krzysiekjab Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Witam mam pytanie . Posiadam legacy 2.0dohc 150km z 2008 roku ale brakuje mi w nim mocy . Może inaczej jak na to spalanie brakuje mocy. Oraz predkosc obrotowa 3.5,przy 130 ...Spalanie mam rzędu 7-8trasa 9/11normalnie /z pedałem w podłodze. Może dla Was jest to okej dla mnie średnio mi się widzi Myślę o sprzedaży i kupnie innego Subaru legacy outback albo cos podobnego forek raczej nie Benzyna diesel bez różnicy Co do spalania no jakoś bym przekonałl i większenie bo rozważam gaz ale musi to lepiej jechać od legasia Oraz najlepiej prędkość obrotowa mniejsza troszke. Tak pozatym No i moje pytanie do 25 tys da się zamknąć w kupnie czegoś ? Jeżeli tak to co . Już ewentualnie 30 ale ostatecznie Rocznik nie mniej niż 2003 chyba. Myślę też o serwisie żeby mnie nie zjadł :p P.S rozrzad i zawory w dohc mam opanowane więc spoko :p aczkolwiek trochę boję się o ewentualne regenerację Glowic przy większym przebiegu . Jeżeli nic nikt albo źle miejsce proszę o usunięcie bądź przeniesienie . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 są 2 rodzaje subaru: 1) dużo pali wolno jedzie 2) więcej pali i szybko jedzie z gazem to różnie bywa..... ja miałem starą imprezę władowałem gaz, nie szanowałem i nic się nie działo znajomy miał 2 auta na gazie, szanował i 2 silniki poleciały ..... diesel, no cóż .... różne są opinie ale w 30 ciężko się będzie wyrobić chyba że będzie ulep. Może coś innej marki... to żadna złośliwość, poważnie mówię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Jak takie spalanie cię nie zadawała to lepiej nie będzie. Możesz rozważyć diesla ale to ryzyko , albo coś z silnikiem 3,6 . Jednak budżet 2 x większy potrzebny... Generalnie moje 2,5 sohc pali podobnie i dla mnie to są zadowalające wyniki, szczególnie na gazie :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Kupić Paska TDI, albo Octavię, Superb... wszystkie szybkie i mało palą, każdy serwis naprawi i części tanie. 2 1 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DON Pietro Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 (edytowane) jak to jakie z turbo!!! zaakceptować wydatki i później mieć banana na gębie albo... 2 godziny temu, aflinta napisał: Kupić Paska TDI, albo Octavię, Superb... wszystkie szybkie i mało palą, każdy serwis naprawi i części tanie. Edytowane 5 Kwietnia 2019 przez DON Pietro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Dobra a z turbo co ewentualnie ? Bo rozbitek tez może być :d jak dla mnie nie ma problemu bo szukam tylko nie wiem jakie auto bo często Subaru na Szwajcarii widzę ale no nie znam się na tyle by kupić dane konkretne bo kupuje tylko ze zdj auta hmm a sohc jakie dokładnie masz ? Diesel no czytałem.duzo i niby te po 10 sa trochę lepsiejsze co do VW szukam ale utrafić nie moge bo od las jeżdżę Subaru mam.wymagania chyba wygórowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 https://www.otomoto.pl/oferta/dacia-duster-salon-polska-1-5dci-110km-6biegowa-4x4-klma-parktronik-euro-5-ID6BG8iN.htmlMłode, proste, niezawodne, tanie w utrzymaniu a do lasu lepiej się nada jak outbackWysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Aa o nie nowe ten konkretny samochód, tylko żebyś pomyślał o alternatywieWysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2019 Alternatywa audi 3.0tdi quattro ew VW 2.0tdi minimum 150km najlepiej w DSG i 4x4 więc grono maleje masakrycznie . No dobra czyli średnio widzę żeby było cokolwiek co chociaż utrzyma w normach gdzieś do 15 po maxie spalanie ale żeby jechało chociaż ? Strasznie mi wlazło w kości to Subaru ale życie czasem plany prostuje biedny student :p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hexao Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 (edytowane) Z twoimi wymaganiami to w gamie Subaru nic ciekawego nie znajdziesz. Jak ma jechać to wiatrak, wiatrak to wzrost kosztów serwisu. Z turbo masz wybór ale głównie forki i imprezy. Legacy z turbo to ze świeczką szukać, a i tak zapewne okaże się że to składany przystanek autobusowy=który ma problemy prosto jechać na drodze Wspominasz o outbacku ale to głównie H6, które w mieście w zimie weźmie 17 litrów, a w standardzie 14. Ja mam legacy sohc 165km z manualem i reduktorem. W sumie zupełnie wystarczający jak dla mnie, i nie potrzebuje wiatraka (to muszę sobie wmawiać) Audi miałem 8 lat (benzyna 1.8), super bezawaryjne ale zwykłe rzeczy eksploatacyjne i wieczne problemy z zawieszeniem.. co roku serwis na dobre kilka tysięcy w aucie wartym max 10... Jedyna zaleta to brak rudej .. W skrócie bierz Skodę czy tam Wieśka - albo forek/impreza z wiatrakiem Edytowane 6 Kwietnia 2019 przez Hexao Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orear Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Weź po prostu Legacy 2.0 165km. Mam, jeżdżę i wcale nie trzymam pedału w podłodze przy 130. W zasadzie to lekko nogę tylko opieram... A spalanie takie samo. Plus pancerna 4EAT i ani zima nie straszna ani wyprzedzanie. Tym 150km nie jeździłem, ale z opinii na forum czuję, że to straszny muł. Niby niewiele więcej tych qni pod maską, ale mi to wystarcza. Co prawda porównanie mam takie, że przed Suabru jeździłem Hyundaiem 75km... ale w Legacy niczego mi nie brakuje jeżdżąc trasy po naszych drogach gdzie często stajmy przed dylematem prędkości, a bezpieczeństwa na drodze, bo nie wliczając dróg szybkiego ruchu, reszta jest jaka jest niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 5 godzin temu, Hexao napisał: H6, które w mieście w zimie weźmie 17 litrów, a w standardzie 14 Mam spec B A/T. Parkowany pod chmurką. Oszcędny w mieście nie jest, ale 17 to tylko przy ogromnych korkach. Normalnie 12-14. Na trasie zużycie paliwa podobne do 2.0. No chyba że będąc w Niemczech pojedziemy grubo ponad 200 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Kurcze no nic będę polował ale no dziś sprzedałem Legacy swojego no i zostałem z mercedesem slk. Spec b czyli h6 dobrze rozumiem ? No dobra a jak z gazem do h6 ? Ile pali bo różnie piszą a i koszta też różnie od 3 do 4.5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 3 godziny temu, Dyrekcja napisał: Mam spec B A/T. Parkowany pod chmurką. Oszcędny w mieście nie jest, ale 17 to tylko przy ogromnych korkach. Normalnie 12-14. Na trasie zużycie paliwa podobne do 2.0. No chyba że będąc w Niemczech pojedziemy grubo ponad 200 I nie żal, że w obecnej gamie tak się nie da pojechać ? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dzixd Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Kurcze no nic będę polował ale no dziś sprzedałem Legacy swojego no i zostałem z mercedesem slk. Spec b czyli h6 dobrze rozumiem ? No dobra a jak z gazem do h6 ? Ile pali bo różnie piszą a i koszta też różnie od 3 do 4.5 Gazu nie lubi (źle założonego). Gazować z głową i nie oszczędzać na serwisowaniu instalacji to pojeździ. Tylko najpierw policz ile kilosów robisz rocznie i po jakim czasie się instalacja zwróci. Regulacja luzów zaworowych dosyć droga Ci co montują to chwalą.Wysłane z mojego mądrego telefonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
