Skocz do zawartości

Tylko dla bogatych...


Tomasz_555

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 134
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

nawet nie śmiem porównywać technologi seata z subarakiem, ktoś wcześniej miał jakieś zastrzeżenia do Haldexa więc tylko przedstawiłem swoją opinię , ja również jestem wieeelkim fanem marki Subaru i co do jego przewagi nie tylko nad seatem ale również wszystkimi innymi dupowozami nie mam najmniejszych wątpliwości, ale do tej pory z przyczyn tylko i wyłacznie finansowych jeżdże zamiennikami (mam nadzieję że jeszcze w tym roku sie to zmieni). Leon był moim pierwszym samochodem z 4x4 i tylko z takim rodzajem 4x4 miałem doczynienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nawet nie śmiem porównywać technologi seata z subarakiem, ktoś wcześniej miał jakieś zastrzeżenia do Haldexa więc tylko przedstawiłem swoją opinię , ja również jestem wieeelkim fanem marki Subaru i co do jego przewagi nie tylko nad seatem ale również wszystkimi innymi dupowozami nie mam najmniejszych wątpliwości.

Jezu drogi, co sie dzieje?! :shock:

Forum Subaru nie oznacza wcale, zeby tak sie upodlac. No owszem Subaru ma to cos, ale "kultu jednostki" nie znosze. To mi sie kojarzy zawsze bardzo negatywnie. Nie ponizajcie sie ludzie. To, ze ktos jezdzi Seatem, nie swiadczy zle o czlowieku. To sa tylko samochody, dotyczy to rowniez Subaru. Mysle, ze stac nas na klase, na tym forum, zeby nie musiec wlazic sobie samym w odbyt. Jest wiele dowodow na to, ze mozna swietnie chat'owac majac rozne samochody. To nas tylko czyni bogatszymi w doswiadczenia i jeszcze bardziej upewnia, ze Subaru jest debest! :wink: :wink: :wink: .

PS

Wlasnie mialem mozliwosc przejechania sie Hertzowym S60 2.4 z automatem i musze powiedziec, ze jezdzi to doskonale, i przyznaje ze smutkiem, ze wygodniej niz kazde Subaru. No ale oczywiscie Subaru i tak jest debest.

Subaru po prostu poszlo inna sciezka (trzecia droga :) ). Z zewnatrz nie mozna tych samochodow poznac. To co najlepsze jest w srodku, a raczej pod maska i pod podwoziem (bo w srodku tez jest niewiele).

A moze ja za duzo oczekuje od samochodow.

PS

Nie kazdy zaczyna od Subaru.

Osobiscie nie preferuje przywiazania do jednej marki. Zycie jest za krotkie, zeby z jednego garnka chlebek jesc. Moja przygoda z motoryzacja biegnie od Opla, przez Renault, Alfe, do Subaru. Poza Renault i Subaru, wszystkie pozostale pozostawily kiepskie wspomnienia.

Pozdrawiam i zycze wiecej wiary we wlasne osady.

Maciej Foresterski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie mialem mozliwosc przejechania sie Hertzowym S60 2.4 z automatem i musze powiedziec, ze jezdzi to doskonale, i przyznaje ze smutkiem, ze wygodniej niz kazde Subaru. No ale oczywiscie Subaru i tak jest debest.

 

 

A masz porównanie z takim na przykład na maksa wypasionym Legacy? Strasznie jestem ciekaw czy to się sprawdza jako limuzyna.

 

 

Azrael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyrozumialosc to moje drugie imie.

W zwiazku z tym, proponuje zastapienie oklepanego slowa Sylwester na... Forester.

Oraz staroswiecko brzmiacego prywatka na impreza.

 

A swoja droga, czy ktos wie co po japonsku oznacza impreza, albo skad oni to wzieli???

 

Pozdrawiam.

Usmiechniety, bo chociaz w delegacji to podlaczony do internetu.

 

:lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A masz porównanie z takim na przykład na maksa wypasionym Legacy? Strasznie jestem ciekaw czy to się sprawdza jako limuzyna.

 

Azrael

 

Nie jezdzilem Outbackiem, ale jedynie zwyklym Legacy 2.5 z bezowa skorka (mialem go od dealera na okolo 1 godzine do jazdy probnej). No co ja moge powiedziec? Poniewaz nie doprowadzilem tego auta do granic bezpieczenstwa, a drogi byly nieznosnie gladkie, Legacy nie dal mi odczuc swojej przewagi nad pozostalymi samochodami luksusowego segmentu (calym segmentem sie nie bawilem, jedynie S80, nowa klasa E, byl tez Jaguar Xtype - ten malutki - wielki zawod). Trasa Eindhoven-Nevers, ok. 700 km (Francja) same autostrady. W takich warunkach brak LO gears i napedu na 4 kola wlasciwie nie ma znaczenia. Liczy sie tylko zapach we wnetrzu i kultuta pracy automatu, tempomatu i zestawu stereo, oraz gadzety, duzo gadzetow, np rozne schowki, lubie jak sie otwieraja powoli, a przy zamykaniu wydaja mily dla ucha "klik". I tyle. A to sa regiony, w ktorych Subaru nie celuje.

