Skocz do zawartości

SUV Coupe, Super SUV - mocne i mocniejsze ;)


Michał W.

Rekomendowane odpowiedzi

5 godzin temu, Bosman napisał:

Turdzi, skoro ten Tiguan taki dobry, a suvów nie lubisz, to oczywista konkluzja jest taka że Golf R Variant (czy jak mu tam) musi być jeszcze lepszy i to pod każdym względem.

Auto przestronniejsze, bardziej funkcjonalne, niżej środek ciężkości, niżej siedzisz, bagażnik ponad 600 litrów, masa 120kg mniej niż Tiguan.

 

Tylko kto zamieni RS4 na Golfa... :)

Oczywiście ze tak tylko właśnie problem w tym ze u mnie Golfa R Variant nie sprzedaja a nawet jak juz by sprzedawali to z kolei znow haka nie ma ale absolutnie logiczny to myslenia :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 18.10.2022 o 07:16, Kiwi 4ester napisał:

Jak dla mnie to jest bardzo fajny i nietuzinkowy samochód. Bryła nietuzinkowa, nie odgapiona, taki rodzyn pośród VAGowego koncernu. Niby SUV, ale aż tak bardzo nie razi w oczy. Jakby mnie było stać, to bym kupił i szarpał jak Reksio szynkę :D

Pojechałem zobaczyć. To generalnie nie suv, a podniesiony kompakt, przez co wygląda dobrze i dynamicznie, ale miejsca jest mało. W środku jest średnio. Kolejne auto ze zbyt dużym, wciśniętym na siłę, tandetnym ekranem. Usunęli fizyczne przyciski, a w konsoli wieje biedą ;) 

Jednak jeżeli VZ5 390KM kosztuje 340 w full opcji, to w porównaniu z tym Tiguanem R hit cenowy. Minus taki, że ta wersja nie może mieć haka.

 

 

E5C31783-2ACC-402D-A50D-1F6138B03F9B.jpeg

3D76E5F5-0811-4E1E-AD6A-5529E0BDF05C.jpeg

  • Super! 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W środku na pewno ciekawsze niż jakikolwiek VW. To trochę tez problem tego Tiguana. No jest po prostu tak  udny w środku ze az sie flaki wywracają no a przecież najwięcej czasu właśnie tam się spędza. 

Szkoda ze ta Cupra nie jest trochę wieksza to tak na dobrą sprawę Golf czy A3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Zyzol napisał:


 

podsumowując, bo trochę przynudzają, a jakość audio jest fatalna: Macan to generalnie lepsze auto, natomiast Stelvio daje więcej emocji :) 

nie jeździłem macanem  GTS ale takie podsumowanie mnie nie dziwi wcale.  Ciężko alfie konkurować jakością wnętza (mimo że nie jest źle moim zdaniem) itp. z Porsche, poza tym  Macan nowa konstrukcja a Stelvio 7 letnia.. Ale Stelvio Q stawia w segmenice SUV  na prawdę  wysoko poprzeczkę jeśli chodzi o wrażenia i emocje z jazdy, każdy kto jeżdził wie o czym mówie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.10.2022 o 07:57, turdziGT napisał:

Doskwiera mnie tez bardzo brak haka dlatego badam inne opcje.

Uważaj z tym hakiem przy konfigurowaniu auta. Mi też bardzo zależy na haku, ale jest problem w konfiguracji praktycznie w każdej marce premium. O ile możesz zamówić to jak idziesz dalej w konfiguratorze i chcesz dobrać np. pakiet aero, wydech, zawieszenie reg. a wcześniej wybrałeś hak, to wywali Ci momentalnie że w tej konfiguracji haka nie może być :(. Ja mam tak w GLA AMG , nie można haka zamontować , ale drążyłem temat mocno, i jednak się udało bez utraty gwarancji. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, carfit napisał:

