Skocz do zawartości

Wolny bugeye


Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie z trzecim tematem. Po foresterze i przykrej sprzedaży GTka wracam do plejad z kolejnym modelem, którego będąc szczerym w ogóle nie brałem pod uwagę. Otóż wolny ssak Bugeye 2.0 125 km, kupiony po sprzedaży Mitsubishi Lancera 1.8 did. Auto stało w Gdyni, kupione za Mrągowem. Pierwotnie miał być Forester S-Turbo, byłem umówiony na lawetę z Małopolskiego, ale Pan co auto sprzedawał okazał się wyjątkowo niesłowny i za pięć dwunasta do transakcji wszystko odwołał. Jako, że sprzedałem już Lancera szukałem jakiejś alternatywy i trafiłem na oglądane w sumie już wcześniej auto Imprezę wolnossącą. Zupełnie przypadkiem również okazało się, że ów samochód będzie stał za 2 dni raptem 30 km od miejsca mojego zamieszkania. Jeżeli to nie był znak od losu to nie wiem co. Wczoraj się załadowałem z kumplem do auta i fruu po furę. Samochód zdrowy i zadbany, kielichy zdrowe, zero rdzy, zrobiona konserwa, rozrząd 35tys km wstecz wymieniony, ostatnio regulacja zaworów, nowe uszczelki, gumy, przewody, świece zapłonowe, łączniki stabilizatorów, sprzęgło. Z wad auta to na pewno czujnik spalania stukowego, raz daje check'a raz nie, wylany amortyzator z tyłu i heble lekko biją. Wrzuciłem mu OZty zakupione pod Forestera, ale biją, dzisiaj jadę do kolegi z wulkanizacji żeby zobaczyć, czy to kwestia wyważenia, czy felunek krzywy. Foto z ogłoszenia:

 

 

 

99013371_1187298344955813_7610375052839616512_n.jpg

99042574_1075854396141318_7855319726380023808_n.jpg

99122810_921933184912795_1402579659941478400_n.jpg

99123206_250050383078794_1331063592560099328_n.jpg

99127507_683806682411929_8356374493781819392_n.jpg

100090052_540534376834578_8664541141753921536_n.jpg

100099101_1602249176598846_6957437816510873600_n.jpg

100670824_291449035337584_5516035766792224768_n.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kilka rzeczy zmienię, kierownicę - poduszkę z MOMO, te emotki, naklejki, emblemat WRX, chlapacze też chyba usunę, chcę wrzucić czarne ramki na tablice, a konsolę okleić czymś co udaje carbon

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Efti napisał:

Ładny wagon, ktoś zaszalał z kolorami i szerokością chlapaczy ale wystarczy to trochę uporządkować i będzie jeszcze ładniejszy :).
Jaki to kolor, 47A?
 

 

Odpowiem, jak mi powiesz jak to sprawdzić :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, The_Sickness napisał:

konsolę okleić czymś co udaje carbon

@aplam13 ma fajnie u siebie ogarnięte plastidipem bodajże. :)

 

 

35 minut temu, MDsuperstar napisał:

Widzisz, a mi się klaksony podobają, a chlapacze już nie ;). Tak to jest z gustem.

Ano właśnie :)

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witamy ponownie! Super, że tak szybko wracasz. Furka wygląda na solidną. O kolorach i gustach się nie dyskutuje, byle właściciel lubił, ALE... ten emblemat WRX :facepalm:

Te emotki są nawet zabawne, ale chlapacze już niekoniecznie :biglol:Czekamy z niecierpliwością na newsy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na daczy... ogarnięta klima dzisiaj, chłodzi elegancko, kupiony silencer i wypróbowany, działa. Czeka mnie prostowanie felg OZ i dobór opon. Póki co jeszcz na zimowkach. Auto było dziś w powietrzu, zagladalismy we wszystkie zakamarki, podwozie zdrowe, żadnych widocznych wycieków. 

20200530_103705.jpg

20200530_090047.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 27.05.2020 o 12:22, Efti napisał:

Na kielichu od strony kierowcy jest tabliczka, kod koloru z tego co pamiętam jest w ostatniej linii.

 

1590843886003.jpg

 

 

Nagrałem też coś tam jak brzmi. Jest tu kolektor różnoodległościowy, który wygląda mi jak samoróbka, ale nie widziałem w życiu jak wygląda oryginał, więc nie postawię takiej tezy :) Reszta to prosta rura, ze środkowym tłumikiem i małą puszką na końcu. Ale daje rade, uwielbiam jeździć tak 2-3 tys rpm wtedy jest napiękniejszy dźwięk według mojej opinii

 

 

