Jump to content

K0 MAR

Nowy
  • Content Count

    92
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

K0 MAR last won the day on July 30 2017

K0 MAR had the most liked content!

Community Reputation

96 Wspaniały

1 Follower

About K0 MAR

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    3City
  • Auto
    2 x FXT

Recent Profile Visitors

414 profile views
  1. Nie wiem jak się to zachowa na proszku :/ Może żebyś nie marnował kasy to znajdź chwilkę i się potkamy, żeby spróbować. Chociaż ja tego używam na wszelkie piski, skrzypienia, do plastików zewnętrznych, do smarowania prowadnic szyberdachu, itp., więc raczej się nie zmarnuje Podejrzewam, że na proszek można by spróbować Owatrol Polytrol. To środek do regeneracji powłok i teoretycznie zawiera cząstki "odżywiające" pigmenty farb. Ale ja nigdy nie próbowałem, bo to raczej do odnawiania starych plastików i innych sztucznych powłok. Ale jeśli działa nawet na kamień, to... http://www.owatrol-polska.com/pl/polytrol_przywraca_kolor_i_polysk,97.html
  2. Ja używam takiego jak na zdjęciu. Po myciu psikam na szmatkę, nacieram plastiki, przecieram mikrofibrą, czasami raz jeszcze spłukuję i nic się nie klei. Przynajmniej nie bardziej niż na nawoskowanym nadwoziu.
  3. Na zewnątrz koledzy Ci już doradzili - patent z olejem jest świetny. Do wnętrza, do czyszczenia, kup sobie jakieś APC, np ADBL i rozcieńcz w odpowiedniej proporcji. Do zabezpieczenia ja używam Koch Refresh Cocpit Care i uważam, że lepszego nie ma
  4. Proszę, tu masz 7" ET 38. Bez liftu. Absolutne ZERO obcierania. Jeżdżę na nich jako codzienny setup. Nie ma się do czego przyczepić.
  5. Miłosz ja dwa razy zmieniałem statycznie, bez zdejmowania miski. Olej w obu przypadkach był bardziej klarowny niż Twój. Skrzynia działa bez zarzutu. Teraz na 180 tys. planuję zrzucić miskę. Tam faktycznie nie ma filtra tylko sitko w smoku. Filtr jest chyba wewnątrz skrzyni i żeby go wymienić, to trzeba ją rozbierać.
  6. ET55 z oponą 225 wejdzie ale będzie ciasno przy kielichu. Jeszcze kwestia szerokości felgi. Jesteś pewny profilu, bo do SJ przy 17" powinno być 225/60 :/
  7. No to dodajemy to oficjalnie, choć zdjęcia z wagi nie posiadam: Arcasting ZAR 8x18 ET46 - 9,72 kg Dotz Shuriken 7x17 ET38 - 10,2 kg (po lakierze proszkowym)
  8. 7 kg to szok przy 18" Ja biorąc za przykład ZAR'a liczyłem na nie mniej 8,5 - 9 kg. W każdym razie dzięki za info
  9. Ten BBS jak na kuciznę to wcale lekki nie jest :/ Wszystkie kute 18" tak mają? Jak wkładałem na wagę Arcastinga 8x18 ET 46 to też pokazało minimalnie powyżej 9,7 kg, a to przecież "odlewaniec" Fakt, że minimalnie węższy ale tę różnicę zniweluje chyba większe ET w BBSie.
  10. Panowie uszczelka pod głowicą a uszczelka pod kolektorem wydechowym to odrobinę inny ciężar gatunkowy Szczerze mówiąc nie słyszałem jeszcze o UPG w 2.0 DIT...
  11. Czarek poza stroną kierowcy nic nie świeci.
  12. Ja nie bawię się w statystykę. odpowiedziałem na pytanie. Konkretnie. Czy ma ktoś FXT SJ z przebiegiem >200 kkm? Tak. Jest ich wiele. Są nawet z przebiegiem >300 kkm.
×
×
  • Create New...