Jump to content

Spec B


Grzegor
 Share

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Specyfikacjha wyposażenia - dla Legacy ogólnie idzie o to, że ma dołożoną skrzynie VI biegową manual (z Imprezy STI bodajże) oraz szereg dodatkowych bajerów w środku jak nakładki alu na pedały, lepszą- bardziej pararajdową kierownice, większe koła i inne podobne. Tak ogólnie

Link to comment
Share on other sites

Specyfikacjha wyposażenia - dla Legacy ogólnie idzie o to, że ma dołożoną skrzynie VI biegową manual (z Imprezy STI bodajże) oraz szereg dodatkowych bajerów w środku jak nakładki alu na pedały, lepszą- bardziej pararajdową kierownice, większe koła i inne podobne. Tak ogólnie

 

Kierownica ta sama jest. Ale Spec.B ma minimalnie szybszą przekładnię kierowniczą - taką jak w STI. No i hamulce Brembo. No i w tylnim zawieszeniu górne wahacze aluminiowe, zamiast stalowych.

Link to comment
Share on other sites

Grzegorz, tak po krótce :smile:

 

Legacy SPEC B, to bardzo szybkie auto klasy wyższej. W tym konkretnym przypadku, z tą szybkością idzie w parze bezpieczeństwo. Dla lubiących i ceniących sobie usportowioną charakterystykę pracy układu jezdnego, zastosowano komponenty znanego niemieckiego speca w tej dziedzinie "Bilstein'a". Całości dopełnia fenomenalny układ kierowniczy rodem z STi, i jako jedyna w modelu 3.0 H6 Legacy, zmodyfikowana dla potrzeb zaawansowanego technicznie Legacy 6-biegowa skrzynia manualna. Aktualnie wszystko to w połączeniu z inteligentnym, bardzo szybkim systemem SI - DRIVE, który zmienia chcarakterystykę pracy silnika jak i skrzyni. Tryb "intelligent" ma za zadanie oszczędzać w korku. Tryb "sport", znany jest z modeli np. MY O6, sprzed liftingu, czyli szybko, lecz ciągle dostojnie do przodu. Na deser, będący kluczem programu, tryb "SPORT SHARP" pseudonim "szatan". , który wyczuwa za pośrednictwę elektronicznego pedału gazu, intencje kierowcy otwierając w ułamku sekund przepustnicę w 100% :twisted: To jeździ :mrgreen: Dla leniwych automat. Też jest szybko, a i wygodnie :mrgreen: .Do tego może być w kombi :mrgreen: Dodano felgi, bardzo ładne zrresztą, 18 cali. Profil rozsądny, 45, z szerokością 215 na 18 cali, w sumie komfortowo. Hamulce wzmocniono. Jest również system ESP, z możliwościa całkowitej dezaktywacji. Również w manulau. A dookoła nas, skóra, przyjemne kubełkowe fotele z bardzo szerokim zakresem regulacji. OT taka tam szybka limuzynka :mrgreen: :cool:

 

Pozdrawiam

Raju

Link to comment
Share on other sites

Jakbym czytał folder reklamowy

 

W dodatku mocno naciągany, bo do klasy wyższej to Legacy na pewno nie należy. :razz:

Bo to klasa wyższa naciągana - ogólnie modne dziś działanie wszystkich producentów aut, którzy tak sprytnie próbują wpasować swoje produkty o pół drabinki wyżej niż one są

Link to comment
Share on other sites

Podsumowujac: najza***istsze aktualnie dostepne Subaru

 

With full respect, jesteś lekko nieprecyzyjny :twisted:. Sens miałoby ewentualnie napisanie:

 

"Podsumowujac: najza***istsze aktualnie dostepne w Polsce Subaru"

 

:cool:

Link to comment
Share on other sites

(...)zmodyfikowana dla potrzeb zaawansowanego technicznie Legacy 6-biegowa skrzynia manualna. Aktualnie wszystko to w połączeniu z inteligentnym, bardzo szybkim systemem SI - DRIVE, który zmienia chcarakterystykę pracy silnika jak i skrzyni. (..)

