sweeps_on_aliss Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca (edytowane) IMG_0360.mov Tak to wygląda. Problem występuje nawet przy pustym koszu (nie opłaca się zdejmować w moim przypadku - tutaj THULE nie popisało się z mocowaniem). Słychać w ten sposób każdą nierówność drogi. A niemało jeżdżę też poza asfaltem… na początku myślałem że to gumy w otworach mocujących belki. Ale jak widać to łączenie relingów z dachem. Edytowane 31 Marca przez sweeps_on_aliss Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 31 Marca Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 11 minut temu, sweeps_on_aliss napisał(a): IMG_0360.mov 8.08 MB · 1 pobranie Tak to wygląda. Problem występuje nawet przy pustym koszu (nie opłaca się zdejmować w moim przypadku - tutaj THULE nie popisało się z mocowaniem). Słychać w ten sposób każdą nierówność drogi. A niemało jeżdżę też poza asfaltem… na początku myślałem że to gumy w otworach mocujących belki. Ale jak widać to łączenie relingów z dachem. O kurcze. Mega denerwujące. Jest na to już jakaś akcja naprawcza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 31 Marca Udostępnij Opublikowano 31 Marca W połowie miesiąca mam 1 serwis (~15000km) umówiony, to zgłoszę problem. Będę dawać znać co dalej z tematem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
invi Opublikowano 1 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia Tez czesto jezdzilem z Thule na dachu ale u mnie (tez ~15 kkm), odpukac, tego problemu na szczescie nie ma. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ben Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia W dniu 31.03.2024 o 19:42, dirkdiggler napisał(a): Syf dostaje się od spodu bo osłona dolna chroni tylko przednią część silnika do skrzyni potem jest już otwarta przestrzeń że koty mogą spokojnie wejść do komory silnika. Koty powiadasz... Znalazłem sierść jakiegoś futrzaka (kuna?) na oplotach z tworzywa, które są naciągnięte na przewody gumowe. Te oploty są rozcapierzone na końcach i jak większy zwierz tam się gramolił, to zostawił na nich trochę kłaków. Poza tym żadnych szkód nie narobił. Ale na wszelki wypadek zainstaluję antykunę. Macie założone takie urządzenia? Co sprawdzonego wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 2 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 15 minut temu, ben napisał(a): Koty powiadasz... Znalazłem sierść jakiegoś futrzaka (kuna?) na oplotach z tworzywa, które są naciągnięte na przewody gumowe. Te oploty są rozcapierzone na końcach i jak większy zwierz tam się gramolił, to zostawił na nich trochę kłaków. Poza tym żadnych szkód nie narobił. Ale na wszelki wypadek zainstaluję antykunę. Macie założone takie urządzenia? Co sprawdzonego wybrać? U mnie jakiś szczur czy tam inna kuna nadgryzła izolację maski. Podkleiłem ale od razu zamówiłem antykunę w postaci woreczka z kłaczkami. Czy skuteczne? Trudno powiedzieć, ale chyba tak bo nie miałem powtórnej próby wtargnięcia. Ten woreczek się wymienia co kilka miesięcy więc kupiłem 6cio pak i co jakiś czas zmieniam. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 2 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia A aktualizując sprawy to korzystajac z fantastycznego weekendu i próby ucieczki od sprzątania ogrodu wysprzątałem środek auta, wyczyściłem Gliptonem skóry, naniosłem środek do ich pielęgnacji, też Gliptone. Bardzo ładnie i skórzanie pachnie teraz w środku. Skóra na fotelu kierowcy trzyma się nieźle, trochę wygniecione siedzisko ale moim zdaniem jak na prawie 120tys km jest OK. Przytarć od wsiadania nie ma za dużo, pewnie dlatego że jak wsiadam to potem siedzę tam kilka godzin wiec wsiadań i wysiadań jest w sumie niewiele. Kierownica też w porządku, selektor biegów też OK, wszystko co się dotyka wygląda OK. Dywan auta na codzień praktycznie zakryty dywanikami wygląda bardzo dobrze, co nie jest w sumie dziwne. Natomiast moje "nie do zdarcia" weathertechy powoli się zdzierają Głównie pod piętą widać że "naskórek" się wytarł. Oczywiście dywanik kierowcy. Reszta dywaników tylko lekko przykurzona a po umyciu jak nowa. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia @invi a po wertepach śmigasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leszekrusin Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 5 godzin temu, ben napisał(a): Koty powiadasz... Znalazłem sierść jakiegoś futrzaka (kuna?) na oplotach z tworzywa, które są naciągnięte na przewody gumowe. Te oploty są rozcapierzone na końcach i jak większy zwierz tam się gramolił, to zostawił na nich trochę kłaków. Poza tym żadnych szkód nie narobił. Ale na wszelki wypadek zainstaluję antykunę. Macie założone takie urządzenia? Co sprawdzonego wybrać? Rok temu jakiś futrzak przegryzł mi plastikową rurę biegnącą od filtru powietrza do silnika. Wygryzł dziurę przez którą można było włożyć piłkę do golfa ... rura poszła do wymiany a w ASO polecili mi pomarańczową zawieszkę firmy Marder. Po jej zakupie nie miałem już niespodzianek w postaci orzeszków w dolocie czy innych takich. Właśnie też zamówiłem na ten sezon. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Też mam tą zawieszkę. Z futrzakami na razie problemów brak. Choć pewnie z następnego czesania psiaków sam coś sklecę 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuCaS7 Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Cześć, przepraszam, że tutaj ale jak ktoś wcześniej napisał jest to główny wątek tego modelu i pojawił się tutaj temat akumulatora. Dziś miałem problem z autem, którym jeżdżę od końca lutego (2500km). Zapomniałem wyłączyć start-stop, silnik zgasł na światłach i … już nie odpalił. Tzn próbował, bo po zgaśnięciu i krótkiej chwili sam z siebie chciał odpalić, ale zakręcił ledwo i pojawiła się masa błędów od asystentów itp + migające kontrolki. Ponowne uruchomienie z przycisku nic nie dało. Zawołałem assistance przyjechał Pan, podpięliśmy kable rozruchowe i odpalił. Później po przejechaniu kawałka około 12km zgasiłem i normalnie odpalił, a nawet start stop zadziałał. Wcześniej brak objawów, a jedyne co dziś zauważyłem to po zgaszeniu silnika rano w pracy wyłączyło się od razu radio, a zawsze gasło dopiero po otwarciu drzwi. Wczoraj przejechane 300km, a dziś do pracy i po pracy pod paczkomat 2x15km. Z paczkomatu do domu już nie dojechałem. Jutro będę się umawiał do serwisu jednak w przypadku słabego akumulatora teoretycznie nie powinien zadziałać system start-stop, przynajmniej tak było w moich i żony poprzednich samochodach różnych marek. Pozdrawiam serdecznie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 2 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Ciekawa sprawa z tym prądem. Pewnie zaczną od wymiany aku, bo to najprościej zweryfikować. Zobaczymy co wyjdzie. Daj znać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ben Opublikowano 2 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia Nie spodziewałem się takiej popularności rozwiązania "naftalinopodobnego". Szukałem raczej odstraszacza ultradźwiękowego. Minusem jest piszczenie, które może być słyszalne na zewn. zaparkowanego samochodu. Poza tym może lepiej nie podłączać nadprogramowych urządzeń elektrycznych działających po zamknięciu wozu, bez względu na pobierany prąd 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 2 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 23 minuty temu, ben napisał(a): ..... lepiej nie podłączać nadprogramowych urządzeń elektrycznych działających po zamknięciu wozu, bez względu na pobierany prąd Otóż to Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bvb Opublikowano 3 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia Ja po pierwszej wizycie kuny rozwiesiłem 3 czy 4 psie peruki (jakieś kupne woreczki z super-hiper mieszanką pięciu ras od najlepszych groomerów ) i - odpukać - od 2 lat cisza, nic więcej samochodu nie ubyło... 