Xionc Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Czyli w niebieską rurkę też? Jeszcze jedno pytanie, gdzie w GT jest jakaś dziura w ściance grodziowej żeby łatwo kable przeciągnąć i żeby wyszły w miejscu dostępnym bez ściągania całej deski?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Xionc, Nie musisz się w pinać w wężyki, akurat na boost jest piękne miejsce w Twoim aucie.. o tu (niebieska strzałka). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 W dowolną w kolektorze ssącym-tam gdzi Ci łatwiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 wginstrukcji ma być przy DV w necie są idealne trojniki do tej roboty jak byś potrzebował to moga poszukac namiary dokładne to jakiś sklem z obejmami i trójnikami teflonowymi "T" 8-6-8 czy jakoś tak tu instrukcja i wynik końcowy pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Jeszcze jedno pytanie, gdzie w GT jest jakaś dziura w ściance grodziowej żeby łatwo kable przeciągnąć i żeby wyszły w miejscu dostępnym bez ściągania całej deski?? Jest takie miejsce, seryjne zasłonięte zaślepką z dobrym dostępem z obu stron. Patrząc od czoła samochodu masz je po lewo od zbiorniczka płynu od wysprzęglika (nie trzeba ściągać IC zeby się tam dostać). A od strony kabiny otwór znajduje się nad pedałem gazu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Dzięki Panowie! W komplecie dostałem trójnik i rurkę, więc zobaczę, czy wystarczy jej i czy będzie pasowała na kolektor bezpośrednio. Jak nie, to wepnę się przy DV. A podświetlenie podłącze pod Bright, w końcu się do czegoś przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 29 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2010 Xionc, Nie musisz się w pinać w wężyki, akurat na boost jest piękne miejsce w Twoim aucie.. o tu (niebieska strzałka). dokładnie, zdejmujesz tą gumową osłonkę i nasuwasz wężyk już bezpośrednio idący do czujnika - nie trzeba rzeźbić z trójnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 A podświetlenie podłącze pod Bright, w końcu się do czegoś przyda W zależności od tego, gdzie chcesz montować wskaźniki dobrym źródłem wszystkich potrzebnych napięć może być zegar: masa, +12, bright i +12 "po włączeniu stacyjki". Ja się pod niego podpiąłem i sobie chwalę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 30 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2010 mam głowicę 2.5 sti już w domu na pierwszy rzut oka, gwint wchodzi o może 2 obroty (reką) potem nie idzie. dzisiaj porobię foty, i użyję narzędzi. Na pewno minimalnie większa jest średnica gwintu czujnika, może o 0,05mm zacznę kręcić kluczem do średniego poziomu oporu, potem odkręcę aby zobaczyć czy coś się nie dzieje z gwintami. zdam w marę dokładną relację foto. Pozdrawiam -- 31 gru 2010, 00:12 -- Obiecane foty i wyjaśnienie tematu po pierwsze z moich badań wynika że otwory nagwintowane w magistrali mają kształt stożka. Śrubka zamykająca jest walcem i zacieśnia się w raz z dokręcaniem zaślepki czujniki z końcówką 1/8 npt pasują oceniam bardzo dobrze. głowicę przyniosłem do domu, i złapały temp domową. Czujnik od temp oleju zamroziłem i od razu się ręcznie głębiej wkręcił, zrobiłem to po to aby mieć gwarancję zgodności gwintów efekt oraz jak widać kształt gwintu na czujniku jest również stożkowy. Pewnie trzeba to dokręcić jakimś tam momentem aby było szczelnie. Patrząc na oryginalne zaślepki to jest to duży moment, ale chyba bał bym się to tak mocno dokręcić, ze względu na metal z którego został czujnik wykonany. Czujnik ciśnienia oleju ma wadę -gwint jest pomalowany i bardzo ciężko go wkręcić - trzeba to oczyścić przed wkręceniem. W mojej ocenie gwint również pasuje, ale jest ze stali lub coś podobnie twardego W sumie, trzeba w realu sprawdzić na ile ten patent z zaciskającymi się gwintami jest szczelny. Zostawię ASO czujniki aby wrzucili je do zamrażarki, przed montażem warto nagrzać silnik, powinno się dać łatwiej odkręcić zaślepki i dać łatwiej wkręcić czujniki co do mojej oceny jakości pomiarów. Co do ciśnienia nie mam uwag. Co do temp może być minimalne przekłamanie w czasie. Czujniki są na końcu magistral a tam nie występuje nie wiadomo jaki przepływ. dam znać co dalej... