Skocz do zawartości

Spec B


Grzegor

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 86
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Specyfikacjha wyposażenia - dla Legacy ogólnie idzie o to, że ma dołożoną skrzynie VI biegową manual (z Imprezy STI bodajże) oraz szereg dodatkowych bajerów w środku jak nakładki alu na pedały, lepszą- bardziej pararajdową kierownice, większe koła i inne podobne. Tak ogólnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specyfikacjha wyposażenia - dla Legacy ogólnie idzie o to, że ma dołożoną skrzynie VI biegową manual (z Imprezy STI bodajże) oraz szereg dodatkowych bajerów w środku jak nakładki alu na pedały, lepszą- bardziej pararajdową kierownice, większe koła i inne podobne. Tak ogólnie

 

Kierownica ta sama jest. Ale Spec.B ma minimalnie szybszą przekładnię kierowniczą - taką jak w STI. No i hamulce Brembo. No i w tylnim zawieszeniu górne wahacze aluminiowe, zamiast stalowych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzegorz, tak po krótce :smile:

 

Legacy SPEC B, to bardzo szybkie auto klasy wyższej. W tym konkretnym przypadku, z tą szybkością idzie w parze bezpieczeństwo. Dla lubiących i ceniących sobie usportowioną charakterystykę pracy układu jezdnego, zastosowano komponenty znanego niemieckiego speca w tej dziedzinie "Bilstein'a". Całości dopełnia fenomenalny układ kierowniczy rodem z STi, i jako jedyna w modelu 3.0 H6 Legacy, zmodyfikowana dla potrzeb zaawansowanego technicznie Legacy 6-biegowa skrzynia manualna. Aktualnie wszystko to w połączeniu z inteligentnym, bardzo szybkim systemem SI - DRIVE, który zmienia chcarakterystykę pracy silnika jak i skrzyni. Tryb "intelligent" ma za zadanie oszczędzać w korku. Tryb "sport", znany jest z modeli np. MY O6, sprzed liftingu, czyli szybko, lecz ciągle dostojnie do przodu. Na deser, będący kluczem programu, tryb "SPORT SHARP" pseudonim "szatan". , który wyczuwa za pośrednictwę elektronicznego pedału gazu, intencje kierowcy otwierając w ułamku sekund przepustnicę w 100% :twisted: To jeździ :mrgreen: Dla leniwych automat. Też jest szybko, a i wygodnie :mrgreen: .Do tego może być w kombi :mrgreen: Dodano felgi, bardzo ładne zrresztą, 18 cali. Profil rozsądny, 45, z szerokością 215 na 18 cali, w sumie komfortowo. Hamulce wzmocniono. Jest również system ESP, z możliwościa całkowitej dezaktywacji. Również w manulau. A dookoła nas, skóra, przyjemne kubełkowe fotele z bardzo szerokim zakresem regulacji. OT taka tam szybka limuzynka :mrgreen: :cool:

 

Pozdrawiam

Raju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym czytał folder reklamowy

 

W dodatku mocno naciągany, bo do klasy wyższej to Legacy na pewno nie należy. :razz:

Bo to klasa wyższa naciągana - ogólnie modne dziś działanie wszystkich producentów aut, którzy tak sprytnie próbują wpasować swoje produkty o pół drabinki wyżej niż one są

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)zmodyfikowana dla potrzeb zaawansowanego technicznie Legacy 6-biegowa skrzynia manualna. Aktualnie wszystko to w połączeniu z inteligentnym, bardzo szybkim systemem SI - DRIVE, który zmienia chcarakterystykę pracy silnika jak i skrzyni. (..)

Tego nie wiedziałem, że zmienia charakterystykę skrzyni manualnej :shock: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

(...)zmodyfikowana dla potrzeb zaawansowanego technicznie Legacy 6-biegowa skrzynia manualna. Aktualnie wszystko to w połączeniu z inteligentnym, bardzo szybkim systemem SI - DRIVE, który zmienia chcarakterystykę pracy silnika jak i skrzyni. (..)

