Skocz do zawartości

Legastrates


Herostrates

Rekomendowane odpowiedzi

Godzinę temu, ManoLEE napisał:

No ładnie to wygląda, a jak wrażenia, dużo lepiej jak seria? 

Na razie hamulec się dociera i układa. Będzie jeszcze lepiej. Tak, to jest to czego oczekiwałem. Czucie hamulca, progresywność, wzmocnienie i wydajność zestawu. Wreszcie czuję że hamulca nie brakuje. 50% poprawy z odczuć hamowania. Latem zmierzę czasy hamowania. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Herostrates napisał:

Na razie hamulec się dociera i układa. Będzie jeszcze lepiej. Tak, to jest to czego oczekiwałem. Czucie hamulca, progresywność, wzmocnienie i wydajność zestawu. Wreszcie czuję że hamulca nie brakuje. 50% poprawy z odczuć hamowania. Latem zmierzę czasy hamowania. 

 

kurde kusisz :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, Tinuviel napisał:

 

kurde kusisz :D

Cały zestaw wyszedł 5200 zł 

Co uważam, że przy chorych częściach używanych z STI, za dużą okazje.
W zestawie:

- nowe zaciski Megane RS, przemalowane na żółto

- adaptery mega wykonanie

- blaszki i skobel do zacisków 

- tarcze DBA seria 4000 z STI 5x100 326mm 

- klocki DBA Extreme

- przewody w oplocie Hel

- instalacja i testy które zajęły 8 godzin pracy mechanika :)

- projekt zacisku technika 

Jak policzysz sobie części to nie ma opcji albo to jest po kosztach albo WRK maja mega rabaty :) 

Nie wiem czy kolejnym osobom zaoferują tak okazyjną cenę. Plus jest taki że maja już know how pod zacisk w Legacy :) 

Bardzo polecam i muszę przyznać że jeśli będę w przyszłości robił projekt który mam w głowie czyli Forek R to zaciski przód i tył będzie robić WRK Brakes. 
Z minusów to bardzo są zapracowani i trzeba swoje odczekać, zacisk z Megane musi zostać nieco dostosowany do tarczy 30 mm z STI, no i w kolejnym projekcie trzeba zamówić cieńszy klocek u mnie trzeba było zabrać z klocka 1mm aby wszystko chodziło perfekcyjnie 

 

Edytowane przez Herostrates
  • Super! 2
  • Dzięki! 1
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Herostrates napisał:

Cały zestaw wyszedł 5200 zł 

Co uważam, że przy chorych częściach używanych z STI, za dużą okazje.
W zestawie:

- nowe zaciski Megane RS, przemalowane na żółto

- adaptery mega wykonanie

- blaszki i skobel do zacisków 

- tarcze DBA seria 4000 z STI 5x100 326mm 

- klocki DBA Extreme

- przewody w oplocie Hel

- instalacja i testy które zajęły 8 godzin pracy mechanika :)

- projekt zacisku technika 

Jak policzysz sobie części to nie ma opcji albo to jest po kosztach albo WRK maja mega rabaty :) 

Nie wiem czy kolejnym osobom zaoferują tak okazyjną cenę. Plus jest taki że maja już know how pod zacisk w Legacy :) 

Bardzo polecam i muszę przyznać że jeśli będę w przyszłości robił projekt który mam w głowie czyli Forek R to zaciski przód i tył będzie robić WRK Brakes. 
Z minusów to bardzo są zapracowani i trzeba swoje odczekać, zacisk z Megane musi zostać nieco dostosowany do tarczy 30 mm z STI, no i w kolejnym projekcie trzeba zamówić cieńszy klocek u mnie trzeba było zabrać z klocka 1mm aby wszystko chodziło perfekcyjnie 

 

 

Dzięki za podsumowanie. Jak patrzę na ceny to i tak lwia część kosztów to tarcze i klocki. Może zacznę kompletować zestaw i jak mi się moje skończą (a są świeże w miarę) to zamontuje. Ciekawe czy nie będą piszczeć bo to już chyba dość agresywny klocek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, Tinuviel napisał:

 

Dzięki za podsumowanie. Jak patrzę na ceny to i tak lwia część kosztów to tarcze i klocki. Może zacznę kompletować zestaw i jak mi się moje skończą (a są świeże w miarę) to zamontuje. Ciekawe czy nie będą piszczeć bo to już chyba dość agresywny klocek?