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xionc Opublikowano 19 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2011 Ok, wskaźnik założony. Okazało się, że Białą Dama, to nie taka grzeczna dziewuszka, bo na 3 biegu ładuje 1.1 bara. Na jedynce tak do 0.9. Ile pompuje fabrycznie? Z modyfikacji mam tylko pełny przelot, czy to wyłącznie przez niego mogło podnieść się ciśnienie? A może błąd pomiaru Auto Gauge? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucza Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Pełny przelot,pełna swoboda wydechu może tu jest sarna pogrzebana?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 wg mnie nie, wydech nie może mieć wpływu na boost, bo go reguluje solenoid zgodnie z mapą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 20 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Czujnik ciśnienia oleju ma wadę -gwint jest pomalowany i bardzo ciężko go wkręcić - trzeba to oczyścić przed wkręceniem. Ta farba to uszczelnienie i nie powinieneś go usuwać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 Czy mam ktoś chwilę czasu w sobotę ok południa żeby zrobić małego spota w Wawie ( staruję z Bemowa ale żaden problem podjechać na inną dzielnicę ), najlepiej posiadacz / posiadaczka GTMY99/00, gdzie są zamontowane wskaźniki temp. i ciś. oleju? Chciałbym zobaczyć na żywo gdzie są wkręcone czujniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 24 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2013 mam wrx my03 i mam problem z umiejscowieniem czujnika temp oleju oraz EGT, był bym wdzieczny za inforamcje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 29 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2013 Powalczyłem trochę nad tymi czujnikami i tak, czujnik temp. oleju - żaden problem, wkręciłem z przejściówką ( tokarz ) w blok pod przepustnicą, zaślepka poszła bez żadnych oporów, aż byłem w szoku bo każdy piszę że siedzi mocno! Uploaded with ImageShack.us A z czujnikiem ciśnienia oleju, mam problem. Przeczytałem wszystkie możliwe wątki i wychodzi na to że najlepsze miejsce to lewa głowica, zaślepka z tyłu. I moje pytania : 1. Łatwiej dostać się od góry czy od spodu auta? 2. Czy gwint jest taki sam jaki ma czujnik auto gałgana? I efekt prawie końcowy jak to wygląda u mnie w środku Uploaded with ImageShack.us Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 mam problem z bostem, na idle pokazuje mi -6 a przy pełnym obciążeniu max 0.5 auto jedzie normalnie mocy ma dość, czujnik uszkodzony czy zle podlaczony ? Xionc, dodam ze podpięty mam w to samo miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 mam problem z bostem, na idle pokazuje mi -6 a przy pełnym obciążeniu max 0.5 auto jedzie normalnie mocy ma dość, czujnik uszkodzony czy zle podlaczony ? A gdzie masz ten boost podłaczony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 do tego wezyka co jest zaznaczony czerwonym kółkiem na zdjeciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziarus007 Opublikowano 3 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2013 ten wężyk idzie chyba do elektrozaworu , ja mam pod bova podłączone i pokazuje ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 dobrze sprobóje pod Bova i dam znac co i jak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STILU Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 Spróbuj pod BOV-a jak kolega wyżej pisze. Też mam auto gałgana i pokazuje ok. Wszystkie wskaźniki przed montażem warto sprawdzić profesjonalnym urządzeniem do pomiaru czy to ciśnienia czy temperatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 4 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2013 no i lipa przy max obciazeniu pokazuje 0.3 bara aa tak jest na idle caly czas na minusie wiec chyba zegar uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilos1919 Opublikowano 18 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2013 no i problem dalej aktualny, zegar dobry, po prostu cos mam chyba nie tak z podciśnieniami bo powietrze jest caly czas zasysane przez wezyk do bova aa powyżej 3 tys obr i dodawaniu gazu robi sie z nim nad ciśnienie, na wolnych obrotach zasysa powietrze dość mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się