Gdzie w Europie najwiecej sprzedaje sie Subaru? Tam gdzie ma ono szanse wykazac sie w akcji i udowodnic, ze reszta jest slabsza: W Norwegii, Szwajcarii i Austrii.

A swoja droga, Legacy powinno sie porownywac do V70, a Outback do V70 cross country i kilku innych Audi A6 czy BMW5. Wyposazeniem i prestizem marki S. przegrywa, ale tym, co moze uratowac zycie na drodze, bije konkurentow pod kazdym wzgledem. W testach holenderskich Outback wygrywa pod kazdym wzgledem z quattro i cross country, przegrywa jedynie w swrze poetyckiej, tzn. postrzegany prestiz.

Tamte samochody wywolaja lepsze wrazenie na wszystkich gadzeciarzach, nawet ich 4x4 jest pewna forma gadzetu, bo zeby zrobic to jak w Subaru, byloby to dla tych firm nie warte zachodu - tlum i tak nie ma zielonego pojecia o co chodzi w 4x4. Dla wiekszosci klientow 4x4 w Skodzie, czy BMW to to samo 4x4 co w Subaru. Dlatego firmy te nie beda sie bawic w purystyczna doskonalosc techniczna w wykonaniu Subaru bo to sie nie zwroci.

 

Wybierajac Outbacka, czy Legacy, wybierzesz skromna a jednoczesnie perwersyjna droge zakamuflowanej manifestacji swojej wyzszosci nad masowym pojeciem elegancji.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal mi nie powiedziałeś czy Legacy jest mniej wygodne od wspominanego przez Ciebie Volvo - napisałeś że Volvo jest wygodniejsze niż każde Subaru.

 

Swoją droga po przeczytaniu Twojego opisu i tych teksów o schowkach i prestiżu stwierdzam że mam chyba umysł biedaka bo mi się niedobrze robi jak myślę że ludzie wybierają auta po takich rzeczach.

 

 

Azrael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nadal mi nie powiedziałeś czy Legacy jest mniej wygodne od wspominanego przez Ciebie Volvo - napisałeś że Volvo jest wygodniejsze niż każde Subaru.

Azrael

Drogi Azraelu, jestem w stanie odpowiedziec ci tylko w jeden sposob, odnoszac sie do dobrych i suchych (czasami mokrych ale bezsniegowych) holenderskich i francuskich drog. Radosc z jazdy S80 byla subiektywnie wieksza niz Legacy'm - ale mozliwe, ze moja ocena bylaby inna, gdybym przetestowal te samochody zima na kretych mazurskich drogach.

Volvo byl cichszy, mocniejszy, ladniejszy, drewniany i bardzo designerski, ale gdybym mial za niego zaplacic, to bym tych pieniedzy nie wydal. Legacy ustepuje mu tylko desgnem i bajerami, a to dla ciebie nie ma znaczenia. Dla prawdziwego fana Subaru, rowniez nieslyszalny silnik jest wada.

No i Volvo to europejski samochod. Pewnie po pol roku bedziesz sie juz umawial do serwisu.

Polecam Legacy i sugeruje wziac od najblizszego dealera autko na pare godzin, zapakowac rodzinke i pojechac w krotka trase.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehrm? Nieslyszalny silnik? CHodzi o ten w Legacy? Jesli tak, no to coz: jest to auto wyzszej klasy, wiec przy niskich obrotach nie musi byc slyszalny silnik, ale przy przyspieszaniu slychac go rewelacyjnie. Tak a propos Legacy:

Uwierzycie mi, jak powiem, ze na autostradzie Katowice-Krakow w takim kawalku pod gore, Legacy 2.0 125KM pociagnie 210-220km/h(nie pamietam, ile dokladnie)? Niech mi ktos wymieni 5 samochodow z podobna moca o podobnej masie, tez kombi (bo to bylo kombi), ktore osiagna taka predkosc. 8)

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie jezdzilem Outbackiem, ale jedynie zwyklym Legacy 2.5 z bezowa skorka (mialem go od dealera na okolo 1 godzine do jazdy probnej). No co ja moge powiedziec? Poniewaz nie doprowadzilem tego auta do granic bezpieczenstwa, a drogi byly nieznosnie gladkie, Legacy nie dal mi odczuc swojej przewagi nad pozostalymi samochodami luksusowego segmentu (calym segmentem sie nie bawilem, jedynie S80, nowa klasa E, byl tez Jaguar Xtype - ten malutki - wielki zawod).

