Jump to content

PILOTZOLSZTYNA

Nowy
  • Content Count

    87
  • Joined

  • Last visited

About PILOTZOLSZTYNA

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 08/07/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/ Klebark Wielki
  • Auto
    Legacy III (1999)
  • Zainteresowania
    kolarstwo

Recent Profile Visitors

280 profile views
  1. a do licznika to ja się przymierzam mi też się przyda
  2. się wszyscy rozgadali bo a każdy przepustnicę czyścił a tak jak piszesz to się zastanawiam po co ta uszczelka delikatnie z korpusu wystaje?? Japońce jakoś wszystko w jakimś celu robią (niemiaszki też)
  3. ale jak samochód wyremontujesz będzie jak nówka
  4. co do papierka to zależy jak ci ta uszczelka zejdzie wpierw grubszym potem cieńszy ja kończyłem chyba na wodnym 1500 czy nawet 2000 ale to nic trudnego ma być gładko żeby uszczelka uszczelniła i była szczelna pociągnięciu linki gazu dokładnie ją tak zamontowałem i potem złożyłem i nic nie regulowałem koniec końców czujnika nie demontowałem odłączyłem kable także kłopotu nie było Generalnie jak jest stary samochód to wszystko po trochu ma wpływ natomiast jedna z przyczyn jest może wiądoca
  5. a i jeszcze po czyszczeniu do czyszczenia kup płyn do przepustnic
  6. Też mam taki silnik lecz rocznik 1999 i przebieg 320 tys. (na liczniku) bo w rzeczywistości może być różnie 120 tysi na lpg przepustnica i kolektor dolotowy ważna rzecz. Czyściłem ją i to pomogło. Bród powodował niedomykanie i to zakłócało całość Wyczyszczenie proste ale stresu jest bo pomiędzy kolektorem a przepustnica jest papierowa uszczelka była tak zapieczona że za cholerę nie mogłem zdjąć śruby poodkręcane wszystko luźne a tu odejść nie chce. ale jakoś zdjąłem potem musiałem ją zeskrobywać z obydwu powierzchni i wyczyścić wyrównać papierkiem (ta papierową uszczelkę kupiłem na alledrogo) silniczek krokowy tez ma uszczelkę (oring) i ona jest jednorazowa o tym pamiętaj kup nowa w ASO z 5zł jak pamiętam i trochę mi z tym zeszło ściągałem to wszystko z 3 godziny bo nie chciało się odczepić a młotkiem nie waliłem złożenie poszło o wiele szybciej i przestał gasnąć (tylko u mnie wywalał tez czek) Zawory zrób koniecznie na gazie robi się je częściej a generalnie co do cen to nie jest to takie proste płacisz nie tylko za robotę mechanika ale i za jego warsztat (bo gdzieś musi robić) budynek podnośniki narzędzia kosztują ogrzewanie też zusy podatki itd.. Więc z tymi cenami to ogarnijmy może całość jak tak komentujemy co i ile powinno kosztować Ja przy regulacji zaworów wymieniam tez uszczelki one tez za darmo nie są
  7. właśnie nasze samochody jednak mają z reguły parę lat i takie drobnostki w sumie powodują te poszarpywania Generalnie są bardzo dobrze zaprojektowane, ale niestety wiek robi swoje
  8. Też miałem oczywiście poszarpywanie Wymieniłem kable i przestało Ale podczas wymiany zobaczyłem ze jeden z banków cewki ma taki wygląd. Pozostałe wyglądają normalnie co sadzicie?? cewka też do wymiany?? co możze być przyczyną zmiany koloru końcówki cewki?? (Legacy 1999 2,0) cewka na silniku po lewej
  9. U mnie legacy 1999 EJ 20 za chłodnicą wentylatory się załączają wedle potrzeby gdy temp płyny przekroczy zadaną wartość, albo zawsze gdy mamy włączony nawiew na tylko szybę wtedy się wentylator załącza nawet na zimnym silniku
  10. ale wydech podwieszony jest na gumach do podwozia wiec drgań nie daje dalej
  11. Witam kolegów Czy macie może wiedze czy wymienię fotele w moim legacy III (1999) na fotele z legacy IV (2008) tag P&P?? czy kostki od elektryki będą pasować?? z góry dzięki za info
  12. Tak człowiek się starzeje dzięki
  13. Cześć Mam pytanie czy to normalne że światła pozycyjne się wyłączają gdy wyjmę kluczyki ze stacyjki?? chyba są po to żeby samochód zostawić np. na poboczu zabierając kluczyki Dodam że moje legacy 99 2.0 kombi jest z Holandii to normalne??
×
×
  • Create New...