Jump to content

zawieszenie WRX/STI


damianwrx
 Share

Recommended Posts

prosze doradzcie - jaki najlepiej zalozyc zawias do WRX-a, bedzie mi sluzyc do jazdy torowj i ulicznej, mniej do normalnej eksploatacji.

tein, cusco? cos innego, bo jestem w strasznej rozterce, kazdy mowi co innego i sam juz nie wiem co robic

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

prosze doradzcie - jaki najlepiej zalozyc zawias do WRX-a, bedzie mi sluzyc do jazdy torowj i ulicznej, mniej do normalnej eksploatacji.

tein, cusco? cos innego, bo jestem w strasznej rozterce, kazdy mowi co innego i sam juz nie wiem co robic

 

moim zdaniem pomiedzy jazdą uliczną a torową jest tak duż różnica że nie ma na to idealnego zawieszenia, przynajmniej w Polsce :cool: na dziurawych i pofałdowanych drogach publicznych

Link to comment
Share on other sites

prosze doradzcie - jaki najlepiej zalozyc zawias do WRX-a, bedzie mi sluzyc do jazdy torowj i ulicznej, mniej do normalnej eksploatacji.

tein, cusco? cos innego, bo jestem w strasznej rozterce, kazdy mowi co innego i sam juz nie wiem co robic

 

moim zdaniem pomiedzy jazdą uliczną a torową jest tak duż różnica że nie ma na to idealnego zawieszenia, przynajmniej w Polsce :cool: na dziurawych i pofałdowanych drogach publicznych

 

To co powyżej + uwaga: jak się przyzwyczaisz do bujania to seryjny zawias w WRX wystarczy do bardzo sprawnego poruszania się. Też chciałem wymieniać wszystko, potem mi przeszło i jest dobrze. Lepiej częściej wymienić amorki niż raz zafundować "dechę" w WRX, gdzie przy jego osiągach i tak nie wykorzystasz wszystkich możliwości pro zawiasu :)

Link to comment
Share on other sites

przy jego osiągach i tak nie wykorzystasz wszystkich możliwości pro zawiasu

 

Wykorzystanie wykorzystaniem, ale samopoczucie o ile lepsze :mrgreen:

 

Chyba tylko to - taka naklejka TEIN robi swoje ;)

Link to comment
Share on other sites

Ja polecam zostawić serię i zamontować grubsze stabilizatory i Powerflexy + ALK - będzie spora różnica. Druga opcja to KYB AGX + Eibach Pro-kit - sam właśnie założyłem i jest rewelacja - masz regulację twardości amorka więc można sobie dopasować do potrzeb.

Link to comment
Share on other sites

taka naklejka TEIN robi swoje ;)

 

Szczególnie, gdy przy każdej kolejnej wymianie zepsutych dostajesz następną - możesz se okleić nimi cały wóz, taka jest wytrzymałość tych jakże szeroko reklamowanych produktów :twisted:.

Link to comment
Share on other sites

tein, cusco

tein - ponoc awaryjny - ale ponoc bez problemu wymieniaja na nowe

cusco - ponoc bardzo twardy i ustawiony valving pod japonskie drogi (moze przemeq napisze jakie tam sa drogi :mrgreen: )

 

Nie wiem w czym sie tak zachwycac przy zawieszeniu WRX ktore buja jak moja stara Skoda :mrgreen: jesli kolega chce jezdzic po torze to seryjny zawias jest nieporozumieniem (oczywiscie sa kozacy co "umio" ale to chyba nie o to chodzi zeby sie lusterkami w zakretach podpierac :mrgreen: )

Link to comment
Share on other sites

jesli kolega chce jezdzic po torze to seryjny
samochód jest bez sensu...

 

Dziewczyny - nie wpadajmy w paranoję :P Na tor to trza mieć samochód wyścigowy. Zwykłe WRX z super zawieszeniem to porażka moim zdaniem, bo są inne rezczy bardziej pilne do zrobienia (hamulce, tuning estetyczny na STI :mrgreen: )

 

WRX ma całkiem fajny zawias, a amory i sprężyny i tak bardzo nie pomogą w bujaniu :P

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze.

 

Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek?

Jesli cos trzeba kombinowac, to co?

 

Pasuje bez żadnych przeróbek :cool:

Link to comment
Share on other sites

Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze.

 

Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek?

Jesli cos trzeba kombinowac, to co?

 

Pasuje bez żadnych przeróbek :cool:

Dziekuje za odpowiedz - ale dlaczego nie masz ich w swojej ofercie?

Przynajmniej na stronie...

Link to comment
Share on other sites

Prosze o szybka odpowiedz, bo blokuje towar koledze.

