Skocz do zawartości

Super OES - Tor "Kielce"


Pancin

Rekomendowane odpowiedzi

wyscig zbrojen/kasy czy jakby inaczej tego nie nazwac byl, jest i bedzie.

rownie dobrze kierowcy slabszyych aut mogliby chciec skrecenia w potworach mocy do serii,

wyjecia szper i innych cudow. trzeba jechac tym co jest i jak najlepiej sie potrafi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 67
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wyscig zbrojen/kasy czy jakby inaczej tego nie nazwac byl, jest i bedzie.

rownie dobrze kierowcy slabszyych aut mogliby chciec skrecenia w potworach mocy do serii,

wyjecia szper i innych cudow. trzeba jechac tym co jest i jak najlepiej sie potrafi.

 

no to prawda, ale ty rowniez starasz ulepszac swoja bryke z tego co wiem :wink: i taka seria to to nie jest :razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Abt, bo grunt to szybko wyglądać - wojna psychologiczna.

 

też uważam że różnica między Avon ZZR czy innym Dunlopem D04cośtam, a wycyznowym slickiem jest żadna. Co więcej są dwa Dunlopy z serii slicków trackdaoyowych z których jeden ma, a drugi nie ma dopuszczenie w europie (oba mają w Stanach i Japonii). też myślę że wyścigu nie da się uniknąć, co oczywiście pozwala na zabawne sytuacje jak Abt lejący wszystkich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mow, ze twoj evo-ziom (pozdrowienia :cool: ) donosi na mnie :razz:

jak miedzy 2 i 3 przejazdem bylem u norveg'a (zalatwic dobry czas),

to widzialem 4-5 osob kolo mojego auta. komisja techniczna jednak nie znalazla

niczego niezgodnego z vert-regulaminem :wink: , wiec zostalem dopuszczony do dalszej rywalizacji :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dobra, nie mozna wiecznie zyc w grzechu i zaklamaniu.

mam pincet koni, wagon niutonometrow, slicki z nasa, a zawias pasztet bo wrc.

bardzo przepraszam wszystkich, ze zrobilem z nich wala i udawalem ze klasyk to seria.

aha, jeszcze hamulce. te faktycznie sa paszteciarskie. mam zdolnosci to sobie sam ustrugalem,

a ze mialem pod reka nowe hamulce z 911 turbo, to tarcze wyrzezbilem z ceramiki.

moge, mimo wszystko, dostac rozgrzeszenie :?: :oops:

 

 

:mrgreen::mrgreen::lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyscig zbrojen/kasy czy jakby inaczej tego nie nazwac byl, jest i bedzie.

rownie dobrze kierowcy slabszyych aut mogliby chciec skrecenia w potworach mocy do serii,

wyjecia szper i innych cudow. trzeba jechac tym co jest i jak najlepiej sie potrafi.

 

To już taki sport , gdzie do wyniku liczy sie auto i jego kierowca ( jego kasa).

Biegacze to mają inaczej - to co w nogach i troche w głowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SuperOes jest w tej chwili najlepszą imprezą amatorską w Polsce - dodanie drugiego odcinka było świetnym posunięciem i niech ten charakter pozostanie, nie chcemy wyścigu zbrojeń.

 

Pancin, generalnie superoes jest super

Oj tak, to super impreza !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do Jurka P. :Potwierdzam co do Kielc i Pozdrawiam Cię mój Warszawiaczku !

 

czy my o czymś nie wiemy :?: :wink: :mrgreen: , jakiś nowy związek na forum :?: :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Wam Panowie, że naprawdę dużo się zastanawiam nad zmianą w regulaminie, która zabroni stosowania slicków. Niestety, widzę też pewne "przeciw" takiemu rozwiązaniu:

 

1. Problem poruszony powyżej przez Verta. Myślę, że używanego slicka, a z takimi mamy głównie do czynienia na SOSach da się kupić od jakiegoś teamu rajdowego za zdecydowanie mniejszą kasę niż np. nowe RE070. Tym samym ktoś bez możliwośći wydania 700 PLN na Bridgestone'a (czy ile on tam teraz kosztuje) załatwi sobie slicka, na którym może powalczyć z RE070. Przy zakazie używania wyczynowych opon taki ktoś będzie jeździł na Bravurisie, bo innej cywilnej gumy tanio nie kupi. I jak tu ma rywalizować z zamożniejszymi na Bridgestone'ach? Czyli im mam więcej kasy, tym lepiej się trzymam na torze.

 

2. Wprowadzamy zakaz jazdy na oponach bez homologacji drogowej. Slicki w większości wypadną, a co z intermediatami? Tu spokojnie będą tacy, co przyjadą na takich i homologacja będzie. I znów niesprawiedliwe. Tylko co ma zrobić organizator? Argumentów przeciw dopuszczeniu brak.

 

3. Sytuacja jest mniej więcej taka jak z modyfikacjami samochodów. Jeden przyjedzie seryjnym Evo, a drugi o 50 czy więcej koni mocniejszym. Co robimy? Jeździmy. Ktoś miał ochotę i pieniądze podłubać to ma. Też pewna niesprawiedliwość sportowa. Ale to nie puchar i masz prawo dłubać auto.

 

To tak na szybko :smile: Trzeba sobie zdawać sprawę z tego, że to jest po prostu drogi sport. Wierzcie mi, że przez to, jakie auta rywalizują dzisiaj w Super OESach, a mowa tu o Imprezach, Evo, itp. wielu kierowców totalnie seryjnych, słabszych aut nie przyjeżdża. Każdy myśli, z kim ja powalczę, jak tam takie "potwory" latają. Nie raz się spotkałem już z taką opinią. Wystarczy spojrzeć na wyniki i ilości startujących w poszczególnych klasach.

Jak do tej pory jesteśmy prekursorami w modyfikacjach regulaminów na tego typu imprezach. Odeszliśmy od KJSowych klas z podziałem pow. 1600, wprowadziliśmy klasę RWD. Wszystko po to, żeby zawodnikom było lepiej. Na tą chwilę rozważam zmianę współczynnika za doładowanie, żeby wyjąć z waszej klasy piątej auta typu R5 Turbo, czy Polo G40. Tu też niesprawiedliwość regulaminowa. Jakie szanse ma koleś z R5 Turbo, kupionym za 5 tys. zł i mocą 130KM z doinwestowanym, ponad 300 konnym STi? Choćby 16 slicków założył to nie da rady. :smile:

 

I tak można jeszcze co najmniej kilka takich przykładów wymienić. Złotego środka nie ma i na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że zmiany dot. zakazu stosowania slicków raczej nie będą wprowadzone.

 

A tak w temacie, to mam nadzieję, że podobała się dzisiejsza konfiguracja tras. Szkoda tylko, że wyniki lekko zmodyfikowała pogoda, obdarowując nas sporym deszczem od ok. połowy drugiego przejazdu. Wielu jechało na slickach, a wygrały medie. :) I znów niesprawiedliwie. :wink:

 

Tym optymistycznym akcentem kończę moje wypociny. :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak można jeszcze co najmniej kilka takich przykładów wymienić. Złotego środka nie ma i na dzień dzisiejszy mogę powiedzieć, że zmiany dot. zakazu stosowania slicków raczej nie będą wprowadzone.

Dokładnie. W Ułężu na imprezach Verta pojawiły sie klasy STI i GT/WRX. Taki podział też nie ma sensu, bo niektóre auto z klasy "GT/WRX" potrafią być szybsze od seryjnych STI.

Przy okazji zapytam:

 

CZy Super OES wygral ktoś kiedyś nie na slickach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...