miætek Opublikowano 17 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2023 Cześć, przymierzam się do jakiejś subaryny i robię na razie obczajkę. Niech mnie ktoś oświeci. Czy były Outbacki 2 z silnikiem 2.0 benzyna ? Nigdzie na wiki ani innych motostronach nie spotkałem się z takiem silnikiem, jedynie 2.5 i 3.0 a jeden ze sprzedających na popularnym portalu się zapiera że był taki model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 (edytowane) Nie było 2.0. najmniejszy to właśnie 2.5. Widać komuś silnik padł i wstawił to co znalazł. Olej ten egzemplarz. Edytowane 18 Stycznia 2023 przez ewemarkam 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miætek Opublikowano 18 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Nie wiem czy tu można linki wklejać ale >>> tutaj jest ogłoszenie <<< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Mam teraz s zagwozdke czy był w tej generacji. Chyba jednak był jeszcze 2.0. W następnej nie było na 100%. Poczekaj jeszcze na mądrzejsze głowy odemnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Ten Outback to przekładka, ma licznik wyskalowany do 240, 2.0 miało skalowane do 220. Poproś sprzedającego o zdjęcie tabliczki znamionowej z lewego kielicha, tam jest kod silnika. Teoretycznie w tym aucie powinien być 2.5 EJ251... 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Nie było OBK 2.0 wolnossącego, taki silnik było montowany tylko w Legacy (który zresztą był praktycznie bliźniaczym modelem pod względem mechanicznym). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miætek Opublikowano 18 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Pytałem już sprzedającego czy to nie jest jakaś przekładka, mówił że nie. Uznajmy temat za zakończony. Sprzedawca to widocznie oszust. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Ja mam legacy 2.0 1999 z silnikiem i wiesz tak na niego patrzę ze właśnie tak wygląda jak na zdjęciach te plastiki mogą być dołożone z outbacka bo i zawieszenie stoi widać jak u mnie (ja u siebie podniosłem 3cm z przodu i 4 z tyłu na podkładkach poliuretanowych) i nie wiem czy to nie jest tak, że tak to ktoś zrobił więc nie wiadomo czy to nie fajny samochód tylko widzę że korozji będzie bo w środku po lewej za kielichem koroduje. u mnie tu jest lepszy stan ale podwozie mam w opłakanym stanie korozyjnym, za to mechanika jest super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miætek Opublikowano 18 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 (edytowane) Że tak dopytam tutaj, nie zakładając nowego tematu. Mój wzrok kieruje się coraz bardziej na Outbacki. Nie potrzebuję auta terenowego, tylko lekko uterenowionego bo muszę w zimie wyjeżdżać na śnieżne górki więc OBK wydaje się być spoko. Forester to ostateczność bo jest brzydki jak noc październikowa :). Napiszcie ale tak szczerze bez ściemy jak jest z awaryjnością 2.5 benzyna. Jakie są bolączki tego modelu, szczególnie o silnik mi chodzi. (unikając zjawiska pt. "każda pliszka swój ogon chwali" ) Chodzą legendy że leje spod pokryw zaworów. Co z panewkami ? Edytowane 18 Stycznia 2023 przez miætek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Kup sobie H6, będziesz zachwycony. Na OLX jest jeden bardzo fajny z Poznania, już z LPG i po regulacji zaworów w miarę świeżo. 2.5 się nie umywa do H6 jeśli chodzi o przyjemność z jazdy itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miætek Opublikowano 18 Stycznia 2023 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 H6 to smok. Ja jeżdżę jak stary dziadek, mi mocy nie trzeba. 2.5 to nawet za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yanas Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 Pali tyle co 2.5 lub mniej, jedzie lepiej, jest o niebo lepszą konstrukcją. Nie bój się mocy 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 6 godzin temu, PILOTZOLSZTYNA napisał(a): Ja mam legacy 2.0 1999 z silnikiem i wiesz tak na niego patrzę ze właśnie tak wygląda jak na zdjęciach EJ201 i EJ251 wizualnie są identyczne, jak pisałem wcześniej 2.0 ma skalowany licznik do 220. 