Tommi1 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Witajcie... Odszedł król... Niech żyje król Słów parę o pojeździe: - forumowe - już po UPG - polski salon - nie malowane (jeszcze)... - upgrade systemu chłodzenia - i wysterowane na ponad moc fabryczną... Cała reszta seria (była) A teraz trafił w moje łapska... i się zaczęło Bo jak wiadomo STI w serii nie jeździ, nie skręca i nie hamuje ... Zdjęte zostały wszelakie naklejki przed myciem i oględzinami lakieru a po świni tylko ślad pozostał A tak na poważnie delikatnie podchodzę do ulepszania fabryki bo uważam że japońce mają do tego łeb i jak już coś zrobią to jest git... Na początek wleciały wszystkie nowe płyny a jak nowe płyny to i przewody hamulcowe w oplocie żeby dwa razy nie wymieniać płynu... eko się załączyło (eko od ekonomia nie ekologia ) Ale zestaw rozpórek musiał się pojawić... No i zestaw usztywniający zawias, a tak przy okazji to przesiadając się z GD na GV to ta wydaje się bardziej "pływająca" taka wręcz kanapowa niż surowy GD. Był wypad na SJS do Kielc co by mądrzejsi pokazali mi jak małe są moje możliwości prowadzenia tego auta... I to że cienki jestem w prowadzeniu tego auta to wiedziałem ale że aż tak to nie zdawałem sobie sprawy... i SJS Kielce to jest miejsce do którego na pewno wrócę... A swoją drogą tak cienki że wykończyłem prawie nowe tarcze co były zmieniane nie długo przed moim zakupem, wiec też wleciały nowe tarcze i mintex'y na przód. A poza tym nuda... A to wleci nowe kółko na lato i nowe gumki Dobra, wiem że fotograf ze mnie cieniutki... A to się jakieś gadżety zakupi... co by w świni zamontować... A to się chlapacze zdejmie... (chciałbym poznać osobę która montowała te białe... nie o kolor chodzi tylko o sposób... ) i zegary pomaluje matem... A to się szybki oklei żeby dziecka w oczy nie raziło...;) Niestety też pojawiły się małe minusy jak dostrzeżone uszkodzenie zderzaka przedniego (się pospawa albo wymieni) no i cieknący dyfer... Dyfer już zdiagnozowany i to tylko uszczelka która jest już wymieniona Plany na kolejne modyfikacje też są tylko na razie czasu brak... albo frukty płyną ze stanów tak jak kiedyś pomarańcze z Kuby... Albo zwyczajnie czasu brak na montaż elementów Najważniejsze teraz to ukończyć projekt adaptacji foteli i zabrać się za odświeżanie lakieru i wyciąganie wgniotek... ale to już sprawa dla fachowców c.d.n. (mam nadzieje) Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Tommi1 17 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 No i super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 4 godziny temu, Tommi1 napisał: A teraz trafił w moje łapska... i się zaczęło Bo jak wiadomo STI w serii nie jeździ, nie skręca i nie hamuje ... Nie zgodzę się do końca. Nie jedzie - prawda, nie hamuje - prawda, ale z tym skręcaniem jest o niebo lepiej niż w GD . Piękne auto, gratuluję! Gdzieś już podobne widziałem . Widzę, że będziemy mogli wymieniać się opiniami co do modyfikacji. P.S. Jak jest program, to wydech też nie może być do końca seryjny, co widać chociażby po końcówkach . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptasi0r Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Mintex M1155 popiskuje czy u Ciebie jest raczej cicho? I na jaki zawias sie finalnie zdecydowaleś? Szacun, że ze Szczecina chce Ci się jeździć do Kielc na SJS. Im wiecej przeszkolonych i świadomych kierowców Subaru tym lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MDsuperstar Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Daj znać jak montaż tego master cylinder brace od Grimmspeeda. Ja założyłem Perrina i przyznam, że było z tym dość dużo zabawy. Co kupiłeś od IAG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Piękne STi! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) 4 godziny temu, Simon WRC napisał: P.S. Jak jest program, to wydech też nie może być do końca seryjny, co widać chociażby po końcówkach . Wprawne oko wszystko dostrzeże... Ale fakt, jest Supersprint 3 cale bez opcji eko. Godzinę temu, Ptasi0r napisał: Mintex M1155 popiskuje czy u Ciebie jest raczej cicho? I na jaki zawias sie finalnie zdecydowaleś? Szacun, że ze Szczecina chce Ci się jeździć do Kielc na SJS. Im wiecej przeszkolonych i świadomych kierowców Subaru tym lepiej Mintex dopiero zalożony, a autko czeka na mnie w serwisie na odbiór. Co do zawiasu stoi na razie na seryjnym co do tego z r205 dalej myślę nad nim ale ktoś mądrzejszy ode mnie powiedział że może i fajne ale czy warto??!! 