny jestem!!! Ale to od tego czytania! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Dyzio_d, To forum to jedna wielka kryptoreklama tych jakże niepotrzebnych nam do niczego gratów Harvester, sobie? :shock: Nice one Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 lukasdraz- Dzięki za fachowe informacje! Właśnie zamawiałem magnetyzer na Allegro- teraz wiem, że jeden to pikuś. Zamówię z 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzio_d Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Aaaa! No i widzę, że przemalowałeś furę! Fakt czerwone są szybsze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Kupiłem STi jak miało 265 koni, a że ma 108 tyś przebiegu to zajeżdżone nie jest tzn, że ma te 265 koni. No to liczymy: Chip 30% --> 344.5 KM 3x magnetyzer 10% --> 379 KM Stożek 10% --> 416.9 KM Strumienica 10% --> 458.6 KM Tłumik 5% --> 481.5 KM Pfiii.... Nie wiem po co ten cały nie-ASO, carfit, panewki acl, większe wtryski, turbo, pompy, kucizna itp.... A jak bym sobie cztery magnetyzery włożył ??? zapomniałeś o basstubie i neonach pod progami, oceniam ich moc na jakieś 100-150KM, no i futrzak na trójramiennej MOMO....też z piździesiąt... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinz Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Strach się bać takie potfffffory z tych Gulfów :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się