6 godzin temu, miætek napisał(a): jak jest z awaryjnością 2.5 benzyna Słaby punkt to UPG, dość często wywala. lubi sobie również panewką na korbowodzie zastukać, mimo, że nie ma turbo. reszta jak w 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 18 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2023 1 godzinę temu, st981777 napisał(a): Słaby punkt to UPG, dość często wywala. lubi sobie również panewką na korbowodzie zastukać, mimo, że nie ma turbo. reszta jak w 2.0 Dokładnie tak było z moim 2,5 życie z tą wiedzą staje się może nie prostsze, ale świadomie się podchodzi do sprawy kupna.(a "topór" wisi nad każdym wg mnie, jeżeli chodzi o 2,5 z przebiegiem ) Po remoncie silnik, jak nówka. Trzeba się nie podpalać i od razu z grubej rury do sprzedającego, że 5000koła w dół z ceny, bo i tak zaraz remont silnika będzie... ;D 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 (edytowane) NIE było OBK z 2.0. Ten z ogłoszenia to Outback z felgami 16" od o generację młodszego Legacy przedlifta i oponami w legasowym najprawdopodobniej rozmiarze (niski profil 205/60/16 - zapytaj czy to takie opony). Takie 2 w 1 Edytowane 19 Stycznia 2023 przez Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BiP Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 Co to znaczy, że Wam często wywala uszczelkę? 200 000 to często? Moje dwa obki miały tak wymieniane i obydwa (jeden już nie mój) zbliżają się do 4 z przodu. Wcześniej jeździłem Niemcami i uszczelkę też robiłem we wszystkich koło 200tkm. Różnica taka że subaru dojechało na serwis, a vW czy opel wypluwał z konsekwencją linki, lawety. Znam 2,5 co nie miała od nowości robionej uszczelki ale dla mnie kwalifikuje się na otwieranie ze względu na zużyte zawory. Więc dotrzeć zawory przejrzeć głowice i złożyć z nowymi uszczelkami czy przy okazji wymiany uszczelki zrobić remont głowic to jeden pies. Ale ja jeżdżę na LPG, a po za tym to się nie znam. 3-0 to pali mało, ale tylko w trasie. Potwierdzam, że nie było 2,0 nawet w Italii. Tam mają/mieli taki cudowny domiar od luksusu że nasza stawka akcyzy powyżej 2 litry to drobne. Landrover z tego powodu sprzedawał tam discovery z 2,0 benzyną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qubu666-Baja Opublikowano 19 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2023 3 godziny temu, BiP napisał(a): Co to znaczy, że Wam często wywala uszczelkę? 200 000 to często? Moje dwa obki miały tak wymieniane... Ty 2szt. ,Kolega wyzej+ ja swoje przygody. 4fury/4x silnik do roboty- tylko o to chodziło z tym "często", a nie o "interwał" wymiany UPG w Subaru 2.5 ;P ,ale fakt, że 200000-250000 to taki "interwał" naprawy silnika. I ten "niuans", przy zakupie warto mieć na uwadze ;). Ps. Któryś z młodych chlopaków kupił za 4kola "Outback II", chwilę pojeździł ,silnik strupial... Chłopak był nieświadomy kosztów. Szukał ratunku na forum. To jakoś 2lata temu było. Niestety nastąpiła kapitulacja... Chciał opchnać strucla, na części, żeby coś tam odzyskać. Straszyć nie ma co bo Uszczelka w 2.5 SOHC Subaru, to (finansowo - jeżeli chodzi o remont), nie motor z Porsche... Ps. Zapal, optymizm, wytrwalosc i samochód odpłaci się radością z jazdy. Trzeba "brać" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lipton Opublikowano 24 Stycznia 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2023 W dniu 18.01.2023 o 08:58, PILOTZOLSZTYNA napisał(a): ale podwozie mam w opłakanym stanie korozyjnym, za to mechanika jest super Skąd ja to znam...:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PILOTZOLSZTYNA Opublikowano 6 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2023 W dniu 24.01.2023 o 13:13, Lipton napisał(a): Skąd ja to znam...:( ja będę próbował reanimować moje legacy zobaczymy czy znajdę dobrego spawacza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muminken Opublikowano 26 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2023 Witam. Ja mam niby otb z 1999. W dowodzie rejestracyjnym widnieje jako legacy 2.5 Z wierzchu wygląda jak otb, nawet siedzenia z napisami otb. Wiem że to żadna trudność wymienić siedzenia. Jak mogę sprawdzić czy to otb czy legacy? A silnik u mnie to EJ20, napewno zmieniony, na liczniku 408k przebiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się