Skocz do zawartości

zawieszenie WRX/STI


damianwrx

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 54
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Tak BTW, czy można w STI zrobić 'coś' z seryjnym zawiasem, żeby nie był tak cholernie

podsterowny w pierwszej fazie ciasnych łuków lub dużych nawrotów? Ja wiem, że nie umiem

nim jeszcze jeździć, ale jakoś bez ręcznego auto nie chce mi skręcać za bardzo :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak BTW, czy można w STI zrobić 'coś' z seryjnym zawiasem, żeby nie był tak cholernie

podsterowny w pierwszej fazie ciasnych łuków lub dużych nawrotów? Ja wiem, że nie umiem

nim jeszcze jeździć, ale jakoś bez ręcznego auto nie chce mi skręcać za bardzo :roll:

 

zalozyc zestaw skrecanie 1 i ew. dodac do niego jeszcze ALK. oczywiscie do tego geometria odpowiednia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak BTW, czy można w STI zrobić 'coś' z seryjnym zawiasem, żeby nie był tak cholernie

podsterowny w pierwszej fazie ciasnych łuków lub dużych nawrotów? Ja wiem, że nie umiem

nim jeszcze jeździć, ale jakoś bez ręcznego auto nie chce mi skręcać za bardzo :roll:

 

zalozyc zestaw skrecanie 1 i ew. dodac do niego jeszcze ALK. oczywiscie do tego geometria odpowiednia

Er... mógłbyś napisać to jakoś inaczej, żebym rozumiał? :grin:

A odnośnie geometrii, czy w serii STI da się regulować np. własnie pochylenie koła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiekszosc preferuje negat 2,5 z przodu

 

A to na "seryjnej" śrubie da rade podkręcić czy trzeba ją wymienić na taką z większym mimośrodem?

 

Nie da rady, max co mozesz zrbić to - 1,5 st. Najprościej, najtaniej rozfrezować otwór w amortyzatorze.

 

[ Dodano: Pią Paź 31, 2008 2:48 pm ]

Er... mógłbyś napisać to jakoś inaczej, żebym rozumiał? :grin:

 

wymiana stabilizatorów na trwardsze + geometria :cool:

A odnośnie geometrii, czy w serii STI da się regulować np. własnie pochylenie koła?

 

Da sie , ale w ograniczony sposób , patrz wyżej :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TomekN, fabrycznie jest mało, różnie mają rózne egzemplarze ale zwykle poniej stopnia.

 

Z tego co się orientuje to "fabryczne" pochylenie powinno być +/- 0st05min czyli w sumie - 0 :mrgreen:

 

Teraz z innej beczki - czy ktoś się orientuje jaki powinien być mniej więcej kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czy jak to tam się zwie) po zamontowaniu ALK :?: U mnie jest teraz 3st30min co jest wartością po środku (wartość ta powinna się mieścić między 2st50min do 4st50min) - no chyba że mam jakieś dane skopane. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Podepnę się tutaj z pytankiem na temat amorków i sprężyn w WRX, co by nowego wątku nie zakładać.

 

Jako że istnieje spora grupa użytkowników imprez, którzy na liście modyfikacji zawieszenia mają amorki KAYABA AGX, to może ktoś mi tu podpowie jak to jest z długością amortyzatorów i skokiem tego zawieszenia względem seryjnego. Chodzi o to, że mam sprężynki obniżające zawias o -35mm i chciałbym je założyć na seryjne amortyzatory - na razie, bo mi opowiada w codziennym użytkowaniu ich charakterystyka. Ostatecznie i tak pewnie kiedyś założę AGX, ale wiadomo... Pieniążków zawsze szkoda i zrobię to pewnie jak zacznę wymyślać, do czego jeszcze może służyć auto poza jazdą po bułki :wink:

 

Jednocześnie czytając posty innych użytkowników widzę, że praktycznie standardem jest obniżanie przy zastosowaniu AGX.

Pytanie brzmi - jak bardzo można bezpiecznie obniżyć zawieszenie przy seryjnych amortyzatorach i czy te -35mm będzie OK?

Czy może lepiej wsadzić AGX i czy są one z założenia lepiej przystosowane do obniżania zawieszenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
Będzie ok.
mam sprężyny Tein'a do seryjnych amorów, -35 przód, -25mm tył, auto jest twarde, lepiej się prowadzi, ale jest tak jak mówiło ASO, czyli stuka - wynika to niby z wysokości amora względem niższych sprężyn czy jakoś tak :) i w czasie jazdy słychać stuki np. podczas przejeżdżania spowalniaczy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wtrące . Co myslicie o wrzuceniu seryjnego zawiasu z STI rok 2002 do GT . Warto to zrobić czy raczej AGX zostawić + jakaś sprężyna wzmocniona :wink: ( Hamulec od sti i koło 17stka ) :cool:

 

Felix ja mam u siebie zestaw z STi MY04 i jest rewela ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się wtrące . Co myslicie o wrzuceniu seryjnego zawiasu z STI rok 2002 do GT . Warto to zrobić czy raczej AGX zostawić + jakaś sprężyna wzmocniona :wink: ( Hamulec od sti i koło 17stka ) :cool:

 

Felix ja mam u siebie zestaw z STi MY04 i jest rewela ;)

ja też se wrzuciłem od sti ale jeszcze nie jeździłem . :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no a czy górne zakończenie sprężyn w GT i STI jest takie samo i umożliwia założenie górnych poduszek z GT?? czy kielich górny od STI i sama poduszka od GT?? Dolne mocowania są te same skoro nic nie trzeba zmieniać?

 

sorry oczywiscie sprezyny z GT musisz wrzucic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...