Skocz do zawartości

WPR

Użytkownik
  • Postów

    67
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WPR

  • Urodziny 20.05.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Grodzisk Maz. Pruszków
  • Auto
    WRX -> STI SE
  • Zainteresowania
    imprezy...

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WPR

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

0

Reputacja

  1. Nie bluzgaj... Ja też już nie mieszkam w Pruszkowie... I na pewno nie ma tu granic.
  2. Dzięki Wstępnie się piszę. Jak w robocie nic mi nie wyskoczy.
  3. Nie no trochę wcześniej... Dzieciaki u mnie o tej godzinie chodzą spać. No i komary nas zeżrą
  4. Mam nadzieję, że się do czwartku pogoda nie zmieni.
  5. To na pewno tarcze? Ja kiedyś miałem błoto ze żwirem poprzyklejane na feldze od wewnącz i ono powodowało bicie na kierownicy.
  6. WPR

    Hamulec ręczny w WRX '01

    Podciągnięcie linki skraca tylko "drogę" wajchy ręcznego a nie siłę nacisku szczęk (no może trochę poprawia)... Do siły służy regulacja śruby w tarczo-bębnach.
  7. WPR

    ET?????

    A jakie ET powinno być w Imprezie 2002-2004 z roztawem 5x100?
  8. Ja też robiłem geometrę na super nowoczesnej maszynie i nadal mnie ściągało... Pojechałem do serwisu i ... miałem źle ustawioną geometrię.
  9. WPR

    Hamulec ręczny w WRX '01

    Ja bym nie zaglądał szczególnie jak tarcze nie biją na pedale, bo przy nieumiejętnym założeniu tarczo-bębnów mogą zacząć...
  10. WPR

    Hamulec ręczny w WRX '01

    Po co patrzeć na okładziny... Gdyby ich nie było to by strasznie bębny hałasowały (metal trze o metal). Po prostu wytarłeś trochę okładzin, musisz podciągnąć ręczny. Linkę podciągasz w kabinie po odkręceniu środkowego tunelu (trzyma się chyba na trzech śrubach). Szczęki rozpierasz pod samochodem. Masz tam małą dziurkę w bębnie zatkaną gumowym korkiem. Wkładasz płaski śrubokręt i rozpierasz szczęki (tylko nie za mocno bo będą tarły i będzie się wszystko grzało)
  11. Jakich byś nie kupił w cenie 400 wzwyż to do jeżdżenia po "cywilnemu" się będą nadawały idealnie. A jeżeli masz zamiar okazjonalnie jeździć na tor to odradzam toyo proxes i dunlop sp sport max zetrzesz je po 5 godzinach... Bardzo dobre są Bridgestone Potenzy RE050 i RE070 ale cena wysoka.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...