Skocz do zawartości

Subaru Impreza 2008


aston

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Nawet ładny Civic, napewno nieporównywalnie lepszy od obecnej piłki, oby tylko nie ściągnęli tego czarnego, bo będą oczy boleć... tfu serce boleć :???:

 

czy FHI chce w ten sposób zabić legendę subaru imprezy?

wydaje mi się, że klienci nie oczekiwali tak drastycznej zmiany design'u.

a hatchback to już w ogóle totalna porażka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Serdecznie !

Czekałem ,czekałem na WRX-a MY2008 i się doczekałem.Odebrałem właśnie dzisiaj Imprezę WRX ale MY 2007 .Lanosa już kiedyś miałem Lacetti mnie nie interesował więc jestem szczęśliwym posiadaczem pięknej Imprezki .

Pozdrawiam Wszystkich

Teraz już Szczęśliwy Subaru-Develop.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czekałem na WRX-a MY2008

 

ale to chyba odnosnie premiery? ;)

 

czy FHI chce w ten sposób zabić legendę subaru imprezy?

ja sie tak zastanawiam co mogło wpłynąć na chęć tak ostrych zmian i nie wiem. być moze TOYOTA macza łapska, trochę toyoty w nowej imprezie widać. :???:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

większosc komentarzy moich kolegów na widok mojego samochodu sprowadza sie mniej więcej do tego: "fajna imprezka, ale ta nową to spier.......ha ha ha; kiedy kupujesz evo x?"; :evil:

 

tu też jest symptomatyczny komentarz mojej dziewczyny jak zobaczyła zestawienie zdjęc imprezy MY08 i evo x: "no to przynajmniej mamy problem z głowy, wiemy co kupujemy nastepnego, a jakie sa kolory evo.....?", :roll:

 

co prawda o gustach sie nie dyskutuje ale tak sobie myslę, że ten co to projektował i ci co aceptowali to chyba maja jakies male skrzywienie, moze trudne dzieciństwo, może ktos i ch skrzywdził w niedawnym czasie że chca sie odegrać ... kto wie :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam lekture najswiezszego "evo". Jest pierwsza jazda Impreza WRX. Polecam szczegolnie ostatnie zdanie tego materialu.

 

Byłem wczoraj w Empiku. Oprócz evo, jest obszerny artykuł chyba w "Car Mag" (chyba), gdzie zestawiają oba wozy. Piszą, że subaru odwróciło się plecami od 'diehard fans', ale ma szansę zgarnąć sporą działkę rynku nową praktyczną ( :twisted: ) imprezą. A fani ostrej jazdy nie mają już wątpliwości, co kupić :twisted:.

 

PS. W Empiku nie widziałem "KMH" :roll:.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troszke OT....

ma ktos plik z reklama imprezy i kojotem? no i strusiem....

wdzieczny bym byl.. i to bardzo

 

chyba było parę postow wyżej, ale a propo reklam obu nowych samochodow to od razu po reklamach widać jaka jest grupa docelowa imprezy a jaka evo, jak ktos powiedzial wyzej płaska reklama imprezy takie tam rodzinne auto na które nik nie spojrzy a na parkinu przed marketem będzie taki własciciel latał i szukal imprezki jak mu sie laccetti zjada i postawia w nadmiarze :) natomiast reklma evo az kipi od tekstow na tematy techniczne i jakie to auto ma mozliwosci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sobie ogladam te ostatnie zdjecia szpiegowskie i pod tymi foliami chyba wcale nie jest tak zle, wydaje mi sie ze bedzie calkiem oki (przynajmniej w stosunku do wrx08).

 

Chcialem tez niesmialo zauwazyc, ze Evo X wcale takie ach-och nie jest w wersji produkcyjnej. Wiem, ze pewno bylo, ale wypowiadam sie na podstawie tego:

 

http://www.autoblog.com/2007/07/03/spy-shot-vs-spy-shot-evo-x-and-wrx-sti/

 

BTW Holden w Australii robi takie autko:

http://www.holden.com.au/www-holden/action/modeloverview?modelid=4006

i w serii wyglada ono juz super (przynajmniej na zywo)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcialem tez niesmialo zauwazyc, ze Evo X wcale takie ach-och nie jest w wersji produkcyjnej.

 

A tu się akurat zgodzę. W "cywilu" wygląda zupełnie nie-kosmicznie, trochę, jak połączenie Alfy 156 (tylne światła) i jakiegoś pospolitego sedana. Tylko ten front charakterystyczny (jak na razie, bo widziałem pare conceptów z podobnym).

 

Rzecz tylko w tym, że (uwaga: upraszczam, tak że proszę się nie czepiać :twisted:) impreza, choć w warunkach amatorskich ponoć wolniejsza na torze, to jednak miała parę fajnych rzeczy, które przechylały szalę na jej stronę:

- bardziej kultowa,

- bo drzwi bez ramek,

- bo Evo VIII/IX mają wnętrze z lat '80, a impreza już z '90! :mrgreen: ,

- bo bulgot boksera.

 

A co teraz?

- MY'08 przypomina lanosa, a więc gdzie tu mowa o byciu kultową,

- MY'08 ma ramki,

- Evo zrobiło milowy krok w projekcie (tzw. dizajnie :mrgreen:) wnętrza ,

- bulgot boksera już od MY'06 jest konsekwentnie mordowany.

 

Gdy doda się do tego fakt, że evo będzie miało:

- "klasyczny", nawiązujący do rajdów, silnik 2.0, a nie oszukiwało dodatkową pojemnością,

- jeszcze lepsze właściwości jezdne (tak mówią marketingowcy, ale w przypadku evo można w to wierzyć) niż evo IX, co wydaje się prawie niemożliwe,

- szybką skrzynię a-la DSG (ok, tu znów zaufałem marketingowcom),

- dużo lepszy wygląd, nawet jeśli nie tak "kosmiczny", jak concept,

- i pewnie niższą cenę (akcyza 2.0: 3.5% vs. 2.5L 13.6%).

 

A potem jeszcze na okrasę dorzuci się, że pewnie AutoGT będzie robiło objęte gwarancją wypasy typu GT360, czy GT400, to niech mi ktoś powie, jak, będąc przy zdrowych zmysłach, można kupić imprezę MY'08...?

 

:twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...