FUKS Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Gdyby przedni zderzak był agresywniejszy (taki jak na foto) to przód wyglądałby całkiem nieźle. To je ladne nawet z sprzodu, ale druga polowa auta (tylnia) masakra... Tej strony to Ty chyba raczej nie będziesz oglądał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Gdyby przedni zderzak był agresywniejszy (taki jak na foto) to przód wyglądałby całkiem nieźle. To je ladne nawet z sprzodu, ale druga polowa auta (tylnia) masakra... Tej strony to Ty chyba raczej nie będziesz oglądał.... Jezeli 2008 bedzie nie mniej zwawa niz poprzednie, a Korton jej nie kupi, to bedzie... i pewnie zawsze tylka ta czesc. ... np. mnie to czeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Witam wszystkich na forum, w sobotę będę w NY więc zamieszczę fotorelację jak naprawdę będzie wyglądać MY08, mam nadzieję że inaczej niż ją przedstawiają na zdjęciach.Pozdrawiam wszystkich i trzymajcie kciuki. O, to super. Dobij nas tymi zdjęciami - po cholerę mamy się jeszcze męczyć . Przy okazji - witamy na Forum. Napisz o sobie więcej w dziale z powitaniami. Wracając do meritum: a ja tak liczyłem na sedana... :roll: I co? Jajco. Bo, jak słusznie zauważył WRC Fan, nawet mu wydech ukryli. Jak w jakimś cholernym tanim dieslu... Porównajmy nową imprezę już nawet nie z evo, a ze zwykłą hondą civic hb (popatrzcie, do czego nas zmusza subaru... ): można było stworzyć ciekawego hatchbaka innego od wszystkich? Można. Ok - jest kontrowersyjny, nie wszystkim się podoba, ale ma charakter. A ten wypierdek? Ma go zero... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Info FHI z wczoraj: FHI Unveils All-New Subaru Impreza at the New York International Auto Show Tokyo, April 3, 2007 – Fuji Heavy Industries Inc. (FHI), the maker of Subaru automobiles, today announced the unveiling of its all new Subaru Impreza (U.S. specifications) at the New York International Auto Show, which will be held from April 6 through 15. (Press days : April 4 and 5) The third-generation Impreza will hit the market around the world starting this summer. Developed around the product concept of new, more refined designs for comfort, the latest Impreza incorporates sophisticated styling and rich interior design, roominess and space, and outstanding comfort and utility, while offering a pleasant and safe ride enhanced by Subaru Symmetrical AWD (All-Wheel drive) with the Horizontally-Opposed engine. 1. Advanced core mechanism The new Impreza showcases a redesigned chassis, body construction and drivetrain, as well as substantially improved overall performance, under the theme “Only Subaru can deliver such attractive performance and values.”1 It also provides a pleasant ride with ease of handling and integrates performance with advanced safety and environmental considerations. 1) FHI recently set forth a new theme for Subaru cars that stipulates Subaru’s goal: Subaru offers a comfortable, pleasant drive for the driver and passengers; provides peace of mind and reliability; and extends convenience, utility and functionality. [Chassis] • The newly designed double-wishbone rear suspension effectively absorbs shocks from road surfaces, ensuring high levels of ride comfort and agile handling. • The lower center of gravity, enabled by the Boxer engine, has been enhanced by mounting the engine slightly lower in the chassis, thereby further improving stability. • Vehicle Dynamics Control (VDC), available on a wider grade range of the Impreza lineup, increases active safety. [body construction] • Additional use of high tension steel and reinforced joints has greatly improved rigidity. • Streamlined body construction, while ensuring safety, makes weight reduction possible, which in turn improves fuel economy and maneuverability. [Engines and transmissions] • The 2.5-liter Boxer engine features ideal power output characteristics under a practical range of driving speeds through improved mid- to low-end torque. The engine has also been modified to improve emissions and fuel efficiency. • The 2.5-liter SOHC normally aspirated engine adopts a new intake port and other design changes that make improved low-end torque and fuel efficiency possible. Improved emissions were realized by a new catalyst system that optimizes catalyst efficiency. • Incorporating a newly designed intake manifold, intercooler and turbocharger, the 2.5-liter DOHC turbocharged engine delivers improved mid to low-end torque and fuel efficiency. • Transmissions, both manual and automatic, were modified for faster, more responsive shifting and better maneuverability. [safety] • Advancing the Ring-Shaped Reinforcement Frame Body Structure with front and rear crumple zones, the new Impreza has realized high levels of safety and crash worthiness. • All models are equipped with dual SRS airbags, side SRS airbags, and curtain airbags. • A collapsible safety pedal is available on all models to reduce the risk to feet in accidents. 2. Refined styling and elegant interior design The new Impreza combines sporty styling with ample interior space and integrates functionality with elegance. [Exterior design] Refined styling is highlighted by a perfectly proportioned body, well calculated panel curves that reflect light and shadow in harmony, and quality details. • Sweeping character lines on both sides express a sense of speed and individuality. • A sporty image is underscored by projecting front fenders and rear quarters. • Projector lamps, used in the headlights, give a dynamic three-dimensional appearance. 