Skocz do zawartości

Forester 2.0 e-boxer 5 isofix...


emdzy

Rekomendowane odpowiedzi

@radekkno jak widać nie tylko w wiekszych suvach czy vanach, to rozwiazanie też spotykane w foresterach tylko tych na rynek amerykański...(mowa o dodatkowym jednym isofixie, który umożliwia przypięcie fotelika na środku, a nie dodatkowej parze isofixow). temat zacząłem bo to jest dla mnie dziwne że to samo auto ale na USA/Kanade ma takie wyposażenie a wersja na PL już nie....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, emdzy napisał:

@radekkno jak widać nie tylko w wiekszych suvach czy vanach, to rozwiazanie też spotykane w foresterach tylko tych na rynek amerykański...(mowa o dodatkowym jednym isofixie, który umożliwia przypięcie fotelika na środku, a nie dodatkowej parze isofixow). temat zacząłem bo to jest dla mnie dziwne że to samo auto ale na USA/Kanade ma takie wyposażenie a wersja na PL już nie....

Subaru to dziwna marka z brakami w kwestii standaryzacji wyposazenia.OBK MY19 tylko na polske nie ma audio Harman Kardon Bog wiedziec czemu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, Lisek napisał:

Subaru to dziwna marka z brakami w kwestii standaryzacji wyposazenia.OBK MY19 tylko na polske nie ma audio Harman Kardon Bog wiedziec czemu....

Może dlatego, że tylko w Polsce na forum zmieszano z błotem jakość Harmana. :D

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 11.03.2020 o 17:36, Lisek napisał:

Podzieli síe Pan ta wiedza tajemna?

Normalnie mamy te same specyfikacje, które występują w Niemczech. Zalety to choćby możliwość wymieniania się samochodami.

Czasem jednak odbiegamy od tej reguły, gdyż np. oczekiwania klientów odnośnie wyposażenia są inne ( tutaj to nie jest ten przypadek ).

Albo też, gdy sytuacja rynkowa jest inna ( np. podatki ) na drodze indywidualnych negocjacji staramy się o inne pozycjonowanie cenowe; w takim przypadku ze względu na logistykę musimy wybrać inną niż u sąsiadów specyfikację ( a ilość dostępnych specyfikacji jest ograniczona ).

 

Pozdrowienia   

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2020 o 13:29, Dyrekcja napisał:

Normalnie mamy te same specyfikacje, które występują w Niemczech. Zalety to choćby możliwość wymieniania się samochodami.

Czasem jednak odbiegamy od tej reguły, gdyż np. oczekiwania klientów odnośnie wyposażenia są inne ( tutaj to nie jest ten przypadek ).

Albo też, gdy sytuacja rynkowa jest inna ( np. podatki ) na drodze indywidualnych negocjacji staramy się o inne pozycjonowanie cenowe; w takim przypadku ze względu na logistykę musimy wybrać inną niż u sąsiadów specyfikację ( a ilość dostępnych specyfikacji jest ograniczona ).

 

Pozdrowienia   

Prosze zatem powiedziec jaki “ficzer” na innym rynku byl tak wazny zeby poswiecic dobre audio na jego rzecz?

Dla mnie jako audiofila ten zestaw w pewnym stopniu rekompensowal “subiektywna dynamike silnika” :)

Edytowane przez Lisek
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, Lisek napisał:

Prosze zatem powiedziec jaki “ficzer” na innym rynku byl tak wazny zeby poswiecic dobre audio na jego rzecz?

Dla mnie jako audiofila ten zestaw w pewnym stopniu rekompensowal “subiektywna dynamike silnika” :)

Masz rację @Lisekdobre audio w Subaru to ważny dodatek, pomagający przymknąć oko na niedociągnięcia w jakości, dokładności montażu. Zwłaszcza obecnie jest to istotne, gdy auta Subaru mają słabe silniki i stały się "subiektywnie" dynamiczne. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 13.03.2020 o 13:29, Dyrekcja napisał:

Normalnie mamy te same specyfikacje, które występują w Niemczech. Zalety to choćby możliwość wymieniania się samochodami.

