Skocz do zawartości

PILOTZOLSZTYNA

Nowy
  • Zawartość

    50
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O PILOTZOLSZTYNA

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..
  • Urodziny 07.08.1978

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Olsztyn/ Klebark Wielki
  • Auto
    Legacy III (1999)
  • Zainteresowania
    kolarstwo

Ostatnie wizyty

169 wyświetleń profilu
  1. każdy do tego dochodził gdy zakupił pierwsze subaru w sumie sprytnie bo kompresor zimą tez powinien pochodzić trochę żeby być smarowany
  2. PILOTZOLSZTYNA

    Kurier klubowy

    Sorki Trochę się denerwuje bo nie odpowiadasz inie mam info, a różne rzeczy się zdarzają
  3. PILOTZOLSZTYNA

    Kurier klubowy

    ą a co za różnica gorzej że moje felgi nie wiem gdzie są
  4. PILOTZOLSZTYNA

    Kurier klubowy

    Tak apropos ogarniania transportu na PW ogarnołeś transport moich felg bo nic nie piszesz na PW
  5. PILOTZOLSZTYNA

    Legacy IV '07r - brak mocy - POMOCY !!!

    silniczek krokowy czyszczony??
  6. PILOTZOLSZTYNA

    Przycisk blokujący otwieranie szyb

    u mnie tez A
  7. PILOTZOLSZTYNA

    Jakie kable zapłonowe?

    ja zakupiłem bluprinty w 2013 roku i do tej pory nie wymieniałem 5 lat spokojnie
  8. PILOTZOLSZTYNA

    Brak mocy

    tak sobie myślę ze tak może być a niby instalowałem gaz w AGS - skrót od Auto Gaz Subaru w logo mają nawet takie gwiazdki przypominające logo a szef jeździ w wyścigach na subaru jak to każdy szczegół trzeba wiedzieć dzięki za manuala
  9. PILOTZOLSZTYNA

    Brak mocy

    ja miałem 3 generacji więc różnica może być przeglądy serwisowe w książce lpg mam co 10 tysi a wychodziły co 15 więc różnica jest na forum zetknąłem się z cenami za instalację rzędu 3tysi ja dałem 1800 zł. ale efekt był taki że wszystkie wtryski po gwarancji wymieniałem na nowe i niby były hana oj dorzo by gadać za to przepustnice czyściłem 1 raz od 20 lat tego auta papierowa uszczelka tak się zapiekła że po odkręceniu śrub nie mogłem przepustnicy oderwać walczyłem z nią dobre pół godziny uszczelkę papierową musiałem zeskrobywać nożem i szlifować połączenie bo nie chciało zejść, może też przepustnica daje takie efekty?? zobaczymy dalej masz może skan serwisówki?? tak z czystej ciekawości
  10. PILOTZOLSZTYNA

    Brak mocy

    to niby ten sam silnik może miałeś lpg V generacji?? ja mam taką najprostszą stag eko i po regulacji zawsze czułem różnice w jeździe po raz pierwszy spotykam się ze stwierdzeniem że regulację luzów robi się w normalnych interwałach po wyczyszczeniu przepustnicy jeździ płynnie jest ok natomiast to nie jest tak że mam jakieś ogromne szarpanie czy coś. Samochód zgasł i ze dwa razy na wolnych jak był mocno rozgrzany, jak był zimny postał 3 dni na mrozie odpalił i jak zegareczek chodził i kłopotów nie miałem Wiesz może to tez być tak że te wszystkie niedomagania ogólne się sumują
  11. PILOTZOLSZTYNA

    Brak mocy

    a dlatego że samochód muli jak się nie zrobi regulacji oszczędzanie na tym przyspiesza zużycie silnika naciskam na gaz a on muli nie ma siły, odpuszczam gaz wtedy auto jedzie. Po zrobionej regulacji jak naciskam to jedzie i nie muszę odpuszczać gazu Na takie zachowanie auta ma wiele innych rzeczy wpływ ale u mnie to pomagało jak po ostatniej regulacji nie pomogło to zabrałem się za przepustnice i jest ok Generalnie jak zrobisz regulację to zapytaj mechanika jak dużo musiał regulować u mnie po 1 regulacji bardzo dużo musiał kręcić regulacja jest na śrubki więc nie kosztuje dużo odrazy wymieniam świece
  12. PILOTZOLSZTYNA

    Brak mocy

    kiedy była regulacja zaworów?? ja mam lpg i reguluję co 20-30 tysięcy przyczyną może być też przepustnica właśnie ją wyczyściłem
  13. PILOTZOLSZTYNA

    Legacy III 2.0 SOHC gaśnie po odpaleniu

    znalazłem taki czerwony króciec ciężko było włożyć bo mało miejsca miedzy przewodami ale zrobione Kalibracja zrobiona na wolnych obrotach chodzi lepiej równo przede wszystkim przy okazji wymieniłem filtr powietrza przesmarowałem linki gazu i je wyczyściłem ale do czyszczenia trzeba zarezerwować sobie cały dzień..... no prawie cały. Uszczelka papierowa którą miałem była stara musiałem ją skrobać z przepustnicy, potem szlifować. Przepustnicę ledwo zdjąłem tak była zapieczona na kolektorze dolotowym od 20 lat nikt tego nie ruszał (tak sądzę). Od razu wyczyściłem krokowa i dałem nowa uszczelkę. Generalnie trzeba uważać bo końcówki plastiki można połamać mają swoje lata i są zapieczone. Rurki z przepustnicy tez ledwo dało się ściągnąć na końcówkach porobił się kamień i trzeba było to wszystko czyścić. Generalnie składanie poszło dużo szybciej niż rozbiórka bo nie było problemów. Po wyczyszczeniu i przetarciu silikonem do uszczelek wszystko się elegancko składa. Pozycja do pracy mało wygodna ale się da. Także polecam czyszczenie tylko koniecznie z uszczelkami i korkowca i ta papierową na kolektorze dolotowym
  14. PILOTZOLSZTYNA

    Legacy III 2.0 SOHC gaśnie po odpaleniu

    zdjąłem przepustnicę i tak przez przypadek nie odkręciłem 1 wężyka i zastanawiam się gdzie powinien być podłączony?? 9zdjęcie udało mi się tylko w pdf. wstawić) wężyk.pdf
×