5-door model • A clean and elegant line flows continuously from the front grille, up the A-pillar, across the roof down to the rear gate. • An aerodynamic rear spoiler, standard on all models, heightens the car’s sporty image. 4-door model • The rear overhang is 165 mm longer than on the 5-door model, which gives the car a more elegant sedan look. [interior design] • Spacious and open interior provides comfort and improves visibility. • Aluminum-look insets in the center panels and door trim add a sporty feel and airiness. • The navigation screen, as well as the vehicle information and audio displays are placed at the top of the dashboard for improved visibility and functionality. • High-grade, double-stitched seat fabrics provide a feeling of quality. 3. Packaging and utility • The new Impreza rides on a 95-mm-longer wheelbase than its predecessor, which enables expanded interior space. • The all-new double-wishbone rear suspension makes room for a wider and deeper luggage compartment, enhancing the utility of the car. • On the 5-door model, the rear seats feature a 60/40 split folding mechanism that allows various seating arrangements and increases cargo capacity. The wide and flat load floor can accommodate two Tour-size golf bags, or five carry-on bags. • The 4-door model provides a larger trunk that can accommodate three Tour-size golf bags. The rear seats feature standard 60/40 split backs, giving pass-through access to the trunk. • Larger door openings, which are enabled through new sash construction, afford improved ingress and egress, and the rear doors open 75 degrees to allow for better rear seat access. • The door panels house molded recesses that can hold 720-mL PET bottles. # # # About Fuji Heavy Industries Ltd. Fuji Heavy Industries Ltd. (FHI), the maker of Subaru automobiles, is a leading manufacturer in Japan with a long history of technological innovations that dates back to its origin as an aircraft company. While the automotive business is a main business pillar, FHI’s Aerospace, Industrial Products and Eco Technologies divisions offer a diverse range of products from general-purpose engines, power generators, and sanitation trucks to small airplanes, crucial components for passenger aircrafts, and wind-powered electricity generating systems. Recognized internationally for its AWD (All-Wheel Drive) technology and Horizontally-Opposed engines in Subarus, FHI is also spearheading the development of environmentally friendly products and is committed to contributing to global environmental preservation. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Info FHI z dzisiaj... FHI Unveils New Subaru Tribeca at the New York International Auto Show Tokyo, April 3, 2007 – Fuji Heavy Industries Inc. (FHI), the maker of Subaru automobiles, today announced its plan to introduce the redesigned Subaru B9 Tribeca, now named Subaru Tribeca, and to start sales in the U.S. this summer. FHI will unveil the new Tribeca (U.S. specifications) at the New York International Auto Show, which will be held from April 6 through 15. (Press days : April 4 and 5) Advancing the concept of a progressive sports utility vehicle (SUV), the new Tribeca features powerful new styling, improved performance, enhanced comfort and functionality. Its exterior design stresses a more SUVlike appearance with a new front face design. The revamped Tribeca is equipped with a newly designed 3.6-liter boxer engine. Although larger and more powerful than the previous 3-liter engine, the new engine delivers both improved performance and fuel efficiency in real world driving situations. Design modifications in its cooling system have enabled the use of regular unleaded fuel, a change from premium only—helping to lower consumer operating costs. Subaru Tribeca (U.S. specifications) 1. Streamlined sophisticated styling The exterior design of the new Tribeca is streamlined and powerful, building upon the sporty and dynamic feel of its predecessor model. Interior designs express a sophisticated quality look and sportiness. 2. Outstanding performance The new Tribeca has been developed with the goal of balancing improved performance and environmental considerations. • Without increasing the physical dimensions of the power unit, the displacement was expanded from 3.0 to 3.6 liters, which was made possible primarily through design changes involving expanded bore dimensions and a longer stroke. • The new engine maintains the same levels of emissions and fuel efficiency as the previous 3-liter unit, despite the larger engine size and more powerful output. • The new 3.6-liter boxer engine features Dual Active Valve Control System (Dual AVCS) for controlling timing in both the intake and exhaust valves, which helps provide improved low-end torque. • Design modifications made to the cooling system allow the use of regular unleaded gasoline, which contributes to lowering consumer operating costs. • A substantially revised 5-speed Automatic transmission with newly designed control unit, refined torque converter and optimized gear ratio delivers faster shifting response and smooth and powerful acceleration. • The new engine and transmission are lighter weight, achieving a total weight reduction of 4.4 kilograms. 