Nie piszczą ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Runner napisał:

 

Przeciwnie, tył i przód równo. Outback ma 430/429 cm od środka piasty, z tego co pisał wcześniej autor wątku, nawet się nie zbliża do Outbacka.

Tak do Outbacka jeszcze daleko 

Ja od środka koła mam 38 cm z przodu i z tylu 

Edytowane przez Herostrates
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, VEC napisał:

ale pierwsze hamowanie jest dosyć drętwe, c'ne? :P

Jeśli jeździsz często to nie, ale jak auto trochę stoi i tarcze złapią wody i wilgoci to trzeba je trochę przetrzeć. W codziennym funkcjonowaniu bardzo dobry zestaw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Herostrates napisał:

Jeśli jeździsz często to nie, ale jak auto trochę stoi i tarcze złapią wody i wilgoci to trzeba je trochę przetrzeć. W codziennym funkcjonowaniu bardzo dobry zestaw 

w Forku mam T2 + xp i jeżdżąc codziennie pierwsze hamowanie jest tępe. Ale może to dlatego, że garażuje pod chmurką :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
30 minut temu, K0 MAR napisał:

Jakiś konkretny powód na wybór MG? O ile w Forku jestem bardzo zadowolony z dźwięku i głośności MG, to w Sti zmieniłem końcowe. Dźwięk bardzo metaliczny, chropowaty, no i słychać go solidnie :)

Nie chciałeś robić w Yakato?

 

Mają wszystko pomierzone i robią bez auta. Chciałem ich przetestować. Zamówiłem wersję cichą i cywilną. O Yakato w sumie nie pomyślałem, trochę mniej doświadczenia mają. W sumie taki eksperyment, aby szczególnie zakres między 2,5 a 3 tyś wyciszyć i by w trasie bardziej komfortowo. Zobaczymy. Jak mi nie podpasuje zmienię z powrotem na Prodrive lub ze środkowym będę jeszcze kombinował. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja również zamówiłem do Sti wersję Street. Przyszła wersja Race. Wymiana była możliwa za 4 miesiące, bo zaczęli hurtowo robić do Yarisów GR, więc odpuściłem.

Ale szczerze mówiąc bardzo dużej różnicy w głośności między Street a Race nie było, bo czekając na dostawę przełożyłem na krótki okres puszki z Forestera. W Forku jest cicho i przyjemnie. Te same puszki założone w Sti są znacznie głośniejsze :) Wygląda na to, że bardzo duże znaczenie ma DP i środkowy.

Jeśli będziesz chciał porównać, to Race leży u mnie na półce. Nawet samo założenie i odpalenie da Ci pogląd, bo w wolnossącej H6 może być spora różnica.

Yakato fajnie robią. Wszystko pod konkretne wymagania. Bez wielkoseryjnej produkcji.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

54 minuty temu, K0 MAR napisał:

Ja również zamówiłem do Sti wersję Street. Przyszła wersja Race. Wymiana była możliwa za 4 miesiące, bo zaczęli hurtowo robić do Yarisów GR, więc odpuściłem.

Ale szczerze mówiąc bardzo dużej różnicy w głośności między Street a Race nie było, bo czekając na dostawę przełożyłem na krótki okres puszki z Forestera. W Forku jest cicho i przyjemnie. Te same puszki założone w Sti są znacznie głośniejsze :) Wygląda na to, że bardzo duże znaczenie ma DP i środkowy.

Jeśli będziesz chciał porównać, to Race leży u mnie na półce. Nawet samo założenie i odpalenie da Ci pogląd, bo w wolnossącej H6 może być spora różnica.

Yakato fajnie robią. Wszystko pod konkretne wymagania. Bez wielkoseryjnej produkcji.

Dzięki za propozycję. 
Tak, Yakato bardzo spoko. 
Zobaczymy, może będę jeszcze dalej poszukiwał, na razie ten przetestuje. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...