Skocz do zawartości

GRubo przesadzony Yaris


FilipeK

Rekomendowane odpowiedzi

42 minuty temu, Subaru Impreza STI napisał:

Jak ktoś chce popatrzeć na GR Yarisa od spodu.

 

fajnie że ktoś z pasją podchodzi do tematu, bez ą i ę ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Subaru Impreza STI napisał:

Taka mała ciekawostka.

 

ta cena jest troche przegrzana w tym filmiku. 

Jeżeli kupiłeś GR Yarisa z Pakietem Sport, Twoje auto wyposażone jest w kute koła BBS (specjalnie dla tej wersji), które kosztują 8770 zł brutto… za 1 sztukę!”8

https://gr-four.pl/2020-gr-yaris/felgi-oz-rally-racing-dystanse-eibach/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, vexus napisał:

269 wypluł, czas pomyśleć o wydechu;)

a ile nm? :)?ja chyba kupie MG albo GTP. Jak mi sie uda wyrwać za dobre pieniadze to moze Milltek. A Ty co masz na oku?:)

Edytowane przez FilipeK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 24.03.2021 o 18:56, carfit napisał:

możesz rozwinąć ? 

Napisałem już wcześniej.

Anwa odmówiła naprawy gwarancyjnej, bo cyt.: "uszczelka to element eksploatacyjny, tak jak klocki hamulcowe"

Napisałem z ciekawości do Toyoty.

I rzeczywiście, naprawy gwarancyjne mogą zależeć od widzimisię kogoś w serwisie.

W warunkach gwarancji jest taki "wszystkovpodciągający" zapis.

Toyota postanowiła jednak , że naprawa będzie gwarancyjna.

 

Ja i tak jest mega zadowolony z Toyoty, skończył się leasing, nowy model już wybrany.

Czekam tylko do jesieni.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
23 minuty temu, polak900 napisał:


80k i na razie zero pocenia, auto użytkowane cały czas np szybki dojazd do pracy emoji1787.png

 

Impreza ma 16 lat i mniej niż 110 tys km. Pod maską jest elegancko, sprawdź dobrze na podnośniku w okolicy kolektora wylotowego, głowicy zaworowej :D.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To dobrze, że masz świadomość. Przy przebiegach które robię Subaru mechanik stwierdził żeby tego nie ruszać. Przy wymianie sprzęgła pewnie będzie mały remoncik silnika, wymiana wszystkich uszczelniaczy, panewek, pierścieni itd. o ile blacha wytrzyma :biglol:

 

Mój znajomy który delikatnie jeździł 2.5T pierwsze UPG w silniku było przy 180 tys km drugie 400 tys km. Przy pierwszym zagotowaniu pomogła oklejona chłodnica śniegiem ale to i tak była kwestia czasu bo silnik dość mocno pocił się.

Edytowane przez llkuba
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Cały FB sie gotuje a tu taka cisza :biglol: Gratki Edwin. Taki to pozyje. Dwa nowe auta w tydzień :) Opisz koniecznie jak wrażenia 

 

FB_IMG_1620912960389.jpg

Edytowane przez turdziGT
  • Super! 5
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...