Konstantyniusz Opublikowano 24 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2018 Drodzy forumowicze, Poszukuję informacji o dość rzadkim na polskim rynku modelu Legacy V 2010 2.5 gt w automacie wersja z polskiego salonu (wersja europejska?) 265 KM na tym forum przeczytałem, że w Polsce sprzedano tylko 40 sztuk tych modeli. Chcę kupić taki samochód, przebieg 100 tyś bez modyfikacji, jeździ pięknie, dzwoni przy starcie silnika. interesują mnie następujące kwestie: 1. silnik - czy o silnik należy dbać tak jak w foresterze xt;,wymiana UPG, szpilki? rozrząd jest na łańcuchu 2. automat - jaka trwałość, usterki jak dbai Będę wdzięczny za komentarze, Konstantyniusz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag1 Opublikowano 26 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2018 cześć Ostatnie 4 lata miałem takie autko i było super.Sprzedałem z przebiegiem 198 tyś.Auto kupiłem od pierwszego właściciela z przebiegiem 151 tyś.kupione w polskim salonie. polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 Miałem takiego w garażu przez 4 lata od przebiegu 38k - 120k km - zero problemów. Zadzwoń do mechanika Zbyszka z ul. Mechaników w Warszawie. On takiego zakupił 2 lata temu w wersji US w manualu. Myślę, że będzie mógł Ci zrobić przegląd przedzakupowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 27 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2018 mam od ponad 5 lat, obecny przebieg 182tys km.Wspaniale auto, poza awaryjnością silnika (standardowy 2,5t Subaru ze wszystkimi jego zaletami i wadami). U mnie UPG przy 145 kkm, panewki przy 165kkm - wniosek taki że jak robic ten silnik to lepiej od razu kompleksowo.Skrzynia, jak i wszystko inne póki co 100% bezawaryjne.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 28 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2018 (edytowane) Ja też mam to auto od 4 lat, przejechałem nim 50 tys km (120 -> 170 tys). UPG było robione przez poprzedniego właściciela przy 90-100 tys km. Ja wymieniałem jeden czujnik w skrzynii, a poza tym nie miałem większych problemów. To auto przewineło się w kilku tematach: https://forum.subaru.pl/topic/95082-legacy-v-25-265hp-at/ https://forum.subaru.pl/topic/98580-legacy-iv-a-legacy-v/ https://forum.subaru.pl/topic/86590-duże-mocne-kombi-od-subaru/ https://forum.subaru.pl/topic/87666-zakup-subaru-legacy-25-gt-wersja-v/ https://forum.subaru.pl/topic/66236-mapy-do-navi-subaru-legacy-25-gt-macintosh https://forum.subaru.pl/topic/59115-legacy-gt-my10-czy-warto-go-kupić/ https://forum.subaru.pl/topic/92258-outback-36-europa-versus-legacy-25gt-kombi-europa Edytowane 1 Grudnia 2018 przez JJacek Problemy większe zamiast inne ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konstantyniusz Opublikowano 29 Listopada 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Panowie, Dziękuję wszystkim za odpowiedzi, jestem po jeździe próbnej, wersja kombi, pomimo tego trzyma się drogi jak rajdówka, b.twarda i to jest ok dla mnie pewnym problemem jest wysokość zawieszenia, (dolne spoilery?) jeżdżę często zimą do Zakopanego i w inne tereny górskie ze śniegiem,czy ktoś ma doświadczenie z podwyższaniem zawieszenie, "obcinaniem spoilerow "? I jeszcze pytanie do byłych i obecnych warszawskich właścicieli GT: który serwis polecacie, mieszkam w Konstancinie, praktyczny dla mnie byłby warsztat w okolicy: Kornecki, 4motors. Poszukuję warsztatu który zapewnił by mi kompleksowe dbanie i rozwój samochodu przy całej znajomości specyfiki GT Jestem jeszcze przed przeglądem przedzakupowym, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Z przeswitem nie ma problemu jak na zwykle kombi (15cm). Nigdy nie miałem problemu w górach.Ale jak potrzebujesz więcej to weź Outbacka 3.6. Buda ta sama, silnik też b.fajny, tylko prześwit większy. Na asfalcie prowadzi się oczywiście gorzej niż LGT, ale nadal bardzo dobrze.Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mag1 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 polecam usługi jarcar serwis z józefowa ul.graniczna 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek323 Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 W dniu 2018-11-24 o 22:13, Konstantyniusz napisał: 1. silnik - czy o silnik należy dbać tak jak w foresterze xt;,wymiana UPG, szpilki? rozrząd jest na łańcuchu Będę wdzięczny za komentarze, Konstantyniusz nie sądzę że na łańcuchu, na 99,9% na pasku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 a nawet na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 13 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2018 W dniu 29.11.2018 o 23:32, Konstantyniusz napisał: I jeszcze pytanie do byłych i obecnych warszawskich właścicieli GT: który serwis polecacie, mieszkam w Konstancinie, praktyczny dla mnie byłby warsztat w okolicy: Kornecki, 4motors. Dwa wymienione w serwisy z pewnością sobie poradzą z Legacy 2.5T Ja z usług Pana Jana Korneckiego byłem bardzo zadowolony, ale teraz kompletnie mi nie po drodze... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się