kamul Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Obecnie jeżdżę, legacy w wagonie fajne są bezramkowe szyby ale jest kilka rzeczy których mógłbym chcieć przy ewentualnej zmianie auta. Pierwsza to i ilość miejsca dla kierowcy/pasażerów, nie oczekuję, że w którymś modelu jest jak w Superbie, ale porównanie mam ewentualnie do Forestera SG taty a tam tak samo mało, czy w jakimś nowszym forku jest więcej miejsca? W praktyce, jeśli zamontuję 2 rwf'y to czy można odsunąć fotele z przodu do końca? (zakładam, że dzieciom zostawiam też miejsce na nogi). Druga rzecz, to głośność w trakcie podróży, co prawda nic nie zastąpi bezramkowych szyb ale przy dłuższej trasie i prędkościach autostradowych (czy też tras szybkiego ruchu) ciężko słuchać radia, nie mówiąc o rozmowie. Czy któryś z modeli jest sensownie wyciszony? Na razie pytam zupełnie orientacyjnie a być może nie tylko mi taki temat się przyda. Reszta zupełnie mi pasuje, komfort prowadzenia itp. dużo bardziej niż w innych "markach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Legacy V jest trochę cichsze i ma trochę więcej miejsca niż Legacy IV. Jednak do miejsca jak w Superbie czy ciszy jak w Audi A8 jest daleko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 13 minut temu, maciek323 napisał: Legacy V jest trochę cichsze i ma trochę więcej miejsca niż Legacy IV. Jednak do miejsca jak w Superbie czy ciszy jak w Audi A8 jest daleko. Akurat w V siedziałem i faktycznie. Interesują mnie nieco nowsze/inne modele Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matios16 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 W 3.0 jest cicho przy 140km/h. Mam wyciszone przednie drzwi, może to coś pomaga, no i brak u mnie problemu z ramkami, nic tam nie świszczy, a wiem, że niektórzy mają taki problem przy trójkącie przy lewym lusterku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 6 minut temu, matios16 napisał: W 3.0 jest cicho przy 140km/h. Mam wyciszone przednie drzwi, może to coś pomaga, no i brak u mnie problemu z ramkami, nic tam nie świszczy, a wiem, że niektórzy mają taki problem przy trójkącie przy lewym lusterku. Wygłuszenie drzwi raczej średnio co daje, miałem kiedyś zrobione to z niezłych materiałów typu STP bomb + TAC MAT i to nie to. U mnie nic nie świszczy w IV ale po prostu słychać szum od drogi przy przekroczeniu 130> . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 z tego co napisałeś wnioskuje że jedynie obecna generacje OBK Cie zadowoli jeżeli chodzi o komfort podróżowania i ilość miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 32 minuty temu, kamul napisał: Wygłuszenie drzwi raczej średnio co daje, miałem kiedyś zrobione to z niezłych materiałów typu STP bomb + TAC MAT i to nie to. U mnie nic nie świszczy w IV ale po prostu słychać szum od drogi przy przekroczeniu 130> . No bo legacy IV 15 letnie auto klasy D, żeby było cicho trzeba kupić coś nowego co najmniej klasy E. A na to 300 tys zł trzeba przygotować, chyba ze jakas bieda edycja z mini silniczkiem i bez wyposażenia, to 250 tys zł. Legacy IV i tak jest cichsze od większości cenowych/wiekowych konkurentów. Kamul ewentualnie spróbuj pojeździć na innych oponach, dobre nowe letnie mogą okazac się na prawdę sporo cichsze od tych na których teraz jeździsz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 15 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Opony to Primacy 3 nie są jakieś bardzo głośne, myślę, że jendak bardziej słychać jest wiatr i "drogę". Wymiana na klasę premium sądzę, że jak najbardziej by taki komfort poprawiła. Pytanie czy któreś subaru aspiruje w tych aspektach do tej klasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kruque Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 mam porównanie forka sj z końca produkcji z obk z tej samej generacji co legacy o którym piszesz. przez jakiś czas jeździłem jednym i drugim. IMHO różnica jest spora na korzyść nowszego forka - jeśli chodzi o miejsce dla pasażerów, wyciszenie. w nowym obk pewnie jest jeszcze lepiej. jak dla mnie komfort podróżowania forkiem (muzyka, rozmowy) kończy się przy 140 z