Tego nie wiedziałem, że zmienia charakterystykę skrzyni manualnej :shock: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

(...)zmodyfikowana dla potrzeb zaawansowanego technicznie Legacy 6-biegowa skrzynia manualna. Aktualnie wszystko to w połączeniu z inteligentnym, bardzo szybkim systemem SI - DRIVE, który zmienia chcarakterystykę pracy silnika jak i skrzyni. (..)

Tego nie wiedziałem, że zmienia charakterystykę skrzyni manualnej :shock: :mrgreen:

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

Link to comment
Share on other sites

No. Szatańskim sposobem :D

 

A tak na poważnie - opis Raja w wersji bardziej realistycznej:

 

No i stało się. Kupiłeś właśnie nowiutkie Spec.B wydając na nie niewielką sumę 50.000 Euro. Co innego mógłbyś za to kupić? Jeszcze zadasz sobie to pytanie...

 

Pierwsze kilometry napawają optymizmem. Zawieszenie, choć pewne, z łatwością wybiera drobne nierówności. Osiemnastocalowe koła doskonale pozwalają czuć nawierzchnię. Zero podwijania się opon w zakręcie (to akurat norma, bo w salonie przed wydaniem zapomnieli wyregulować ciśnienie w oponach i nadal masz 2.8 bara w każdym kole). Do twych uszu płynie cichutko muzyka. Cichutko, bo wolisz słuchać pięknego gangu silnika. Wszystko to w otoczeniu pachnącej skóry i pięknie świecących zegarów. No i ta moc!

 

Choć z mocą nie zawsze jest tak różowo. Zainspirowany reklamami Raja i lekturą książki obsługi Spec.B ustawiasz pokrętło I-Drive w tryb Inteligent. Spalanie spada. Jest wręcz niezauważalne - góra 14 litrów w jeździe miejskiej. Dumny i blady stajesz na światłach obok Polo 1.4. Czerwone, zółte, zielone, pisk opon... Polo odjechało. ODJECHAŁO! Co się "k@#$@#$" dzieje!?!? Dlaczego mój samochód ma jakieś 12.5 sekundy do setki?!!? Ta przygoda na następne lata pozbawi Cię męskiej pewności siebie i stanie się zalążkiem postępującej impotencji... Na szczęście jest tryb Sport#. Wtedy samochód jeździ jak trzeba - gdy nie ciśniesz: pali mało i jedzie wolno. Gdy dusisz - daje z siebie wszystko. Proste, prawda?

 

Miesiąc później, zaczynasz dostrzegać inne aspekty swojego nowego samochodu. Do tej pory tankowałeś regularnie raz w tygodniu, więc konieczność podwojenia częstotliwości wizyt okazuje się koniecznością. No nic - pewnie się tylko dociera. Potem będzie lepiej.

Tylko dlaczego, gdy jedziesz skrętem po kostce słyszysz stuki dobiegające z okolic przekładni kierowniczej?

 

Nic to - zawsze można podgłośnić radio. Można, prawda? Tutaj spotyka Cię kolejny zawód - zamnotowane seryjnie głośniki okazują się jedynie atrapami. Wymiana na prawdziwe - niecałe 6 baków V-Power Racing. Drobiazg!

 

Jakieś 9.000km później "padają" oba tylnie amortyzatory. Ponoć wada fabryczna.

Niecałe 5.000 km po tym, podobny los spotyka przednie tarcze hamulcowe. Viva gwarancja! :D

 

Do tego wszystkiego zaczyna skrzypieć fotel, coś w desce rozdzielczej popiskuje na nierównościach, straciłeś najlepszego kolegę, któremu opuszczony bez namysłu fotel kierowcy połamał kości śródstopia (głupek w porę nie wysunął nóg spod fotela!).

 

Nic to. Powoli przestajesz zwracać uwagę na te detale i coraz bardziej doceniasz walory trakcyjne swojego Legacy. Bo cóż innego Ci pozostało?

 

Aby to wykorzystać, zaczynasz bawić się w sport. Próby zręcznościowe, potem jakiś prosty KJS. Szybko okazuje się, że Legacy nie jest do tego stworzone. Za duże, za ciężkie, zbyt szkoda lakieru... Uświadamiasz sobie, że kupiłeś nie ten model Subaru, który powinieneś.

 

Raz jeszcze zadajesz sobie pytanie postawione już na początku - co innego mogłem kupić, za 50.000 Euro!?!?!?!

