Skocz do zawartości

Zeby rozluznic atmosfere :D


Thanatos

Rekomendowane odpowiedzi

I prezesi automobilkubów się tam naprawdę podpisują!

 

są widać tak samo skuteczni w swym prezesowaniu jak magnetyzery w silniku :)

"Praktyczna idea magnetyzerów narodziła się ponad pół wieku temu jako odpowiedź na zapotrzebowanie niemieckiej Luftwaffe, zainteresowanej wyeliminowaniem smugi dymu wydobywającego się z silników samolotów myśliwskich i bombowych.

W wyniku serii doświadczalnych prób firmy MESSERSCHMITT-FLUGZEUGWERKE ustalili taką konfiguracje pola magnetycznego, przy której zadymienie w gazach spalinowych z silników lotniczych zostało ograniczone do minimum. Ubocznym skutkiem w/w wynalazku okazało się zmniejszenie zużycia paliwa. :D"

 

jak dla mnie to cudowny dowód, że warto zapakować magnesy połączone trytytkami do silnika ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musimy to wprowadzić jako element wydania pojazdu klientowi ;) Niech wie,że:

"Budowa bezpieczne pojazdy jedne z rzeczy nasza klientela przyszły wiedzieć i spodziewać się od nas," :mrgreen:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://allegro.pl/item828...by_i_pzmot.html

 

I prezesi automobilkubów się tam naprawdę podpisują!

 

Widział ktoś jakieś wykresy z hamowni auta, które miało to "yjo" zamontowane? Może ktoś miał i chce się podzielić wrażeniami. Nie było gdzieś o tym wątku osobnego? Nie żartuję! Na serio jestem ciekaw czy to w ogóle działa :razz:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
po angielsku lepiej, bo od tego automatycznego tłumacza oczy bolą

Tekst angielski oczywiście znam :cool:

Ale do TEGO działu pasuje właśnie rezultat tłumaczenia :wink:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rezultat tłumaczenia

 

"I shall release the peacock"

a także:

"hurt me, hurt me, do me wrong"

:mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wykwalifikować dla Górnego Kilofa Bezpieczeństwa, pojazd musi zarobić najwyższe ofuknięcie "dobrego" w przodzie Instytutu, bok, i budują próby i będą zaopatrywany z elektronową stałością kierującą. Criteria do zwycięstwa gangster ponieważ nagroda czytuje zamierzana żeby nagnać nieprzerwane ulepszenia bezpieczeństwa taka jak górna ruina próba ofuknięcia i szybki dodatek elektronowej stałości kierującej, której sztandar na Zapisie i Outback.

 

u mnie ewidentnie nie dziala szybki dodatek elektronowej stalosci kierujacej. Czy moge liczyc na ofukniecie w przodzie, bok i buduja proby w ramach akcji serwisowej ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby wykwalifikować dla Górnego Kilofa Bezpieczeństwa, pojazd musi zarobić najwyższe ofuknięcie "dobrego" w przodzie Instytutu, bok, i budują próby i będą zaopatrywany z elektronową stałością kierującą. Criteria do zwycięstwa gangster ponieważ nagroda czytuje zamierzana żeby nagnać nieprzerwane ulepszenia bezpieczeństwa taka jak górna ruina próba ofuknięcia i szybki dodatek elektronowej stałości kierującej, której sztandar na Zapisie i Outback.

 

u mnie ewidentnie nie dziala szybki dodatek elektronowej stalosci kierujacej. Czy moge liczyc na ofukniecie w przodzie, bok i buduja proby w ramach akcji serwisowej ?

 

Nie wygląda na to, żeby ta instrukcja Cie dotyczyła bo Ty chyba nie jeździsz Zapisem? :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do działania magnetyzerów. Cytat z innego forum :mrgreen:

 

 

motor w moim golfiku seryjnie mialo 110 km (kupilem go jak mial 80 tys przebiegu i nie mogl byc zajezdzony takze mial te 110 kucykow) , pozniej kupilem na allegro chipa od uzytkownika UYSY wraz z montarzem wybralem program 30% do golfika z jego stronki internetowej wynika ze po chipie mam 148 koni ,pozniej byly magnetyzery ilosc-3 dwa na zasilanie i jeden na powrot poniewaz ropa jest gestsza niz benzyna i dlatego jest lepiej jak sie da wiecej magnetyzerow daja one do 10% mocy przyjmuje ze mam wtedy okolo 155 konikow,dalej przyszla kolej na filtr powietrza kupilem stozek w obudowie termicznej a dlatego stozek bo w odruznieniu od wkladek KN podnosi on moc a nie elastycznosc tak jak wkladki przyrost mocy 10% no to konikow okolo 160 , dalej przyszla strumienica i sportowy tlumik ktory nie wyje tak jak w benzynie :cry: ale cos tam lekki basik daje no to moi panowie sama strumienica podnosi moc do 10% no a tlumik dajmy te 5 % bo nie jest to remus no to okolo jak w morde jeza wychdzi 170 kucykow aha jeszcze zapomnialem ze wywalenie kata daje te 5 koni wiecej no i wlot turbo na masce lepiej chlodzi silniczek i turbo oraz daje zimne powietrze do stozka jedyne co moge zrobic to zdjecia mojej bryki i tych czesci oprocz strumienicy bo nie bede wchodzil pod fure auto ma po tych przerobkach przyspieszonko mierzone 8,2 sek do sety i jest cholernie elastyczne robie dzisiaj zdjecia !!!!
:mrgreen:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem STi jak miało 265 koni, a że ma 108 tyś przebiegu to zajeżdżone nie jest tzn, że ma te 265 koni. No to liczymy:

 

Chip 30% --> 344.5 KM

3x magnetyzer 10% --> 379 KM

Stożek 10% --> 416.9 KM

Strumienica 10% --> 458.6 KM

Tłumik 5% --> 481.5 KM

 

Pfiii.... Nie wiem po co ten cały nie-ASO, carfit, panewki acl, większe wtryski, turbo, pompy, kucizna itp....

 

A jak bym sobie cztery magnetyzery włożył ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem STi jak miało 265 koni, a że ma 108 tyś przebiegu to zajeżdżone nie jest tzn, że ma te 265 koni. No to liczymy:

 

Chip 30% --> 344.5 KM

3x magnetyzer 10% --> 379 KM

Stożek 10% --> 416.9 KM

Strumienica 10% --> 458.6 KM

Tłumik 5% --> 481.5 KM

 

Pfiii.... Nie wiem po co ten cały nie-ASO, carfit, panewki acl, większe wtryski, turbo, pompy, kucizna itp....

 

A jak bym sobie cztery magnetyzery włożył ???

 

zapomniałeś o basstubie i neonach pod progami, oceniam ich moc na jakieś 100-150KM, no i futrzak na trójramiennej MOMO....też z piździesiąt... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...