Jump to content

Tylko dla bogatych...


Tomasz_555
 Share

Recommended Posts

No tak Impreza wrx - świetnie zrobiony samochód

Octavia RS - wspaniałe kształty

M. Lancer Evo VII - piękna stylistyka

 

Ale tak naprawde to stać mnie tylko na Octavie. Czemu życie jest takie okrutne. Wszystko co piekne nie jest w zasięgu ręki. ???? :cry:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Zgadzam się z poprzednikiem. Herzlichen wilkommen.

Mam ten sam problem - Subaru do tanich nie należy, ale nie można mieć od razu wszystkiego, a coś, na co się czeka, zbiera długo i śni po nocach, sprawia radość 5x większą niż gdyby móc kupić sobie od zaraz 4 Sti (bo chyba w tylu kolorach są..)

pozdr

Link to comment
Share on other sites

Teraz sie okaze ilu na tym forum jest wlascicieli Subaru a ilu fanatycznych mazycieli :) Ja sie juz przyznalem do merc - sedesa i kaszla :D Ide do garazu po mlotek ,spawarkie ,gazrurkie i majzelek i zrobie z nich jednosc :lol::lol::lol::D

Link to comment
Share on other sites

Do Evo: No No No moje gratulacje :D życze bezproblemowego używania Delty Evo. Domyslam sie ze to ta czerwona na emblemacie...

 

Ps. Jak na razie login Evo pasuje ale jak bedzie WRX STI......... "Evo V EVO II WRX STI :D

 

Ps2. I jak wrażenia/odczucia po przejsciu z Lancera?

Link to comment
Share on other sites

Slyszalem, ze ten naped Octavii 4x4 jest kiepski. Ktos wie cos wiecej?

 

Osobiście Octavią 4x4 jechałem tylko tyle na ile pozwala standardowa jazda testowa u dealera - nie widziałem różnicy względem przednionapędówki - mimo że ruszałem tym 100KM TDi z dosyć mocnym poślizgiem - możliwe że troszkę na tył przekazywał ale czy ja wiem?

Słyszałem natomiast opinie kolegi ze studiów który po półrocznym użytkowaniu pozbył się Octavii 4x4 - narzekał że w momencie "dołączenia się tyłu" w zakręcie lub delikatnym poślizgu samochód zachowuje się mocno nieprzewidywalnie...

Link to comment
Share on other sites

w tescie miesiecznika GT nr 12 2002r octavia 4x4 wypadla bardzo udanie, cytuje wstep:

 

"Przez kilka dni ta czteronapedowa, nieco wyzej zawieszzona octavka bardzo, ale to bardzo pozytywnie rozczarowala nasza redakcje! Malo ktore z aut seryjnych prezentowanych na naszych lamach sprawilo nam taka frajde jak ta czarna skoda"

 

wniosek: jednym sie podoba, drugim nie - rzecz gustu

Link to comment
Share on other sites

Ps2. I jak wrażenia/odczucia po przejsciu z Lancera?

 

Jak narazie nadspodziewanie dobrze, mimo mniejszej mocy. Ale czemu sie dziwic - to wlasnie Delte Integrale rozbierali na czynniki pierwsze inzynierowie z MMC i FHI jak projektowali swoje potwory. To rowniez Delta przyniosla do kraju kwitnacej wisni mode na fotele Recaro i koerownice Momo w topowych modelach sportowych.

 

A co do bezproblemowego uzytkowania, to specjalnie wybralem model Evo 2, ktory nie byl produkowany wielkoseryjnie. Jest to znacznie poprawiony konstrukcyjnie model o wyzszej jakosci materialow oraz wykonania (przez firme Carozzeria Maggiora). Ta odmiana cieszy sie szczegolnie dobra opinia i jest bardzo poszukiwana w ..... Japonii :D

 

Poza tym Lancia oraz 6 praw wlasciela wloskiego samochodu sportowego nie sa mi obce - posiadam od pewnego czasu rowniez Delte HF Integrale Kat z silnikiem osmiozaworowym, ktora odbudowalem z dosdc zaniedbanego stanu.

Link to comment
Share on other sites

Przy czym cały czas mówimy o "4x4" - Haldex...

