Rok z Bagien Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Ciekaw czym się różni linia modelowa S od L poza felgami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 9 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 18 minut temu, Rok z Bagien napisał(a): Ciekaw czym się różni linia modelowa S od L poza felgami? L to pewnie Trend a S to Active, Comfort i Platinum. 39 minut temu, Kukson napisał(a): Nie ma jeszcze nawigacji w Active. Racja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Właśnie miałem zapytać czy Crosstrek jest w Polsce dostępny, a tu cennik się pojawił. Późno trochę, ale widzę że nowości z innych kontynentów pojawiają się w Europie z ogromnym poślizgiem. Jakie silniki ma ten Crosstrek? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sartek Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 38 minut temu, mechanik napisał(a): Jakie silniki ma ten Crosstrek? Uwaga, troll 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ir3n3usz Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego Godzinę temu, mechanik napisał(a): Właśnie miałem zapytać czy Crosstrek jest w Polsce dostępny, a tu cennik się pojawił. Późno trochę, ale widzę że nowości z innych kontynentów pojawiają się w Europie z ogromnym poślizgiem. Jakie silniki ma ten Crosstrek? Wybór jest bardzo mały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 3 godziny temu, sartek napisał(a): Uwaga, troll Mam słaby zasięg i wolny internet na działce. Już sprawdziłem, 2.0 e-boxer. Nie było nic złośliwego w pytaniu. XV w USA miał chyba FB25 z Outback. A w USA i Japonii coś tam jest sensownego pod maską? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Lutego Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 4 godziny temu, FilipBB napisał(a): Racja. Teraz tak, bo poprawili pierwszą wersję 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 9 Lutego Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 1 godzinę temu, GREGG napisał(a): Teraz tak, bo poprawili pierwszą wersję Czasami wystarczyłoby dziękuję jak się zdarzy pomóc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego W dniu 9.02.2024 o 14:08, mechanik napisał(a): Mam słaby zasięg i wolny internet na działce. Już sprawdziłem, 2.0 e-boxer. Nie było nic złośliwego w pytaniu. XV w USA miał chyba FB25 z Outback. A w USA i Japonii coś tam jest sensownego pod maską? W US MY24 ma 2.0 i 2.5, poprzednie też miały. Niższe wersje wyposażenia 2.0, wyższe 2.5. Czy 2.5 jest z OBK to nie wiem, bo pojemności płynów eksploatacyjnych są inne dla obu aut (olej, płyn chłodniczy). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2 godziny temu, Kowalesik napisał(a): W US MY24 ma 2.0 i 2.5, poprzednie też miały. Niższe wersje wyposażenia 2.0, wyższe 2.5. Czy 2.5 jest z OBK to nie wiem, bo pojemności płynów eksploatacyjnych są inne dla obu aut (olej, płyn chłodniczy). Silnik to FB 25, Nazwałem go z Outbacka, chociaż na innych rynkach faktycznie jest montowany też w Foresterach i XV. Myślałem że nowe jednostki się pojawiły pod maską. Widać jednak że Subaru konsekwentnie nie chce aby ich auta były żwawe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kowalesik Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego (edytowane) Pojemność skokowa i oznaczenie się zgadzają, ale nie wiem dlaczego ten w OBK bierze więcej oleju niż ten w Crosstreku. To samo z pojemnością układu chłodniczego, w OBK jest większa niż w Crosstreku. Edit: No dobra, pojemność układu chłodniczego można wytłumaczyć, inna nagrzewnica, inna chłodnica, ale różna ilość oleju w silniku, przy teoretycznie tym samym silniku... Edytowane 13 Lutego przez Kowalesik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 13 Lutego Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 3 godziny temu, Kowalesik napisał(a): przy teoretycznie tym samym silniku... Można zmienić kształt miski olejowej i masz inną pojemność 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się