Jump to content

marcos

Nowy
  • Content Count

    83
  • Joined

  • Last visited

About marcos

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz
  • Auto
    Impreza GX 2002r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Miałem podobna sytuacje (nie w subaru) oberwał sie kawałek katalizatora i samochód ledwo chodził po chwili gasł.
  2. Obstawiam dwie rzeczy albo włacznik awaryjnych albo przerywacz, bardziej ten pierwszy.
  3. Jak sie kreci a nie chce wyjść to może gumka go trzyma w srodku. Dobrze podgrzać aż sie ona wypali i musi iść.
  4. Nie wiem nie moge odczytać,
  5. Ten co ja mam ma takie same wymiary.
  6. Najwcześniej w piątek bede mógł. tak sie przyjrzałem i mam taki sam jak na zdj.
  7. Mam cos takiego w imprezie ale nie wiem czy to dokładnie to samo.
  8. UPG nie zawsze musi powodować ubywanie płynu i inne tym podobne rzeczy które wymieniłeś. Jakby dziwnym cudem zamuliła Ci chłodnica to wentylatory chodziły by cały czas i rosła by temperatura.
  9. Zajmuje się trochę samochodami i nie spotkałem się w żadnym aucie żeby na tych prowadnicach nie było luzu. Jak na dołach zaciski nie pukają to nie ma czym się przejmować. Na pewno nie wpływa to na skuteczność hamulców. Jedynym mądrym rozwiązaniem jest rozwiercić jarzmo i wcisnąć jakąś cienką tulejkę np. z mosiądzu. Prowadnica musi zostać ta sama.
  10. Regulacja tą śrubą to oszukiwanie samego siebie. Nie służy ona do regulacji obrotów tylko do kasowania luzu linki(mały luz musi być). jeżeli sruba na przepustnicy nie była ruszana to problem leży gdzie indziej. Zacznij od sprawdzenia zaworu powietrza potocznie nazywanego silnikiem krokowym.
  11. marcos

    Hak

    Oryginalny raczej bedzie tak zrobiony żeby zderzaka nie rzeźbić. Aby miał tabliczkę(u mnie oryginał miał naklejke) przegląd przejdzie.
×
×
  • Create New...