Skocz do zawartości

noth69

Nowy
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O noth69

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Skc

Ostatnie wizyty

212 wyświetleń profilu
  1. noth69

    Forester 2 padł

    Nie powiem nic odkrywczego, ale rozważ zwrócenie się po pomoc do kogoś kto ma pojęcie o tych silnikach, bo nawet jeśli miałeś pecha, to kwestie typu falujące obroty są do naprawienia/wyregulowania.
  2. noth69

    Legacy IV BL ej204 Luzy zaworowe

    Sam będziesz regulował zawory? Bo jeśli nie, to znajdź sobie warsztat, który nie będzie potrzebował instruktażu, bo doskonale wie, co się robi i jak się robi. W Katowicach znajdziesz zarówno ASO, jak i niezależne warsztaty (jest na forum gościu, który prowadzi jeden z nich, jak się postarasz, to go znajdziesz). Jeśli chodzi o szlif popychaczy, to ja się co prawda nie znam, ale rozmawiałem z takim jednym, co się zna i prowadzi warsztat z tego, co się orientuję, to od lat, i powiedział mi, że o ile szlif wychodzi taniej od samej części (bo za szlif też trzeba zapłacić, tyle, że mniej, niż za nowy popychacz), to przy kolejnej regulacji jest problem, bo po wyjęciu popychaczy nie wiadomo, jaki mają rozmiar -- a na nówkach sztukach jest napisane (więc jeśli nie było szlifu, to wyciągasz popychacz i odczytujesz jego rozmiar). Z tego względu faktycznie nie warto szlifować -- bo przy nówkach koszt pracy jest później niższy. Tak mi powiedziano. Hipoteza z dołu musi być błędna, bo popychacze mają różne rozmiary.
  3. noth69

    uszkodzony silnik subaru outback 2008 2:0 diesel boxer

    Ciekawe, że post Kolegi nie zaczyna się od wielkiej litery i nie zawiera ani jednego przecinka w zdaniu -- zgaduję, że pisany na łokciu -- bo przecież (uchowaj Boże) nie na kolanie?
  4. noth69

    LPG w Subaru

    Kolega @Paulus kilka stron wcześniej napisał kilka zdań refleksji na temat tego rodzaju instalacji, bazując na własnym doświadczeniu.
  5. noth69

    Legacy z jakim silnikiem

    W jakiej kategorii FB25 pobiło rekord? Też smoli olej jak poprzednie 2,5-litrówki?
  6. noth69

    Jaki odsetek SBD padł? - Forumowa statystyka

    W tej chwili opis 22. nie przystaje do koloru. Na czym polegała pomoc, jeśli mogę zapytać?
  7. noth69

    Forester III - co jest kluczowe przy zakupie

    Czy to jest normalne, że jest olej w układzie (czynnik chłodzący też i tyle ile trzeba -- ogólnie klima świeżo po serwisie), a sprężarka się zaciera? Fakt, że w moim przypadku też było 40 C w cieniu. Ciekawi mnie fizyczny powód zatarcia kompresora...
  8. noth69

    Forester III - co jest kluczowe przy zakupie

    Wtrącę się nieco i zapytam, jak Kolega Lehu poradził sobie z tematem sprężarki klimy? Używka w niewiadomym stanie czy nówka/po regeneracji?
  9. noth69

    LPG w Subaru

    Jeśli żal było (i wciąż jest) sprzedawać, to może warto znowu kupić? =) Może 3,6 też się gazują -- co by nie wracać do tego samego. A przy okazji, jak oceniasz (z perspektywy czasu) adaptowalność H6 do zasilania gazem? Zdania chyba do dzisiaj są podzielone, a tutaj mamy przypadek kliniczny -- z perypetiami IIRC. Czy można precyzyjniej -- jakie dokładnie wartości odczytywać i w jakich zakresach powinny się mieścić? Czy te widełki są uniwersalne, czy dla każdego silnika są inne?
  10. noth69

    cieżko wchodzące biegi

    Ja mam nowiuśki olej (Motul Gear 300) i pierwsza jedynka i dwójka wchodzi ciężko na ostatnich mrozach.
  11. noth69

    Dziwne dzwięki z komory silnika FILM

    Czy przypadek dotyczy silnika 2,0 l - jak w Twoim opisie? Ciekawe, co się stało z olejem, bo chyba akurat te silniki nie piją zbytnio...
  12. noth69

    Tutaj się witamy [dział dla nowych Forumowiczów]

    Witam wszystkich serdecznie, ze szczególnym uwzględnieniem Organizatorów Forum. Kamil
×