Uważaj z tym hakiem przy konfigurowaniu auta. Mi też bardzo zależy na haku, ale jest problem w konfiguracji praktycznie w każdej marce premium. O ile możesz zamówić to jak idziesz dalej w konfiguratorze i chcesz dobrać np. pakiet aero, wydech, zawieszenie reg. a wcześniej wybrałeś hak, to wywali Ci momentalnie że w tej konfiguracji haka nie może być :(. Ja mam tak w GLA AMG , nie można haka zamontować , ale drążyłem temat mocno, i jednak się udało bez utraty gwarancji. :)

No niestety w nowej M3 touruing tez haka nie da sie zamowic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, turdziGT napisał:

No niestety w nowej M3 touruing tez haka nie da sie zamowic.

to jest bardzo wkurzające :evil:, niby wprowadzają kombi, suvy sportowe, wielozadaniowe, rodzinne z założenia a nie możesz haka zamówić. Nonsens. Rozumiem ze nikt nie ma zamiaru ciągnąć przyczepy campingowej dwuosiowej , ale hak jako baza pod uchwyt na rowery czy narty to wręcz wyposażenie obowiązkowe. 

Edytowane przez carfit
  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A w GLE AMG nawet z pneumatem można zamówić... i się dostaje hak :P. W GLC coupe był problem z tym... dziwne tylko że pewne skandynawskie marki oferowały hak do tego modelu (GLC) a MB nie :facepalm:

I tak jak Carfit wspomniał nie chodzi nawet o ciąganie przyczepy ale ten hak w większości przypadków się wykorzystuje na uchwyt rowerowy a nie ciąganie przyczepy  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

to jest bardzo wkurzające :evil:, niby wprowadzają kombi, suvy sportowe, wielozadaniowe, rodzinne z założenia a nie możesz haka zamówić. Nonsens. Rozumiem ze nikt nie ma zamiaru ciągnąć przyczepy campingowej dwuosiowej , ale hak jako baza pod uchwyt na rowery czy narty to wręcz wyposażenie obowiązkowe. 

No mega niby argumentują ze hak możesz mieć w X3M. 

Dokładnie to dodatkowa praktyczność jak mówisz. Mie to tez strasznie wkurza. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie skonfigurowałem sobie SUVa  

12 godzin temu, carfit napisał:

to jest bardzo wkurzające :evil:, niby wprowadzają kombi, suvy sportowe, wielozadaniowe, rodzinne z założenia a nie możesz haka zamówić. Nonsens. Rozumiem ze nikt nie ma zamiaru ciągnąć przyczepy campingowej dwuosiowej , ale hak jako baza pod uchwyt na rowery czy narty to wręcz wyposażenie obowiązkowe. 

 

Jak nie można jak można ?

Właśnie skonfigurowałem sobie SUVa z silnikiem 455 KM, momencie 709 Nm, przyspieszeniu 4,9 sek  i ze sportowym zawieszeniem i AWD, a to wszystko w komplecie z pięknym i chowanym półautomatycznie hakiem. :coffee:

Ale przecież Volvo nie zwraca na siebie uwagi tak jak MB, BMW, AUDI, VW .... więc odpada :P

 

 

  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Blixten napisał:

Właśnie skonfigurowałem sobie SUVa  

 

Jak nie można jak można ?

Właśnie skonfigurowałem sobie SUVa z silnikiem 455 KM, momencie 709 Nm, przyspieszeniu 4,9 sek  i ze sportowym zawieszeniem i AWD, a to wszystko w komplecie z pięknym i chowanym półautomatycznie hakiem. :coffee:

Ale przecież Volvo nie zwraca na siebie uwagi tak jak MB, BMW, AUDI, VW .... więc odpada :P

 

 

Gratuluje :) auto za pół melona  i VMAX ograniczony do 180km/h :facepalm: ....... to jest dopiero kuriozum. Ja osobiście już sie na dobre wyleczyłem z aut o rodowodzie  europejskim, gdzie właścicielami są hindusi/chińczyki. Mam tu na myśli JAG/RR/VOLVO.  

