Skocz do zawartości

Spec B


Grzegor

Rekomendowane odpowiedzi

a uplasujesz go w klasie z Mondoe i Avensisem

ok. klasa średnia PREMIUM

 

Jeśli chodzi o przestronność wnętrza (co jest niewątpliwie istotnym czynnikiem podczas klasyfikacji aut) to nawet niżej. :razz:

 

Do klasy średniej premium należy np. Audi A6 przy czym do porównania ze Spec B należało by wziąć RS6, ale nie ma to najmniejszego sensu, bo to dwa różne światy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

klasa średnia niższa to klasa kompaktowa (golf, focus)

 

klasa średnia (passat, mondeo)

 

klasa premium (A4, seria 3 BMW, C - Mercedes)

 

tu pomiędzy wsadziłbym Legacy :mrgreen:

 

klasa średnia wyższa (A6, seria 5 BMW, E - Mercedes)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no i systemu audio firmy Bose, który jest montowany w tym aucie, nie trzeba wymieniać na nic lepszego

Gdybys choc troche sie interesowal tematyka audio, to bys wiedzial ze wszystko jest lepsze od Bose, nawet fabryczne audio Subaru. W systemach Bose, kazdy element jest niekomaptybilny z tym co uznaje sie za standard i przy upgrade trzeba wymienic wszystko (moze poza kablami ;) ).

Przyznaję, że nie jestem audiofilem samochodowych, ale w dwóch Subaru jakie miałem okazję jak dotąd kupić, musiałem natychmiast zrobić upgrade, bo był prawdziwy dramat - nawet dla mnie, chociaż nie wymagam perfekcji od audio w aucie.

Mazdą 6 mps przejechałem się w Hamburgu u dealera i moje wrażenie jest takie, że nic bym nie wymieniał. Może dźwięk nie jest jakiś genialny - zgoda, ale dla większości kierowców będzie wystarczająco dobry - zapewniam Cię :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, Mazda fajna jest, ale 2.3 T to jest jednak zaturbiony a nie wolnossacy no i ten nieszczesny dolaczany naped... Poza tym to jest raczej konkurent dla WRXa.

Than_Junior, ja się o to nie dopytałem w Niemczech, ale Ty jesteś u źródła to napisz proszę, jak działa AWD w tej Maździe? Wydaje mi się, że zawsze część momentu jest przekazywana również na tył?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rrosiak, S6 :wink:

Gabarytowo - S4 ...

 

Jeśli brać wersje top to jednak RS6, a gabarytowo to oczywiście, że S4. Celowo użyłem modelu 6 Audi ponieważ raju moim niewłaściwym zdaniem (patrz niżej) sklasyfikował Legacy w tym właśnie segmencie.

 

klasa premium (A4, seria 3 BMW, C - Mercedes)

 

tu pomiędzy wsadziłbym Legacy :mrgreen:

 

klasa średnia wyższa (A6, seria 5 BMW, E - Mercedes)

 

Klasa premium sama w sobie raczej nie istnieje, (tak przynajmniej wynika z klasyfikacji wg Instytutu Samar) dlatego przepraszam, że zrobiłem porównanie z A6 :oops:

 

klasa średnia = segment D

klasa wyższa średnia = segment E

 

Niestety Legacy ze swoim rozstawem osi wypada przeciętnie nawet w segmencie D, ale możesz go sobie wsadzić w dowolne miejsce :wink:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pin, ZTCW w normalnych warunkach idzie 100% momentu napedowego na przod. komputer, poslugujac sie roznymi czujnikami, w razie utraty przyczepnosci decyduje o tym, zeby dac az do 50% na tyl (gdzie znajduje sie szpera, to tak btw).

 

Owszem, nie jest to zly patent, ale wciaz polega na reagowaniu na utrate przyczepnosci, a nie jak w przypadku Subaru na zapobieganiu jej.

 

 

ale możesz go sobie wsadzić w dowolne miejsce

 

oj, dyskusja zaczyna byc prowadzona ostrym tonem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. Szatańskim sposobem :D

 

A tak na poważnie - opis Raja w wersji bardziej realistycznej:

 

No i stało się. Kupiłeś właśnie nowiutkie Spec.B wydając na nie niewielką sumę 50.000 Euro. Co innego mógłbyś za to kupić? Jeszcze zadasz sobie to pytanie...

 

................

 

Raz jeszcze zadajesz sobie pytanie postawione już na początku - co innego mogłem kupić, za 50.000 Euro!?!?!?!

 

:D

 

..brawo PEDRO ...czytam,czytam,czytam i nadziwić się nie mogę skąd tyle wiedzy o spec.B ? :mrgreen:

Spec.B to limuzyna z mocnym silnikiem H6, pewnym układem jezdnym/ dobrą trakcją.

Nie udaje "lżejszych" braci z rodziny Subaru, bo nie musi.... i tej wersji będę się trzymał.. :grin:

 

roberto [/b]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roberto, ile Ci pali w miescie? :) Ja dzisiaj zszedlem demowka EFP do 11, ale mysle ze mozna jeszcze mniej ;)

 

..różnie ...od 12,5 l/100(absolutne minimum jakie osiągnąłem, tylko raz... :mrgreen: ) do 15 l/100. średnio 13-14. Tryb miasto ale sporo na drogach "szybkiego ruchu", mało w centrum miasta ... :mrgreen:

 

roberto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Zużycie paliwa spec B ?