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LuCaS7 Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia W dniu 2.04.2024 o 21:29, dirkdiggler napisał(a): Ciekawa sprawa z tym prądem. Pewnie zaczną od wymiany aku, bo to najprościej zweryfikować. Zobaczymy co wyjdzie. Daj znać. W ramach gwarancji ASO wymieniło akumulator na Bosch. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 5 Kwietnia Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia Godzinę temu, LuCaS7 napisał(a): W ramach gwarancji ASO wymieniło akumulator na Bosch. Dzięki za update. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 5 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia Hej. Co do relingów, jest jeszcze jedna sprawa. Zacząłem rozważać namiot na dach. Już nawet jakieś modele wyszukałem biorąc pod uwagę dane dot. obciążenia statycznego i dynamicznego dla wersji nie-Cross. I nagle internety (amerykańskie) mówią że w instrukcji mamy zakaz mocowania namiotu na relingach z wbudowanymi poprzeczkami. Dla wersji Wilderness a u nas Cross, z tymi wzmocnionymi takiego zapisu nie ma. Trochę mnie to zbiło z tropu… Ciekawostka: niektórzy dealerzy w USA prezentują w salonach Outbacki nie-Wilderness z zamontowanymi „miękkimi” namiotami jak THULE Tepui. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qvado Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia W dniu 5.04.2024 o 20:03, sweeps_on_aliss napisał(a): Hej. Co do relingów, jest jeszcze jedna sprawa. Zacząłem rozważać namiot na dach. Już nawet jakieś modele wyszukałem biorąc pod uwagę dane dot. obciążenia statycznego i dynamicznego dla wersji nie-Cross. I nagle internety (amerykańskie) mówią że w instrukcji mamy zakaz mocowania namiotu na relingach z wbudowanymi poprzeczkami. Dla wersji Wilderness a u nas Cross, z tymi wzmocnionymi takiego zapisu nie ma. Trochę mnie to zbiło z tropu… Ciekawostka: niektórzy dealerzy w USA prezentują w salonach Outbacki nie-Wilderness z zamontowanymi „miękkimi” namiotami jak THULE Tepui. Moze tak dla prezentacji maja?albo jakies extra przerobione? u mnie w isntrukcji jest napisane wyraznie ze maksymlny ciezar dla belek poprzecznych jest 67kg i calkowity zakaz montowania namiotow na dach i ze zamontowanie namiotu itd...moze spowadowac uszkodzenia i utrata gwarancji itp..... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia No spoko, kosz załadowany na 50kg ok, namiot 50kg nie ok. Logiczne, tym bardziej w takim aucie jak Outback 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borowik Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia Kompromitacja. Lepiej mogli tych relingów dizajnerskich nie dawać. Spalanie niższe, a i tak 50kg nie założysz. Widziałem jak montują zwykłe belki thule i do tego dopiero namiot. Zatem te rozkładane nasze belki to o kant… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafcio84 Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia To dosyć istotny temat z tym namiotem. Sam chce taki zamontować, może niech dział techniczny się wypowie w tej kwestii. Wysłane z mojego Armor 8 Pro przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sweeps_on_aliss Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia Sprawdziłem teraz instrukcje 5 gen. Dla rozkładanych belek brak „ostrzeżenia” o namiocie dachowym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ben Opublikowano 8 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia Namiot na dachu? Zapachniało mi Californią, mmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukikosa Opublikowano 9 Kwietnia Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia (edytowane) Z tego co wiem. Wersja Cross ma inne relingi mocniejsze i do tej wersji jest zalecany montaż namiotu. Zawsze można zmienić relingi z wersji cross i problem rozwiązany. Maksymalne obciążenie relingów w wersji cross pojazd zaparkowany 318 kg w wersji platinum 185 kg Edytowane 9 Kwietnia przez lukikosa 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się