Langus Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Witam Mam problem z moim Foresterem MY03. Mianowicie po wyłączeniu świateł - gasną światła mijania ale postojowe świecą się nadal. Czy to przy włączonym silniku czy wyłączonym. Dokładnie wygląda to tak: 1. Przełącznik w położeniu świateł mijania - świecą się światła mijania i deska rozdzielcza, 2. Przełącznik w położniu świateł postojowych - świecą się światła postojowe i deska rozdzielcza, 3. Przełącznik w położeniu OFF - deska rozdzielcza gaśnie ale światła postojowe świecą się nadal. Próbowałem informatycznego rozwiązania - resetu (: - czyli odłączenia akumulatora - ale po podłączeniu ponownym światła dalej świecą. Co to może być? Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Światła postojowe włącza się osobnym pstryczkiem. Gdzieś między kierownicą z zegarami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Pewnie czyściłeś zegary i górę kolumny kierownicy z kurzu i przełączyłeś. I tak jestem lepszy, bo ja z tym do serwisu pojechałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 też nie wiedziałem o co chodzi na początku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 W imprezie i forku włącznik postojowych jest na górnej części obudowy kierownicy. :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lewap Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 W imprezie i forku włącznik postojowych jest na górnej części obudowy kierownicy. :cool: Dokładnie tak, guzikczek jest opisany literką "P" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 W imprezie i forku włącznik postojowych jest na górnej części obudowy kierownicy. :cool: Nawet w starym Justy tak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langus Opublikowano 7 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Witam Kurde - wybaczcie. Mam go niespełna 1 dzień. A właściwie noc. A nad ranem jak pisałem tego posta byłem po 1200 km przejechanych w 24 godziny bez spania... Może dla zawodowego kierowcy to żaden wyczyn - ale dla mnie gdzie zazwyczaj kręcę się tylko po malutkim miasteczku było sporym obciążeniem. Teraz właśnie ze snu zerwała mnie myśł że dziękowałem jakiemuś kierowcy za ustąpienie miejsca przy wyprzedzaniu - awaryjnymi. Tyle że mając nawyk z poprzedniego auta wcisnąłem właśnie pstryczek nad kierownicą. Idę podłączyć akumulator (: Pozdrowionka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Langus, każdy kierowca subaru któregoś dnia staje przed problemem: "czemu te cholerne światła się świecą, przecież wszystko wyłączyłem ". I albo ten pstryczek znajduje po godzinie sam, albo sięga do instrukcji, albo ląduje z tym pytaniem na forum. Tak że nie masz się czym przejmować 8). Chyba tylko carfit nie miał z tym problemu, bo według mojej wiedzy odbierając w DaWoj-u swoje ostatnie STI przeszedł bardzo gruntowne przeszkolenie i na nic zdały się tłumaczenia, że to już któreś kolejne subaru i że on wszystko wie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Langus, każdy kierowca subaru któregoś dnia staje przed problemem: "czemu te cholerne światła się świecą, przecież wszystko wyłączyłem ". I albo ten pstryczek znajduje po godzinie sam, albo sięga do instrukcji, albo ląduje z tym pytaniem na forum. Tak że nie masz się czym przejmować 8). Chyba tylko carfit nie miał z tym problemu, bo według mojej wiedzy odbierając w DaWoj-u swoje ostatnie STI przeszedł bardzo gruntowne przeszkolenie i na nic zdały się tłumaczenia, że to już któreś kolejne subaru i że on wszystko wie . ciekawe, co na tych szkoleniach mowili/mowia o kultowym wlaczniku "BRIGHT" :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 ciekawe, co na tych szkoleniach mowili/mowia o kultowym wlaczniku "BRIGHT" dłuuugo myslałem, że coś mam popsute [ Dodano: Sro Maj 07, 2008 2:05 pm ] ale nie miałem szkolenia lecz przeczytałem w instrukcji, że jest regulacja intensywności podświetlenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 (...) przeczytałem w instrukcji, że jest regulacja intensywności podświetlenia zegarka! ( :shock: ) jak piewrszy raz mialem do czynienia z tym wlacznikiem, to myslalem, ze cos jest zepsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
esilon Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 zegarka! u mnie jest zegarków , bo zegarek kilometrów tez mozna lepiej podświetlić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 ciekawe, co na tych szkoleniach mowili/mowia o kultowym wlaczniku "BRIGHT" Nie ma go już... Niestety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 zegarka! u mnie jest zegarków , bo zegarek kilometrów tez mozna lepiej podświetlić grubo! :shock: w GT'eku nie ma takich luksusow, i lepiej podswietla sie tylko zegarek - najwyzej cos sie popsulo u mnie... :razz: ciekawe, co na tych szkoleniach mowili/mowia o kultowym wlaczniku "BRIGHT" Nie ma go już... Niestety no tak, niestety kultowe rzeczy odchodza w przeszlosc... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Nie ma go już... Niestety W moim 07 jest.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Ok, fakt - w moim nie ma - nigdy nie miałem seryjnych zegarów i stąd ta niewiedza 8). Defi poszły do DaWoj-a zanim przyjechał do niego samochód . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Na lewym patyku od kierunkowskazów niemasz pokrętełka z napisem Bright? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Oooo - POKRĘTŁO to mam, to od zmiany intensywności podświetlenia. Ale ja się spodziewałem jakiegoś magicznego przycisku. I chyba na tym pokrętle nie ma napisu - jest tylko taka "żaróweczka" (nie ta od świateł, a ta bardziej w prawo na pokrętle)... O, mam fotkę: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 U Ciebie w STI ono pewnie ma ciąglą regulację,w "normalnej" Imprezie 07 jest dwupozycjne, "bright" i nie "bright" I podświetla tylko zegarek w ssaku, którego nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Azrael, ciągła ta regulacja nie jest; jest stopniowa - chyba :roll:. Kurcze, zaraz to pójdę sprawdzić - ja takich rzeczy nigdy nie zmieniam (lubię max. jasność) i dlatego nie pamiętam, jak jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 Fajnie. Forum to jednak niezastąpione jest. Właśnie się mnie to trafiło Nie gasną postojowe, spędziłem godzinę oglądając wszystkie możliwe bezpieczniki i kontaktrony. W końcu wyjąłem bezpiecznik od świateł i wróciłem do domu. Myślę sobie - jutro rano jakiś elektryk albo inne ASO do odwiedzenia... a tu proszę rozwiązanie jak na tacy :roll: Echh... myślenie jednak boli czasami... :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 27 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2008 ja mam postojowe na grzbiecie przełącznika zespolonego (chyba tak to się nazywa) a ściemnianie deski z boku obok porętła regulacji świateł drogowych w salonie mi powiedzieli bo pewnie też bym szukał a instrukcji niet jak na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemowrc Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Podbiję temat, bo dziś miałem ten sam problem. K...wa prawie 3 lata mam Legaca i dalej nie pamiętam o tym cholernym przełączniku na kolumnie kierownicy. Pół instalacji rozpieprzyłem szukając zwarcia!!! Jedyne co tłumaczy moją pomroczność jasną to fakt, że przed tym "wypadkiem" rozbierałem stacyjkę celem ustalenia przyczyny innej awarii. Później było czyszczenie samochodu Jedyne co mnie uratowało przed samospoliczkowaniem, to ten temat i świadomość, że nie jestem sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Schwefel Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Sorry musiałem Bywa, prawdziwy mężczyzna na czyta instrukcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się