raison Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 A to takie buty Dzięki Panowie :!: Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Tak BTW, czy można w STI zrobić 'coś' z seryjnym zawiasem, żeby nie był tak cholernie podsterowny w pierwszej fazie ciasnych łuków lub dużych nawrotów? Ja wiem, że nie umiem nim jeszcze jeździć, ale jakoś bez ręcznego auto nie chce mi skręcać za bardzo :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xbike Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 wiekszosc preferuje negat 2,5 z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Tak BTW, czy można w STI zrobić 'coś' z seryjnym zawiasem, żeby nie był tak cholerniepodsterowny w pierwszej fazie ciasnych łuków lub dużych nawrotów? Ja wiem, że nie umiem nim jeszcze jeździć, ale jakoś bez ręcznego auto nie chce mi skręcać za bardzo :roll: zalozyc zestaw skrecanie 1 i ew. dodac do niego jeszcze ALK. oczywiscie do tego geometria odpowiednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Ja się wtrące . Co myslicie o wrzuceniu seryjnego zawiasu z STI rok 2002 do GT . Warto to zrobić czy raczej AGX zostawić + jakaś sprężyna wzmocniona :wink: ( Hamulec od sti i koło 17stka ) :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 wiekszosc preferuje negat 2,5 z przodu A to na "seryjnej" śrubie da rade podkręcić czy trzeba ją wymienić na taką z większym mimośrodem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Tak BTW, czy można w STI zrobić 'coś' z seryjnym zawiasem, żeby nie był tak cholerniepodsterowny w pierwszej fazie ciasnych łuków lub dużych nawrotów? Ja wiem, że nie umiem nim jeszcze jeździć, ale jakoś bez ręcznego auto nie chce mi skręcać za bardzo :roll: zalozyc zestaw skrecanie 1 i ew. dodac do niego jeszcze ALK. oczywiscie do tego geometria odpowiednia Er... mógłbyś napisać to jakoś inaczej, żebym rozumiał? :grin: A odnośnie geometrii, czy w serii STI da się regulować np. własnie pochylenie koła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 wiekszosc preferuje negat 2,5 z przodu A to na "seryjnej" śrubie da rade podkręcić czy trzeba ją wymienić na taką z większym mimośrodem? Nie da rady, max co mozesz zrbić to - 1,5 st. Najprościej, najtaniej rozfrezować otwór w amortyzatorze. [ Dodano: Pią Paź 31, 2008 2:48 pm ] Er... mógłbyś napisać to jakoś inaczej, żebym rozumiał? :grin: wymiana stabilizatorów na trwardsze + geometria :cool: A odnośnie geometrii, czy w serii STI da się regulować np. własnie pochylenie koła? Da sie , ale w ograniczony sposób , patrz wyżej :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekN Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 Teoretycznie, 1,5 st powinno być optymalnie.. A ile jest fabrycznie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 TomekN, fabrycznie jest mało, różnie mają rózne egzemplarze ale zwykle poniej stopnia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andremil Opublikowano 31 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2008 TomekN, fabrycznie jest mało, różnie mają rózne egzemplarze ale zwykle poniej stopnia. Z tego co się orientuje to "fabryczne" pochylenie powinno być +/- 0st05min czyli w sumie - 0 Teraz z innej beczki - czy ktoś się orientuje jaki powinien być mniej więcej kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy (czy jak to tam się zwie) po zamontowaniu ALK :?: U mnie jest teraz 3st30min co jest wartością po środku (wartość ta powinna się mieścić między 2st50min do 4st50min) - no chyba że mam jakieś dane skopane. :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzibi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Podepnę się tutaj z pytankiem na temat amorków i sprężyn w WRX, co by nowego wątku nie zakładać. Jako że istnieje spora grupa użytkowników imprez, którzy na liście modyfikacji zawieszenia mają amorki KAYABA AGX, to może ktoś mi tu podpowie jak to jest z długością amortyzatorów i skokiem tego zawieszenia względem seryjnego. Chodzi o to, że mam sprężynki obniżające zawias o -35mm i chciałbym je założyć na seryjne amortyzatory - na razie, bo