52 minuty temu, MDsuperstar napisał: Daj znać jak montaż tego master cylinder brace od Grimmspeeda. Ja założyłem Perrina i przyznam, że było z tym dość dużo zabawy. Co kupiłeś od IAG? Na pewno dam ale patrząc na filmiki z YT to aż strach się brać za to bo zabawy co niemiara. Od JAG jest AOS (oil separator) Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Tommi1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 6 minut temu, Tommi1 napisał: Co do zawiasu stoi narazie na seryjnym co do tego z r205 dalej myśle nad nim ale ktoś mądrzejszy ode mnie powiedział że może i fajne ale czy warto?? Patrząc na poniższe: 9 godzin temu, Tommi1 napisał: I to że cienki jestem w prowadzeniu tego auta to wiedziałem ale że aż tak to nie zdawałem sobie sprawy... i SJS Kielce to jest miejsce do którego na pewno wrócę... Nie warto i ja bym nie polecał za wiele zmieniać w aucie. Robić 3 rzeczy: jeździć, jeździć, jeździć i jak zobaczysz co Cię ogranicza zdecydować o modyfikacjach . Te nasze budy naprawdę sobie nieźle radzą na drodze i pomimo też moich marnych umiejętności auto nadrabia braki kierowcy i dowozi na satysfakcjonujących lokatach . 1 godzinę temu, Ptasi0r napisał: Szacun, że ze Szczecina chce Ci się jeździć do Kielc na SJS. Im wiecej przeszkolonych i świadomych kierowców Subaru tym lepiej Szkolenie to jedno, druga sprawa to ćwiczenia, bo bez tego szkolenie idzie w las... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 29 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2019 (edytowane) Godzinę temu, Simon WRC napisał: Szkolenie to jedno, druga sprawa to ćwiczenia, bo bez tego szkolenie idzie w las... Ano, najgorsze że na jedno jak i drugie trzeba mieć czas a w pierwszym półroczu tego czasu u mnie jak na lekarstwo. Prawie gosciem w domu jestem a jak mam wybierac sti albo rodzina to niech sobie sti stoi i czeka na jego moment. A co do zawiasu drogi Szymonie, światek subarowy trochę przypomina ten kolarsko-trathlonowy... Nie ważne co potrafisz ważne żebyś się pokazał z czymś co inni nie maja taki lans ot co... P. S. Szkolenia jak i ćwiczenia są przewidziane na drugą część roku Edytowane 29 Kwietnia 2019 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2019 (edytowane) Ogólnie nuda, nic się nie dzieje poza tym że autko na wakacjach w ASO a kierownik też na wakacjach i podziwia jak gładkie mogą być asfalty... Edytowane 11 Maja 2019 przez Tommi1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 17 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2019 (edytowane) Wakacje się skończyły, autko odebrane po czynnościach serwisowych tj.wymianie poduszki powietrznej pasażera wg. akcji serwisowej Subaru. Nabijamy km i zaczynamy "wyczuwać" auto od nowa bo trochę się zmieniło prowadzenie autka po wymianie stabilizatorów i łączników. Trochę pobawiliśmy się kontami w geometrii zawieszenia. W końcu założyłem rozpórkę przednich kielichów Brakuje tylko zainstalować tylną ale trzeba tam trochę po modzić blachy które są w bagażniku i służą do ... nie mam pojęcia czego. A tu 19 w całej okazałości + tarcza od Pizza Brakes i jakieś fajne (podobno) nakrętki, najważniejsze że czarne i pasują do całokształtu projektu. A tu mój "patent/druciarstwo", jako że w oryginale małe żółte ludziki nie przewidzieli jakiegokolwiek uchwytu do zamykania klapy bagażnika to z pomocą przyszedł Sabelt I teraz dla mnie najważniejsza zmiana w aucie... Doszedł do nas koleżka z Czech Edytowane 17 Czerwca 2019 przez Tommi1 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 (edytowane) I znów cisza i znów nuda . Plejady, odhaczone. Pilot zadowolony jak nigdy bo to kierowca robił błędy... No a poza tym nakręcone ponad 3500 km w 3 tygodnie więc nowe oilo trafiło... I mały gadżecik w postaci zaworka/u spustowego oleju Edytowane 16 Lipca 2019 przez Tommi1 4 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sambor Opublikowano 8 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2019 Pasażer też zadowolony Super auto i świetny pilot.... kierowca też dawał radę na dojazdówce 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 W dniu 8.07.2019 o 14:05, Tommi1 napisał: I mały gadżecik w postaci zaworka/u spustowego oleju Może to i praktyczne, ale ja bym się bał, że nie wiadomo kiedy może się otworzyć i wiadomo... W dniu 8.07.2019 o 15:41, sambor napisał: kierowca też dawał radę na dojazdówce Dobre i to, od czegoś trzeba zacząć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 (edytowane) 55 minut temu, Simon WRC napisał: Może to i praktyczne, ale ja bym się bał, że nie wiadomo kiedy może się otworzyć i wiadomo... Też miałem wątpliwości