xemir Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Dzień dobry, Podczas systematycznego sprawdzania samochodu, zauważyłem ostatnio bardzo silną korozję (być może jest ona tylko powierzchniowa) w Subaru Levorg z 2017. Byłem bardzo zaskoczony, bo samochód jest garażowany i przejechane ma zaledwie ~20 tyś km. - zdjęcia skorodowanych elementów poniżej. Moje pytanie: czy gwarancja obejmuje usunięcie korozji na powyższych elementach ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 auto należy zezłomować 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 Przyzwyczajaj się ... będzie więcej. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markos007 Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 co nie zmienia faktu, że w 2 letnim aucie aż tak widocznej korozji być nie powinno. Bo nalotem powierzchniowym to to nie jest.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mpil Opublikowano 31 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2019 W moim jest dokładnie tak samo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 1 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2019 transport morski, sol+ woda+garażowanie= korozja elektrochemiczna i nic nie poradzicie. Nie garażujcie to nie będą rdzewiały. Forek czy XV są podwyższone więc sol z woda nie ma/lub ma mniejsze możliwości dostania się do komory silnika. Levorg niski więc jest jak jest. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xemir Opublikowano 3 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 W dniu 31.05.2019 o 15:34, Karenz napisał: auto należy zezłomować W dniu 31.05.2019 o 15:47, Sebastian32 napisał: Przyzwyczajaj się ... będzie więcej. Dzięki, bardzo cenne rady. Brałem pod uwagę zezłomowanie, ale obawiam się, że w takim stanie może nie dojechać na szrot, a na lawetę mnie nie stać. Poczekam więc spokojnie na odpowiedź dyrekcji. Mnie intryguje rdza na elemencie na drugim zdjęciu - praktycznie wszystkie pozostałem elementy wyglądają dobrze. Ten element wygląda tak, jakby wciąż był poddawany czynnikom powodującym powstanie rdzy. Tak na marginesie - w moim poprzednim 20-letniej E-klasnie, która słynęła z rdzy (o czy m sam się przekonałem), nie spotkałem w taki sposób skorodowanego elementu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 1 godzinę temu, xemir napisał: Mnie intryguje rdza na elemencie na drugim zdjęciu - praktycznie wszystkie pozostałem elementy wyglądają dobrze. Ten element wygląda tak, jakby wciąż był poddawany czynnikom powodującym powstanie rdzy. To kwestia innego materiału, przecież ten element nie jest wyizolowany od reszty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 3 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2019 (edytowane) Jeżeli to jest 1.6 dit to zaraz obok jest turbina więc podgrzewanie sprzyja korozji , inna kwestia że przewody wskazują że może być to wymiennik ciepła , ciężko powiedzieć bo nie widać kontekstu \jeżeli turbina to Cytat Zakres ochrony ubezpieczeniowej nie obejmuje szkód: i) spowodowanych przegrzaniem, korozją lub postępującym osłabieniem sprawności pojazdu, proporcjonalnie do jego wieku i ilości przejechanych kilometrów, w tym między innymi: 1) stopniową utratą kompresji silnika (max 10% wartości wyjściowej; dopuszczalna różnica między poszczególnymi cylindrami 7%); 2) stopniowym zwiększeniem zużycia oleju podczas eksploatacji pojazdu (pow. 1 litra na 1.000 km) Edytowane 3 Czerwca 2019 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Czerwca 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2019 Dział Techniczny nawiąże z Panem kontakt. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Witam mam dokładnie ten sam problem, forester xt 2018. 17000km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guliwer Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Przez Was @Sabaru nie będzie spała w nocy, bo poszliśmy do garażu i mamy TO SAMO. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silesian Opublikowano 4 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2023 mogę prosić o aktualizację wątku, czy korozja postępuje? Ostatni post z 2019 roku, co się zmieniło przez te 4 lata? Levorgi rdzewieją postępowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
st981777 Opublikowano 5 Marca 2023 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2023 16 godzin temu, silesian napisał(a): co się zmieniło przez te 4 lata? 8 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się