mi opowiada w codziennym użytkowaniu ich charakterystyka. Ostatecznie i tak pewnie kiedyś założę AGX, ale wiadomo... Pieniążków zawsze szkoda i zrobię to pewnie jak zacznę wymyślać, do czego jeszcze może służyć auto poza jazdą po bułki :wink: Jednocześnie czytając posty innych użytkowników widzę, że praktycznie standardem jest obniżanie przy zastosowaniu AGX. Pytanie brzmi - jak bardzo można bezpiecznie obniżyć zawieszenie przy seryjnych amortyzatorach i czy te -35mm będzie OK? Czy może lepiej wsadzić AGX i czy są one z założenia lepiej przystosowane do obniżania zawieszenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 2 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2008 Będzie ok. Standardowe sprężyny (Eibach, H&R) do seryjnych amortyzatorów obniżają auto o 30 mm, czasami 40mm. Michael ma teraz minus 30 mm, założone do AGXów. Z tego co wiem jest zadowolony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Będzie ok. mam sprężyny Tein'a do seryjnych amorów, -35 przód, -25mm tył, auto jest twarde, lepiej się prowadzi, ale jest tak jak mówiło ASO, czyli stuka - wynika to niby z wysokości amora względem niższych sprężyn czy jakoś tak i w czasie jazdy słychać stuki np. podczas przejeżdżania spowalniaczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 polecam wymienic tylko gorne mocowania tylnych amortyzatorow np na takie N-grupowe na pewno pomoze i stukajacy amortyzator sie "naprawi" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Ja się wtrące . Co myslicie o wrzuceniu seryjnego zawiasu z STI rok 2002 do GT . Warto to zrobić czy raczej AGX zostawić + jakaś sprężyna wzmocniona :wink: ( Hamulec od sti i koło 17stka ) :cool: Felix ja mam u siebie zestaw z STi MY04 i jest rewela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Ja się wtrące . Co myslicie o wrzuceniu seryjnego zawiasu z STI rok 2002 do GT . Warto to zrobić czy raczej AGX zostawić + jakaś sprężyna wzmocniona :wink: ( Hamulec od sti i koło 17stka ) :cool: Felix ja mam u siebie zestaw z STi MY04 i jest rewela ja też se wrzuciłem od sti ale jeszcze nie jeździłem . :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Felix i adamusmaxa czy wam do Gt pasowało zawieszenie od STI bez żadnych przeróbek czy trzeba cos modyfikować jesli tak to co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 Felix i adamusmaxa czy wam do Gt pasowało zawieszenie od STI bez żadnych przeróbek czy trzeba cos modyfikować jesli tak to co trzeba zalozyc swoje poduszki z GT wiecej przeszkod nie pamietam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 no a czy górne zakończenie sprężyn w GT i STI jest takie samo i umożliwia założenie górnych poduszek z GT?? czy kielich górny od STI i sama poduszka od GT?? Dolne mocowania są te same skoro nic nie trzeba zmieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 no a czy górne zakończenie sprężyn w GT i STI jest takie samo i umożliwia założenie górnych poduszek z GT?? czy kielich górny od STI i sama poduszka od GT?? Dolne mocowania są te same skoro nic nie trzeba zmieniać? sorry oczywiscie sprezyny z GT musisz wrzucic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felix Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 ee nooo mmm nie wiem ... trza zapytać badego albo blacka czyli czarnego oni mi robią auto a ja siedzę i wymyślam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 czyli amorki z STI a reszta z GT i powinno pasowac bardzo mnie to cieszy. A czy sprezyna od GT ma taka sama đrednice dolna jak ta z STI i cyz bey problemow pasuje na dolny kielich w amortzyatorze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 czyli amorki z STI a reszta z GT i powinno pasowac bardzo mnie to cieszy. A czy sprezyna od GT ma taka sama đrednice dolna jak ta z STI i cyz bey problemow pasuje na dolny kielich w amortzyatorze? pasuje na dolny kielich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 superfajnie teraz tylko pytanie kontrolne czy seria STI jest w jakimkolwiek stopniu lepsza od np KYB AGX? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się