Skocz do zawartości

marcos

Nowy
  • Postów

    90
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz
  • Auto
    Impreza GX 2002r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia marcos

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

5

Reputacja

  1. marcos

    Zaciski

    Reperaturka ok 50 zł zależy jaka regeneracja. Jak tylko wymiana tłoczka to w 100 powinieneś się zamknąć Jak piaskowanie i malowanie to ciężko stwierdzić ile.
  2. Zostaw ja będzie chodzić jeszcze.
  3. marcos

    Czy to PISTONSLAP

    Mam to samo. Wymiana rozrzadu nie pomogla. Moga to byc zawory co jest normalne na zimnym.
  4. marcos

    LPG w Subaru

    Wrzuć fotki instalacji i napisz jakie masz komponenty. 6mm to za mało ale to nie wyklucza też innych problemów Elektronika stag QBOX parownik KME gold wtryski yeti. Przewód zmieniliśmy na faro o wiekszej średnicy. Nic nie dało, ciekawe jest to że w wielozaworze otwór przez który wychodzi gaz jest średnicy ok4mm.
  5. marcos

    LPG w Subaru

    Dzisiaj godziny jazdy i moje spostrzeżenia. Ciśnienie robocze 1.4 przy normalnej jeździe ok przy pełnym bucie spada do ok. 1 i błąd wtryskiwacze gazowe ciągle otwarte. Próbowałem zwiększyć ciśnienie do nawet 2 bary na próbę i tak samo spada do 1. Wtryski bez dysz yeti. Uruchomiłem funkcję opróżnianie ciśnienia ale to nic nie pomaga. Po bucie rośnie do 3-4 bary i po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie. Moje typy to: przewód do parownika idzie 6mm dla mnie wydaje się za mały, czy możliwe żeby nowy parownik był walnięty z tym pompowaniem?
  6. marcos

    LPG w Subaru

    Witam. Problem dotyczy Imprezy WRX 2001r. Jestem na etapie poprawiania błędów nieudolnego gazownika. Problem dotyczy wzrostu cisnienia lpg do ok. 3.5 nawet 4 bary przy ostrej jeździe. To jest coś z czym nie umiem sobie poradzić. Reduktor kme gold. Do tej pory nie miałem styczności z turbo lpg. Wolnego ssaka ogarniam bez problemu. Możecie mi napisać właściciele turbo z lpg czy u was podciśnienie z kolektora do reduktora jest podpiete? W tym jest i tu obstawiam problem.
  7. Wiązka nie bedzie pasować. Te silniki sporo się różnią. Odpuść sobie.
  8. Miałem podobna sytuacje (nie w subaru) oberwał sie kawałek katalizatora i samochód ledwo chodził po chwili gasł.
  9. Obstawiam dwie rzeczy albo włacznik awaryjnych albo przerywacz, bardziej ten pierwszy.
  10. Jak sie kreci a nie chce wyjść to może gumka go trzyma w srodku. Dobrze podgrzać aż sie ona wypali i musi iść.
  11. marcos

    Wypinany hak forester

    Nie wiem nie moge odczytać,
  12. marcos

    Wypinany hak forester

    Ten co ja mam ma takie same wymiary.
  13. marcos

    Wypinany hak forester

    Najwcześniej w piątek bede mógł. tak sie przyjrzałem i mam taki sam jak na zdj.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...