adamusmax Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 superfajnie teraz tylko pytanie kontrolne czy seria STI jest w jakimkolwiek stopniu lepsza od np KYB AGX? po pierwsze jest upside-down a co do reszty pogadaj z carfitem to Ci wyjasni albo poszukaj jego postow o wyzszosci STi na AGX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 superfajnie teraz tylko pytanie kontrolne czy seria STI jest w jakimkolwiek stopniu lepsza od np KYB AGX? AGX wogóle nie ma podejścia do seryjnego STI , nawet wzrokowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 dośc dużo szukania nie możesz na chłopski rozum wyjaśnić? może byś też język techniczny spoko bo w tym roku jak dobrze pójdzie będe panem mgr(magazynierem) [ Dodano: Pon Gru 29, 2008 10:10 pm ] w przyszłym roku oczywiśce. już żyję NOWYM ROKIEM [ Dodano: Pon Gru 29, 2008 10:13 pm ] carfit wysałem do Ciebie meila jak możesz to odpisz i jak możesz się wypowiedzieć także na temat zawiasu STI w porównaniu do AGX będe wdzięczny dokłądnie o co tam chodzi ale jak cchesz mozesz na PW [ Dodano: Pon Gru 29, 2008 10:15 pm ] w sumie pisz tutaj zostanie dla potomnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 amor z STI jak pisał adamusmax jest upside down , jego charakterystyka pracy jest dużo lepsza, tu masz różnice Technologia ta została stworzona dla sportu samochodowego i zdobyła tam 100% uznanie. Tłoczysko mocowane jest od dołu w korpusie rury. Odporna na ścieranie chromowana rura porusza się w łożyskach ślizgowych w dół i w górę. Dzięki temu siły boczne oraz siły podparcia rozkładane są na dużej powierzchni i tworzą niemal wolne od skręcania połączenie pomiędzy kołem a nadwoziem. Różnica jest wyczuwalna. Kolumna McPhersona w technologii BILSTEIN-Upside-Down daje samochodom produkowanym seryjnie zdecydowanie większą dynamikę, bezpieczeństwo i komfort jazdy. Po zamontowaniu tego systemu natychmiast odczuwalna jest poprawa stabilności prowadzenia pojazdu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek1223 Opublikowano 29 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2008 dzięki i jak mozesz to odpisz mi na meila jeśli będziesz miał czas i chęci. Pozdrawiam i dziekuję za wytłumaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się