3. Improved comfort and functionality The new Tribeca offers a pleasant ride with improved access, visibility, and comfort. • Third row seating access has been enhanced through a number of changes. The second row seat comes with a tilt-and-slide control on both the driver’s and passenger’s sides and a new assist spring that reduces the effort needed to slide the second row seat. Also new are molded grab handles on the lower C-pillar to assist in stepping into the third row. • With redesigned door mirrors and rear quarter windows, side and rear vision have been improved. • Re-calibrated rear suspension with new bushings improves ride comfort. P.S. Tribeca ma teraz jeszcze brzydsza twarz ... bleeee Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 and outstanding comfort and utility, while offering a pleasant and safe ride Cudownie. Tego właśnie oczekiwałem po nowej imprezie... Nacisk został położony na najistotniejsze elementy... Potem całe to bla bla bla o rzekomych usprawnieniach, z których ŻADNE nie jest istotne. Porównajcie tę informację prasową z tą o evo X (wiem, wiem - robię się nudny, wracając do tematu evo): tam napisali głównie o usprawnieniach dotyczących ostrej jazdy (napędy itd. + sportowe elementy wnętrza). A tu mi piszą o "ideal power output characteristics under a practical range of driving speeds through improved mid- to low-end torque. The engine has also been modified to improve emissions and fuel efficiency. " GRRRRRRRRRRRRRRRR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domestos666 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 michal, czy możesz przetłumaczyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Hehehehe, te dwie informacje są najważniejsze: The 4-door model provides a larger trunk that can accommodate three Tour-size golf bags The door panels house molded recesses that can hold 720-mL PET bottles It's the end of the world as we know it Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 I na zakończenie - małe porównanie... Ja nie mam więcej pytań... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 I jeszcze dygresja: Evo jak stoi wygląda dużo dynamiczniej, niż nowa impreza, gdy jedzie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Tribeca ma teraz jeszcze brzydsza twarz ... bleeee Nie chce mi się wierzyć, że subaru tak perfekcyjnie opanowało sztukę robienia rzeczy pozornie niemożliwych. Gdzie są zdjęcia tego czegoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Przemeq, moze jednak zamowic Ci GT 360? domestos666, jezeli nie rozumiesz to jestes szczesliwym czlowiekiem. Upadek legendy stal sie faktem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vampeer Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Przemeq, niestety EVO X nie bedzie mialo takich lamp jak na Twojej fotce beda takie : za to srodek bedzie ladny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Przemeq, niestety EVO X nie bedzie mialo takich lamp jak na Twojej fotce beda takie : Obrazek Nie niestety, a na szczęście nie będzie wyglądać jak na kacu gigancie. Zdjęcie środka nie działa. Przemeq, dlaczego porównujesz prototyp Evo do WRXa? To jakby nie ta sama klasa aut... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 michal, no faktycznie z Tribecą też dali ciała :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Prawie jak VW Tuareg :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 ja już nie mogę, jakiś protest wystosujmy nie wiem zróbmy coś trzeba ich / nas ratować aaaaaaaaaaaaaaa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Przemeq, niestety EVO X nie bedzie mialo takich lamp jak na Twojej fotce Wszystko jedno - i tak wóz wygląda jak milion dolców. I jeszcze to wnętrze! I ta wyflokowana deska, a nie jakieś kurde "The 4-door model provides a larger trunk that can accommodate three Tour-size golf bags / The door panels house molded recesses that can hold 720-mL PET bottles" . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 vampeer, bardzo ładny środek. Jak w vanie EDIT: flokowanie niewiele tu zmienia na korzyść :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arti Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Jedyne co można napisać: SUBARU IMPREZA - THE LEGEND IS DEAD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witek Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 michal, dzięki za zdjęcie. Prawie jak VW Tuareg :wink: Nie wiem gdzie ty widzisz tam Tuarega, któremu trzeba przyznać, że nawet od pierwszej Tribeci jest ładniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Spokojnie mogli zostać przy tym jeszcze na kilka lat: http://forums.nasioc.com/forums/showthr ... ?t=1234917 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niumen Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 A jakże śliczny będzie nowy WRC na bazie modelu '08 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarmaj Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Myślę, że po prostu zmieniła się filozofia firmy i planowana docelowa grupa klientów. Dawniej Impreza miała być kojarzona ze sportem, osiągami itp. Taki samochód dla zapaleńca. Ale pewnie zapaleńców nie ma aż tak dużo i wymyślili sobie, że trzeba pójść w stronę dupowożenia, wygody, funkcjonalności, słowem dotarcia do odbiorców, którzy czytając testy samochodów onanizują się przy informacjach o liczbie schowków, a kończą w ekstazie przy wysokości progu bagażnika. Może z punktu widzenia firmy to słuszny ruch, tyle że teraz tego jeszcze nie wie nikt. Pokaże przyszłość i wielkość sprzedaży. Niestety pozostaje grupka tychże "zapaleńców" (których tu z pewnością jest wyjątkowo dużo, ale forum nie jest reprezentatywną grupą ludności ), która zakończy swoją przygodę z Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się