 

Czy Kayaba AGX pasuje do Sti 2002 bez zadnych przerobek?

Jesli cos trzeba kombinowac, to co?

 

Pasuje bez żadnych przeróbek :cool:

Dziekuje za odpowiedz - ale dlaczego nie masz ich w swojej ofercie?

Przynajmniej na stronie...

 

Jed , bo nie ma AGX - ÓW do STI , są do GT i WRX te ostatnie pasują do STI , ale jak chcesz znać moje zdanie, to dla mnie zakładanie ich STI to średni pomysł, załóż Kayaba Ultra SR to to samo co oryginał :cool:

Link to comment
Share on other sites

Jed , bo nie ma AGX - ÓW do STI , są do GT i WRX te ostatnie pasują do STI , ale jak chcesz znać moje zdanie, to dla mnie zakładanie ich STI to średni pomysł, załóż Kayaba Ultra SR to to samo co oryginał

A, no to sie wyjasnilo, ze oficjalnie nie ma. Ale pasuja od WRX. OK.

Mozesz rozwinac, dlaczego sredni pomysl?

Bo skoro Ultra SR, to to samo co ori i maja zaczac "zaraz" stukac...to jaki to ma sens?

Prosze, rozwin, bo chce kupic uzywane zawieszenie seria od Sti i blokuje koledze sprzet w dziale K/S. :oops:

Link to comment
Share on other sites

Mozesz rozwinac, dlaczego sredni pomysl?

 

Jed AGX to zwykły gazowy amortyzator z regulacją , ich charakterystyka pracy w stosunku do serii, moim zdaniem stawia wiele do życzenia. Seryjnie masz amortyzator typu upside down :cool: AGX nie :cry:

 

Bo skoro Ultra SR, to to samo co ori i maja zaczac "zaraz" stukac...to jaki to ma sens?

 

Źle sie wyraziłem, Ultra SR ma taką samą charakterystykę działania jak OEM , jest również upside down, czy bedzie stukał po iluś tam km, tego na 100% nie powiem Ci, ale według zapewnień handlowca z KYB, podobno nie :idea: Masz gwarancję 2 lata :roll:

 

[ Dodano: Pon Paź 27, 2008 10:00 pm ]

Prosze, rozwin, bo chce kupic uzywane zawieszenie seria od Sti i blokuje koledze sprzet w dziale K/S. :oops:

 

kupuj dobra cena :grin:

Link to comment
Share on other sites

JED napisał/a:

Mozesz rozwinac, dlaczego sredni pomysl?

 

 

Jed AGX to zwykły gazowy amortyzator z regulacją , ich charakterystyka pracy w stosunku do serii, moim zdaniem stawia wiele do życzenia. Seryjnie masz amortyzator typu upside down :cool: AGX nie :cry:

Rozumiem, dzieki.

JED napisał/a:

Bo skoro Ultra SR, to to samo co ori i maja zaczac "zaraz" stukac...to jaki to ma sens?

 

 

Źle sie wyraziłem, Ultra SR ma taką samą charakterystykę działania jak OEM , jest również upside down, czy bedzie stukał po iluś tam km, tego na 100% nie powiem Ci, ale według zapewnień handlowca z KYB, podobno nie :idea: Masz gwarancję 2 lata :roll:

Ktos tutaj sie zalil, ze stuka, ale, faktycznie, jest gwarancja...

JED napisał/a:

Prosze, rozwin, bo chce kupic uzywane zawieszenie seria od Sti i blokuje koledze sprzet w dziale K/S. :oops:

 

 

kupuj dobra cena :grin:

Teraz to juz nie wiem - przez ten usmiech na koncu...

Link to comment
Share on other sites

JED: ja kiedyś pisałem, że mi Ultra SR pukają. Jednak nie do końca jestem o tym przekonany, bo przednie głównie stukają :mrgreen: Leżą nówki w pokoju i nie mam kiedy ich wymienić, ale jak już znajdę chwilę i cały zawias będzie funkiel nówka to się wypowiem co do tych amorków :mrgreen: Aha, mam jeszcze do nich sprężynki Eibacha także zobaczymy jak to będzie się sprawować :wink:

 

Pozdrawiam,

Karol

Link to comment
Share on other sites

AMI, nie trzeba z matim rozmawiać. D2 to swego czasu, przez sprytny marketing :twisted:, popularna w naszym kraju podróbka części innych producentów. Niedroga, ale jej cena odpowiada jej jakości... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Przemeq - Mati byl jakby dosc intensywnym uzytkownikiem takiego kompletu ;)

Wiec pewnie wrazen bedzie mial co nie miara :)

Ale pewnie sa i inni tutaj - Matiego akurat pamietam :)

 

Co do reszty zapewne masz racje.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...