GALAXY Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Witam. Posiadam Subaru Impreze WRX 2,5l 2006r. Mam pytanko, bo nie znam się na tym. Moje auto jest wyposażone w takie coś jak blokada mechanizmu różnicowego. Jednak nie mogę dojrzeć nigdzie takiego przełącznika. Czy jest to blokada elektroniczna i czy tylko STI ma taką blokadę za pomocą przełącznika. Czy można zrobić tak, żebym w aucie miał jakiś przycisk do zmieniania napędu np. żeby napęd był tylko na tył, czy można takie coś zrobić, kto zrobi taką przeróbkę i za ile. Dziękuje wszystkim za pomoc. Pozdrawiam. Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Szykuje się kolejny hit. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 GALAXY, zanim zadasz pytanie, to mogłeś się pofatygować i przeczytać w FAQ opis jak jest zbudowany napęd w subaru, myślę, że nie miałbyś wtedy takich wątpliwości. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Posiadam Subaru Impreze WRX 2,5l 2006r wiemy moderatorzy przepraszam, nie moglem sie powstrzymac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 To se neda Link to comment Share on other sites More sharing options...
GALAXY Posted December 9, 2007 Author Share Posted December 9, 2007 Fakt, troche moje Subaru wyszło dziwnie niż miało wyjść, za tydzień bedzie gotowe, zostało przywrocone do wersji fabrycznej z pakietem ospojlerowania neodesign , które było zamontowane w subaru promujacym gre need for spe.... Nastepnie auto oddaje do firmy nie-ASO aby wykonac stage 3. Mysle, że teraz bedzie wygladało ok. A moje pytanie skierowałem do was jako fachowców i mam nadzieje ze mi pomozecie, bo znowu cos spiep.... jak ostatnio gdy takowej pomocy od was nie uzyskałem. Wiec mam odp - że sie nie da - czy tak ? Mam pytanie - jak to ludzie robią, że auto majac naped na 4 poddaje sie driftingowi, kreci bąki itd - to mnie ciekawi - czy jest to związane tylko z dużą mocą. Prosze o sensowna odp. Jak auto zrobie wysle kilka fotek wam do oceny - kulturalnej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ŁukaszG. Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 obyś nie stworzył takiego cuda http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3108500 Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 GALAXY, bączki to kręci nawet mój Legac - tyle, że na śniegu a nie asfalcie, do tego nie trzeba auta RWD. Takiego prawdziwego driftu czterołapem się nie robi, chyba, że chodzi Ci o jazdę bokami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Wow... Coś, co nazywasz blokadą mechanizmu różnicowego - to po prostu mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Inaczej zwany szperą, po angielsku: LSD (limited slip differential). Najlepiej pogooglaj na ten temat, na wikipedii też znajdziesz to łopatologicznie wytłumaczone. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 owoc666, w naszym FAQ tez jest kilka sensownych linków Link to comment Share on other sites More sharing options...
owoc666 Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 A gdzie jest to FAQ? Podaj gościowi linka (ja piszę z telefonu), bo chyba się nawrócił i szkoda by to było zmarnować Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 A gdzie jest to FAQ? http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=106815 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hogi Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 obyś nie stworzył takiego cuda http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C3108500 To jest właśnie ta Impreza Galaxy Rozumiem, że teraz jest w trakcie "naprawiania". Link to comment Share on other sites More sharing options...
WRC fan Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Panowie, proszę na temat Link to comment Share on other sites More sharing options...
GALAXY Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 tak to moja, powiedzmy ze jest naprawiana, człowiek sie uczy na błedach skoro nie uzyskał pomocy, mam nadzieje ze teraz bedzie ok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Grzesiek_67 Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 GALAXY, wszystko będzie OK, jak pisał owoc666 i pozostali koledzy - troszkę musisz sam poszukać, poczytać, spróbować rzeczy zrozumieć - a na pewno pomoc uzyskasz. Głowa do góry :wink: Pozdrawiam Grzegorz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Filip Cz Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 GALAXY, Na prawdę zajrzyj do FAQ. Tam jest tak napisane, że nawet dla mnie, czyli kogoś, kto nie jest za bardzo techniczny, jest to zrozumiałe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
guma Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Wow... ... po angielsku: LSD ... :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
GALAXY Posted December 11, 2007 Author Share Posted December 11, 2007 Poczytałem troszkę FAQ i dowiedziałem się sporo ciekawych rzeczy, o których nie wiedziałem - dzięki za info. Nie rozumiem jeszcze jednej rzeczy : jakim sposobem koleś robi takie rzeczy, czy mas coś przerobione czy jak - podaje linka. http://pl.youtube.com/watch?v=rs058ahUu3E w przyszłym tygodniu podeśle kilka fotek "naprawionego auta ". pozdr. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 jakim sposobem koleś robi takie rzeczy, czy mas coś przerobione czy jak - podaje linka. Wydaje mi się, że przy odpowiednim nadmiarze mocy i przestawieniu DCCD na "unlock" i łysych oponach temat jest do zrobienia bez przerabiania dyfrów :cool:. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GALAXY Posted December 11, 2007 Author Share Posted December 11, 2007 DCCD - przestawienie na unlock - czy opcja ta dostępna jest także w wrx czy tylko STI ? Przerobienie dyfra - na czym by to miało polegać, jaki koszt i jakie skutki uboczne (czy auto wowczas gorzej bedzie wchodziło w zakręty ? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 DCCD w WRX nie znajdziesz :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Azrael Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 GALAXY, wejdź sobie na www.rallycars.com i wyczytaj jak działa układ napędowy samochodu. Ja się nie podejmuje tłumaczyć tego 3. raz w ciągu 2 tygodni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kruk Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 Azrael, jesteś już tyle lat na forum i tyle postów natrzaskałeś, że chyba nie ma już tematu o którym byś pisał pierwszy raz. Taka rola i zaszczyt bycia autorytetem, że wkółko się to samo kolejnym pokoleniom powtarza - zupełnie jak nauczyciel w szkole - więc rozchmurz się trochę :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Przemeq Posted December 11, 2007 Share Posted December 11, 2007 DCCD w WRX nie znajdziesz :roll: To prawda. Nadal wydaje mi się jednak, że w WRX-ie ze zdłubanym silnikiem i łysymi oponami taka akcja byłaby wykonalna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now