JanekS Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Witam Chyba pora przyszla na mojego GT'ka, przychodza mi do glowy rozne pomysly na nastepny samochod, a najczesciej mi przychodzi triumf milosci nad zdrowym rozsadkiem czyli WRX (cos w okolicach '04) I tu pytanie - przede wszystkim do osob, ktore maja doswiadczenia z obydwoma tymi modelami. Czy mogli byscie sie pokusic o ich porownanie pod wzgledem awaryjnosci?? GT w porownaniu do moich poprzednich samochodow (3 hondy) delikatnie mowiac nie byl wzorem bezawaryjnosci, chociaz jakos tam miesci sie jeszcze w granicach przyzwoitosci. Najmilej wiec widziane opinie, ze WRX to znaaaacznie lepszy jest pod tym wzgledem pozdroxy Janek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 WRX ma zepsute hamulce już z fabryki i to jest znim problem główny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blue76 Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 Przy ostrym użytkowaniu można śmiało stwierdzić, że nie tylko hamulce ma popsute Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 23 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2008 najczesciej mi przychodzi triumf milosci nad zdrowym rozsadkiem czyli WRX (cos w okolicach '04) Od siebie (po poradach mi tu udzielonych, ktorych posluchalem i nie zaluje) powiem, zebys raczej patrzyl na Sti. Tez chcialem WRX'04, a mam Sti'02 - kasa taka sama, ale auto inne :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Premo Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Jest dużo różnic miedzy gt a wrx jedne są na plus drugie na minus i nie tylko chodzi o hamulce to dłuższy temacik :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 Ja myślę że awaryjność GT i WRX bardzo zależy od tego co się tymi autami robi. Przy ostrym upalaniu wydaje mi się że bardziej awaryjny będzie GT (myślę tu o 99/00), bo po pierwsze skrzynia słaba, hamulce takie sobie, itd. No i auto generalnie starsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polsaler Opublikowano 24 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2008 chamulce wrrrrrr..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WPR Opublikowano 12 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2008 najczesciej mi przychodzi triumf milosci nad zdrowym rozsadkiem czyli WRX (cos w okolicach '04) Od siebie (po poradach mi tu udzielonych, ktorych posluchalem i nie zaluje) powiem, zebys raczej patrzyl na Sti. Tez chcialem WRX'04, a mam Sti'02 - kasa taka sama, ale auto inne :!: Ja też wybierając swoją "imprezkę" miałem ten sam dylemat. Zdecydowałem się jednak na WRX'a 04. Po pierwsze uważam, że to najładniejsza "buda" jaką Subaru miało :grin: Po drugie "oczy robaka" nie za bardzo mi się podobają (oczywiście najnowsza odsłona Imprezy bije wszystko na łeb :???: ) Po trzecie WRX jest na pewno tańszy w eksploatacji niż STI Po czwarte WRX jako pierwsze Subaru jest akurat :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ja prawie nie mialem dylematu bo jako nastepce dla turbo 2000 (odpowiednik GT) upatrzylem sobie robala WRX. Glownie ze wzgledu na cene (STi musialby byc znowu z poprzedniej epoki) i koszty eksploatacji (UB-ezpieczenie). Do tego trafila sie ciekawa wersja po re-mapie (i kilku innych zmianach), czyli czysto teoretycznie osiagi podobne do STi-jowych. Seryjnie zepsute hamulce sa po upgrade'dzie tarcz i klockow, co sprawy absolutnie nie zalatwia, ale sporo poprawia. Co do niezawodnosci, to ciezko powiedziec, bo zarowno GTek (a byl to egzemplarz "po przejsciach") jak i WRX byly/sa absolutnie bezawaryjne. Ale WRX jest autem duzo "doroslejszym", wiekszym i troszke bardziej cywilizowanym. Ma zdecydowanie lepsze maniery w codziennej eksploatacji (szczegolnie ze wydech w GTeku byl z tych glosniejszych - biedni sasiedzi). Na moja opinie napewno rzutuje fakt, ze jazdy Subaru ciagle dopiero sie ucze i wszelkie upalanie (gdzie tak naprawde sprawdza sie idea mocniejszego w kazdym wzgledzie STi) jest mi chwilowo de facto zupelnie obce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 13 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2008 Ja się spotkałem wielokrotnie z opinią , nie wiem czy realnie uzasadnioną że WRX BugEye są najbardziej awaryjnymi Imprezami. A czy faktycznie tak jest, tego nie wiem ... Dobrze wiem za to że np. Ś.P. Rysiek odnosił największe sukcesy w BugEye a to działa w pewnym sensie na podświadomość właścicieli samochodu mimo że seria ma tyle wspólnego z WRC co Jozin z hodowlą strusi w Afganistanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 Ja się spotkałem wielokrotnie z opinią , nie wiem czy realnie uzasadnioną że WRX BugEye są najbardziej awaryjnymi Imprezami. ..... Subaru Impreza sie nie psuje, ale można ja zepsuć.... Mój BugEye ma przekulane już 185.000 km Wszystkie dotychczasowe drobne usterki były wynikiem czynnika ludzkiego, czyli mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T8LEK Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 U mnie (w przeliczeniu) ponad 160.000 km i bardzo czesto mam awarie wskaznika paliwa :arrow: lezy zupejnie i taka pomaranczowa lampka sie swieci :???: Poza tym nic. Odpukac w niemalowana listwe progowa, WRX jest bezawaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 14 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2008 .... Poza tym nic. Odpukac w niemalowana listwe progowa, WRX jest bezawaryjny Niema lawety, niema awarii :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rauf Opublikowano 17 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2008 GT to stary wóz, więc musi statystycznie psuć częściej niż kolejne WRXy. Za to można takiego mocno zbudować i nie żałować na zakrętach, bo przecież i tak się już nie sprzeda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się