spawalniczy Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 W ostatnim czasie zauważyłem, że podczas zjeżdżania z progów zwalniających z okolic przedniego zawieszenia dochodzi pojedynczy głośny metaliczny stuk. Spotkał się ktoś z czymś takim? Przebieg około 40 000 km. Samochód używany tylko na asfalcie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kukson Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 Nie łatwiej podjechać sobie na "ścieżkę zdrowia" i sprawdzić co stuka ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted October 29, 2020 Author Share Posted October 29, 2020 Zapewne tak zrobię, co więcej nawet pewnie pojadę do ASO. Okoliczności "przyrody" nie nastrajają na razie do do takich wypraw. Jestem jednak ciekaw czy kogoś z szanownych użytkowników XV też coś takiego dotknęło - jeśli tak, co było przyczyną. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Karas Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 obsatwiam łącznik stabilizatora lub klocek hamulcowy Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 2 godziny temu, spawalniczy napisał: Zapewne tak zrobię, co więcej nawet pewnie pojadę do ASO. Okoliczności "przyrody" nie nastrajają na razie do do takich wypraw. Jestem jednak ciekaw czy kogoś z szanownych użytkowników XV też coś takiego dotknęło - jeśli tak, co było przyczyną. U mnie 58700 km i nic nie stuka w zawieszeniu... ale trzeszczy w okolicach słupków B. Ale to chyba inny problem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomaszzz Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 W xv my20 2.0 e-boxer 13k przebiegu od nowości wyczuwam metaliczne minimalne stuki w lewym przednim kole przy jeździe po kostce granitowej (kocie łby) przy max skręcie w prawo. W serwisie sprawdzili, powiedzieli ze wszystko Ok z zawieszeniem, choć pan się ze mną przejechał i przyznał ze minimalnie coś słychać. Generalnie powiedzieli ze ten typ tak ma, że przyczyną jest chyba konstrukcja drążka kierowniczego.Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 29, 2020 Share Posted October 29, 2020 Jak na skreconych kolach to moze byc maglownica. U mnie jest stuk na skreconych kolach przy zatrzymywaniu auta. Nikt nic nie moze znalezc, prawdopodobnie maglownica. Tyle ze xv 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
keyman Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 17 godzin temu, owad napisał: U mnie jest stuk na skreconych kolach przy zatrzymywaniu auta. Nikt nic nie moze znalezc, prawdopodobnie maglownica. Tyle ze xv 1 To jest temat klocków (i tarcz). Jak na skręconych kołach zahamujesz (zauważalne np przy parkowaniu) to wtedy stuka. Przerabiane w serwisie i omawiane też na forum. W serwisie umieją to rozłożyć i złożyć żeby było ok, ale generalnie TTTM i kiedyś wróci. Po wymianie kompletu klocki tarcze wróci jeszcze później Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blixten Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 2 godziny temu, keyman napisał: Po wymianie kompletu klocki tarcze wróci jeszcze później Coś takiego właśnie rozważam, bo wstyd w hali garażowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
spawalniczy Posted October 30, 2020 Author Share Posted October 30, 2020 W dniu 29.10.2020 o 11:33, Karas napisał: obsatwiam łącznik stabilizatora lub klocek hamulcowy Na moje oko, to jest zbyt duży hałas. Bardziej obstawiam amortyzator. Stuka przy jeździe na wprost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
owad Posted October 30, 2020 Share Posted October 30, 2020 11 godzin temu, keyman napisał: Po wymianie kompletu klocki tarcze wróci jeszcze później No nie sądze. Miałem wymieniane tarcze plus klocki i w ten sam dzień slychac bylo stukanie (codzienny wjazd tyłem do garażu). To samo było w forku sh a teraz w xv. Serwis mówił magiel, skp też ale oboje nie na 100%. Luzów jakichkolwiek brak :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
igor15799 Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Problem stary https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10146479-9999.pdf W Polsce nieznany tj w serwisach i SIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blixten Posted November 11, 2020 Share Posted November 11, 2020 Godzinę temu, igor15799 napisał: Problem stary https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2018/MC-10146479-9999.pdf W Polsce nieznany tj w serwisach i SIP Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikd Posted November 12, 2020 Share Posted November 12, 2020 czyli ze sam silnik elektryczny a nie problem w maglu?mam podobny problem w forku SH.zawieszenie sztywne, problem lezy albo w maglu albo w takim razie w tym silniku. Sent from my iPhone using Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacek O Posted December 18, 2020 Share Posted December 18, 2020 Mam to samo CX I 2017, nówka (byla ) z salonu. Zgłaszane 3 razy na gwarancji (serwis p. Koper Warszawa ) ...cos mowili o klockach ale w sumie nic nie zrobili. Lacznik stabilizatora juz tez stuka swoja droga ale to sie zmieni i nie problem. Mam tez Volvo S40 .....ponad 300 tys. - zawieszenia cisza....(raz byly zmieniane laczniki stab. z przodu). Ogolnie twarde zawieszenie. XV II juz jest OK, mam kolege z takim wiec mam porównanie jeden do jednego. No i jemu nic nie stuka mimo, ze tlucze kilometry jak szalony. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now