  • Super! 1
  • Haha 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, carfit napisał:

Gratuluje :) auto za pół melona  i VMAX ograniczony do 180km/h :facepalm: ....... to jest dopiero kuriozum. Ja osobiście już sie na dobre wyleczyłem z aut o rodowodzie  europejskim, gdzie właścicielami są hindusi/chińczyki. Mam tu na myśli JAG/RR/VOLVO.  

No chyba z szczególnym uwzględnieniem JAG ;):P.

 

BDW. Te 180 km/h to takie prawilne... dzapańskie podejście do tematu (patrz, stare japońskie sti) :biglol:

Edytowane przez Tommi1
  • Haha 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, carfit napisał:

Gratuluje :) auto za pół melona  i VMAX ograniczony do 180km/h :facepalm: ....... to jest dopiero kuriozum. Ja osobiście już sie na dobre wyleczyłem z aut o rodowodzie  europejskim, gdzie właścicielami są hindusi/chińczyki. Mam tu na myśli JAG/RR/VOLVO.  

 

Nie no, w sumie racja, bo bez tej niewiele większej prędkości nie da się żyć - na co dzień pojechać po bułki, po dzieci do/ze szkoły i na rodzinną podróż z psem. :biglol:

Lepiej wydać pół melona lub więcej na auto, które już przy wyjeździe z salonu wygląda tak samo jak ten sam model pięć generacji temu :facepalm:

 

A zupełnie poważnie, to jakoś jeszcze nie widziałem Jaguara, Rolls-Roycea, Volvo czy nawet Alfa Romeo na lawecie. Za to dwóch moich sąsiadów parkując niedaleko w hali garażowej miało Audi Q5 z meksykańskim rodowodem i obaj szybko pozbyli się tego niezawodnego cudu niemieckiej technologii. :biglol: 

Jeden z nich przesiadł się na Mazdę CX-5 i nie narzeka, a drugi wziął Macana i przyznał, że był już raz w serwisie, bo elektronika szalała.  

 

Obecnie mam porównanie i w moim chińskim Volvo karoseria nie trzeszczy, fotel nie skrzypi, (itd.) tak jak w moim niezawodnym japońskim Subaru. 

Ba, W Subaru przy przebiegu 75000 km zdążyłem już wymienić gumy przednich wahaczy oraz gumy przednich i tylnych stabilizatorów, mimo, że w ogóle nie latałem po wertepach. 

W czym jak w czym, ale w Subaru ? No proszę Cię. 

 

P.S. A może pomożesz rozwiązać mi zagadkę (bo na razie nikt nie potrafił) dlaczego gdy na śniegu/lodzie hamuję z ABSem rzuca mi tył w lewo ? 
Na jaką cholerę mi teraz symetryczne AWD  ? 
 

 

 

 

Edytowane przez Blixten
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, Blixten napisał:

Nie no, w sumie racja, bo bez tej niewiele większej prędkości nie da się żyć - na co dzień pojechać po bułki, po dzieci do/ze szkoły i na rodzinną podróż z psem. :biglol:

Idąc tym tropem od razu założyć blokadę na 140km/h bo przecież więcej nie można -_- . Dla mnie to jest absurdalne i bezsensowne, i nie chodzi mi konkretnie o to Volvo ( ale prym w blokadach wiodą ) ale ogolnie, bo Toyota i Lexus też już mają blokady na 200km/h lub 185 . Kupuje sie auto za pół banki a na autostradzie Mercedes Sprinter czy inne Ducato mruga Ci żebyś zjechał z lewego bo on leci 190 :twisted::biglol:

42 minuty temu, Blixten napisał:

A zupełnie poważnie, to jakoś jeszcze nie widziałem Jaguara, Rolls-Roycea, Volvo czy nawet Alfa Romeo na lawecie

To mało widziałeś :)

44 minuty temu, Blixten napisał:

