damianwrx Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 prosze doradzcie - jaki najlepiej zalozyc zawias do WRX-a, bedzie mi sluzyc do jazdy torowj i ulicznej, mniej do normalnej eksploatacji. tein, cusco? cos innego, bo jestem w strasznej rozterce, kazdy mowi co innego i sam juz nie wiem co robic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Na jakich oponach bedziesz jezdzil po torze? Bo to ma wplyw na wybor zawieszenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 prosze doradzcie - jaki najlepiej zalozyc zawias do WRX-a, bedzie mi sluzyc do jazdy torowj i ulicznej, mniej do normalnej eksploatacji.tein, cusco? cos innego, bo jestem w strasznej rozterce, kazdy mowi co innego i sam juz nie wiem co robic moim zdaniem pomiedzy jazdą uliczną a torową jest tak duż różnica że nie ma na to idealnego zawieszenia, przynajmniej w Polsce :cool: na dziurawych i pofałdowanych drogach publicznych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 prosze doradzcie - jaki najlepiej zalozyc zawias do WRX-a, bedzie mi sluzyc do jazdy torowj i ulicznej, mniej do normalnej eksploatacji.tein, cusco? cos innego, bo jestem w strasznej rozterce, kazdy mowi co innego i sam juz nie wiem co robic moim zdaniem pomiedzy jazdą uliczną a torową jest tak duż różnica że nie ma na to idealnego zawieszenia, przynajmniej w Polsce :cool: na dziurawych i pofałdowanych drogach publicznych To co powyżej + uwaga: jak się przyzwyczaisz do bujania to seryjny zawias w WRX wystarczy do bardzo sprawnego poruszania się. Też chciałem wymieniać wszystko, potem mi przeszło i jest dobrze. Lepiej częściej wymienić amorki niż raz zafundować "dechę" w WRX, gdzie przy jego osiągach i tak nie wykorzystasz wszystkich możliwości pro zawiasu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 przy jego osiągach i tak nie wykorzystasz wszystkich możliwości pro zawiasu Wykorzystanie wykorzystaniem, ale samopoczucie o ile lepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 przy jego osiągach i tak nie wykorzystasz wszystkich możliwości pro zawiasu Wykorzystanie wykorzystaniem, ale samopoczucie o ile lepsze Chyba tylko to - taka naklejka TEIN robi swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Ja polecam zostawić serię i zamontować grubsze stabilizatory i Powerflexy + ALK - będzie spora różnica. Druga opcja to KYB AGX + Eibach Pro-kit - sam właśnie założyłem i jest rewelacja - masz regulację twardości amorka więc można sobie dopasować do potrzeb. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 taka naklejka TEIN robi swoje Szczególnie, gdy przy każdej kolejnej wymianie zepsutych dostajesz następną - możesz se okleić nimi cały wóz, taka jest wytrzymałość tych jakże szeroko reklamowanych produktów . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jabar Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 tein, cusco tein - ponoc awaryjny - ale ponoc bez problemu wymieniaja na nowe cusco - ponoc bardzo twardy i ustawiony valving pod japonskie drogi (moze przemeq napisze jakie tam sa drogi ) Nie wiem w czym sie tak zachwycac przy zawieszeniu WRX ktore buja jak moja stara Skoda jesli kolega chce jezdzic po torze to seryjny zawias jest nieporozumieniem (oczywiscie sa kozacy co "umio" ale to chyba nie o to chodzi zeby sie lusterkami w zakretach podpierac ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 tein - ponoc awaryjny - ale ponoc bez problemu wymieniaja na nowe A no właśnie - jak pisałem, przy każdej wymianie nowa naklejka . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raga Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 jesli kolega chce jezdzic po torze to seryjny samochód jest bez sensu... Dziewczyny - nie wpadajmy w paranoję Na tor to trza mieć samochód wyścigowy. Zwykłe WRX z super zawieszeniem to porażka moim zdaniem, bo są inne rezczy bardziej pilne do zrobienia (hamulce, tuning estetyczny na STI ) WRX ma całkiem fajny zawias, a amory i sprężyny i tak bardzo nie pomogą w bujaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 17 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2008 a ja dalej się zastanawiam nad połączeniem eibacha pro kit z tokico d-spec i już łeb mnie boli bo nie umiem zdecydować; brać czy nie brać :???: a może połączyć je ze sprężynami swift które doradza mi niejaki Tony z www.turninconcepts.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze. Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek? Jesli cos trzeba kombinowac, to co? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze. Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek? Jesli cos trzeba kombinowac, to co? Pasuje bez żadnych przeróbek :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze. Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek? Jesli cos trzeba kombinowac, to co? Pasuje bez żadnych przeróbek :cool: Dziekuje za odpowiedz - ale dlaczego nie masz ich w swojej ofercie? Przynajmniej na stronie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze. Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek? Jesli cos trzeba kombinowac, to co? Pasuje bez żadnych przeróbek :cool: Dziekuje za odpowiedz - ale dlaczego nie masz ich w swojej ofercie? Przynajmniej na stronie... Jed , bo nie ma AGX - ÓW do STI , są do GT i WRX te ostatnie pasują do STI , ale jak chcesz znać moje zdanie, to dla mnie zakładanie ich STI to średni pomysł, załóż Kayaba Ultra SR to to samo co oryginał :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Jed , bo nie ma AGX - ÓW do STI , są do GT i WRX te ostatnie pasują do STI , ale jak chcesz znać moje zdanie, to dla mnie zakładanie ich STI to średni pomysł, załóż Kayaba Ultra SR to to samo co oryginał A, no to sie wyjasnilo, ze oficjalnie nie ma. Ale pasuja od WRX. OK. Mozesz rozwinac, dlaczego sredni pomysl? Bo skoro Ultra SR, to to samo co ori i maja zaczac "zaraz" stukac...to jaki to ma sens? Prosze, rozwin, bo chce kupic uzywane zawieszenie seria od Sti i blokuje koledze sprzet w dziale K/S. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 Mozesz rozwinac, dlaczego sredni pomysl? Jed AGX to zwykły gazowy amortyzator z regulacją , ich charakterystyka pracy w stosunku do serii, moim zdaniem stawia wiele do życzenia. Seryjnie masz amortyzator typu upside down :cool: AGX nie Bo skoro Ultra SR, to to samo co ori i maja zaczac "zaraz" stukac...to jaki to ma sens? Źle sie wyraziłem, Ultra SR ma taką samą charakterystykę działania jak OEM , jest również upside down, czy bedzie stukał po iluś tam km, tego na 100% nie powiem Ci, ale według zapewnień handlowca z KYB, podobno nie Masz gwarancję 2 lata :roll: [ Dodano: Pon Paź 27, 2008 10:00 pm ] Prosze, rozwin, bo chce kupic uzywane zawieszenie seria od Sti i blokuje koledze sprzet w dziale K/S. kupuj dobra cena :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 27 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2008 JED napisał/a: Mozesz rozwinac, dlaczego sredni pomysl? Jed AGX to zwykły gazowy amortyzator z regulacją , ich charakterystyka pracy w stosunku do serii, moim zdaniem stawia wiele do życzenia. Seryjnie masz amortyzator typu upside down :cool: AGX nie Rozumiem, dzieki. JED napisał/a: Bo skoro Ultra SR, to to samo co ori i maja zaczac "zaraz" stukac...to jaki to ma sens? Źle sie wyraziłem, Ultra SR ma taką samą charakterystykę działania jak OEM , jest również upside down, czy bedzie stukał po iluś tam km, tego na 100% nie powiem Ci, ale według zapewnień handlowca z KYB, podobno nie Masz gwarancję 2 lata :roll: Ktos tutaj sie zalil, ze stuka, ale, faktycznie, jest gwarancja... JED napisał/a: Prosze, rozwin, bo chce kupic uzywane zawieszenie seria od Sti i blokuje koledze sprzet w dziale K/S. kupuj dobra cena :grin: Teraz to juz nie wiem - przez ten usmiech na koncu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 JED: ja kiedyś pisałem, że mi Ultra SR pukają. Jednak nie do końca jestem o tym przekonany, bo przednie głównie stukają Leżą nówki w pokoju i nie mam kiedy ich wymienić, ale jak już znajdę chwilę i cały zawias będzie funkiel nówka to się wypowiem co do tych amorków Aha, mam jeszcze do nich sprężynki Eibacha także zobaczymy jak to będzie się sprawować :wink: Pozdrawiam, Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 29 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2008 Juz zanabylem jakies stare trupy od niunka - mam nadzieje, ze nie bede zalowal . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Testował ktoś w ogóle zawieszenie KSport? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 A KSport to nie jest to samo zawieszenie co D2? Bo jesli tak, to z Matim porozmawiaj On ma chyba doswiadczenia w tym temacie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 AMI, nie trzeba z matim rozmawiać. D2 to swego czasu, przez sprytny marketing , popularna w naszym kraju podróbka części innych producentów. Niedroga, ale jej cena odpowiada jej jakości... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 30 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2008 Przemeq - Mati byl jakby dosc intensywnym uzytkownikiem takiego kompletu Wiec pewnie wrazen bedzie mial co nie miara Ale pewnie sa i inni tutaj - Matiego akurat pamietam Co do reszty zapewne masz racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się