Prosze bardzo (manual):

średnia z 5900 km : 10.4

przejazd KR - W-Wa (prędkość w/g gps to co wolno + 20), trasa katowicka : 8.8

przejazd KR - Zlot Plejad, jazda j.w., z licznym bardzo dynamiczym wyprzedzaniem pomiędzy W-wa i Bobrową doliną + korki w Warszawie: 9.6

podróż w D (> 250km/godz): 25.4

miasto (zależnie od korków) 9.6 - 12.4

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zużycie paliwa spec B ?

 

miasto (zależnie od korków) 9.6 - 12.4

 

Pozdrowienia

 

...gratulacje !!! Poproszę Dyrekcję o przepis na jazdę po mieście z taki spalaniem. Producent podaje jakieś ok. 17,0 l/100 w mieście... :mrgreen:

Jak zrobić średnio o 6l/100 mniej ? :roll:

 

roberto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zrobić średnio o 6l/100 mniej ? :roll:

 

roberto

 

Trzeba jechać cały czas z górki.

 

:lol:

 

..dodatkowo:

- nie wozić pasażerów

- zamknąc szyby,

- złożyć lusterka,

- wyregulować ciśnienie w oponach,

- opróznić bagażnik ze zbędnych rzeczy,

- wyłaczyć swiatła, radio, klimatyzację,

- etc.

...

- może być że nawet trzeba biec koło samchodu... :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

roberto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Spalanie producenta jest podawane zgodnie z normą (juz to tłumaczyłem w kontekście danych dla M/T i A/T).

Ale jeszce raz - otóż spalanie jest mierzone zgodnie z normą od tzw. "startu zimnego".

Ergo, przy skrzyni z STI + tylny dyfer na zimnym oleju znacznie większe opory tocznia.

W A/T jest podgrzewanie skrzyni, stąd dane formalne lepsze niż M/T, a w praktyce gorsze.

ponieważ ja zawyczj jezdżę samochodem nieco dalej, niz wymaga tego ileś tam sekund w/g normy, zawsze praktycznie zdążę nagrzać olej, także przekładniowy.

Jeżeli ktoś ma do przejechania 800m, to takiego poziomu spalania z pewnością nie osiągnie.

 

Pozdrowienia

 

PS. Do W-Wy jest z górki (bo niżej nad poziomem morza), a do Krakowa też (po globusie) :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

roberto, ile Ci pali w miescie? :) Ja dzisiaj zszedlem demowka EFP do 11, ale mysle ze mozna jeszcze mniej ;)

 

..różnie ...od 12,5 l/100(absolutne minimum jakie osiągnąłem, tylko raz... :mrgreen: ) do 15 l/100. średnio 13-14. Tryb miasto ale sporo na drogach "szybkiego ruchu", mało w centrum miasta ... :mrgreen:

 

roberto

 

Ja to potwierdzam, fakt że tylko zwykłym H6. Jak się ma dużo szybkich dojazdówek, to około 14 jest realne. W ścisłym centrum nie do zrobienia. Nie mam pojęcia jak Szanowna Dyrekcja robi takie średnie, bo jadąc szosą 120 + wyprzedzania nie dam rady poniżej 11 zejść. Może zgłosić to przy najbliższej wizycie w serwisie? (pytam na poważnie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. Szatańskim sposobem :D

 

A tak na poważnie - opis Raja w wersji bardziej realistycznej:

 

No i stało się. Kupiłeś właśnie nowiutkie Spec.B wydając na nie niewielką sumę 50.000 Euro. Co innego mógłbyś za to kupić? Jeszcze zadasz sobie to pytanie...

 

................

 

Raz jeszcze zadajesz sobie pytanie postawione już na początku - co innego mogłem kupić, za 50.000 Euro!?!?!?!

 

:D

 

..brawo PEDRO ...czytam,czytam,czytam i nadziwić się nie mogę skąd tyle wiedzy o spec.B ? :mrgreen:

Spec.B to limuzyna z mocnym silnikiem H6, pewnym układem jezdnym/ dobrą trakcją.

Nie udaje "lżejszych" braci z rodziny Subaru, bo nie musi.... i tej wersji będę się trzymał.. :grin:

 

roberto [/b]

 

Wiedza oparta na doświadczeniach z pasztetowego H6. Różnice wbrew pozorom nie takie wielkie - przynajmniej w kwestii wykonania i wyposażenia :D

 

A co do trzymania się wersji - niedawno kupiłeś. Poczekaj... :D

 

Zresztą - miało być zabawnie. Podobny pamflet można na temat praktycznie każdego samochodu napisać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than sorki, ale zaczynam się zastanawiać czy to ja jestem kretynem i nie umiem jeździć, czy też w Krakowie jazda po mieście = 50km/h na piątym biegu non stop przez 40 minut. Inaczej nie mogę sobie wyobrazić, jak można taką średnią uzyskać.

 

Może nakręcisz dla nas biednych H6-kowców film instruktażowy, gdzie będzie widać jak kasujesz licznik przebiegu, potem rzut przez przednią szybę jak jedziesz 5km przez miasto i na koniec wskazanie komputera?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem wiem. Ale się irytuję - bo spokojnie dziś w centrum jeździłem i znowu 18 wyszło... Stary model normalnie. Chyba zaraz klemę odepnę i zrobię mojemu H6 "reset". Może tak się przyzwyczaił do deptania? Od jakiegoś czasu (jak tankuję V-Power 99) jeździ odczuwalnie szybciej.

 

Prawda to z tym masakrycznym przyspieszeniem jak Si jest w trybie Inteligent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...