Edytowane przez The_Sickness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na samochodzie już wyprostowane felgi OZ Racing, wymieniony czujnik spalania stukowego lecz okazało się, że do wymiany również sonda lambda. Dzisiaj zrobiłem tankowanie na full i pokonałem dystans Olsztyn Tarnobrzeg - 460 km, sporo 7ką, warszawa w porannym szczycie i trochę podkarpackimi drogami gminnymi. Od full kreska spadła do 1/3 więc spaliłem ok 35l Jechałem max 130, średnia 90-110. Spalanie akceptowalne. Aaa i do ogarnięcia hamulce bo dzwonią tak, że starsi ludzie wychodzą z domu myśląc, że dzwonią na nabożeństwa czerwcowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy to możliwe aby podczas jazdy wskaźnik poziomu paliwa ocierał się o rezerwę a na postoju wskazywał taką wartość? Zmienia zdanie częściej jak kobieta z PMS. W trasie długo długo potrafi stać na jednym poziomie i nagle spaść znacząco, potem znowu stać a nawet wzrosnąć. Strasznie nieprecyzyjny wskaźnik. Mam wrażenie, że w foresterze tak nie miałem

20200608_143443.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij czujnik poziomu paliwa... najczęściej jest w okolicach pompy i postaraj się go przeczyścić preparatem typu "Kontakt" .Sprawdź także czy Ci bak nie rdzewieje... ja miałem podobną przypadłość i spowodowane to było rozpuszczoną w paliwie rdzą.. Korodować może zbiornik jak i ta rura od wlewu do zbiornika

Edytowane przez R-nest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że buda jest już pełnoletnia i na pewno bardziej miękka zamontowalem rozpórke na przód no i wrzuciłem wyprostowane OZty, opona nowa, ale nie ma czym się chwalić

20200608_175056.jpg

20200608_175135.jpg

20200608_175202.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako że jestem melomanem postanowiłem wziąć się za wydech. Mając świadomość jak subaru może brzmieć, a jak brzmi obecnie i jak wygląda ten układ postanowiłem go zmienić. Z tego względu, że nie mam aktualnie nic na pilne do zrobienia przy aucie, doprowadzę to do porządku. Dźwięk jest przebasowiony, zdarza się, że coś pierdzi, dodatkowo cały układ jest jedną wielką improwizacją, kolektor spawany gdzieś w garażu, potem katalizator z sondami tak zapieczonymi, że nie wiem, czy będę w stanie wymienić sondę (a muszę bo wariuje), potem jest na stałe przyspawany do kata tłumik środkowy, w którym są jakieś wspawane dwa tłumiki, końcówka wydechu też mnie nie zadowala. Zamówiłem już nowy katalizator, jestem na etapie kupna kolektora różnoodległościowego z prawdziwego zdarzenia, przelotowego tłumika środkowego a końcowy na końcu ... 

20200613_064035.jpg

20200613_064053.jpg

20200613_064112.jpg

20200613_064123.jpg

Edytowane przez The_Sickness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrałem już setup wydechu, większość praktycznie zamówiona, niektóre elementy z konieczności inne z wyboru. Od silnika: Kolektor różnoodległościowy TurboWorks z kwasówki, potem ORI katalizator z sondą lambda z Denso, następnie center przelotowy Cobra 2,5 cala lub H&S (zależy co uda mi się kupić) i na końcu 2,5 cala H&S. Wybrałem H&S bo jestem niesamowicie ciekaw jego brzmienia. W foresterze miałem kiedyś prodrive i nur blitz spec, H&S jeszcze nigdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko przyszło. Kolektor różnoodległościowy 870 zł, kwasówka TurboWorks, DP z katem OEM 550 zł, Sonda BOSHA z kompletem uszczelek śrub z subaraka 560, center OEM używka (free) i końcowy Magnex 600. Miał być center przelot ale nie udało się kupić nic, zawsze można przerobić. Prawie 3 tysie za wydech do takiego auta podnosi jego wartość o 1/4 :) Jutro montaż. Miał ktoś Magnexa? Zadowolony? Jestem mega ciekaw jak to brzmi

20200618_145017.jpg

20200618_150715.jpg

20200618_150725.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, The_Sickness napisał:

Prawie 3 tysie za wydech do takiego auta podnosi jego wartość o 1/4 :) Jutro montaż. 

 

 

 

Wartości to raczej nie podnosi, to tak nie działa ;)Może podnosi jego wartość w Twoich oczach i stopień utopienia kasy, gdybyś za chwilę chciał go sprzedać :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, VEC napisał:

Wartości to raczej nie podnosi, to tak nie działa ;)Może podnosi jego wartość w Twoich oczach i stopień utopienia kasy, gdybyś za chwilę chciał go sprzedać :mrgreen:

 

Żartowałem :) Doskonale zdaję sobie sprawę, że nie zwraca się zainwestowana kasa.

 

Mam nadzieję, że środkowy tłumik nie wyciszy mi tego auta i tego magnexa będzie jednak słychać. Teraz jest przelotowa rurka i jakiś chamski przelotowy tłumik i jest głośno, ale też to wszystko buczy i pierdzi. Mam nadzieję, że kolektor z kwasówki i renomowany tłumik uszlachetni brzmienie, że będzie bardziej rasowe

Edytowane przez The_Sickness
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...