powodu oporów budy. jeśli się nie wstydzisz jeździć tak wolno pewnie będziesz zadowolony nie jeździłem jednak z fotelikami rwf - najlepiej dogadaj się z kimś na przymiarkę/przejażdżkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Komfortowe Subaru to oksymoron 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 15 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2020 Legacy IV jest wygłuszone nieźle. można niedrogim kosztem poprawić wygłuszenie. Są sposoby na to aby w legacy przy wyższych prędkościach było cicho. Istnieją owiewki szyb OM do Subaru Legacy IV. Jeśli nie przeszkadza Tobie poziom wykonania i prowadzenia Legacy V to możesz iść w tym kierunku. zwłaszcza że jest tam więcej miejsca. Ja byłem szalenie rozczarowany po przejażdżce OBK IV które może konkurować z obecnym chryslerem jakością wykonania... Czyli na pierwszy rzut ładne wykonanie ale po głębszych obserwacjach wychodzi wszędzie oszczędność. Dla mnie najlepiej wykonanym Legacy wewnątrz z którymi obcowałem była generacja III. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 (edytowane) 11 godzin temu, SubaruLPG napisał: można niedrogim kosztem poprawić wygłuszenie. Co to za sposób? Czy owiewki faktycznie coś dają? Raczej jeszcze nie myślę konkretnie nad zmianą, bo poza ww. nic mi nie przeszkadza, ale patrząc przyszłościowo, myślę nad czym się ewentualnie zastanawiać 11 godzin temu, Aga napisał: Komfortowe Subaru to oksymoron W związku z komfortem psychicznym i przyjemnością z jazdy się nie zgodzę Edytowane 16 Czerwca 2020 przez kamul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danko Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Hm... Komfort w LIV nie jest tragiczny, ale rozumiem Twoje rozterki.. Przyłączam się do pytania o zmianę przy owiewkach. Poza nimi i jakimiś matami, to za dużo raczej nie zdziałasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 16 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 44 minuty temu, Danko napisał: Hm... Komfort w LIV nie jest tragiczny, ale rozumiem Twoje rozterki.. Przyłączam się do pytania o zmianę przy owiewkach. Poza nimi i jakimiś matami, to za dużo raczej nie zdziałasz Jak się wolno jedzie jest bardzo dobrze, ale przy autostradzie/trasie szybkiego ruchu już jest głośno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek Chudzik Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 23 godziny temu, kamul napisał: Outback 2012 do 140km/h spoko, wyżej już źle się jeździ. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SubaruLPG Opublikowano 16 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2020 Widziałem taki patent w Legacy na rynek Japoński. właściciel twierdzi że te owiewki zdecydowanie poprawiają komfort jazdy przy wyższych prędkościach wygłuszenie matami pomaga(zmienia się częstotliwość hałasu-pozostaje hałas niższych częstotliwości ). u mnie hałas spadł po regulacji drzwi natłuszczeniu uszczelek. w OBK miałem problem z wyciszeniem przy lewarku zmiany biegów. hałas może również dolegać z łożysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 Uszczelki zawsze mam nasmarowane, dociśnięte i wyglądają, że są w dobrym stanie (nie ma przetarć, dziur itp). Co do stanu auta, to przy każdej wymianie oleju, kół itp, proszę o obejrzenie ogólnego stanu itp i nic się nie dzieje, łożysko jak pamiętam z innego auta też nieco oinaczej brzmi. Myślę, że to bardziej kwestia samego wyciszenia auta (no i szyb). Fajnie byłoby zobaczyć jakiś wynik z sonometru (z owiewkami i bez). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamul Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2020 9 godzin temu, SubaruLPG napisał: Widziałem taki patent w Legacy na rynek Japoński. właściciel twierdzi że te owiewki zdecydowanie poprawiają komfort jazdy przy wyższych prędkościach wygłuszenie matami pomaga(zmienia się częstotliwość hałasu-pozostaje hałas niższych częstotliwości ). u mnie hałas spadł po regulacji drzwi natłuszczeniu uszczelek. w OBK miałem problem z wyciszeniem przy lewarku zmiany biegów. hałas może również dolegać z łożysk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się