Skocz do zawartości

DON Pietro

Nowy
  • Zawartość

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O DON Pietro

  • Tytuł
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    WWA
  • Auto
    FXT25'04

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. już 3 razy czytałem ale juz trafia
  2. kontynuując o BoVie u mnie zaczeło się od jakiegoś ustrojstwa, nie zabardzo to jeszcze ogarniam co to robiło mianowicie stara DVka miała wgniecioną chyba sprężyne i upuszczała powietrze w atmosfere. nowa zamontowana spowodowała że ciśnienie wyskoczyło na poziomie 1.5 bara. przeładowuje od cholery. wyjęcie restryktora skończy z przeładowaniem??
  3. to jeszcze ja się podepnę takim o to pytaniem. jeśli mi przeładowuje i to sporo bo wali 1.5 bara czy jeśli wyciągne restryktor nie będzie przeładowań?? strojenie planuje za jakiegoś miecha może góra dwa ale do tego czasu niechcę żeby było kaboooommm a trzeba czymś jeździć
  4. dokładnie... ciekawe jak z jakością
  5. sama lotka robi robotę ale ta ze stopem mmmmmmiodzio jak byś podrzucił jak to po ciemaku wygląda
  6. występują lotki ze światłami stopu??
  7. DON Pietro

    Rozgrzewanie

    Doskonale to rozumiem i jestem świadomy tego że wskazówka temp. cieczy mimo tego że pokazuje 90stopni nie oznacza tego że silnik jest rozgrzany. Chodzi mi o to czy silnik składany na kutych tłokach nagrzewa się wolniej ale z tego co napisano wyżej rozumiem że nie ma to znaczenia i robotę robi tu olej.
  8. DON Pietro

    Rozgrzewanie

    Z tym to nie ma nawet co dyskutować Być może przesadzam próbuję jednak wziąć to na chłopski rozum. W takim razie rozumiem że rolę odgrywa tu oliwa, jak się nagrzeje oznacza to że już baba rozgrzana
  9. DON Pietro

    Rozgrzewanie

    A no choćby dlatego że jeśli element jest twardszy to inna jest jego gęstość najprościej mówiąc, a gęstsze materiały nagrzewają się wolniej np. wyżej wymieniony olej.
  10. DON Pietro

    Rozgrzewanie

    Przypadkiem nie jest tak że kute tłoki nagrzewają się wolniej ponieważ siłą rzeczy są twardsze od zwykłych odlewanych? Co za różnica... no chyba jednak jest różnica między kutymi a zwykłymi tłokami, chyba że się mylę. Że silnik trzeba zagrzać przed ostrzejszą jazdą to chyba jasne, o tym że olej nagrzewa się dłużej niż płyn też wiadomo.
  11. DON Pietro

    Rozgrzewanie

    Dobre pytanie. Ile tak naprawdę powinno się rozgrzewać silnik z takimi tłokami i po jakim przejechanym dystansie kute tłoki się dobrze rozgrzeją.
  12. DON Pietro

    Opony A/T do MY'06 17"

    z tego co kojarzę to seryjnie do forka jest 215/55/17. Moim zdaniem idealny rozmiar na zimę. Nie jest aż tak szeroka i wysokość optymalna.
  13. u mnie też wjechały kute tłoki i panewki ACL, mam nadzieję że po remoncie wykręcę podobny przebieg Na kolejny remont mnie nie stać więc olej będzie wymieniany podobnie.
  14. odświeżę temat pytaniem, ile wytrzymają przy cywilnym użytkowaniu w 2.5 xt ??
  15. Witaj, @DON Pietro parkujesz na ul. Mareckiej ? Widziałem kilka razy, ładnie wygląda Hej szubaru, tak zazwyczaj tam Dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...