house_1 Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 3 godziny temu, krzysiekjab napisał: Kurcze no nic będę polował ale no dziś sprzedałem Legacy swojego no i zostałem z mercedesem slk. To jakby budżet był z gumy , to proponuję mój samochód. Na brak dynamiki nie będziesz narzekał.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demonolog Opublikowano 6 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2019 42 minuty temu, Dzixd napisał: Gazu nie lubi (źle założonego). Gazować z głową i nie oszczędzać na serwisowaniu instalacji to pojeździ. Tylko najpierw policz ile kilosów robisz rocznie i po jakim czasie się instalacja zwróci. Regulacja luzów zaworowych dosyć droga Ci co montują to chwalą. Wysłane z mojego mądrego telefonu Przy instalacji LPG interwał regulacji luzu nie zmniejszy się tak diametralnie, jak się zastosuje lubryfikację. Dostępne bez problemu, bo nie tylko subaru ma silniki słabiej tolerujące gaz. Niedogodność to dolewanie tej lubry do zbiorniczka co jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej :p nigdzie niedocztalem o tym:) Kurde i mam dylematy straszne a jak z autami ze stanów ? Bardzo dużo problemów z częściami itp ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
coocer Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej nigdzie niedocztalem o tym:) Kurde i mam dylematy straszne a jak z autami ze stanów ? Bardzo dużo problemów z częściami itp ? Ja mam fotka SG z USA. Zero problemów. 99% części jest take samo Wysłane z mojego Mi A1 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 3 minuty temu, krzysiekjab napisał: Szkoda że nie wiedziałem tego wcześniej :p nigdzie niedocztalem o tym:) Kurde i mam dylematy straszne a jak z autami ze stanów ? Bardzo dużo problemów z częściami itp ? Przecież mechanicznie to w większości to samo . Różnią się pierdołami typu niektóre inne plastiki w środku, lusterka, lampy etc, więc jak czasem trzeba jakąś pierdołę wymienić to wstawiasz europejskie odpowiedniki, rzeźba albo zamawiasz z USA. W dobie internetu wszystko co potrzebujesz można bezpośrednio zamówić z USA, albo nawet w ASO, choć jak się ostatnio przekonałem - ta druga opcja jest dla znacznie bardziej cierpliwych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Hmm znalazłem legacy znowu .2.5 l 173km z 2008 roku śmieszny przebieg ale przypuszczam że w milach https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-legacy-2-5-awd-przebieg-58-tys-jasna-skora-od-nowosci-w-pl-po-malej-kolizji-ID6BIzUi.html nie wiem czy mogę w sumie linkować ale no takie coś trochę dziwne to ogłoszenie ale znowu jakoś.tragicznie daleko nie mam to.ten silnik co daje znać o sobie UPG? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 UPG tyczy sie ta samo 3.0 jak i 2.5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Kurcze no i nie wiem ... Legacy 2.0za słabe 2.5,3.0 upg no ciężko wybrać coś rozsądnego . Miałem okazję oglądać znowu legacy tyle że przed lift z tym jeszcze słabszym silnikiem plus za silnik.bo gaz znosi ale w środku nie nie nie i słaby . Ktoś jeszcze podrzuci realne spalanie 3.0 na gazie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noth69 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Realne spalanie na gazie tego czy innego silnika = 1,2 * realne spalanie na benzynie (+ rozruch, ale ma znaczenie, gdy jeździsz głównie na krótkich odcinkach). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekjab Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Czyli myślę że koszta będą takie jak.na czystej benzynie w 2.0 ok 50na 100km Nie ma tragedii a chyba jest już czym.pojechać . Jak będę gdzieś miał okazję spróbuję się przejechać ocenić. A jak z dieslami ? Dużo opinii Subaru diesel nie ale chyba od 11/12 roku już poprawiłem te silniki są to.by mnie zadowalało najbardziej bo spalanie małe a i diesel ma swojego kopa ale każdy z którym rozmawiam mówi Subaru dieslu nie i nie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutek111 Opublikowano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2019 dla mnie SBD po 2013 spełnia wymagania rodzinnego auta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się