Czasem jednak odbiegamy od tej reguły, gdyż np. oczekiwania klientów odnośnie wyposażenia są inne ( tutaj to nie jest ten przypadek ).

Albo też, gdy sytuacja rynkowa jest inna ( np. podatki ) na drodze indywidualnych negocjacji staramy się o inne pozycjonowanie cenowe; w takim przypadku ze względu na logistykę musimy wybrać inną niż u sąsiadów specyfikację ( a ilość dostępnych specyfikacji jest ograniczona ).

 

Pozdrowienia   

ale czy to znaczy ze gdzies w Europie są dostępne wersje z piątym isofixem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
W dniu 14.03.2020 o 22:57, Lisek napisał:

Prosze zatem powiedziec jaki “ficzer” na innym rynku byl tak wazny zeby poswiecic dobre audio na jego rzecz?

 

W dniu 13.03.2020 o 13:29, Dyrekcja napisał:

Czasem jednak odbiegamy od tej reguły, gdyż np. oczekiwania klientów odnośnie wyposażenia są inne ( tutaj to nie jest ten przypadek ).

 

35 minut temu, emdzy napisał:

ale czy to znaczy ze gdzies w Europie są dostępne wersje z piątym isofixem?

Niestety nie. Gdyby tak było, starał bym się pomóc spełnić Pańskie życzenie.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

33 minuty temu, Dyrekcja napisał:

 

 

Niestety nie. Gdyby tak było, starał bym się pomóc spełnić Pańskie życzenie.

 

Pozdrowienia

Nie rozumiem Pana odpowiedzi.Sugeruje Pan ze w PL audio nie mialo znaczenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
9 minut temu, Lisek napisał:

Nie rozumiem Pana odpowiedzi

Odpowiedź na Pańskie pytanie znajduje się już w cytacie mojej wcześniejszej wypowiedzi ( specjalnie wytłuszczone, widocznie Pan nie doczytał ...).

Więc jeszcze raz, prostymi słowy: aby uzyskać lepsze pozycjonowanie cenowe, niż na rynku sąsiadów musimy ze względów logistyczny wybrać inny pakiet wyposażenia.

 

Odpowiedź odnośnie chęci pomocy posiada wprawdzie wydźwięk generalny, ale tu jest konkretną odpowiedzią na pytanie @emdzy 

 

Pozdrowienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, aflinta napisał:

Z kar za emisję.

To Subaru jednak płaci kary za emisję? Gdzieś czytałem, że powiedzieli, że nie będą nigdy w UE płacić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 minut temu, FilipBB napisał:

To Subaru jednak płaci kary za emisję? Gdzieś czytałem, że powiedzieli, że nie będą nigdy w UE płacić.

Poszukaj, ale nie bardzo widzę innego wytłumaczenia dla podwyżki od nowego roku cen obecnych modeli.

Może dzięki swojej niszowości będą płacić mniej niż wynikałoby to z faktycznej emisji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dyrekcja napisał:

Tak.

Czysto teoretycznie zatem. Czy mogę w takim razie zamówić Outbacka H6 albo WRXa albo Levorga 2.0 DiT i zapłacić karę za emisję tego konkretnego auta?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, FilipBB napisał:

Czy mogę w takim razie zamówić Outbacka H6 albo WRXa albo Levorga 2.0 DiT i zapłacić karę za emisję tego konkretnego auta?

 

Te modele nie mają przecież homologacji, więc jak byś chciał je zamówić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
51 minut temu, FilipBB napisał:

Czysto teoretycznie zatem. Czy mogę w takim razie zamówić Outbacka H6 albo WRXa albo Levorga 2.0 DiT i zapłacić karę za emisję tego konkretnego auta?

Nie. Nie posiadają homologacji unijnej.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Lisek napisał:

Patrząc na chłodno na tę sytuacje mamy płacić więcej za coraz słabsze i gorzej wyposażone samochody i cieszyć się że w ogóle możemy je kupić w UE?

Patrząc również na chłodno, inne marki miały jeszcze większe podwyżki, za zwykłe Skody, VW, BMW czy Mercedesy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...