chojny Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Chłopaki się bawią It was a pleasure to have this stunning BMW M3 in for graphics tonight before Craig Breen and Paul Nagle’s assault on the Rentokil Initial Killarney Historic Rally. It looks like there’s an epic weekend ahead! 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Breen jezdzi wszystkim czym sie da. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Ech.. zazdroszczę, ależ bym sobie takim porajdował :-) Nawet dobrze zrobiony IS to fajna rajdówka, a co dopiero M3. W tym roku trochę z rozsądku przesiadłem się w rajdach na pożyczone e46 i jednak te dodatkowe prawie 200kg strasznie czuć. Może to i szybsze, ale w e30 było dużo więcej funu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinwrxsti Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 16 minut temu, Bosman napisał: Ech.. zazdroszczę, ależ bym sobie takim porajdował :-) Nawet dobrze zrobiony IS to fajna rajdówka, a co dopiero M3. W tym roku trochę z rozsądku przesiadłem się w rajdach na pożyczone e46 i jednak te dodatkowe prawie 200kg strasznie czuć. Może to i szybsze, ale w e30 było dużo więcej funu. Troszkę jak Evo 8,9 vs X. Ostatnio pojechałem małe zawody pożyczoną dziesiątką, lekko zrobioną (Ohlins, motec, Als, 1400 kg) i w szoku jestem jak mało pracy wymaga skuteczna i szybka jazda. Zabawy jest też dużo więcej w poprzednich edycjach Evo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 Chyba im nowsza konstrukcja tym dzieje się mniej. Jakiś czas temu na testach szutrowych jeździliśmy na zmianę e46 325 pucharowym (niemal seria, ale na dobrym zawiasie Samsonasa) i najnowszym 208 Rally4. Może w e46 się niewiele dzieje w porównaniu do e30. Ale tym PUGiem to można jedną ręką pisać smsa i nie zorientować się że właśnie się wygrało OES z 400konnym M3 Trzeba tylko wbić jakiś bieg, w sumie obojętne który bo motor ma kosmiczną elastyczność, a przy zmianie i tak nie ma przerwy w napędzie, a następnie minimalnymi ruchami celować tam gdzie idzie droga Auto robi resztę. Trakcja kosmos, dziury nie istnieją, hamulce zatrzymują w miejscu, szpera szperuje :-) Oczywiście żarty sobie robię i dobry driver robi ogromną różnicę, ale to jak wydajne są te urządzenia przy tak małych silnikach i jak łatwe się wydają w obsłudze jest po prostu niewiarygodne. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 26 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 2 godziny temu, Bosman napisał: Chyba im nowsza konstrukcja tym dzieje się mniej. Jakiś czas temu na testach szutrowych jeździliśmy na zmianę e46 325 pucharowym (niemal seria, ale na dobrym zawiasie Samsonasa) i najnowszym 208 Rally4. Może w e46 się niewiele dzieje w porównaniu do e30. Ale tym PUGiem to można jedną ręką pisać smsa i nie zorientować się że właśnie się wygrało OES z 400konnym M3 Trzeba tylko wbić jakiś bieg, w sumie obojętne który bo motor ma kosmiczną elastyczność, a przy zmianie i tak nie ma przerwy w napędzie, a następnie minimalnymi ruchami celować tam gdzie idzie droga Auto robi resztę. Trakcja kosmos, dziury nie istnieją, hamulce zatrzymują w miejscu, szpera szperuje :-) Oczywiście żarty sobie robię i dobry driver robi ogromną różnicę, ale to jak wydajne są te urządzenia przy tak małych silnikach i jak łatwe się wydają w obsłudze jest po prostu niewiarygodne. To tez świetnie widać na Tarmacu, gdzie wpadają R5 i inne nowsze konstrukcje z RSMP na treningi. Inne auta skaczą jak piłeczki a te przelatują niewzruszone po największym wyrypie w pełni kontrolowany sposób. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 26 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2021 2 godziny temu, chojny napisał: To tez świetnie widać na Tarmacu, gdzie wpadają R5 i inne nowsze konstrukcje z RSMP na treningi. Inne auta skaczą jak piłeczki a te przelatują niewzruszone po największym wyrypie w pełni kontrolowany sposób. Nie ma sie co dziwic skoro golen amortyzatora jest ze da jak nie 3 razy dluzszy niz w jakims EVO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 moto wizja - na żywo tor modlin rally show realizacja - tragedia, trudno się ogląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 Zgodnie z przewidywaniami Miko wygrywa w Modlinie, pomimo drobnej przygody w Twierdzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 27 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 4 godziny temu, gumas_72 napisał: moto wizja - na żywo tor modlin rally show realizacja - tragedia, trudno się ogląda Ja oglądałem na FB i uwazam ze spoko a Mikołaj Madej z Grzegorzem Gacem w toli komentatorów robili mega robotę. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzytkownik_ Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 14 minut temu, turdziGT napisał: Mikołaj Madej z Grzegorzem Gacem w toli komentatorów robili mega robotę. Szyli z tego co było. kamery, ustawienie, pokazywanie - słabo Jak się nie ma, co się lubi ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 27 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2021 "Szłem szybko, gdyż inaczej nie szło iść" Przypomniany cytat właśnie padł na Modlinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Pamiętacie odbudowywane w tym roku przez Prodrive rajdowe Legacy RS? Wczoraj na historycznym rajdzie w Irlandii Ray Breen, ojciec Craiga Breena wypakowal… https://www.facebook.com/437609283028881/posts/4396094877180282/?vh=e&extid=0 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szubaru Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 A mógł trzymać pod kocem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 19 minut temu, szubaru napisał: A mógł trzymać pod kocem Mógł ale tak źle i tak niedobrze. Historykami zwyczajnie nie powinno się aż tak cisnąć, jeździć, bawić się, upalać ale jednak być zawsze po tej bezpieczniejszej stronie… 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Chyba nie ma czegoś takiego jak bezpieczna strona jeżeli bierzesz udział w imprezie sportowej ale prawda ryzyko jest mniejsze jeżeli jedzie się wolniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Z doświadczenia powiem, że nie zawsze Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 28 Listopada 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Zawsze nawet jak jedzis po emerycku czy jakius Ulez lub track day na torze to zawsze jest ryzyko bo jedziesz duzo duzo szybciej niz normalnie a wiec marines bezpieczensta jest automatycznie o wiele mniejszy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajcev Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Raczej kwestia co chce się robić w życiu Jedni lubią trzymać pod kocem i schodzić do garażu i tylko patrzeć na swoje klasyki.. podziwiać, usiąść i napić się drinka wpatrując się w "swoje perełki" a inni mając rajdówkę w garażu wolą wykorzystywać ją do tego do czego została stworzona Wg mnie obie drogi są ok i nie uważam, żeby jedna czy druga była lepsza/gorsza.. co kto lubi jakbym miał w garażu starą a-grupę czy innego potwora, to też nie mógłbym patrzeć jak tak tylko stoi... a jechać w rajdzie tylko po to, żeby nim się toczyć to już w ogóle abstrakcja 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Zawsze nawet jak jedzis po emerycku czy jakius Ulez lub track day na torze to zawsze jest ryzyko bo jedziesz duzo duzo szybciej niz normalnie a wiec marines bezpieczensta jest automatycznie o wiele mniejszy.Mialem na myśli, że nie zawsze wolniej jest bezpieczniej. Koncentracja siada i łatwo o błąd.Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 Godzinę temu, zajcev napisał: a jechać w rajdzie tylko po to, żeby nim się toczyć to już w ogóle abstrakcja A dlaczego? Jak masz 70 lat to jak masz jechać? Dla młodego kierowcy „toczenie” dla dziadka to powrót do młodzieńczych lat i całkiem spora prędkość. Prędkość bezpieczna i poziom zagrożenia zmieniają się z wiekiem. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Rowy są pełne miejsc gdzie odważni, skończyli „kariery” na pierwszym dzwonie a dalej zostało komentowanie… Ważne żeby robić to co się kocha bez względu na opinie innych Zazwyczaj ci, którzy najwiecej komentują i oceniają negatywnie, sami w życiu nic lub niewiele jeździli lub jeżdżą jak… no słabo Trzeba tez pamiętać o rachunku ekonomicznym. Rajd kosztuje i lista 3 zawodników docenionych przez wszystkich, godnych stanąć na starcie z samym wpisowym po 150 000pln to by były fajne rajdy. W Polsce by się pewnie nie udało znaleźć jednego godnego, ponieważ zawsze by się znalazł malkontent. Całe szczęści listy startowe mają po 100 aut i każdy ma coś z rajdów dla siebie. Rajdy w ruinie. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajcev Opublikowano 28 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2021 3 godziny temu, chojny napisał: A dlaczego? Jak masz 70 lat to jak masz jechać? Dla młodego kierowcy „toczenie” dla dziadka to powrót do młodzieńczych lat i całkiem spora prędkość. Prędkość bezpieczna i poziom zagrożenia zmieniają się z wiekiem. Trzeba mierzyć siły na zamiary. Rowy są pełne miejsc gdzie odważni, skończyli „kariery” na pierwszym dzwonie a dalej zostało komentowanie… Ważne żeby robić to co się kocha bez względu na opinie innych Zazwyczaj ci, którzy najwiecej komentują i oceniają negatywnie, sami w życiu nic lub niewiele jeździli lub jeżdżą jak… no słabo Trzeba tez pamiętać o rachunku ekonomicznym. Rajd kosztuje i lista 3 zawodników docenionych przez wszystkich, godnych stanąć na starcie z samym wpisowym po 150 000pln to by były fajne rajdy. W Polsce by się pewnie nie udało znaleźć jednego godnego, ponieważ zawsze by się znalazł malkontent. Całe szczęści listy startowe mają po 100 aut i każdy ma coś z rajdów dla siebie. Rajdy w ruinie. Do 70tki jeszcze mi brakuje, mysle, że gdybym wystartował w tym wieku, to również jechałbym na miarę swoich możliwości, a nie na "pół gwizdka" tylko dlatego, że jadę "historycznym" samochodem Wbrew pozorom to właśnie jazda na "pół gwizdka" jest najgorsza.. to potwierdzi Ci wielu zawodników.. ile było przypadków kiedy liderzy rajdów popełniali błędy i te słynne dziennikarskie pytania - przecież miałeś przewagę, dlaczego nie odpuściłeś? No właśnie... Strasznie odwróciłeś kota ogonem tutaj.. ale ok: 13 godzin temu, chojny napisał: Historykami zwyczajnie nie powinno się aż tak cisnąć, jeździć, bawić się, upalać ale jednak być zawsze po tej bezpieczniejszej stronie… vs 4 godziny temu, zajcev napisał: Wg mnie obie drogi są ok i nie uważam, żeby jedna czy druga była lepsza/gorsza.. co kto lubi jakbym miał w garażu starą a-grupę czy innego potwora, to też nie mógłbym patrzeć jak tak tylko stoi... a jechać w rajdzie tylko po to, żeby nim się toczyć to już w ogóle abstrakcja Po czym zaczynasz pisać o prędkości bezpiecznej, kibicach, komentatorach, kończąc na zawodnikach "godnych i niegodnych" Nie trafiłeś bo ja właśnie jestem przeciwnikiem takiego zachowania.. przeciwnikiem decydowania co ktoś powinien robić ze swoimi pieniędzmi i swoją pasją. Kogoś stać na to by startować historykiem w rajdzie i nim jechać .. to niech jedzie, jestem ostatnią osobą by później pisać, że mógł jechać wolniej, że szkoda samochodu Tak samo jak ktoś chce wystartować R5/rally2 w rajdzie, pochwalam, życzę każdemu tego.. bo to jest coś pięknego i wynik tutaj nie ma żadnego znaczenia.. widziałem uśmiech na twarzy wielu osób, które wsiadły do takiego samochodu.. a zdanie innych? a czy komentujące osoby płacą za to? to za ich pieniądze ktoś spełnia marzenia i startuje w rajdzie? No właśnie nie.. więc bez zaglądania do portfeli, niech każdy robi ze swoją własnością to co uważa Jak ktoś nie chce trzymać auta pod kocem, tylko chce wykorzystywać je w warunkach do jakich zostało stworzone - śmiało! 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 8 godzin temu, zajcev napisał: Do 70tki jeszcze mi brakuje, mysle, że gdybym wystartował w tym wieku, to również jechałbym na miarę swoich możliwości, a nie na "pół gwizdka" tylko dlatego, że jadę "historycznym" samochodem Wbrew pozorom to właśnie jazda na "pół gwizdka" jest najgorsza.. to potwierdzi Ci wielu zawodników.. ile było przypadków kiedy liderzy rajdów popełniali błędy i te słynne dziennikarskie pytania - przecież miałeś przewagę, dlaczego nie odpuściłeś? No właśnie... Strasznie odwróciłeś kota ogonem tutaj.. ale ok: vs Po czym zaczynasz pisać o prędkości bezpiecznej, kibicach, komentatorach, kończąc na zawodnikach "godnych i niegodnych" Nie trafiłeś bo ja właśnie jestem przeciwnikiem takiego zachowania.. przeciwnikiem decydowania co ktoś powinien robić ze swoimi pieniędzmi i swoją pasją. Kogoś stać na to by startować historykiem w rajdzie i nim jechać .. to niech jedzie, jestem ostatnią osobą by później pisać, że mógł jechać wolniej, że szkoda samochodu Tak samo jak ktoś chce wystartować R5/rally2 w rajdzie, pochwalam, życzę każdemu tego.. bo to jest coś pięknego i wynik tutaj nie ma żadnego znaczenia.. widziałem uśmiech na twarzy wielu osób, które wsiadły do takiego samochodu.. a zdanie innych? a czy komentujące osoby płacą za to? to za ich pieniądze ktoś spełnia marzenia i startuje w rajdzie? No właśnie nie.. więc bez zaglądania do portfeli, niech każdy robi ze swoją własnością to co uważa Jak ktoś nie chce trzymać auta pod kocem, tylko chce wykorzystywać je w warunkach do jakich zostało stworzone - śmiało! Myśle, ze piszemy o tym samym w trochę inny sposób 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neutrino33 Opublikowano 29 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2021 Za parę minut w radiu 357 wywiad z naszym (wice)mistrzem WRC3 https://radio357.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 30 Listopada 2021 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2021 Kajto jedzie Barbórkę Skodą R5. No to będzie ciekawie 8) 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się