voywit35 Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Czy montaż haka holowniczego to wyższa szkoła jazdy ? Robił to ktoś ? Jakieś pomysły uwagi foty ? Temat dotyczy legacy IV gen z 2009 r Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
pajac_am Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Generalnie filozofii nie ma. Jezeli nie bedzie jakichs historii typu problemy z gwintem w podloznicy, lub kolizja z wydechem (jezeli masz cos nie seryjnego w ukladzie wydechowym i np. koncowy tlumik wisi nie tam gdzie powinien to belka haka moze kolidowac z puszka) to wszystko robisz wg instrukcji dolaczonej do haka. Troszke wiecej filozofii jest jezeli chodzi o wiazke, bo musialbys miec 13 pin, a jezeli nie po drodze Ci z elektryka, to wolalbym to zlecic specjaliscie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcos Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Polecam kupić hak oryginalny z wiązką elektryczną. Przy prawej lampie z tyłu masz kostkę do haka podpinasz i wszystko smiga. osobiście kupiłem używkę do imprezy i polecam. Wykonanie nieporównywalne z nowymi innych producentów. Tłumiki wystarczy zdjąć z wieszaka nie trzeba demontować. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyckocholik Posted February 25, 2019 Share Posted February 25, 2019 Nie ma filozofii, aczkolwiek u mnie nie pasował hak trzeba było przerabiać. Jeśli nie zdejmowałeś jeszcze tylnego zderzaka nie zapomnij odkręcić śruby w bagażniku (za schowkiem na apteczkę za zaślepką gumową i po drugiej stronie analogicznie) wszystko ma zejść bez siły jeżeli nie to znaczy że coś trzyma. Co do elektryki to ja u siebie po latach będę przerabiał bo niestety korozja i nieszczelności spowodowały że jadąc w dużym deszczu zalewa mi wtyczkę i mam fajne atrakcje jak zapalanie się przeciwmgielnego przy hamowaniu, odcięcie zapłonu przy kierunkowskazach jedzie-nie jedzie-jedzie-nie jedzie hehe itp. Teraz bym wtyczkę zalał żywicą epoksydową, a wiązkę podłączył przez moduł separujący instalację auta od haka. Temat wałkowany na forum poszukaj poczytaj. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juan Rapru Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 14 godzin temu, cyckocholik napisał: jadąc w dużym deszczu zalewa mi wtyczkę a nie gniazdo? 14 godzin temu, cyckocholik napisał: wtyczkę zalał żywicą epoksydową Wystarczy gniazdo zalać parafiną od strony wiązki. Ja dodatkowo, w czasie, gdy nie ciągnę przyczepy, wkładam pod klapkę gniazdka kawałek szmatki nasączonej olejem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kamul Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 17 godzin temu, cyckocholik napisał: Teraz bym wtyczkę zalał żywicą epoksydową, Raczej polecam klej na gorąco, po żywicy już raczej nic nie zrobisz Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyckocholik Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 6 godzin temu, kamul napisał: po żywicy już raczej nic nie zrobisz Zrobię odetnę szlifierką i wywalę. Jak zaleje klejem to też jak mi przyjdzie coś zrobić to mnie trafi i ciepnę tym więc bez różnicy. Mocowanie zrobiłem z nierdzewki, GNIAZDO mam nowe, zaleje, uszczelnię i dam nową wiązkę, moduł i mam nadzieję na kilka lat spokój. Link to comment Share on other sites More sharing options...
voywit35 Posted February 26, 2019 Author Share Posted February 26, 2019 A co ze zderzakiem czy podciąć trzeba ? A co jeśli kupię z demontażu czy przejdzie badanie techniczne Wysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcos Posted February 27, 2019 Share Posted February 27, 2019 Oryginalny raczej bedzie tak zrobiony żeby zderzaka nie rzeźbić. Aby miał tabliczkę(u mnie oryginał miał naklejke) przegląd przejdzie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ruman Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 (edited) Pytanko, Czy da radę zamontować hak z kombiaka do sedana? Co może stać na przeszkodzie? Mocowania, rozstawy, są te same? Długość haka pewnie inna? Szukam do Sedana, rocznik 2006. Edited March 1, 2019 by Jan Ruman Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pan Dziedzic Posted March 1, 2019 Share Posted March 1, 2019 W legacy III można było. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ewemarkam Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Badanie techniczne przejdzie Ci każdy hak, tylko warunek konieczny musi mieć czytelna tabliczkę znamionową. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Ruman Posted March 2, 2019 Share Posted March 2, 2019 Ok, a montażowo?? Obejdzie się bez rzeźby, przeróbek itd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymsocho Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Prz Legacy IV, hak od kombi nie podejdzie do sedana, sam to przerabiałem. Dodatkowo nie ma na rynku żadnych tanich rozwiązań. Ja finalnie kupowałam w ASO. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cyckocholik Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 6 minut temu, szymsocho napisał: Prz Legacy IV, hak od kombi nie podejdzie do sedana, sam to przerabiałem Rozwiń temat nie pasują mocowania, rozstawy czy jest jakaś kolizja ze zderzakiem? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szymsocho Posted March 3, 2019 Share Posted March 3, 2019 Bardzo się tym nie interesowałem, podpytałem w kilku warsztatach i wszędzie była jedna odpowiedź " nie pasuje". Generalnie miałem problem ze znalezieniem jakiegokolwiek i stanęło na ASO, bo było najtaniej. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikeman1 Posted March 6, 2019 Share Posted March 6, 2019 1.Demontujemy ori belkę 2.Opuszczamy wydechy, montujemy mocowania haka w przygotowane miejsca 3.Mocujemy hak 4.Wycinamy otwór w zderzaku, nie pamietam, 5x5 lub 6x6cm, trochę rzeźbimy z przełożeniem Ot cała filozofia:) Link to comment Share on other sites More sharing options...
voywit35 Posted March 21, 2019 Author Share Posted March 21, 2019 Elektryka prawą czy lewą stroną ? IdzieWysłane z mojego XT1572 przy użyciu Tapatalka Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikeman1 Posted March 22, 2019 Share Posted March 22, 2019 (edited) Od pasażera chyba Edited March 22, 2019 by bikeman1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
voywit35 Posted April 20, 2020 Author Share Posted April 20, 2020 Wygląda dość prosto Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuzi4 Posted January 9, 2022 Share Posted January 9, 2022 W dniu 6.03.2019 o 06:28, bikeman1 napisał: 1.Demontujemy ori belkę 2.Opuszczamy wydechy, montujemy mocowania haka w przygotowane miejsca 3.Mocujemy hak 4.Wycinamy otwór w zderzaku, nie pamietam, 5x5 lub 6x6cm, trochę rzeźbimy z przełożeniem Ot cała filozofia:) Samochód EU czy US? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bikeman1 Posted January 10, 2022 Share Posted January 10, 2022 Eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now