Tego nie wiedziałem, że zmienia charakterystykę skrzyni manualnej :shock: :mrgreen:

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No. Szatańskim sposobem :D

 

A tak na poważnie - opis Raja w wersji bardziej realistycznej:

 

No i stało się. Kupiłeś właśnie nowiutkie Spec.B wydając na nie niewielką sumę 50.000 Euro. Co innego mógłbyś za to kupić? Jeszcze zadasz sobie to pytanie...

 

Pierwsze kilometry napawają optymizmem. Zawieszenie, choć pewne, z łatwością wybiera drobne nierówności. Osiemnastocalowe koła doskonale pozwalają czuć nawierzchnię. Zero podwijania się opon w zakręcie (to akurat norma, bo w salonie przed wydaniem zapomnieli wyregulować ciśnienie w oponach i nadal masz 2.8 bara w każdym kole). Do twych uszu płynie cichutko muzyka. Cichutko, bo wolisz słuchać pięknego gangu silnika. Wszystko to w otoczeniu pachnącej skóry i pięknie świecących zegarów. No i ta moc!

 

Choć z mocą nie zawsze jest tak różowo. Zainspirowany reklamami Raja i lekturą książki obsługi Spec.B ustawiasz pokrętło I-Drive w tryb Inteligent. Spalanie spada. Jest wręcz niezauważalne - góra 14 litrów w jeździe miejskiej. Dumny i blady stajesz na światłach obok Polo 1.4. Czerwone, zółte, zielone, pisk opon... Polo odjechało. ODJECHAŁO! Co się "k@#$@#$" dzieje!?!? Dlaczego mój samochód ma jakieś 12.5 sekundy do setki?!!? Ta przygoda na następne lata pozbawi Cię męskiej pewności siebie i stanie się zalążkiem postępującej impotencji... Na szczęście jest tryb Sport#. Wtedy samochód jeździ jak trzeba - gdy nie ciśniesz: pali mało i jedzie wolno. Gdy dusisz - daje z siebie wszystko. Proste, prawda?

 

Miesiąc później, zaczynasz dostrzegać inne aspekty swojego nowego samochodu. Do tej pory tankowałeś regularnie raz w tygodniu, więc konieczność podwojenia częstotliwości wizyt okazuje się koniecznością. No nic - pewnie się tylko dociera. Potem będzie lepiej.

Tylko dlaczego, gdy jedziesz skrętem po kostce słyszysz stuki dobiegające z okolic przekładni kierowniczej?

 

Nic to - zawsze można podgłośnić radio. Można, prawda? Tutaj spotyka Cię kolejny zawód - zamnotowane seryjnie głośniki okazują się jedynie atrapami. Wymiana na prawdziwe - niecałe 6 baków V-Power Racing. Drobiazg!

 

Jakieś 9.000km później "padają" oba tylnie amortyzatory. Ponoć wada fabryczna.

Niecałe 5.000 km po tym, podobny los spotyka przednie tarcze hamulcowe. Viva gwarancja! :D

 

Do tego wszystkiego zaczyna skrzypieć fotel, coś w desce rozdzielczej popiskuje na nierównościach, straciłeś najlepszego kolegę, któremu opuszczony bez namysłu fotel kierowcy połamał kości śródstopia (głupek w porę nie wysunął nóg spod fotela!).

 

Nic to. Powoli przestajesz zwracać uwagę na te detale i coraz bardziej doceniasz walory trakcyjne swojego Legacy. Bo cóż innego Ci pozostało?

 

Aby to wykorzystać, zaczynasz bawić się w sport. Próby zręcznościowe, potem jakiś prosty KJS. Szybko okazuje się, że Legacy nie jest do tego stworzone. Za duże, za ciężkie, zbyt szkoda lakieru... Uświadamiasz sobie, że kupiłeś nie ten model Subaru, który powinieneś.

 

Raz jeszcze zadajesz sobie pytanie postawione już na początku - co innego mogłem kupić, za 50.000 Euro!?!?!?!