 

Tez tak do niedawna uwazalem. Ale ostatnie dyskusje na ten temat z kilkoma bardzo dobrymi kierowcami rajdowymi (w tym z absolutnej polskiej czolowki), jezdzacymi na codzien samochodami z Haldexem zmienily nieco moj poglad. Co prawda kazdy z nich twierdzil ze na poczatku naped ich nieco sponiewieral, ale po dostosowaniu stylu jazdy sa zachwyceni. Jeden nawet swierdzil ze po wielu latach jezdzenia cywilnie samochodami takimi jak Celica GT-4, Impreza GT, Evo V oraz VI to wlasnie Audi A3 1.8T Quattro (wersja 180KM ze skrzynia 6 biegowa)daje mu duza satysfakcje (wieksza niz nowy model A4 1.8T Quattro z tosenem, ktorym jezdzil przedtem) i daje sie swietnie kontrolowac. I jest to jedyne auto w ktorym zdecydowal sie zrobic 500m drift przy ponad 200km/h. Coz, czlowiek uczy sie przez cale zycie - sam jak by mnie inny kierowca nie przewiozl Golfem IV 4motion pelnymi bokami i pokrecil piekne baczki, to bym nie uwiezyl, ze Haldexem tak mozna.

 

Inna sprawa ze ponoc Haldex, Haldexowi nie rowny i ten w Octavii oraz Leonie podobno dziala gorzej niz ten w A3/S3, TT oraz Golfie.

 

PS Imiona i nazwiska znane redakcji :D

PS2 A ja i tak wole Delte, Lancera czy Impreze :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Slyszalem, ze ten naped Octavii 4x4 jest kiepski. Ktos wie cos wiecej?

 

 

W ostanim AMiS jest test 9 aut 4x4:

1. Renault Kangoo 1.6 4x4

2. Suzuki Wagon R+ 4WD

3. Skoda Octavia 1.9 TDi 4x4

4. Subaru Forester 2.0 XT aut.

5. Audi A6 Avant 2.7 T Quattro

6. BMW 330xi Touring

7. Land Rover Freelander 1.8

8. Toyota RAV4 D-4D 4x4

9. Volkswagen Touareg V10 TDi

 

Choć brakuje podsumowania to można odniesc wrazenie ze wyposazona w ESP Octavia 4x4 jest dobrym wyborem.

O Foresterze tez ladnie napisali...

 

Pozdrawiam

Bartek

Link to comment
Share on other sites

Faktycznie, czytałem. Tylko jedno mnie trochę zabolało ale nie wiem czy słusznie. O foresterze było najmniej. Może dlatego że wyjechał na tą oblodzoną górkę ...............................i już. W przypadku innych samochodów, sam opis wariacji na lodowym pagórku zajął od kilku do kilkunastu akapitów. Też mnie trochę poruszył brak podsumowania. Jak by nie patrzeć miało to być porównanie. Ale zarówno dziennikarze jak i nocnikarze żądzą się własnymi, niezależnymi od niczego prawami. Krytykowanie wypocin powyższych to tak jak plucie do biblii.

 

Siwy Subarofil

Link to comment
Share on other sites

Witam wszystkich po raz pierwszy!!!!!!

jezdziłem do niedawna leonem z haldexem i byłem nim zachwycony, nie mam co prawda doświadczenia w prowadzeniu innych czteronapedowek, ale nie mialem zadnych problemów w szybkim przestawieniu sie na ten naped. Zima na szczescie znow zaskoczyła drogowców wiec sie troche poslizgałem - zadnych problemow z kontrola, jechał tam gdzie chciałem, wydaje mi sie ze haldexy sa takie same w audi seacie skodzie i vw, różnice moga wynikac jedynie w rozkładach masy i stad jedne prowadza sie lepiej od drugich

Link to comment
Share on other sites

Szanowny wrc Bębenku, witam cię na forum w imieniu bandy, powalonych na punkcie Subaru forumowiczów. Gratuluję dobrego, motoryzacyjnego gustu. Co to znaczy "ktoś sobie pożyczył" ? - jaśniej proszę. Jestem jednym z niewielu na tym forum, technicznym ignorantem i nie potrafię ci odpowiedzieć na to ....................coś tam napisał. Ale porównywanie technologii Subaru z Technologią Seata czy też Skody, na tym forum przyjaciół ci nie przysporzy. Zrozumiesz jak przeanalizujesz moje logo.

 

Siwy Subarofil

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...