podczas zamawiania ale kto nie ryzykuje szampana nie pije. A tak na poważnie sam zaworek bardzo ciężko się otwiera, druga sprawa to jest zabezpieczony sprężynką i takim a'la haczykiem w korpusie co nawet "chyba" jak pęknie sprężynka to będzie w pozycji zamkniętej. Plus dodatkowo jest dołożone zabezpieczenie zewnętrzne zakładane żeby się nie otworzył. Druga sprawa wiesz Szymon tam jest aluminiowa micha i nie chce się pozbyć gwintu przy ciągłym odkręcaniu i zakręcaniu. Piotr z nie aso też doradził te rozwiązanie z zaworkiem Ale cóż jak się będzie miało pecha to... się zrobi silnik na nowo 55 minut temu, Simon WRC napisał: Dobre i to, od czegoś trzeba zacząć No ba, jak wiadomo dojazdówki najważniejsze Edytowane 11 Lipca 2019 przez Tommi1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipeK Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 30 minut temu, Tommi1 napisał: się pozbyć gwintu przy ciągłym odkręcaniu i zakręcaniu. trzeba wymieniać olej raz na 40 tys km jak w BMW I wtedy co drugą wymianę oleju robisz remont silnika od razu, i nie ma problemu z gwintem 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 40 minut temu, FilipeK napisał: trzeba wymieniać olej raz na 40 tys km jak w BMW I wtedy co drugą wymianę oleju robisz remont silnika od razu, i nie ma problemu z gwintem ty W naszych po 40 tys km to razem z wymiana oleju rownież panewki, korby i resztę trzeba by było wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmarki Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Co to za miska? Seryjna jest chyba czarna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaciekK Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Wygląda jak Killer B... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 27 minut temu, MaciekK napisał: Wygląda jak Killer B... I jest 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fyrkes Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 Najlepiej olej wymieniać zaraz po wymianie, wówczas nie zmieni koloru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommi1 Opublikowano 11 Lipca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 2 godziny temu, Fyrkes napisał: Najlepiej olej wymieniać zaraz po wymianie, wówczas nie zmieni koloru Szczerze mówiąc dla niektórych to wymiana co 5 k km to jakieś SF. (właściciele VW "budowlańców" i BMW ) Ale twój pomysł będzie uwzględniony przy najbliższej wymianie. (ale pewnie jeszcze długo nie zrobię około 3,5 k km w 3 tygodnie w STI) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 11 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2019 9 godzin temu, Tommi1 napisał: W naszych po 40 tys km to razem z wymiana oleju rownież panewki, korby i resztę trzeba by było wymienić. Już tak nie narzekajcie na te nasze silniki. Mój ma 60kkm, nadal wszystko seryjne i nadal nie chce się zepsuć . Oleju nie bierze, bąbli w zbiorniczku wyrównawczym nie ma, normalnie jak nie Subaru a przecież lekko u mnie nie ma . 47 minut temu, Tommi1 napisał: Szczerze mówiąc dla niektórych to wymiana co 5 k km to jakieś SF. (właściciele VW "budowlańców" i BMW ) Ja od zakupu zrobiłem jakieś 6 czy 7kkm i wymieniałem olej już 3 razy, ale użytkowanie też specyficzne. Zresztą jest zawsze pretekst żeby do @badyla podjechać, pośmiać się i piwka napić . 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gaceq Opublikowano 12 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2019 (edytowane) W dniu 11.07.2019 o 22:10, Simon WRC napisał: Już tak nie narzekajcie na te nasze silniki. Mój ma 60kkm, nadal wszystko seryjne i nadal nie chce się zepsuć . W moim STI my11 oryginalny poddał się dopiero po 213 kkm. I to nie samoistnie tylko z powodu nie dopilnowania stanu oleju i łapło na jednej korbie. Tak poza tym zupełnie spoko wsio po rozbiórce. Nawet tłoki były całe nie pęknięte. Blok i głowy śmigają już w innych autach. A i pierwszy właściciel co 180kkm z tego zrobił ganiał non stop po autostradach. Edytowane 12 Lipca 2019 przez Gaceq 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simon WRC Opublikowano 13 Lipca 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2019 6 godzin temu, Gaceq napisał: A i pierwszy właściciel co 180kkm z tego zrobił ganiał non stop po autostradach. Ten pierwszy właściciel to jeździł głównie z boku . Twój przypadek pokazuje, że to nie są złe silniki, tylko ogromny wpływ na ich żywotność ma traktowanie. Niestety te samochody lekko nie mają, taka ich specyfika, więc są bardziej podatne na awarie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się