Subaryta Opublikowano 23 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2007 Gal, mówisz, że mamy ten kłopot na własne życzenie. Być może, weź jednak pod uwagę, że zabawa z "estetami" przestała być śmieszna. Na początku było powiedziane co można, czego nie. Testowanie wytrzymałości moderatora nową zabawą userów? O to chodzi? No bo jeżeli tak - to istotnie wiele się tu zmieniło... Piszesz, że kiedyś by taki wątek nie powstał - a i owszem ale czy aby napewno dlatego, że nie było moderatorów? Pytanie zostawiam otwarte... Cała ta zabawa z "Estetami"; - "A teraz zamknę" - "Jak będziecie grzeczni, to otworzę" - "Otwieram, bo mam dzisiaj taki kaprys", - "No, no! Zamykam!" itd., ma jakiś sens? TO jest paranoja! To jest paranoja i od dziś nie ma zamykania estetów a jedynie moderacja zdjęć (o ile są nazbyt odważne) i ewentualne uwagi do użytkownika zamieszczającego zdjęcia. To już chyba nie jest paranoja? Ponieważ wątek w którym Szanowny Admin (Junior) wyraził powyższe, został zamknięty, odpowiadam tu, gdzie napisałem co napisałem. Czas przeszły, a czas teraźniejszy, to dwie różne sprawy - kiedyś się regulowało, ale zdecydowano, że będzie lepiej regulowane przez wzmożone siły moderatorskie. No i jest jak jest. Szanowny Admin (Junior) nadal twierdzi, że brak moderatorów na forum spowodowałby zalew spamu, botów i OT w każdym mozliwym temacie. BTW, przecież powieneś być zadowolony, po tym jak zostałem moderatorem czy też JAdminem wystosowałeś do mnie listę życzeń - większość postulatów masz spełnioną (szukajka nadal się naprawia, niestety to trwa...) Forum jest szybsze, uporządkowane, w OT w zasadzie nie ma ingerencji moderatorów, techniczny jest zadbany, polskie znaki są wprowadzone, tabela wyczyszczona, botów brak no i oczywiście widać gdzie jest skrzynka wiadomości PW.... Co jeszcze chciałbyś mieć na forum? Bo text na zasadzie "No i jest jak jest" jest, powiedzmy, mało komunikatywny. Wyraża (jak domniemuję) niezdowolenie ale nie mówi co Cię boli, zaproponuj coś, napisz czego oczekujesz - może okazać się, że podobnie jak Twoje poprzednie tezy, okaże się to słuszne i OK i się to wprowadzi, ale do momentu konkretu traktuję to jako "Nie, bo nie". Rozpisałem się, sorry, ale mię szarpło. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JED Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mile Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ups,stare się okazało szybsze niż nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Ale przynajmniej nowe nie jest heczbekiem Mnie najbardziej zainteresowała cena nowego, tylko 2000-3000 dolarów różnicy :shock: jak to się ma do przewidywanych 220.000 PLN ? a może Evo X będzie jednak kosztować od ok. 160.000 ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 tylko 2000-3000 dolarów różnicy Tak to zawsze działa: 2000 USD różnicy w cenie w US = 20000 PLN różnicy w cenie w PL . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Tak to zawsze działa: 2000 USD różnicy w cenie w US = 20000 PLN różnicy w cenie w PL . Maybe, ale zawsze lepsza paranoja w postacie 20000 PLN niż 60000 PLN :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burnout87 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 odnośnie lancera to wczoraj kupiłem "auto motor i sport" i w środku był dodatek "lancer magazine" gazetka która ma towarzyszyć lancerowi w trakcie wchodzenia na europejski rynek . Ogólnie to fajna forma promowania auta. A w "AMiS" był jeszcze opis STI same ciepłe słowa o właściwościach jezdnych . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrx33 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Po ile są Jeny? Może lepiej z Japonii furę ciągnąc i kierownicą przekładać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samochodzik Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Po ile są Jeny? Może lepiej z Japonii furę ciągnąc i kierownicą przekładać. jen (Japonia) 100 JPY 2,2315 2,2765 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzymu Opublikowano 29 Listopada 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Po ile są Jeny? Może lepiej z Japonii furę ciągnąc i kierownicą przekładać. jen (Japonia) 100 JPY 2,2315 2,2765 Jeny az z japoni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Evo X nie ma już rywala. Będzie szybszy, ładniejszy i będzie budził zainteresowanie gdziekolwiek się pojawi. 4 osoby jadące Evo będą wyglądać na fajnych, poważnych ludzi, a nie jak banda cyganów lecąca Imprezą w kosmos, bo tak ten samochód wygląda, gdy jest załadowany... Alternatywy Imprezy mogą szukać mniej zamożni wybierając mocnego Lacetti i fundując mu nowe zderzaki, żółte felgi i srebrny grill. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 to czy będzie szybszy i tak niezawodny jak 9 zobaczymy , szybszy może nie być... może się okazać ze STi na torze będzie szybszy... w kwietniu pewnie pierwsze porównanie na torze Poznań i czasówka ... podróże w kosmos to najdroższa półka Voyage y:) Pzdr Piotr Kociałkowski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Według tego co tutaj piszą, to e10 jest wolniejszy od e9... http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Według tego co tutaj piszą, to e10 jest wolniejszy od e9...http://www.motortrend.com/roadtests/sed ... index.html deja vu? :shock: http://www.motortrend.com/roadtests/sedans/112_0801_mitsubishi_lancer_evolution_comparison/index.html Ups,stare się okazało szybsze niż nowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 może się okazać ze STi na torze będzie szybszy... Takie opinie zaczynają dominować w necie... :cool: Powiem krótko: oby :cool:. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michael Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Wiedziałem, że tak będzie... Coś za ciężko wyglądał, żeby mógłby być szybszy niż IX. No nic zawsze można kupić GT360 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graft Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Wiedziałem, że tak będzie... Coś za ciężko wyglądał, żeby mógłby być szybszy niż IX. No nic zawsze można kupić GT360 Opony były szersze w X i musiał być zatankowany do pełna :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 "You can hop in the X and go fast right away-it's much more forgiving and easier to push than the IX." "Whereas the IX is frenetic, raw, and noisy, the X is calm, cool, and collected." Ciekawostka, jak to sie czasy zmieniaja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin@klubsubaru.pl Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Gruba przesada. E9 to naprawdę mocno cywilne auto. I łatwo się prowadzące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Test porównuje E9 US!!! TO ważne. E10 to pierwszy kontakt autorów z S-AYC i wyraźnie to widać. Wyposażenie wersji EU tez jest lepsze (auto-klima). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Wyposażenie wersji EU tez jest lepsze (auto-klima) A więc wóz ma pewnie jeszcze pare kilo ekstra . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2007 Przemeq, raczej jest lżejszy (zderzaki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Intakwrx Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 Na papierze to EVOX & EVOIX z przewagą dla starego EVO. Ciekawe jaki potencjał będzie miał do modyfikacji ten całkowicie aluminiowy blok silnika w EVOX ?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 To jest ciekawe : X IX Basic warranty 3 yrs/36,000 miles 5 yrs/60,000 miles Powertrain warranty 5 yrs/60,000 miles 10 yrs/100,000 miles Dość drastycznie skrócona ta gwarancja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 30 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2007 ale w jakimi to kraju? u nas zawsze było i tak 3 lata :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się