Jump to content

PILOTZOLSZTYNA

Nowy
  • Content Count

    93
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About PILOTZOLSZTYNA

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 08/07/1978

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/ Klebark Wielki
  • Auto
    Legacy III (1999)
  • Zainteresowania
    kolarstwo

Recent Profile Visitors

326 profile views
  1. wiesz pomyśle tym bardziej że jedna nowa żarówka przestała świecić i muszę jeszcze raz rozebrac
  2. wymieniłem żaróweczki na 3w3 ale nie z kapturkami a takie barwione na zielono po prostu oryginał. Na zdjęciu jest na ,max jasno może nie do końca mnie to satysfakcjonuje ale zostawiam jak jest
  3. licznik muszę przełączać bo mam instalację gazową i wiem ile na baku przejadę a te diody z wskaźnika LPG to zawsze kłamią :( w liczniku mam tylko dwie opcje przebieg totalny i dzienny (przedlift) Teraz zakupiłem żaróweczki 3w3 w kolorze zielonym i zdejmę te oryginalne kapturki z żarówek może to poprawi sytuację gdy wszystko po prostu będzie jaśniejsze
  4. założyłem 3w3 z kapturkami (1 sztuka bez kapturka nie wiem jakim cudem zginał) wszystkie nowe i te same wszędzie a prędkościomierz super świeci
  5. Witam Czy ktoś wie która żarówka w Legacy III (99) odpowiada za podświetlenie wskazówki obrotomierza?? Ponieważ słabo świeciły mi żarówki na liczniku to wymieniłem sobie właściwie wszystkie żaróweczki ni i wskazówka prędkości świeci idealnie a obrotomierz nie jest podświetlony?? I jeszcze jedna sprawa. Bardzo mnie denerwuje ale licznik bardzo słabo się przełącza stan przebiegu pomiędzy stanem totalnym a dziennym. Jest to o tyle ważne że mam lpg ( :( )no i wiem ile na baku przejadę i zawsze kasuje licznik po tankowaniu. Miał może ktoś kiedyś podobny problem??
  6. a do licznika to ja się przymierzam mi też się przyda
  7. się wszyscy rozgadali bo a każdy przepustnicę czyścił a tak jak piszesz to się zastanawiam po co ta uszczelka delikatnie z korpusu wystaje?? Japońce jakoś wszystko w jakimś celu robią (niemiaszki też)
  8. ale jak samochód wyremontujesz będzie jak nówka
  9. co do papierka to zależy jak ci ta uszczelka zejdzie wpierw grubszym potem cieńszy ja kończyłem chyba na wodnym 1500 czy nawet 2000 ale to nic trudnego ma być gładko żeby uszczelka uszczelniła i była szczelna pociągnięciu linki gazu dokładnie ją tak zamontowałem i potem złożyłem i nic nie regulowałem koniec końców czujnika nie demontowałem odłączyłem kable także kłopotu nie było Generalnie jak jest stary samochód to wszystko po trochu ma wpływ natomiast jedna z przyczyn jest może wiądoca
  10. a i jeszcze po czyszczeniu do czyszczenia kup płyn do przepustnic
  11. Też mam taki silnik lecz rocznik 1999 i przebieg 320 tys. (na liczniku) bo w rzeczywistości może być różnie 120 tysi na lpg przepustnica i kolektor dolotowy ważna rzecz. Czyściłem ją i to pomogło. Bród powodował niedomykanie i to zakłócało całość Wyczyszczenie proste ale stresu jest bo pomiędzy kolektorem a przepustnica jest papierowa uszczelka była tak zapieczona że za cholerę nie mogłem zdjąć śruby poodkręcane wszystko luźne a tu odejść nie chce. ale jakoś zdjąłem potem musiałem ją zeskrobywać z obydwu powierzchni i wyczyścić wyrównać papierkiem (ta papierową uszczelkę kupiłem na alledrogo) silniczek krokowy tez ma uszczelkę (oring) i ona jest jednorazowa o tym pamiętaj kup nowa w ASO z 5zł jak pamiętam i trochę mi z tym zeszło ściągałem to wszystko z 3 godziny bo nie chciało się odczepić a młotkiem nie waliłem złożenie poszło o wiele szybciej i przestał gasnąć (tylko u mnie wywalał tez czek) Zawory zrób koniecznie na gazie robi się je częściej a generalnie co do cen to nie jest to takie proste płacisz nie tylko za robotę mechanika ale i za jego warsztat (bo gdzieś musi robić) budynek podnośniki narzędzia kosztują ogrzewanie też zusy podatki itd.. Więc z tymi cenami to ogarnijmy może całość jak tak komentujemy co i ile powinno kosztować Ja przy regulacji zaworów wymieniam tez uszczelki one tez za darmo nie są
  12. właśnie nasze samochody jednak mają z reguły parę lat i takie drobnostki w sumie powodują te poszarpywania Generalnie są bardzo dobrze zaprojektowane, ale niestety wiek robi swoje
  13. Też miałem oczywiście poszarpywanie Wymieniłem kable i przestało Ale podczas wymiany zobaczyłem ze jeden z banków cewki ma taki wygląd. Pozostałe wyglądają normalnie co sadzicie?? cewka też do wymiany?? co możze być przyczyną zmiany koloru końcówki cewki?? (Legacy 1999 2,0) cewka na silniku po lewej
×
×
  • Create New...