 

Jaguar to nie ta bajka. Porownujesz S80 (srednio porywające auto) i E-Klasse ze starym Fordem Mondeo we zmienionej blasze. Z tej czwórki brałbym E-Klasse zresztą. Poza tym Legaca można porównywać wymiarami wewnęrznymi raczej z C-Klasse albo Volvo S60. O silnikach nie wspominając.

 

Trasa Eindhoven-Nevers, ok. 700 km (Francja) same autostrady. W takich warunkach brak LO gears i napedu na 4 kola wlasciwie nie ma znaczenia.

 

W ciągu tej godziny, na którą pożyczyłeś Outbacka od dealera? Podziwiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ehrm? Nieslyszalny silnik? CHodzi o ten w Legacy? Jesli tak, no to coz: jest to auto wyzszej klasy, wiec przy niskich obrotach nie musi byc slyszalny silnik, ale przy przyspieszaniu slychac go rewelacyjnie. Tak a propos Legacy:

Uwierzycie mi, jak powiem, ze na autostradzie Katowice-Krakow w takim kawalku pod gore, Legacy 2.0 125KM pociagnie 210-220km/h(nie pamietam, ile dokladnie)? Niech mi ktos wymieni 5 samochodow z podobna moca o podobnej masie, tez kombi (bo to bylo kombi), ktore osiagna taka predkosc. 8)

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

 

Moze jazda próbna po A4? :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam Legacy i sugeruje wziac od najblizszego dealera autko na pare godzin, zapakowac rodzinke i pojechac w krotka trase.

 

Nie zrozumiałeś mnie, pytałem z czystej ciekawości. Nie mam kasy na żadne nowe Subaru, a jakbym miał to by to nie było Legacy (no chyba że Legacy STI bym dorwał z kieryka na europę przerobioną ;-) ), i nie mam rodzinki do wpakowania w to Legacy ;-) A jakbym miał coś sprawdzać to raczej w okolicach Salmopola a nie z rodzinką na pikniku ;-)

 

 

Azrael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Trasa Eindhoven-Nevers, ok. 700 km (Francja) same autostrady. W takich warunkach brak LO gears i napedu na 4 kola wlasciwie nie ma znaczenia.

 

W ciągu tej godziny, na którą pożyczyłeś Outbacka od dealera? Podziwiam.

 

Posadzasz mnie o klamstwo? Jak bys sie wczytal uwaznie, to bys wyczytal, ze Legacym jezdzile jedynie na jezdzie probnej, a pozostalymi do Nevers. Duzo jezdze w swojej pracy, a samochody w delegacje podstawia Hertz. Jest to zawsze Hertzowa klasa G, czyli samochody sredniej klasy z automatem Czesto sie jednak zdarza, ze zwyklego mondziaka z automatem brak, wiec podstawiaja zawsze z klasy kolejnej (wyzszej) i to jest powod, dla ktorego moge miec mozliwosc, od czasu so czasu, przejechania sie luksusowym samochodem.

 

Pozdrowienia.

Zycze milego weekendu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Posadzasz mnie o klamstwo?
Jak rany, żaden mój znajomy Holender tak się nie zaperza - ale to pewnie dlatego, że to natywni.
Jak bys sie wczytal uwaznie, to bys wyczytal, ze Legacym jezdzile jedynie na jezdzie probnej, a pozostalymi do Nevers.
Wczytywałem się i wczytywałem, i nic takiego nie wynika. Jeśli odbiorca komunikatu rozumie go inaczej niż nadawca - to oznacza, że nadawca źle go sformułował. Ja zauważyłem jedynie: godzina jazdy próbnej (...) 700km (...) porównywanie na tej trasie Outbacka z innymi autami(...) stąd zdziwiło mnie 700km w godzinę. Tylko tyle.
i to jest powod, dla ktorego moge miec mozliwosc, od czasu so czasu, przejechania sie luksusowym samochodem.
Eeeeeee, tak to można nie mieszkając w śmiertelnie płaskiej Holandii :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i to jest powod, dla ktorego moge miec mozliwosc, od czasu so czasu, przejechania sie luksusowym samochodem.
Eeeeeee, tak to można nie mieszkając w śmiertelnie płaskiej Holandii :lol:

 

Wojtek, nie wkurzaj mnie! Wiesz że inni tez maja ochote się przejechać szaloną - zeby Cie ktos kiedyś z zazdrości nie zamordował albo cosik ;-)

 

 

Azrael

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
A swoja droga, czy ktos wie co po japonsku oznacza impreza, albo skad oni to wzieli???

