Jump to content

PILOTZOLSZTYNA

Nowy
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

About PILOTZOLSZTYNA

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 08/07/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/ Klebark Wielki
  • Auto
    Legacy III (1999)
  • Zainteresowania
    kolarstwo

Recent Profile Visitors

230 profile views
  1. elegancko wyglądają właśnie podobne oglądam na Alledrogo https://allegro.pl/oferta/fotele-subaru-impreza-wrx-2001-7922928379 jeszcze raz dzięki za foty
  2. To jak jakieś foty pochwalisz się??
  3. WRX ma wygodne fotele Czekam na foty
  4. elegancko wygląda Ja się również nosze z zamiarem wymiany bo tapicerka trzymająca na boki w fotelu kierowcy mi pękła Fotel pasażera jest ok natomiast ten mój to masakra A powiedz z którego roku są fotele i czy z takim zużyciem nie było problemu?? czy nie wymieniałeś czasami tej piany co w fotelu siedzi??
  5. poradziłeś sobie z wymianą??
  6. parownik luźny powinien być przykręcony lata po samochodzie jak żyd po pustym sklepie
  7. jestem bardzo ciekaw czy znajdziesz takowe?? u mnie tez przydało by się wymienić może ASO??
  8. ja w swoim wymieniam co 100 tysięcy i co 5lat tak to się przyjmuje nie wiem jak koledzy tu z cenami sugerują ale trzeba pisać czy kupiłem rozrząd i zamontowałem sam czy dałem mechanikowi i tylko płaciłem a możne znajomy mechanik i za długi robił?? ja za rozrząd płaciłem 800 części i 400 robota wymiana z pompą wody w komplecie oczywiście
  9. Wstawione NSK 35x55x20 A jakie miałeś objawy?? mam identyczny kompresor i nagle przestał działać coś może ci dźwięczało wcześniej?? a jaki był koszt naprawy z demontażem i ponownym uzupełnieniem czynnika??
  10. Ile koszt naprawy?? ja robiłem kiedyś i chce mieć porównanie
  11. trudno się z przedmówcą nie zgodzić zjawisko ciekawe jak wiskoza się psuje to tak jest że jak jest rozgrzane to przy skręcaniu przeskakuje cała buda a na zimno jest wszystko ok ale wiskoza dotyczy całego auta
  12. podłączam się pod temat dziś wymieniałem płyn w chłodnicy na wodę destylowaną celem przeczyszczenia zdjąłem osłonę silnika i na głównej rurze dochodzącej do termostatu zobaczyłem krople płynu też mi minimalnie ubywało płynu nic nie było czuć itd.. a Także zdejm osłonę silnika i popatrz od spodu na termostat może tam?? Tak przy okazji ja muszę tam wymienić uszczelkę o ring czy warto jest przy okazji wymienić termostat?? ma już 20 lat pacjent legacy III 1999 czy zostawić stary termostat, oczywiście dodam że temperaturę trzyma idealnie i nic się nie dzieje
  13. a silniczek krokowy przy przepustnicy jest i rożnie z nim bywa on odpowiada za powietrze na luzie
  14. uszczelniałem przestrzeń między pomiędzy blendą a czarnym plastikiem uszczelki oczyściłem bardzo delikatnie i zaimpregnowąłem i zostawiłem stare tu nie pchałem zadnego silikonu na razie jest ok
  15. tak informacyjnie poinformuję że na razie wykonany silikon działa lampy suche. otwory mam od dołu zrobione nie 2 a 6mm średnicą i wycięte uszczelki bo takowe w tym miejscu są Warto innym na przyszłość powiedzieć żeby nie zabierali się za rozkręcanie blendy (tej części czarnej od odblaskowej), to ryzykowne i ja wiele czasu straciłem a i tak nie dało mi się tego rozłączyć. Plastiki są stare i na tyle zapieczone że możnan więcej szkód zrobić jak pożytku z tym kurzem w reflektorach to spokojnie. kurz musi do otworów pod górę podejść to trochę trudne bez przewiewu. Poza tym można wyjąć żarówki i w razie co kurz odessać
×
×
  • Create New...