Yacho Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 czesc. mam pasztetowe wprawdzie wskazniki bo racimex :razz: i chce je ogarnac i podlaczyc (dziala mi tylko cis. doladowania, natomiast cisnienie i temperatura oleju - do podlaczenia). zakladam ze nie mam czujnikow do nich. u kogo ogarnac temat najlepiej? (ew. dobranie czujnikow i podlaczenie wskaznikow od oleju)? a moze macie jakies namiary na jakies lepsze czujniki (52mm) z czujnikami? pozdrawiam! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 a moze macie jakies namiary na jakies lepsze czujniki (52mm) z czujnikami? Omori, Defi wiadomo gdzie. Poza tym Greddy ewentualnie AutoMeter. Wszystkie są z czujnikami.EDIT: Defi są chyba tylko dostępne 60mm średnicy. Reszta 52mm są. Link to comment Share on other sites More sharing options...
waszka Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 czesc.u kogo ogarnac temat najlepiej? (ew. dobranie czujnikow i podlaczenie wskaznikow od oleju)? Napisz PW do CZARNEGO,bo dziś właśnie ogarnęli moje zegary i chłopaki mają pojęcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Defi są chyba tylko dostępne 60mm średnicy. Na japanparts są Defi 52mm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 WRC fan, dobrze wiedzieć :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
DYREKTOR Posted February 29, 2008 Share Posted February 29, 2008 Yacho, kolego posasiedzku ( Wawa-Natolin ) zrob tak jak pisze waszka, ja ostatnio dokupilem cisnienie oleju greddy ( z czujnikiem ) i chlopaki w F-M ogarneli raz dwa, jak masz komplet to 30 min. roboty Ewentualnie zapraszam do siebie, moge pokazac co gdzie i jak jest podlaczone Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Yacho, kolego posasiedzku ( Wawa-Natolin ) zrob tak jak pisze waszka, ja ostatnio dokupilem cisnienie oleju greddy ( z czujnikiem ) i chlopaki w F-M ogarneli raz dwa, jak masz komplet to 30 min. roboty Ewentualnie zapraszam do siebie, moge pokazac co gdzie i jak jest podlaczone yacho podejrzewa ze nie ma czujnikow do racimexa wiec nie ogarna bez czujnikow - a czujniki do racimexa ciezko zdobyc - o ile tem[perature oleju mozna z niemiec zciagnac to o cisnieniu mozna zapomniec - pytalem sie w racimexie - nie produkuja juz yacho duzo osob jest zainteresowanych to chyba pod koniec marca bede jeszcze jedna ture zegarow zciagal - zagladaj do k/s jest tam taki jeden temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
CZARNY Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Yacho, Mozesz mi powiedzieć jaki jest ten zegar od temp oleju. (elektryczny czy mechaniczny) Mozesz mi zrobić zdjecie podłączenia czujnika tzn. tył zegara Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Yacho, Mozesz mi powiedzieć jaki jest ten zegar od temp oleju. (elektryczny czy mechaniczny) Mozesz mi zrobić zdjecie podłączenia czujnika tzn. tył zegara pamietasz moze jakie ja mialem u siebie na poczatku :?: czarne tarcze - to pewnie takie a moze bys na moje PW odpowiedzial co :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yacho Posted March 1, 2008 Author Share Posted March 1, 2008 Yacho, Mozesz mi powiedzieć jaki jest ten zegar od temp oleju. (elektryczny czy mechaniczny) Mozesz mi zrobić zdjecie podłączenia czujnika tzn. tył zegara o! dzieki CZARNY za odzew w sprawie! w Tobie moja nadzieja :wink:. jak tylko zrobie fotki to podrzuce! pewnie jeszcze dzis! nie chce wydawac 2000 czy 3000 na nowe wskazniki (jeszcze nie teraz) bo wazniejsze sa nowe gumy i mapa na wiosne chce uruchomic to co jest. czy sa czujniki - nie wiem, zakladam ze skoro nikt tego przede mna nie podlaczyl to ich nie ma. zdrooowka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
adamusmax Posted March 1, 2008 Share Posted March 1, 2008 Yacho, Mozesz mi powiedzieć jaki jest ten zegar od temp oleju. (elektryczny czy mechaniczny) Mozesz mi zrobić zdjecie podłączenia czujnika tzn. tył zegara o! dzieki CZARNY za odzew w sprawie! w Tobie moja nadzieja :wink:. jak tylko zrobie fotki to podrzuce! pewnie jeszcze dzis! nie chce wydawac 2000 czy 3000 na nowe wskazniki (jeszcze nie teraz) bo wazniejsze sa nowe gumy i mapa na wiosne chce uruchomic to co jest. czy sa czujniki - nie wiem, zakladam ze skoro nikt tego przede mna nie podlaczyl to ich nie ma. zdrooowka! ja to samo mialem u siebie - 3 zegary racimexa i tylko turbo dzialalo - boost sprzedalem a reszte oddalem Link to comment Share on other sites More sharing options...
