Jump to content

marcos

Nowy
  • Content Count

    89
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutralny

About marcos

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pisz
  • Auto
    Impreza GX 2002r

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zostaw ja będzie chodzić jeszcze.
  2. Mam to samo. Wymiana rozrzadu nie pomogla. Moga to byc zawory co jest normalne na zimnym.
  3. marcos

    LPG w Subaru

    Wrzuć fotki instalacji i napisz jakie masz komponenty. 6mm to za mało ale to nie wyklucza też innych problemów Elektronika stag QBOX parownik KME gold wtryski yeti. Przewód zmieniliśmy na faro o wiekszej średnicy. Nic nie dało, ciekawe jest to że w wielozaworze otwór przez który wychodzi gaz jest średnicy ok4mm.
  4. marcos

    LPG w Subaru

    Dzisiaj godziny jazdy i moje spostrzeżenia. Ciśnienie robocze 1.4 przy normalnej jeździe ok przy pełnym bucie spada do ok. 1 i błąd wtryskiwacze gazowe ciągle otwarte. Próbowałem zwiększyć ciśnienie do nawet 2 bary na próbę i tak samo spada do 1. Wtryski bez dysz yeti. Uruchomiłem funkcję opróżnianie ciśnienia ale to nic nie pomaga. Po bucie rośnie do 3-4 bary i po wciśnięciu sprzęgła samochód gaśnie. Moje typy to: przewód do parownika idzie 6mm dla mnie wydaje się za mały, czy możliwe żeby nowy parownik był walnięty z tym pompowaniem?
  5. marcos

    LPG w Subaru

    Witam. Problem dotyczy Imprezy WRX 2001r. Jestem na etapie poprawiania błędów nieudolnego gazownika. Problem dotyczy wzrostu cisnienia lpg do ok. 3.5 nawet 4 bary przy ostrej jeździe. To jest coś z czym nie umiem sobie poradzić. Reduktor kme gold. Do tej pory nie miałem styczności z turbo lpg. Wolnego ssaka ogarniam bez problemu. Możecie mi napisać właściciele turbo z lpg czy u was podciśnienie z kolektora do reduktora jest podpiete? W tym jest i tu obstawiam problem.
  6. Wiązka nie bedzie pasować. Te silniki sporo się różnią. Odpuść sobie.
  7. Miałem podobna sytuacje (nie w subaru) oberwał sie kawałek katalizatora i samochód ledwo chodził po chwili gasł.
  8. Obstawiam dwie rzeczy albo włacznik awaryjnych albo przerywacz, bardziej ten pierwszy.
  9. Jak sie kreci a nie chce wyjść to może gumka go trzyma w srodku. Dobrze podgrzać aż sie ona wypali i musi iść.
  10. Nie wiem nie moge odczytać,
  11. Ten co ja mam ma takie same wymiary.
  12. Najwcześniej w piątek bede mógł. tak sie przyjrzałem i mam taki sam jak na zdj.
  13. Mam cos takiego w imprezie ale nie wiem czy to dokładnie to samo.
×
×
  • Create New...