SZAMŁEJ Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Witam, czeka mnie wymiana rozrządu w Forester SG 2,5 Ameryka Prośba o info co polecacie założyć. Interesuje mnie kompromis jakość do ceny. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Czarne_Koronkowe Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 1 godzinę temu, SZAMŁEJ napisał: co polecacie założyć. Ja ze swojej strony polecam założyć wątek w odpowiednim dziale Link to comment Share on other sites More sharing options...
STRAZAK Posted October 13, 2020 Share Posted October 13, 2020 Oryginał i nic więcej w temacie! Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacky3pl Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 OEM Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrk2607 Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Oryginał kupiony tylko w ASO czy może być z internetu oryginalny? W forku SH 2.0 benzyna też tylko oryginał bo ASO powiedzieli, że zamiennik mogą zamontować. A wiecie może jakie mają zamienniki - firma? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kreon Posted October 14, 2020 Share Posted October 14, 2020 Też myślę, że lepiej chyba zdecydować się na OEM, a też przede mną wymiana profilaktyczna tyle, że w imprezie Link to comment Share on other sites More sharing options...
lacky3pl Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 11 godzin temu, mrk2607 napisał: Oryginał kupiony tylko w ASO czy może być z internetu oryginalny? W forku SH 2.0 benzyna też tylko oryginał bo ASO powiedzieli, że zamiennik mogą zamontować. A wiecie może jakie mają zamienniki - firma? E-subaru sobie zadzwon i zamow .z paskiem MITSUBOSHI oczywiscie Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Ja bym polecał pasek OEM, a rolki i napinacz ew. zamiennik. Pompa wody jak nie OEM to Aisin - cena faktycznie znacząco nieższa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
markos007 Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 pasek zdecydowanie OEM i dopiero ma się gwarancję, że 105k km między wymianą może ze spokojną głową przejechać Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michał Zygmunt Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Na pasku przejechałem 100k km, za chwilę czeka mnie kolejna wymiana rozrządu. Jeżeli chodzi o pompę wody to słyszałem opinie że tylko OEM, Aisin nie daje rady podobno. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dominikon Posted October 15, 2020 Share Posted October 15, 2020 Może uda Ci się znaleźć zamiast Aisina - niemieckiego Hepu. Cena pewnie niższa od OEM. Również ich używałem i wiem, że to naprawdę dobre pompy tylko, że dość trudno dostępne (szczególnie do niektórych wersji silnikowych). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Somebody Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Ja mam Conti + pompa Aisin i śmiga Link to comment Share on other sites More sharing options...
dommarc Posted October 18, 2020 Share Posted October 18, 2020 Śmiga i pewnie będzie śmigać , a ja mimo wszytko polecam OEM. Rozrząd jest montowany na lata i jak jego cenę podzielić na 5-7 lat (przebieg roczny od 15-20 tys), a w skrajnych przypadku nawet 10 (10 tys/rok) to różnica w cenie zamiennik/OEM już nie jest tak duża. Myślę, że przy odsprzedaży auto pewnie będzie bardziej atrakcyjne dla potencjalnego kupującego, więc sprzeda się szybciej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now