 

:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

 

Spec.B jest tez dostepne w automacie :)

 

With full respect, jesteś lekko nieprecyzyjny

 

Co nalezy okreslic mianem "najze***istsze" to kwestia bardzo indywidualna :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

 

Spec.B jest tez dostepne w automacie :)

 

With full respect, jesteś lekko nieprecyzyjny

 

Co nalezy okreslic mianem "najze***istsze" to kwestia bardzo indywidualna :D

Ale co to za Spec B w automacie? Dla ortodoksów tylko Spec B w manualu :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raz jeszcze zadajesz sobie pytanie postawione już na początku - co innego mogłem kupić, za 50.000 Euro!?!?!?!:D

Jeśli chciałeś kupić japońskiego sedana tej wielkości, AWD i ze "sportowymi ambicjami", to nie musiałeś wydawać 50.000 EUR, wystarczyłoby 40.000 EUR:

c497ff2a00f7471ce2c184887001b0b8_1.jpg

a2c0adb65b6970411031d001af29a5d5_1.jpg

6e168b2e626cf2c0b747a56008775414_1.jpg

 

...Mazda 6 mps odnosi duży sukces w Niemczech, bardzo ją chwalą...

...no i systemu audio firmy Bose, który jest montowany w tym aucie, nie trzeba wymieniać na nic lepszego :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakbym czytał folder reklamowy

 

a nigdy go nie czytałem...moje wrażenia z jazdy :mrgreen:

 

W dodatku mocno naciągany, bo do klasy wyższej to Legacy na pewno nie należy.

 

a uplasujesz go w klasie z Mondoe i Avensisem :?:

ok. klasa średnia PREMIUM :mrgreen:

 

Tego nie wiedziałem, że zmienia charakterystykę skrzyni manualnej

 

To raczej idzie o zwykłą H6 niż Spec B - mam wrażenie,że nie tylko w tym detalu

 

 

oczywiście w tym konkretnym przypadku chodziło o automat, z manetkami :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chciałeś kupić japońskiego sedana tej wielkości, AWD i ze "sportowymi ambicjami",

 

w Emilu sprzedajemy jedno i drugie i gdyby nie cena, to bym sie nawet nie zawahal i bral Spec.B :roll:

 

Owszem, Mazda fajna jest, ale 2.3 T to jest jednak zaturbiony a nie wolnossacy no i ten nieszczesny dolaczany naped... Poza tym to jest raczej konkurent dla WRXa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...no i systemu audio firmy Bose, który jest montowany w tym aucie, nie trzeba wymieniać na nic lepszego

Gdybys choc troche sie interesowal tematyka audio, to bys wiedzial ze wszystko jest lepsze od Bose, nawet fabryczne audio Subaru. W systemach Bose, kazdy element jest niekomaptybilny z tym co uznaje sie za standard i przy upgrade trzeba wymienic wszystko (moze poza kablami ;) ).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chciałeś kupić japońskiego sedana tej wielkości, AWD i ze "sportowymi ambicjami",

 

w Emilu sprzedajemy jedno i drugie i gdyby nie cena, to bym sie nawet nie zawahal i bral Spec.B :roll:

 

Owszem, Mazda fajna jest, ale 2.3 T to jest jednak zaturbiony a nie wolnossacy no i ten nieszczesny dolaczany naped... Poza tym to jest raczej konkurent dla WRXa.

 

 

Proszę o wycięcie tego postu. głupotę napisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozazdrościć....

 

zmienilem, zanim zdazyles odpowiedziec ;) Tak mi sie napisalo, na zasadzie "w mojej pracy" :P

 

Nie zebym tu mial jakies zapedy wladcze :twisted:

 

 

Kuba, pozwole sobie wystapic w obronie kol. pina. Otoz byc moze jest tak jak mowisz, ale dla laika (takiego jak ja) to BOSE brzmi wystarczajaco dobrze, zeby go nie wymieniac na nic innego ;) sadze wiec ze wiekszosci stosunkowo malo to obchodzi, ze jest niekompatybilne z niczym innym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...