Za to dwóch moich sąsiadów parkując niedaleko w hali garażowej miało Audi Q5 z meksykańskim rodowodem i obaj szybko pozbyli się tego niezawodnego cudu niemieckiej technologii. :biglol: 

To że sie to się psuje , to ja doskonale wiem, tylko takie beznadziejne Q5 sprzedaje się od ręki jako używane. Sam sprzedawałem dosłownie rok czasu JAG i pies z kulawą nogą nie zapytał o to auto. Dopiero jak zeszłem z ceny do ok 35% wartości 4 letniego auta z przebiegiem 32 tys. to wtedy znalazł się chętny. Tak to wygląda z tymi hindusko/chińskimi autami. 

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, carfit napisał:

Gratuluje :) auto za pół melona  i VMAX ograniczony do 180km/h :facepalm: ....... to jest dopiero kuriozum. Ja osobiście już sie na dobre wyleczyłem z aut o rodowodzie  europejskim, gdzie właścicielami są hindusi/chińczyki. Mam tu na myśli JAG/RR/VOLVO.  

Hehe ja nawet pojechalem zobaczyc na jednego Jaguara ale przypomnialem sibie ze kiedys mialem z wypozyczalni nowego ktory mial pelna dyskoteke na desce i mnie sie od razu odniechcialo. 

 

Odnosnie Volvo to ja w hybrydowe napedy nie wierze zwlaszcza jezeli AWD rozwizane jest silnikiem spainowym na przedniej osi a tyl silnikiem elektrycznym ale musze powiedziec jedno. Moj szef jezdzi cale zycie Volvo, mial ich dziesiatki i z kazdym doslownie z kazdym byly problemy za wyjatkiem obecnego V90 CC czyli Chinskiego. Nawali juz prawie 200 tys od nowosci i kompletnie nic. Ja jezdze niem od czasu do czasu i musze przyznac ze na prawde kawal fajnego i solidnego auta. Oczywiscie jezt w dyszlu.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego  nie wiem w kazdym razie awaryjnosc tego nowego modelu jest znacznie nizsza niz modeli wczesniejszych. A tak BTW odnosnie chinskich aut. Norwegia jest doslownie zalewana Chinskimi EV.  Siedzialm w wielu i powiem tylko tyle. Na miejscu Eurepejskich producentow zaczal by trzasc gaciami. Co oni osiagneli w tk krotkim czasie jest imponujace i przerazajace. Romawialm ze znajomym inzynierem offshore ktory czesto bywa w chinach i korei i powiedzial ze pod wzgledem technologi to EU zaczyna byc powaznie do tylu. Zupenie mnie to nie dziwi. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, turdziGT napisał:

Odnosnie Volvo to ja w hybrydowe napedy nie wierze zwlaszcza jezeli AWD rozwizane jest silnikiem spainowym na przedniej osi a tyl silnikiem elektrycznym a

 no i silniki chyba 4 cylindrowe max 2.0  z tego co kiedyś czytałem,  jakoś mi to nie pasuje  w samochodzie za pół bańki,  chyba cieżko by mnie było namówić... ale przyznam że nie jeździłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, turdziGT napisał:

Romawialm ze znajomym inzynierem offshore ktory czesto bywa w chinach i korei i powiedzial ze pod wzgledem technologi to EU zaczyna byc powaznie do tylu.

Odnośnie Chin - co mogli, to ukradli, trochę dokupili, no i technologię mają ;) 

Edytowane przez Zyzol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Zyzol napisał:

Odnośnie Chin - co mogli, to ukradli, trochę dokupili, no i technologię mają ;) 

Przynajmniej nie sprzedają technologii jak już jakąś opracują, ale mają też ludzi chętnych do pracy i rządzących co potrafią dobrze kraj ukierunkować. A do tego nie wprowadzają debilnych norm którymi sami sobie strzelają już nawet nie w kolano a głowę (patrz UE). 

BDW. Więcej "rzeczy" to "zapożyczyła" korea.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...