Skocz do zawartości

SZAMŁEJ

Nowy
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia SZAMŁEJ

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. SZAMŁEJ

    JAKI ROZRZĄD

    Witam, czeka mnie wymiana rozrządu w Forester SG 2,5 Ameryka Prośba o info co polecacie założyć. Interesuje mnie kompromis jakość do ceny. Pozdrawiam
  2. Panowie jak w temacie, jakie są Wasze typy co do warsztatów (nie aso) zajmujących się marką Subaru w Warszawie lub bliskiej okolicy? Konkretnie mam Forestera MY06 2,5 130 kw. Pewnie temat już się pojawiał ale jakoś gubię się w tym gąszczu wątków, a wyszukiwarka nie daje wyników więc ewentualnie proszę o przekierowanie.
  3. SZAMŁEJ

    LPG w Subaru

    Bystrością nie błysnąłem Możesz coś na priv podesłać z wstępnej wyceny? Czy wymaga to wizyty? Dopiero kupiłem więc chwilę pobujam się na Pb ale po nowym roku będę kręcił się za LPG bo średnio rocznie robię 30 tys. i to głównie Warszawa. Nie śmiej się kolego. Stali bywalcy forum pewnie Jako rozpoznają po charakterze pisma To moje pierwsze Subaru i na forum jestem nowy, trochę jeszcze się motam.
  4. SZAMŁEJ

    LPG w Subaru

    Czyli bez wyciągania silnika? Możesz w Warszawie lub okolicy polecić jakiegoś sensownego gazownika?
  5. SZAMŁEJ

    LPG w Subaru

    Panowie, Forester II MY06 z silnikiem 2,5 wolny ssak w dowodzie ma 130 kw Sprowadzony z USA VIN: JF1SG65656H718860 Ktoś potrafi określić kwalifikację tego auta pod instalację? Jak często będzie się to wiązało z likwidacją luzów? Jaki szacowany koszt instalacji? Gdzie w Warszawie polecacie ją wykonać?
  6. SZAMŁEJ

    LPG w Subaru

    Panowie, to szukać z turbo czy bez? Ma to jakieś znaczenie przy późniejszym gazowaniu? Chce się już skupić na szukaniu konkretnej opcji bo tych aut jak na lekarstwo. Na allegro z turbo MY'06 i w górę są chyba 2 sztuki. Patrzę w Holandii bo mam tam szwagra i mógłbym do niego się przelecieć pojeździć po komisach ale ceny (przynajmniej na portalach) są w mocno wyśrubowane. Za zadbane egzemplarze krzyczą po 9 tys. euro i więcej.
  7. SZAMŁEJ

    LPG w Subaru

    Witam, wiem, że temat już się pojawiał ale wątki są dość stare i często urwane bez konkretnej odpowiedzi. Aktualnie poluję na Forestera SG z końcowych lat produkcji i skłaniam się do silnika 2,5 turbo 230 km. Będę robił spore przebiegi (ok. 25-30 tys. rocznie) i to głownie po Warszawie tak więc muszę go zagazować. W związku z tym mam kilka pytań: - wiadomo że w modelach z silnikiem 2,0 bez turbo pojawiały się wersje z wzmocnionymi gniazdami zaworów co można było zidentyfikować po kodzie w VIN (EJ20F). Ponoć te wersje zdecydowanie bardziej nadawały się do gazu. Czy to prawda czy mit? - czy w wersjach 2,5 l. również występowało adekwatne rozwiązanie? Jaki kod wówczas pojawiał się w VIN? - jak ogólnie sprawuje się wersja z turbo w porównaniu z wolno ssącym silnikiem jeśli chodzi o gaz? Czy generuje więcej problemów? - wszyscy na forum (choć w starych wątkach) polecają do gazowania niejakiego JAKO. Czy ten człowiek nadal działa i jest liderem w tej dziedzinie? Czy można prosić jakiś namiar na niego (link do www, telefon)? Będę wdzięczny za pomoc i nie hejtowanie laika
×
×
  • Dodaj nową pozycję...