KASIAiMIŚ Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Witam, gdzieś ktoś pisał gdzie to dokładnie podłączyć/wkręcić czujnik temperatury oleju w bloku podobno jest gdzieś miejsce dla niego. niestety nie moge znaleźć. może ktoś mógł by to opisać albo jeszcze lepiej fote wstawić :?: pozdrawiam miś Link to comment Share on other sites More sharing options...
komancz Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Witam, gdzieś ktoś pisał gdzie to dokładnie podłączyć/wkręcić czujnik temperatury oleju w bloku podobno jest gdzieś miejsce dla niego. niestety nie moge znaleźć. może ktoś mógł by to opisać albo jeszcze lepiej fote wstawić :?: pozdrawiam miś jest z tylu glowicy zaslepka na klucz imbusowy, wlasnie tam wkrecasz czujnik temp oleju Link to comment Share on other sites More sharing options...
KASIAiMIŚ Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 dzięki :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 dzięki :smile: Tylko się nie pomyl tak jak ja kiedyś i nie wykręć tej zaślepki od płynu chłodniczego bo ja tak sobie kiedyś garaż zalałem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 dzięki :smile: Tylko się nie pomyl tak jak ja kiedyś i nie wykręć tej zaślepki od płynu chłodniczego bo ja tak sobie kiedyś garaż zalałem :wink: Właśnie właśnie, jak je odróżnić? I drugie pytanko, jaki jest gwint pod zaślepką w głowicy i jaki jest w otworze w który wkręcony jest fabryczny czyjnik ciśnienia oleju? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emgie01 Posted September 26, 2008 Share Posted September 26, 2008 Dobry temat chłopaki, tak ze w sumie tez cos skrobnę.. jesli chodzi o turbo to luzik, bo tylko rurka do licznika, afr, to wpinamy się w sondę , ale jeśli chcemy czujnik cienienia oleju ? gdzie wpiąć czujnik ? poza tym do ciśnienia oleju ponoć lepiej wskaźnik elektroniczny, żeby nie ciągnąc rurki z olejem do kabiny, bo jak pęknie bądź coś .. zaleje auto olejem... czy jest na niego jakiś otworek? czy trzeba go samemu nawiercić ... słyszałem tez ze zakłada sie dodatkowy pierścień pod filtr oleju ... jak ktoś ma założony czujnik do ciśnienia oleju, niech się poświeci i wzuci foto ( dla mnie najlepiej ktoś kto ma classic ) w sumie fotkę tej zaślepki do czujnika temperatury tez możecie pokazać dzieki Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Pisałem już niejednokrotnie wystarczy poszukac :razz: Najlepiej jest podłączyć czujniki temp. oleju / ciśnienia do głowic w tylnej jej części, są tam wkrecone śruby na klusz inbusowy ( jest to magistrala olejowa do wałków rozrządu) , wykrecamy śrubke, i wkrecamy czujnik, gwint jest stożkowy wiec przykrecamy bez żadnych uszczelnień typu tasma teflonowa, czy silikon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yacho Posted September 27, 2008 Author Share Posted September 27, 2008 carfit, no dobrze. mam Defi, potrzebuje podlaczyc czujniki w/w parametrow (cis, temp oleju), natomiast mam juz podstawke pod filtr oleju (z otworami pod czujniki oczywiscie, nie wiem czemu 4-rema ale nieszkodzi). czy : lepiej to zrobic wkrecajac sie w glowice jak mowisz (oczywiscie mowimy o GT), czy : zastosowac ta podstawke? co jest z punktu widzenia prawdziwosci pomiaru lepsze? (w zaleznosci od odpowiedzi bede mial lub nie do sprzedania podstawke pod filtr :razz: ). zdroowka! Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 carfit, no dobrze. mam Defi, potrzebuje podlaczyc czujniki w/w parametrow (cis, temp oleju), natomiast mam juz podstawke pod filtr oleju (z otworami pod czujniki oczywiscie, nie wiem czemu 4-rema ale nieszkodzi).czy : lepiej to zrobic wkrecajac sie w glowice jak mowisz (oczywiscie mowimy o GT), czy : zastosowac ta podstawke? co jest z punktu widzenia prawdziwosci pomiaru lepsze? (w zaleznosci od odpowiedzi bede mial lub nie do sprzedania podstawke pod filtr :razz: ). zdroowka! Lepiej wkrecic zdecydowanie w głowice tu wkleje zdjecia WRX/STI http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... dc605.html GT http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pel ... 2f045.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 carfit, napisz mi tylko czy gwint na czujniku temp oleju defi 1/8NTP jest taki sam jak w głowicy. Rozmawiałem z angolem który jest obeznany w gwintach calowych. Mówił mi, że są dwa rodzaje jeden to właśnie ten co napisałem wyżej czyli National Pipe Thread Taper (jest to gwint amerykański) i drugi chyba Gas Pipe Thread Taper (angielski) Różnica miedzy nimi to 1 zwój gwintu więcej albo mniej na calu długości gwintu. Poza tym 1/8 to nie jest średnica gwintu tylko średnica wewnętrznego otworu. To czy gwint jest stożkowy czy nie zależy od długości gwintu. W przypadku krótkiego gwintu nie byłby wstanie odpowiednio zakleszczyć się w otworze dlatego stosuje się oringowe uszczelnienie a gwint jest prosty. Cały temat dlatego, bo znalazłem w instrukcji defi przejściówkę z 1/8 NPT na 1/8 PT co według anglika te drugie oznaczenie nie istnieje albo jest nie pełne Nie chciałbym czegoś popsuć wkręcając na siłę :neutral: I weź tu bądź mądry :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 napisz mi tylko czy gwint na czujniku temp oleju defi 1/8NTP jest taki sam jak w głowicy taki sam , wkrecaj śmiało :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 carfit, Nice one! Dzięki :grin: , Pozostaje mi tylko temat czujnika ciśnienia oleju. Chce go zainstalować za pomocą trójnika w miejsce fabrycznego i znowu pytanie o gwinty :roll: albo przykładowy trójnik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 carfit, Nice one! Dzięki :grin: , Pozostaje mi tylko temat czujnika ciśnienia oleju. Chce go zainstalować za pomocą trójnika w miejsce fabrycznego i znowu pytanie o gwinty :roll: albo przykładowy trójnik. mozesz jeszcze ten czujnik wkrecic z druga głowice, tylko musisz gwint sprawdzic czy jest taki sam. Porównaj z gwintem czujnika temp. oleju, czy jest taki sam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 27, 2008 Share Posted September 27, 2008 Myślałem nad tym (najmniej zalatuje drutem) ale nie jestem pewien czy nie będzie przekłamania Czułbym się spokojnie jakbym go wkręcił w miejsce fabrycznego czujnika Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now