Jump to content

Blokada mechanizmu różnicowego

GALAXY

Recommended Posts

Witam. Posiadam Subaru Impreze WRX 2,5l 2006r. Mam pytanko, bo nie znam się na tym. Moje auto jest wyposażone w takie coś jak blokada mechanizmu różnicowego. Jednak nie mogę dojrzeć nigdzie takiego przełącznika. Czy jest to blokada elektroniczna i czy tylko STI ma taką blokadę za pomocą przełącznika. Czy można zrobić tak, żebym w aucie miał jakiś przycisk do zmieniania napędu np. żeby napęd był tylko na tył, czy można takie coś zrobić, kto zrobi taką przeróbkę i za ile. Dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam.

Fakt, troche moje Subaru wyszło dziwnie niż miało wyjść, za tydzień bedzie gotowe, zostało przywrocone do wersji fabrycznej z pakietem ospojlerowania neodesign , które było zamontowane w subaru promujacym gre need for spe.... Nastepnie auto oddaje do firmy nie-ASO aby wykonac stage 3. Mysle, że teraz bedzie wygladało ok. A moje pytanie skierowałem do was jako fachowców i mam nadzieje ze mi pomozecie, bo znowu cos spiep.... jak ostatnio gdy takowej pomocy od was nie uzyskałem.

Wiec mam odp - że sie nie da - czy tak ?

Mam pytanie - jak to ludzie robią, że auto majac naped na 4 poddaje sie driftingowi, kreci bąki itd - to mnie ciekawi - czy jest to związane tylko z dużą mocą. Prosze o sensowna odp.

Jak auto zrobie wysle kilka fotek wam do oceny - kulturalnej.

Wow... :)

Coś, co nazywasz blokadą mechanizmu różnicowego - to po prostu mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Inaczej zwany szperą, po angielsku: LSD (limited slip differential). Najlepiej pogooglaj na ten temat, na wikipedii też znajdziesz to łopatologicznie wytłumaczone.

Poczytałem troszkę FAQ i dowiedziałem się sporo ciekawych rzeczy, o których nie wiedziałem - dzięki za info. Nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy : jakim sposobem koleś robi takie rzeczy, czy mas coś przerobione czy jak - podaje linka.

http://pl.youtube.com/watch?v=rs058ahUu3E

w przyszłym tygodniu podeśle kilka fotek "naprawionego auta ". pozdr.