 

:D

Link to comment
Share on other sites

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

 

Spec.B jest tez dostepne w automacie :)

 

With full respect, jesteś lekko nieprecyzyjny

 

Co nalezy okreslic mianem "najze***istsze" to kwestia bardzo indywidualna :D

Link to comment
Share on other sites

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

 

Spec.B jest tez dostepne w automacie :)

 

With full respect, jesteś lekko nieprecyzyjny

 

Co nalezy okreslic mianem "najze***istsze" to kwestia bardzo indywidualna :D

Ale co to za Spec B w automacie? Dla ortodoksów tylko Spec B w manualu :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Raz jeszcze zadajesz sobie pytanie postawione już na początku - co innego mogłem kupić, za 50.000 Euro!?!?!?!:D

Jeśli chciałeś kupić japońskiego sedana tej wielkości, AWD i ze "sportowymi ambicjami", to nie musiałeś wydawać 50.000 EUR, wystarczyłoby 40.000 EUR:

c497ff2a00f7471ce2c184887001b0b8_1.jpg

a2c0adb65b6970411031d001af29a5d5_1.jpg

6e168b2e626cf2c0b747a56008775414_1.jpg

 

...Mazda 6 mps odnosi duży sukces w Niemczech, bardzo ją chwalą...

...no i systemu audio firmy Bose, który jest montowany w tym aucie, nie trzeba wymieniać na nic lepszego :wink:

Link to comment
Share on other sites

Jakbym czytał folder reklamowy

 

a nigdy go nie czytałem...moje wrażenia z jazdy :mrgreen:

 

W dodatku mocno naciągany, bo do klasy wyższej to Legacy na pewno nie należy.

 

a uplasujesz go w klasie z Mondoe i Avensisem :?:

ok. klasa średnia PREMIUM :mrgreen:

 

Tego nie wiedziałem, że zmienia charakterystykę skrzyni manualnej

 

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

 

 

oczywiście w tym konkretnym przypadku chodziło o automat, z manetkami :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chciałeś kupić japońskiego sedana tej wielkości, AWD i ze "sportowymi ambicjami",

 

w Emilu sprzedajemy jedno i drugie i gdyby nie cena, to bym sie nawet nie zawahal i bral Spec.B :roll:

 

Owszem, Mazda fajna jest, ale 2.3 T to jest jednak zaturbiony a nie wolnossacy no i ten nieszczesny dolaczany naped... Poza tym to jest raczej konkurent dla WRXa.

Link to comment
Share on other sites

...no i systemu audio firmy Bose, który jest montowany w tym aucie, nie trzeba wymieniać na nic lepszego

Gdybys choc troche sie interesowal tematyka audio, to bys wiedzial ze wszystko jest lepsze od Bose, nawet fabryczne audio Subaru. W systemach Bose, kazdy element jest niekomaptybilny z tym co uznaje sie za standard i przy upgrade trzeba wymienic wszystko (moze poza kablami ;) ).

Link to comment
Share on other sites

Jeśli chciałeś kupić japońskiego sedana tej wielkości, AWD i ze "sportowymi ambicjami",

 

w Emilu sprzedajemy jedno i drugie i gdyby nie cena, to bym sie nawet nie zawahal i bral Spec.B :roll:

 

Owszem, Mazda fajna jest, ale 2.3 T to jest jednak zaturbiony a nie wolnossacy no i ten nieszczesny dolaczany naped... Poza tym to jest raczej konkurent dla WRXa.

 

 

Proszę o wycięcie tego postu. głupotę napisałem

Link to comment
Share on other sites

Pozazdrościć....

 

zmienilem, zanim zdazyles odpowiedziec ;) Tak mi sie napisalo, na zasadzie "w mojej pracy" :P

 

Nie zebym tu mial jakies zapedy wladcze :twisted:

 

 

Kuba, pozwole sobie wystapic w obronie kol. pina. Otoz byc moze jest tak jak mowisz, ale dla laika (takiego jak ja) to BOSE brzmi wystarczajaco dobrze, zeby go nie wymieniac na nic innego ;) sadze wiec ze wiekszosci stosunkowo malo to obchodzi, ze jest niekompatybilne z niczym innym.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...