Skocz do zawartości

XV II Stuki w przednim zawieszeniu


spawalniczy

Rekomendowane odpowiedzi

W ostatnim czasie zauważyłem, że podczas zjeżdżania z progów zwalniających z okolic przedniego zawieszenia dochodzi pojedynczy głośny metaliczny stuk. Spotkał się ktoś z czymś takim? 

Przebieg około 40 000 km. Samochód używany tylko na asfalcie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapewne tak zrobię, co więcej nawet pewnie pojadę do ASO. Okoliczności "przyrody" nie nastrajają na razie do do takich wypraw.

Jestem jednak ciekaw czy kogoś z szanownych użytkowników XV też coś takiego dotknęło - jeśli tak, co było przyczyną.

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, spawalniczy napisał:

Zapewne tak zrobię, co więcej nawet pewnie pojadę do ASO. Okoliczności "przyrody" nie nastrajają na razie do do takich wypraw.

Jestem jednak ciekaw czy kogoś z szanownych użytkowników XV też coś takiego dotknęło - jeśli tak, co było przyczyną.

 

U mnie 58700 km i nic nie stuka w zawieszeniu... ale trzeszczy w okolicach słupków B. Ale to chyba inny problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W xv my20 2.0 e-boxer 13k przebiegu od nowości wyczuwam metaliczne minimalne stuki w lewym przednim kole przy jeździe po kostce granitowej (kocie łby) przy max skręcie w prawo. W serwisie sprawdzili, powiedzieli ze wszystko Ok z zawieszeniem, choć pan się ze mną przejechał i przyznał ze minimalnie coś słychać. Generalnie powiedzieli ze ten typ tak ma, że przyczyną jest chyba konstrukcja drążka kierowniczego.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, owad napisał:

U mnie jest stuk na skreconych kolach przy zatrzymywaniu auta. Nikt nic nie moze znalezc, prawdopodobnie maglownica. Tyle ze xv 1

To jest temat klocków (i tarcz). Jak na skręconych kołach zahamujesz (zauważalne np przy parkowaniu) to wtedy stuka. Przerabiane w serwisie i omawiane też na forum. W serwisie umieją to rozłożyć i złożyć żeby było ok, ale generalnie TTTM i kiedyś wróci. Po wymianie kompletu klocki tarcze wróci jeszcze później ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, keyman napisał:

Po wymianie kompletu klocki tarcze wróci jeszcze później ;)

No nie sądze. Miałem wymieniane tarcze plus klocki i w ten sam dzień slychac bylo stukanie (codzienny wjazd tyłem do garażu).

To samo było w forku sh a teraz w xv. Serwis mówił magiel, skp też ale oboje nie na 100%. Luzów jakichkolwiek brak :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Mam to samo CX I 2017, nówka (byla  :) ) z salonu. Zgłaszane 3 razy na gwarancji (serwis p. Koper Warszawa ) ...cos mowili o klockach ale w sumie nic nie zrobili.

Lacznik stabilizatora juz tez stuka swoja droga ale to sie zmieni i nie problem.

Mam tez Volvo S40 .....ponad 300 tys. - zawieszenia cisza....(raz byly zmieniane laczniki stab. z przodu).

Ogolnie twarde zawieszenie. XV II juz jest OK, mam kolege z takim wiec mam porównanie jeden do jednego. No i jemu nic nie stuka mimo, ze tlucze kilometry jak szalony.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...