 

Z tego co kiedys gdzies przeczytalem to nazwa "Impreza" pochodzi od angielskiego slowa "to impress" co oznacza po polsku "wywierac wrazenie". Chyba Japonce dobrze z ta nazwa trafili, Subaru (a szczegolnie Impreza) robi na mnie lepsze wrazenie niz jakikolwiek inny samochod... A ten dzwiek :roll: cholera, znowu sie rozmarzylem. :idea: ide znowu sluchac moich MP3 z dzwiekami Imprezy z wydechem Scoobysporta :idea:

PZDR wszystkich, Filip D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

temat co prawda wygasl jakis czas temu, ale widze, ze ostatnio zostal troche odkurzony :D to ja wtrace swoje 3 grosze

 

Uwierzycie mi, jak powiem, ze na autostradzie Katowice-Krakow w takim kawalku pod gore, Legacy 2.0 125KM pociagnie 210-220km/h(nie pamietam, ile dokladnie)? Niech mi ktos wymieni 5 samochodow z podobna moca o podobnej masie, tez kombi (bo to bylo kombi), ktore osiagna taka predkosc.

szczerze mowiac, ale nie bardzo wierze. Legacy z tym silnikiem ma katalogowo cos kolo 194 KM/H. Wiec albo "z" a nie "pod" gorke, albo tez licznik ma duze rozbieznosci z rzeczywistoscia... Moje Legacy 2,5 na rownym (Autostrada Poznan-Konin) pociagnelo rowno 200 KM/H i jakos nie bylo szans na wiecej... Ale w sumie juz slyszalem opowiesci o "maluchach" zasuwajacych po 130 KM/H z 4 osobami i bagazem... ale to juz pozostawie bez komentarza :twisted:

 

Natomiast jesli chodzi o pozostale samochody - i wymieniane parokrotnie Volvo - to przyznam sie szczerze, ze mam szacunek do tych samochodow. Mialem okazje sie z nimi blizej zapoznac, poniewaz jeden z moich kolegow namietnie kupuje je dla siebie jako samochody sluzbowe. Zaczelo sie od Volvo 960 2,5 170KM - samochod, ktory ma calkiem niezla trakcje (mowie tylko o lecie - w zimie nie jechalem) i najwygodniejsze na swiecie fotele (a bylem wtedy na kacu - wiec wiem co mowie :wink: ), poprzez Volvo V70 XC 2,4T niskocisnieniowe - 193 KM (automat). W zimie jak i w lecie calkiem fajnie sobie radzi :) nie wiem jak po lodzie pod gore :wink: ale po sniegu calkiem calkiem zasuwa :)

No i ostatni nabytek - Volvo 2,4T 200KM. Tym pojazdem jezdzilem - juz tylko jako pasazer- 2 razy w tygodniu na trasie Poznan-Warszawa. Niestety naped juz tylko na przod - ale jesli chodzi o komfort, wygode, przyspieszenie i design, to przyznam sie szczerze, ze robi wrazenie :) Panie i Panowie - z calym szacunkiem dla Subaru - ale Szwedzi tez potrafia :)

Pozdro.

Szymon/Pumex

P.S. Pokazywany (rowniez na stronie SIP) filmik reklamowy - porownanie Outbacka i Volvo V70 - jest jak dla mnie troche nieuczciwy - to Volvo wyglada na zwykla przednionapedowke - a nie XC... Wolalbym zeby pokazac boxera :wink: w pojedynku z kims w tej samej kategorii... nie tylko wagowej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P.S. Pokazywany (rowniez na stronie SIP) filmik reklamowy - porownanie Outbacka i Volvo V70 - jest jak dla mnie troche nieuczciwy - to Volvo wyglada na zwykla przednionapedowke - a nie XC... Wolalbym zeby pokazac boxera :wink: w pojedynku z kims w tej samej kategorii... nie tylko wagowej :wink:

 

No i właśnie w tu jest pies pogrzebany... To XC, a wygląda na przednionapędówkę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WB jestes tego w 100% pewien??? :shock: przyznam sie szczerze, ze dla mnie to wyglada na V70... ale ja moze i lajkonik... ale w sumie to V70XC , z ktorym mialem do czynienia bylo obudowane tak jak i Outback, wiec tutaj mi ten Volviak wygladal raczej na normalna wersje. Nie pamietam niestety jak wygladalo z napedem 4x4 w tym Volvo - czy byl staly czy dolaczany... Sprobuje sie wywiedziec :)

Pozdro.

Szymon vel Pumex dosc mocno zaskoczony :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no tak... to jest argument :wink:

i nie chce sie na sile upierac, po prostu obserwowalem tylne kola Volvo, ktore nawet nie drgnely, podczas gdy przednie mielily w miejscu...

A jesli chodzi o rozne testy - to chyba dobry temat na nowy topic - zaraz go zreszta zarzuce - ktora gazeta/ program telewizyjny o motoryzacji jest najbardziej profesjonalny/wiarygodny.

Pozdr.

Szymon/Pumex

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...